החל מ-10.9 קו 425 של אפיקים יחל/יסיים מסלולו במסוף החרש בפ"ת

מצב
הנושא נעול.

חעחעחע11

Active member
החל מ-10.9 קו 425 של אפיקים יחל/יסיים מסלולו במסוף החרש בפ"ת

החל מ-10.9 קו 425 של אפיקים יחל/יסיים מסלולו במסוף החרש בפ"ת
ע"פ אתר אפיקים:
קו 425 – שינוי מסלול קבוע

לקוחות נכבדים ,

החל מתאריך ה-10.9.17 יחול שינוי מסלול קבוע במסלול הקו ויתחיל את מסלולו בפתח-תקווה (חניון החרש):
קו 425 לירושלים:
הקו יתחיל את מסלולו בחניון החרש, יצא לרחוב העמל,ז'בוטינסקי,יצחק רבין ,לוי אשכול, שלמה המלך, צה"ל, לוי אשכול והמשך למסלול המקורי.
קו 425 לפתח-תקווה:
ייסע במסלול המקורי עד רחוב צה"ל בקרית אונו, ימינה לשלמה המלך, שמאלה לוי אשכול המשך ליצחק רבין שמאלה ז'בוטינסקי, ימינה שנקר, שמאלה העמל וימינה למסוף החרש.

נסיעה נעימה ובטוחה.
 
SamBooki כבר כתב בעבר בפורום שזה יקרה

החל מ-10.9 קו 425 של אפיקים יחל/יסיים מסלולו במסוף החרש בפ"ת
ע"פ אתר אפיקים:
קו 425 – שינוי מסלול קבוע

לקוחות נכבדים ,

החל מתאריך ה-10.9.17 יחול שינוי מסלול קבוע במסלול הקו ויתחיל את מסלולו בפתח-תקווה (חניון החרש):
קו 425 לירושלים:
הקו יתחיל את מסלולו בחניון החרש, יצא לרחוב העמל,ז'בוטינסקי,יצחק רבין ,לוי אשכול, שלמה המלך, צה"ל, לוי אשכול והמשך למסלול המקורי.
קו 425 לפתח-תקווה:
ייסע במסלול המקורי עד רחוב צה"ל בקרית אונו, ימינה לשלמה המלך, שמאלה לוי אשכול המשך ליצחק רבין שמאלה ז'בוטינסקי, ימינה שנקר, שמאלה העמל וימינה למסוף החרש.

נסיעה נעימה ובטוחה.
SamBooki כבר כתב בעבר בפורום שזה יקרה
היה עדיף לכלול במסלול שלו את תחנות בילינסון / הקניון הגדול.
 

חעחעחע11

Active member
יכול להיות שכשייפתח המסוף ליד הקניון, הקו יתחיל שם

החל מ-10.9 קו 425 של אפיקים יחל/יסיים מסלולו במסוף החרש בפ"ת
ע"פ אתר אפיקים:
קו 425 – שינוי מסלול קבוע

לקוחות נכבדים ,

החל מתאריך ה-10.9.17 יחול שינוי מסלול קבוע במסלול הקו ויתחיל את מסלולו בפתח-תקווה (חניון החרש):
קו 425 לירושלים:
הקו יתחיל את מסלולו בחניון החרש, יצא לרחוב העמל,ז'בוטינסקי,יצחק רבין ,לוי אשכול, שלמה המלך, צה"ל, לוי אשכול והמשך למסלול המקורי.
קו 425 לפתח-תקווה:
ייסע במסלול המקורי עד רחוב צה"ל בקרית אונו, ימינה לשלמה המלך, שמאלה לוי אשכול המשך ליצחק רבין שמאלה ז'בוטינסקי, ימינה שנקר, שמאלה העמל וימינה למסוף החרש.

נסיעה נעימה ובטוחה.
יכול להיות שכשייפתח המסוף ליד הקניון, הקו יתחיל שם
בתקווה שהוא ייפתח כמובן במילניום הקרוב.
אגב, משהו שאף פעם לא הבנתי, איך זה שקווי 42X בין רעננה (ועכשיו פ"ת) לירושלים קשורים לאשכול ב"ב-י"ם? אני שואל כמובן מבחינה גיאוגרפית, שהרי רעננה בכלל לא קרובה לבני ברק ברמה שהקווים האלה יכללו באשכול הזה.
הכי הרבה שהם עוברים בבני ברק, זה בתחנות שעל כביש 4.
אשמח לתשובה, זה באמת מסקרן אותי.
 
אילו קווי 42X? רק 425 היה מרעננה

יכול להיות שכשייפתח המסוף ליד הקניון, הקו יתחיל שם
בתקווה שהוא ייפתח כמובן במילניום הקרוב.
אגב, משהו שאף פעם לא הבנתי, איך זה שקווי 42X בין רעננה (ועכשיו פ"ת) לירושלים קשורים לאשכול ב"ב-י"ם? אני שואל כמובן מבחינה גיאוגרפית, שהרי רעננה בכלל לא קרובה לבני ברק ברמה שהקווים האלה יכללו באשכול הזה.
הכי הרבה שהם עוברים בבני ברק, זה בתחנות שעל כביש 4.
אשמח לתשובה, זה באמת מסקרן אותי.
אילו קווי 42X? רק 425 היה מרעננה
במסגרת אשכול קווי בני ברק - ירושלים של ויאוליה (שעבר לאפיקים) נכלל גם קו 425.
יש מכנה משותף די גדול בין קו 425 לקווי 42X שנוסעים בבני ברק.
אגב גם 427 שנכלל באשכול הזה לא נכנס לבני ברק.
 

aryeri

Member
למה הקו קוצר לפת תקווה מרעננה? לא היה ביקוש לקטע שביטלו?

החל מ-10.9 קו 425 של אפיקים יחל/יסיים מסלולו במסוף החרש בפ"ת
ע"פ אתר אפיקים:
קו 425 – שינוי מסלול קבוע

לקוחות נכבדים ,

החל מתאריך ה-10.9.17 יחול שינוי מסלול קבוע במסלול הקו ויתחיל את מסלולו בפתח-תקווה (חניון החרש):
קו 425 לירושלים:
הקו יתחיל את מסלולו בחניון החרש, יצא לרחוב העמל,ז'בוטינסקי,יצחק רבין ,לוי אשכול, שלמה המלך, צה"ל, לוי אשכול והמשך למסלול המקורי.
קו 425 לפתח-תקווה:
ייסע במסלול המקורי עד רחוב צה"ל בקרית אונו, ימינה לשלמה המלך, שמאלה לוי אשכול המשך ליצחק רבין שמאלה ז'בוטינסקי, ימינה שנקר, שמאלה העמל וימינה למסוף החרש.

נסיעה נעימה ובטוחה.
למה הקו קוצר לפת תקווה מרעננה? לא היה ביקוש לקטע שביטלו?
כעת קישור ירושלים - רעננה יחזור להיות עם קו 947 בלבד.
 
א. בין רעננה לירושלים יש גם את קו 930 בבוקר

למה הקו קוצר לפת תקווה מרעננה? לא היה ביקוש לקטע שביטלו?
כעת קישור ירושלים - רעננה יחזור להיות עם קו 947 בלבד.
א. בין רעננה לירושלים יש גם את קו 930 בבוקר
ב. מי נסע מרעננה לירושלים דרך תל השומר, קרית אונו ואור יהודה?

לאחר ההכנסה של 425 לתוך בקעת אונו, 425 הפך לקו לא יעיל בעליל לנסיעות בין רעננה לירושלים.
וכנראה לא היה ביקוש מספק לנסיעות בין רעננה לבקעת אונו, כך שהקיצור לקרית אריה והעברת הקו לדרך רבין במקום כביש 4 די הגיוניים.
 

aryeri

Member
נכון, שכחתי את 930 לנתניה. לגבי ההמשך,לא ידעתי ש425 מתפתל

א. בין רעננה לירושלים יש גם את קו 930 בבוקר
ב. מי נסע מרעננה לירושלים דרך תל השומר, קרית אונו ואור יהודה?

לאחר ההכנסה של 425 לתוך בקעת אונו, 425 הפך לקו לא יעיל בעליל לנסיעות בין רעננה לירושלים.
וכנראה לא היה ביקוש מספק לנסיעות בין רעננה לבקעת אונו, כך שהקיצור לקרית אריה והעברת הקו לדרך רבין במקום כביש 4 די הגיוניים.
נכון, שכחתי את 930 לנתניה. לגבי ההמשך,לא ידעתי ש425 מתפתל
קווי החרדים בירושלים כל כך רבים, שאני כבר שנים מתקשה לעקוב אחר כל קו חרדי נוסף שמוסיפים להמוני הקווים. ראיתי ליד הבית שיש קו 425 לרעננה, לא ידעתי שהוא מתפתל בקריית אונו. זה באמת היה נראה לי תמוה שחרדים צריכים להגיע לרעננה, אבל פחות היה נראה לי תמוה שחרדים צריכים להגיע לכביש 4 והמחלפים שעליו - אלוף שדה, גבעת שמואל, גהה.
 
425 זה לא קו חרדים

נכון, שכחתי את 930 לנתניה. לגבי ההמשך,לא ידעתי ש425 מתפתל
קווי החרדים בירושלים כל כך רבים, שאני כבר שנים מתקשה לעקוב אחר כל קו חרדי נוסף שמוסיפים להמוני הקווים. ראיתי ליד הבית שיש קו 425 לרעננה, לא ידעתי שהוא מתפתל בקריית אונו. זה באמת היה נראה לי תמוה שחרדים צריכים להגיע לרעננה, אבל פחות היה נראה לי תמוה שחרדים צריכים להגיע לכביש 4 והמחלפים שעליו - אלוף שדה, גבעת שמואל, גהה.
425 זה לא קו חרדים
לא כל קווי האשכול הם קווי חרדים.
401, 425 ו 427 אינם קווי חרדים וגם קו 400 זה לא בדיוק קו חרדים.
קווי החרדים המובהקים בירושלים לא מתחילים ומסיימים בתחנה המרכזית.
 

אורי404

New member
כמות נוסעים מועטה ביותר

א. בין רעננה לירושלים יש גם את קו 930 בבוקר
ב. מי נסע מרעננה לירושלים דרך תל השומר, קרית אונו ואור יהודה?

לאחר ההכנסה של 425 לתוך בקעת אונו, 425 הפך לקו לא יעיל בעליל לנסיעות בין רעננה לירושלים.
וכנראה לא היה ביקוש מספק לנסיעות בין רעננה לבקעת אונו, כך שהקיצור לקרית אריה והעברת הקו לדרך רבין במקום כביש 4 די הגיוניים.
כמות נוסעים מועטה ביותר
מדי פעם אני נוסע בקו 425 מכביש גהה לכיוון צומת רעננה. יש בו נוסעים בודדים. המסלול הזה אכן לא יעיל. אבל כן מתבקש קישור טוב מכיוון צומת רעננה לכיוון תל השומר ולאזור בקעת אונו, במסלול דומה ל-425. אבל עבור זה לא צריך את קו 425 לירושלים, אלא שינוי אחר. למשל ביטול קו 170 ובמקומו להפעיל קו דומה במסלול 425 מצומת רעננה לכיוון נתב"ג או אזור אחר בסביבה. קו 170 (שגם ככה הרבה פעמים פשוט לא יוצא - הנסיעות מתבטלות) במסלול כיום פחות נחוץ, אחרי שהוסיפו נסיעות לקו 640 ואחרי הוספת קו 468.
 
סביר להניח שקו 170 ממילא ידעך כשייושם מכרז שרון-חולון מרחבי

כמות נוסעים מועטה ביותר
מדי פעם אני נוסע בקו 425 מכביש גהה לכיוון צומת רעננה. יש בו נוסעים בודדים. המסלול הזה אכן לא יעיל. אבל כן מתבקש קישור טוב מכיוון צומת רעננה לכיוון תל השומר ולאזור בקעת אונו, במסלול דומה ל-425. אבל עבור זה לא צריך את קו 425 לירושלים, אלא שינוי אחר. למשל ביטול קו 170 ובמקומו להפעיל קו דומה במסלול 425 מצומת רעננה לכיוון נתב"ג או אזור אחר בסביבה. קו 170 (שגם ככה הרבה פעמים פשוט לא יוצא - הנסיעות מתבטלות) במסלול כיום פחות נחוץ, אחרי שהוסיפו נסיעות לקו 640 ואחרי הוספת קו 468.
סביר להניח שקו 170 ממילא ידעך כשייושם מכרז שרון-חולון מרחבי
שהקו הזה לא כלול בו.
הוא פשוט יום אחד יתבטל, כי לאגד כבר לא יהיה נוח מבחינה תפעולית להפעיל אותו.
 

אורי404

New member
ייתכן שהוא יתבטל לחלוטין. כיום הוא פועל חלקית

סביר להניח שקו 170 ממילא ידעך כשייושם מכרז שרון-חולון מרחבי
שהקו הזה לא כלול בו.
הוא פשוט יום אחד יתבטל, כי לאגד כבר לא יהיה נוח מבחינה תפעולית להפעיל אותו.
ייתכן שהוא יתבטל לחלוטין. כיום הוא פועל חלקית
לא המתנתי לא הרבה פעמים. מתוך הלא הרבה פעמים הוא לא הגיע. הייתי ממתין ליד תל השומר, שזה תחילת המסלול שלו או בבר אילן או בתחנות בכביש 4. קווים 505 או 640 היו מגיעים. 170 שנוסע בקטע זהה - לא. לכן גם כיום, כאשר יהיה לו צורך להמתין לו, אקח את זה בעירבון מוגבל.
 

טנק2

New member
קצת
קו 444 של קווים אפקטיבי?

כמות נוסעים מועטה ביותר
מדי פעם אני נוסע בקו 425 מכביש גהה לכיוון צומת רעננה. יש בו נוסעים בודדים. המסלול הזה אכן לא יעיל. אבל כן מתבקש קישור טוב מכיוון צומת רעננה לכיוון תל השומר ולאזור בקעת אונו, במסלול דומה ל-425. אבל עבור זה לא צריך את קו 425 לירושלים, אלא שינוי אחר. למשל ביטול קו 170 ובמקומו להפעיל קו דומה במסלול 425 מצומת רעננה לכיוון נתב"ג או אזור אחר בסביבה. קו 170 (שגם ככה הרבה פעמים פשוט לא יוצא - הנסיעות מתבטלות) במסלול כיום פחות נחוץ, אחרי שהוסיפו נסיעות לקו 640 ואחרי הוספת קו 468.
קצת
קו 444 של קווים אפקטיבי?
הקו נוסע מצומת רעננה מזרחה דרך כפר סבא, ראש העין ואלעד לכיוון נתב"ג.
יש נוסעים בקו או שזה עוד קו רפאים?
בכפר סבא ממה שראיתי הוא נוסע די ריק
 

אורי404

New member
שאלה טובה

קצת
קו 444 של קווים אפקטיבי?
הקו נוסע מצומת רעננה מזרחה דרך כפר סבא, ראש העין ואלעד לכיוון נתב"ג.
יש נוסעים בקו או שזה עוד קו רפאים?
בכפר סבא ממה שראיתי הוא נוסע די ריק
שאלה טובה
גם אני רואה אותו בכפר סבא עם נוסעים בודדים, נוסע בודד או את הנהג לבד.
אולי בהמשך כביש 444 המצב שונה.
 

חעחעחע11

Active member
דעתי בנוגע לקו 444

שאלה טובה
גם אני רואה אותו בכפר סבא עם נוסעים בודדים, נוסע בודד או את הנהג לבד.
אולי בהמשך כביש 444 המצב שונה.
דעתי בנוגע לקו 444
לדעתי הקו יותר מהווה קישור בין ראש העין לכפר סבא / בין ראש העין לשהם ונתב"ג.
למרות ש-444 נכנס לתוך נתב"ג, אני מאמין שתושבי כפר סבא מעדיפים להשתמש ב-930 (או 950 לא זוכר מה נוסע בכיוון) או 947.
דרך אגב, לאיזה אשכול של קווים שייך קו 444?
 
444 שייך לתת-אשכול בקעת אונו באשכול בקעת אונו - אלעד

דעתי בנוגע לקו 444
לדעתי הקו יותר מהווה קישור בין ראש העין לכפר סבא / בין ראש העין לשהם ונתב"ג.
למרות ש-444 נכנס לתוך נתב"ג, אני מאמין שתושבי כפר סבא מעדיפים להשתמש ב-930 (או 950 לא זוכר מה נוסע בכיוון) או 947.
דרך אגב, לאיזה אשכול של קווים שייך קו 444?
444 שייך לתת-אשכול בקעת אונו באשכול בקעת אונו - אלעד
930 לא רלוונטי לנתב"ג ו-950 נוסע רק בכיוון מירושלים לנתניה ולא בכיוון ההפוך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה