מה הסיבה להארכת 525,524,521,531 ללב הפארק ולא למקום אחר?

מצב
הנושא נעול.

טנק2

New member
מה הסיבה להארכת 525,524,521,531 ללב הפארק ולא למקום אחר?

מה הסיבה להארכת 525,524,521,531 ללב הפארק ולא למקום אחר?
השכונה מקבלת שירות לא רע מקו 48. לא נבון יותר להמשיך אותם למקום שאינו מקבל שירות כרגע?
חוץ מזה-האם שונה הלו"ז של הקווים? ממה שהספקתי לראות אין התנגשויות (כלומר 48 ואחד מהקווים הללו לא יוצאים יחד) אבל יש קרבה של 5 דקות לפעמים ואף פחות
 
מכיוון שמדובר במסוף קצה צריך מקום, והקווים שתחנת הקצה שלהם

מה הסיבה להארכת 525,524,521,531 ללב הפארק ולא למקום אחר?
השכונה מקבלת שירות לא רע מקו 48. לא נבון יותר להמשיך אותם למקום שאינו מקבל שירות כרגע?
חוץ מזה-האם שונה הלו"ז של הקווים? ממה שהספקתי לראות אין התנגשויות (כלומר 48 ואחד מהקווים הללו לא יוצאים יחד) אבל יש קרבה של 5 דקות לפעמים ואף פחות
מכיוון שמדובר במסוף קצה צריך מקום, והקווים שתחנת הקצה שלהם
הייתה התחנה המרכזית בהרצליה פוצלו בין שני מסופים - מסוף הרצלית ליד תחנת הרכבת הרצליה ומסוף לב הפארק ברעננה, כי אלה שני המסופים הקרובים ביותר לתחנה המרכזית.

מכיוון ש 521, 524, 525 ו 531 נסעו מהרצליה דרומה לכיוון רמת השרון, היה הגיון להעביר את תחנת הקצה שלהם צפונה יותר כך שהמסלול שלהם ימשיך לכסות את מרכז הרצליה.

551, לעומת זאת, שמסלולו היה מהתחנה המרכזית בהרצליה לכיוון רעננה, היה הגיוני להעבירו למסוף הרצלית.
את 620 היה הגיוני להעביר למסוף הרצלית מכיוון שבמסוף לב הפארק כבר יש את קו 505.
 

טנק2

New member
מה עם אפשרות מסוף התדהר?

מכיוון שמדובר במסוף קצה צריך מקום, והקווים שתחנת הקצה שלהם
הייתה התחנה המרכזית בהרצליה פוצלו בין שני מסופים - מסוף הרצלית ליד תחנת הרכבת הרצליה ומסוף לב הפארק ברעננה, כי אלה שני המסופים הקרובים ביותר לתחנה המרכזית.

מכיוון ש 521, 524, 525 ו 531 נסעו מהרצליה דרומה לכיוון רמת השרון, היה הגיון להעביר את תחנת הקצה שלהם צפונה יותר כך שהמסלול שלהם ימשיך לכסות את מרכז הרצליה.

551, לעומת זאת, שמסלולו היה מהתחנה המרכזית בהרצליה לכיוון רעננה, היה הגיוני להעבירו למסוף הרצלית.
את 620 היה הגיוני להעביר למסוף הרצלית מכיוון שבמסוף לב הפארק כבר יש את קו 505.
מה עם אפשרות מסוף התדהר?
 

אורי404

New member
מדוע לא לשנות למסוף הרצלית?

במכרז שרון - חולון מרחבי קו 525 מתוכנן לעבור לשם
524 ממילא מתוכנן להתקצר לרמת השרון
521 ו 531 כנראה יישארו בלב הפארק.
מדוע לא לשנות למסוף הרצלית?
אולי היה עדיף לבצע שינוי של קווים 521 ו-531 למסוף הרצלית.
מעניין בכלל האם, במסגרת מכרז שרון-חולון קו 521 יישאר, יבוטל או יתוגבר. לדעתי זהו קו טוב והייתי בעד להוסיף לו נסיעות, מעבר לנסיעות הבודדות שלו כיום בכל כיוון.
 

DanBus43Maalit72

Active member
לא נרשם במכרז שבקו 521 יעשה שינוי

מדוע לא לשנות למסוף הרצלית?
אולי היה עדיף לבצע שינוי של קווים 521 ו-531 למסוף הרצלית.
מעניין בכלל האם, במסגרת מכרז שרון-חולון קו 521 יישאר, יבוטל או יתוגבר. לדעתי זהו קו טוב והייתי בעד להוסיף לו נסיעות, מעבר לנסיעות הבודדות שלו כיום בכל כיוון.
לא נרשם במכרז שבקו 521 יעשה שינוי
 
לפי המכרז, מארבעת הקווים הללו, 521 ו 531 הם אלה שיישארו

מדוע לא לשנות למסוף הרצלית?
אולי היה עדיף לבצע שינוי של קווים 521 ו-531 למסוף הרצלית.
מעניין בכלל האם, במסגרת מכרז שרון-חולון קו 521 יישאר, יבוטל או יתוגבר. לדעתי זהו קו טוב והייתי בעד להוסיף לו נסיעות, מעבר לנסיעות הבודדות שלו כיום בכל כיוון.
לפי המכרז, מארבעת הקווים הללו, 521 ו 531 הם אלה שיישארו
בלב הפארק.
525 יעבור לאזור התעשיה ברעננה ו 524 יעבור לרמת השרון.
מה יתן להעביר אותם להרצלית?
אם כבר, אז מבין הקווים הללו הקו שהגיוני להעביר להרצלית בשלב הזה זה 524, אבל יש גם הגיון להתייחס בינתיים ל-524, 525 ו 531 כשלושה קווים עם לוח זמנים משולב ביניהם ולכן יש יתרון בכך שתחנות הקצה שלהם זהות.

אגב, לפי המכרז יהיה קו נוסף שיתחיל בלב הפארק ויסע עד מחלף הכפר הירוק במסלול הכללי של הקווים הללו - קו 554 בין לב הפארק לפתח תקוה דרך מרכז הרצליה ורמת השרון (למעשה החייאה של 552 ההיסטורי עם תחנת קצה שונה בעידן ללא התחנה המרכזית בהרצליה).
 
כל הקווים שמסיימים שם

ובכל זאת יש שם תחנת קצה לכל קווי אזור התעשיה....מוזר
כל הקווים שמסיימים שם
סיימו קודם בקאונטרי, ותחנת הקצה העמוסה שם יצרה המון בעיות לחברה ולנהגים.
חברת מטרופולין ביקשה לשנות את מסלול הקווים כך שיתחילו מתחנה ברחוב סמוך למסוף שהם שכרו ומשרד התחבורה נענה לבקשה.
בכדי שיתחיל משם קו של אגד חברת אגד צריכה לשכור גם היא שטח (בין אם מבעלי קרקע ובין אם בשכירות משנה ממטרופולין) ולכן, על אף שזה פתרון אפשרי. הוא לא מובן מאליו.

יש כמובן עוד דוגמאות כאלה, ובחלקם מפעילים אחרים כן שוכרים זכות להשתמש במתחם. לדוגמה מסוף החרש בפתח תקווה (לא מסוף ציבורי אלא שטח שחברת אפיקים שוכרת) ואם אני לא טועה יש חברה שמשתמשת בו בנוסף לאפיקים ומשלמת לה על הזכות הזו.
 

טנק2

New member
סביר להניח שקווים, 641 מסתיים שם

כל הקווים שמסיימים שם
סיימו קודם בקאונטרי, ותחנת הקצה העמוסה שם יצרה המון בעיות לחברה ולנהגים.
חברת מטרופולין ביקשה לשנות את מסלול הקווים כך שיתחילו מתחנה ברחוב סמוך למסוף שהם שכרו ומשרד התחבורה נענה לבקשה.
בכדי שיתחיל משם קו של אגד חברת אגד צריכה לשכור גם היא שטח (בין אם מבעלי קרקע ובין אם בשכירות משנה ממטרופולין) ולכן, על אף שזה פתרון אפשרי. הוא לא מובן מאליו.

יש כמובן עוד דוגמאות כאלה, ובחלקם מפעילים אחרים כן שוכרים זכות להשתמש במתחם. לדוגמה מסוף החרש בפתח תקווה (לא מסוף ציבורי אלא שטח שחברת אפיקים שוכרת) ואם אני לא טועה יש חברה שמשתמשת בו בנוסף לאפיקים ומשלמת לה על הזכות הזו.
סביר להניח שקווים, 641 מסתיים שם
 

DanBus43Maalit72

Active member
וישנה כפילות ברעננה של שני קווי 3 של מטרופולין.

מה הסיבה להארכת 525,524,521,531 ללב הפארק ולא למקום אחר?
השכונה מקבלת שירות לא רע מקו 48. לא נבון יותר להמשיך אותם למקום שאינו מקבל שירות כרגע?
חוץ מזה-האם שונה הלו"ז של הקווים? ממה שהספקתי לראות אין התנגשויות (כלומר 48 ואחד מהקווים הללו לא יוצאים יחד) אבל יש קרבה של 5 דקות לפעמים ואף פחות
וישנה כפילות ברעננה של שני קווי 3 של מטרופולין.
והינם מוצגים כקו אחד ולא שני קווים נפרדים בכלקו כך שזה מאוד מבלבל בסופי שבוע ששני הקווים פועלים.
 

DanBus43Maalit72

Active member
כפי שציינו קודם. קווים 521/524/525/531 הוארכו ללב הפארק

מה הסיבה להארכת 525,524,521,531 ללב הפארק ולא למקום אחר?
השכונה מקבלת שירות לא רע מקו 48. לא נבון יותר להמשיך אותם למקום שאינו מקבל שירות כרגע?
חוץ מזה-האם שונה הלו"ז של הקווים? ממה שהספקתי לראות אין התנגשויות (כלומר 48 ואחד מהקווים הללו לא יוצאים יחד) אבל יש קרבה של 5 דקות לפעמים ואף פחות
כפי שציינו קודם. קווים 521/524/525/531 הוארכו ללב הפארק
כדי להמשיך את הכיסוי של מרכז הרצליה.

קווים 551 ו 620 הוארכו לרכבת עקב כך שקו 551 בא מרעננה ובלב הפארק יש כבר את קו 505 לתה"ש.

קו 524 עתיד להיתקצר לרמת השרון עם ביצוע המכרז.
לגבי קו 525 אני בעד להכניס אותו לתוך יד התשעה כדי לתת שירות נוסף לשכונה זו ושירות לילי אחרי שקו 48 מסתיים.
 

טנק2

New member
דווקא לא בטוח... יש לו מעט נסיעות בשעות האלה ויש את קו 9

כפי שציינו קודם. קווים 521/524/525/531 הוארכו ללב הפארק
כדי להמשיך את הכיסוי של מרכז הרצליה.

קווים 551 ו 620 הוארכו לרכבת עקב כך שקו 551 בא מרעננה ובלב הפארק יש כבר את קו 505 לתה"ש.

קו 524 עתיד להיתקצר לרמת השרון עם ביצוע המכרז.
לגבי קו 525 אני בעד להכניס אותו לתוך יד התשעה כדי לתת שירות נוסף לשכונה זו ושירות לילי אחרי שקו 48 מסתיים.
דווקא לא בטוח... יש לו מעט נסיעות בשעות האלה ויש את קו 9
כל חצי שעה. הוא יוצא עם 525....
 

טנק2

New member
אגב מה דעתכם להוסיף לכל הקווים החדשים שנוסעים על דרך הפארק

דווקא לא בטוח... יש לו מעט נסיעות בשעות האלה ויש את קו 9
כל חצי שעה. הוא יוצא עם 525....
אגב מה דעתכם להוסיף לכל הקווים החדשים שנוסעים על דרך הפארק
תחנה בפארק רעננה?
לא בטוח כמה זה נדרש, אבל זה יחסוך לאנשים 5-10 דקות הליכה בדרכם לפארק מאחת מ2 התחנות הקרובות היום (בית לוינשטיין ולב הפארק/ויצמן)
 
אבל הקוים לא נוסעים על דרך הפארק אלא ברחוב ויצמן ופונים ממנו

אגב מה דעתכם להוסיף לכל הקווים החדשים שנוסעים על דרך הפארק
תחנה בפארק רעננה?
לא בטוח כמה זה נדרש, אבל זה יחסוך לאנשים 5-10 דקות הליכה בדרכם לפארק מאחת מ2 התחנות הקרובות היום (בית לוינשטיין ולב הפארק/ויצמן)
אבל הקוים לא נוסעים על דרך הפארק אלא ברחוב ויצמן ופונים ממנו
לדרך ירושלים, וכך גם בכיוון השני.
 

טנק2

New member
אולי זה נכון במסלול, אבל דה פקטו הנהגים חותכים שמאלה

אבל הקוים לא נוסעים על דרך הפארק אלא ברחוב ויצמן ופונים ממנו
לדרך ירושלים, וכך גם בכיוון השני.
אולי זה נכון במסלול, אבל דה פקטו הנהגים חותכים שמאלה
חוסך להם רמזורים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה