חניכת קו הרכבת ת"א - כרמיאל

מצב
הנושא נעול.

aryeri

Member
אני יודע.

גם היום יש לקרית מוצקין קו מהיר לחיפה
הקו למודיעין שלא עוצר בעתלית, לא עוצר גם בקרית חיים וחוצות המפרץ.
אני יודע.
כשאמרתי "תוספת" של רכבת מהירה בשעה התכוונתי לומר "בנוסף לרכבת הקיימת
 

aryeri

Member
מעניין גם בעצם אם הקו לבאר שבע יעצור באחיהוד

בקו שעות העומס כרמיאל-באר שבע זה יהיה מהיר עוד יותר
כי הקו הזה לא יעצור בתחנות קריית חיים וחוצות המפרץ. וגם קריית מוצקין תקבל שידרוג - תוספת של קו רכבת מהיר לחיפה פעם בשעה
מעניין גם בעצם אם הקו לבאר שבע יעצור באחיהוד
יכול להיות שבדומה לתחנות לוד, רמלה ולהבים-רהט בדרום הקו המהיר הזה לא יעצור באחיהוד - כלומר הקו יהיה מהיר ביותר ויהיה כזה:
כרמיאל - קריית מוצקין - 4 תחנות חיפה - חדרה מערב - 4 תחנות תל אביב - קריית גת - 2 תחנות באר שבע.
 
לדעתי כל הרכבות יעצרו באחיהוד. לא זוכר שאי פעם פורסם אחרת.

מעניין גם בעצם אם הקו לבאר שבע יעצור באחיהוד
יכול להיות שבדומה לתחנות לוד, רמלה ולהבים-רהט בדרום הקו המהיר הזה לא יעצור באחיהוד - כלומר הקו יהיה מהיר ביותר ויהיה כזה:
כרמיאל - קריית מוצקין - 4 תחנות חיפה - חדרה מערב - 4 תחנות תל אביב - קריית גת - 2 תחנות באר שבע.
לדעתי כל הרכבות יעצרו באחיהוד. לא זוכר שאי פעם פורסם אחרת.
 

eladgabso01

New member
רוב שעות היום ברכב מכרמיכול לב"ש זה כ 2 ועשרים דקות שעתיים ו

חניכת קו הרכבת ת"א - כרמיאל
ברגעים אלו הסתיימה חניכת קו הרכבת ת"א - כרמיאל במעמד ראש הממשלה, שר התחבורה, מנכ"ל רכבת ישראל ומנכ"ל נתיבי ישראל את קו רכבת הגליל.

מנכ"ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ ציין כי מדובר בפרויקט הנדסי מורכב הכולל את מנהרת הרכבת המשמעותית ביותר בישראל, שאורכה הכולל מגיע לכ-10 קילומטרים. במנהרה הותקנו מערכות הבטיחות והביטחון מהמתקדמות ביותר בעולם. זאת, תוך התחשבות בנושא הסביבתי, בו אנו רואים חשיבות שאין כדוגמתה כחברה ממשלתית, באה כוחו של משרד התחבורה.

להלן נתונים:
• עלות פרויקט רכבת הגליל – 2.8 מיליארד ₪.
• אורך המסילה – 23 ק"מ.
• שתי מנהרות לכל צד באורך כולל של 4.7 ק"מ.
• 8 הפרדות מפלסיות, קטעי גישור וסלילת כבישים ודרכי שירות.
• שתי תחנות נוסעים חדשות: אחיהוד וכרמיאל.

- תחנת אחיהוד:
מבנה תחנה מרכזי, שני רציפי צד, מבנה מערכות שליטה ובקרה, תחנה לשירות הנוסעים, חניון המכיל 200 מקומות חניה.

- תחנת כרמיאל:
מרכז תחבורה רחב היקף המשמש אוטובוסים ותחבורה ציבורית, מבנה תחנה הכולל שני רציפים, טרמינל נוסעים בן שתי קומות, מגרש חניה המכיל 750 מקומות חניה.


• תדירות:
שתי רכבות בשעות השיא לכל כיוון, אחת עד באר שבע ואחת לחיפה חוף הכרמל.
רכבת אחת בשעות השפל – עד חיפה חוף הכרמל.
כרמיאל – חוף הכרמל – 18 רכבות ביממה.
כרמיאל – ב"ש (דרך תחנות ת"א) – 8 רכבות: 4 רכבות בשעות הבוקר, 4 רכבות בשעות אחה"צ/ערב.

• שעות פעילות:
רכבת ראשונה מכרמיאל (05:33) לחיפה חוף הכרמל (06:24).
רכבת ראשונה מחיפה חוף הכרמל (05:57) לכרמיאל (06:50).
רכבת אחרונה מכרמיאל (22:33) לחיפה חוף הכרמל (23:24).
רכבת אחרונה מחיפה חוף הכרמל (22:57) לכרמיאל (23:50).

זמני נסיעה:
כרמיאל – חיפה מרכז השמונה: 35 דקות.
כרמיאל – ת"א סבידור מרכז: שעה ושלושים וחמש דקות.
כרמיאל- ב"ש מרכז: שעתיים וחמישים ושש דקות.


מקור: פייסבוק נתיבי ישראל.
רוב שעות היום ברכב מכרמיכול לב"ש זה כ 2 ועשרים דקות שעתיים ו
וחצי גג

ולמה אין רכבות בלילה לנתב"ג ?
 

נייף

New member
מספר הרכבות ומסלולם

חניכת קו הרכבת ת"א - כרמיאל
ברגעים אלו הסתיימה חניכת קו הרכבת ת"א - כרמיאל במעמד ראש הממשלה, שר התחבורה, מנכ"ל רכבת ישראל ומנכ"ל נתיבי ישראל את קו רכבת הגליל.

מנכ"ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ ציין כי מדובר בפרויקט הנדסי מורכב הכולל את מנהרת הרכבת המשמעותית ביותר בישראל, שאורכה הכולל מגיע לכ-10 קילומטרים. במנהרה הותקנו מערכות הבטיחות והביטחון מהמתקדמות ביותר בעולם. זאת, תוך התחשבות בנושא הסביבתי, בו אנו רואים חשיבות שאין כדוגמתה כחברה ממשלתית, באה כוחו של משרד התחבורה.

להלן נתונים:
• עלות פרויקט רכבת הגליל – 2.8 מיליארד ₪.
• אורך המסילה – 23 ק"מ.
• שתי מנהרות לכל צד באורך כולל של 4.7 ק"מ.
• 8 הפרדות מפלסיות, קטעי גישור וסלילת כבישים ודרכי שירות.
• שתי תחנות נוסעים חדשות: אחיהוד וכרמיאל.

- תחנת אחיהוד:
מבנה תחנה מרכזי, שני רציפי צד, מבנה מערכות שליטה ובקרה, תחנה לשירות הנוסעים, חניון המכיל 200 מקומות חניה.

- תחנת כרמיאל:
מרכז תחבורה רחב היקף המשמש אוטובוסים ותחבורה ציבורית, מבנה תחנה הכולל שני רציפים, טרמינל נוסעים בן שתי קומות, מגרש חניה המכיל 750 מקומות חניה.


• תדירות:
שתי רכבות בשעות השיא לכל כיוון, אחת עד באר שבע ואחת לחיפה חוף הכרמל.
רכבת אחת בשעות השפל – עד חיפה חוף הכרמל.
כרמיאל – חוף הכרמל – 18 רכבות ביממה.
כרמיאל – ב"ש (דרך תחנות ת"א) – 8 רכבות: 4 רכבות בשעות הבוקר, 4 רכבות בשעות אחה"צ/ערב.

• שעות פעילות:
רכבת ראשונה מכרמיאל (05:33) לחיפה חוף הכרמל (06:24).
רכבת ראשונה מחיפה חוף הכרמל (05:57) לכרמיאל (06:50).
רכבת אחרונה מכרמיאל (22:33) לחיפה חוף הכרמל (23:24).
רכבת אחרונה מחיפה חוף הכרמל (22:57) לכרמיאל (23:50).

זמני נסיעה:
כרמיאל – חיפה מרכז השמונה: 35 דקות.
כרמיאל – ת"א סבידור מרכז: שעה ושלושים וחמש דקות.
כרמיאל- ב"ש מרכז: שעתיים וחמישים ושש דקות.


מקור: פייסבוק נתיבי ישראל.
מספר הרכבות ומסלולם
האם מספר הרכבות ומסלולם הוא קבוע עד שייפתח הקו לירושלים או שמדובר במשהו זמני שישתנה בעוד תקופה כשיוודעו באופן מדוייק יותר הביקושים והרגלי הנוסעים ?

האם יש אילוץ כלשהו שבגללו לא ניתן להפעיל רכבת שתגיע לכרמיאל בשעת ליל מאוחרת יותר מכפי שמתוכנן כעת ?
 

נייף

New member
מצאתי התייחסות לשאלתי

מספר הרכבות ומסלולם
האם מספר הרכבות ומסלולם הוא קבוע עד שייפתח הקו לירושלים או שמדובר במשהו זמני שישתנה בעוד תקופה כשיוודעו באופן מדוייק יותר הביקושים והרגלי הנוסעים ?

האם יש אילוץ כלשהו שבגללו לא ניתן להפעיל רכבת שתגיע לכרמיאל בשעת ליל מאוחרת יותר מכפי שמתוכנן כעת ?
מצאתי התייחסות לשאלתי
מנכ"ל הרכבת, שחר אילון, אמר לפני תחילת האירוע כי כשירות לתושבי כרמיאל, תפעיל הרכבת שאטל בשעות הלילה מהתחנה בכרמיאל, לעכו או לקריית מוצקין, לטובת הנוסעים לנמל התעופה בן גוריון. "בלוח הזמנים הבא צפויה הרכבת מכרמיאל להגיע לנתב"ג ולמודיעין", אמר אילון. עוד אמר המנכ"ל כי "רכבת הגליל היא שלב נוסף לקראת הדור הבא של רכבת ישראל. אנו כבר מוכנים להפעלת הנסיעות הסדירות החל מערב ראש השנה ואיישנו את תחנות הרכבת החדשות - אחיהוד וכרמיאל - במיטב הצוותים, הנהגים והפקחים".
 
אני מנחש שבלו״ז הבא רכבות הלילה יגיעו לכרמיאל ולנהריה

מצאתי התייחסות לשאלתי
מנכ"ל הרכבת, שחר אילון, אמר לפני תחילת האירוע כי כשירות לתושבי כרמיאל, תפעיל הרכבת שאטל בשעות הלילה מהתחנה בכרמיאל, לעכו או לקריית מוצקין, לטובת הנוסעים לנמל התעופה בן גוריון. "בלוח הזמנים הבא צפויה הרכבת מכרמיאל להגיע לנתב"ג ולמודיעין", אמר אילון. עוד אמר המנכ"ל כי "רכבת הגליל היא שלב נוסף לקראת הדור הבא של רכבת ישראל. אנו כבר מוכנים להפעלת הנסיעות הסדירות החל מערב ראש השנה ואיישנו את תחנות הרכבת החדשות - אחיהוד וכרמיאל - במיטב הצוותים, הנהגים והפקחים".
אני מנחש שבלו״ז הבא רכבות הלילה יגיעו לכרמיאל ולנהריה
לסירוגין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה