נפתח קו מטרו 24/7 לנמה"ת אימאם חומייני !

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
נפתח קו מטרו 24/7 לנמה"ת אימאם חומייני !

נפתח קו מטרו 24/7 לנמה"ת אימאם חומייני !
על פתיחת קו 7 של המטרו בטהרן ביוני השנה ידעתי כשנה מראש, אבל על פתיחתו של קו 8 לפני כשנה וחיבורו לנמל התעופה הבינלאומי של העיר, נמה"ת האימאם חומייני גיליתי היום בוויקיפדיה. לפי הערך הוויקיפדי עם חיבור הקו לנמל התעופה הוא פועל 24/7 והוא הקו הראשון במטרו של טהראן שפועל 24 שעות ביממה. להבנתי הקו נבנה כענף של קו 1 שניתן להמשיך עליו ממסילות קו 1, אך המפה מראה אותו כענף שיש להחליף אליו בתחנה שנמצאת לקראת קצהו הדרומי של קו 1, אך לפי הערך בשעות הלילה כאשר קו 1 אינו פעיל תחנת דארוזה דאוולת Darvazeh Dowlat בקו 1 פתוחה 24/7 כדי לאפשר גישה לשדה התעופה באמצעות קו 8.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tehran_Metro#Line_8

יש לציין שבמפה המצורפת קו 7 פתוח חלקית וקו 6 עדיין לא נפתח. כמו כן הקטע שממערב לנמל התעופה בקו 8 עדיין בבנייה. נראה שהמטרו נמצא בשלבים הסופיים לקראת המערכת המלאה שתוכננה.

יש לציין שנמה"ת מהראבד הוותיק קרוב יותר למרכז העיר ונמצא על קו 4 משמש כיום לטיסות פנים בלבד. אחד הטרמינלים בנמל זה תוכנן ע"י האדריכל משה ספדיה ושבעבר נחתו בנמל זה שהקוד שלו THR טיסות מארה"ב וטיסות אל-על. נקווה שתח"צ סדירה מנתב"ג תתחיל לפני חידוש הטיסות לטהראן ביום מן הימים ולא להיפך.

 

alantan

New member
תוכל להסביר לי איך עובדת השלוחה המוזרה של קו 4 ל-THR?

נפתח קו מטרו 24/7 לנמה"ת אימאם חומייני !
על פתיחת קו 7 של המטרו בטהרן ביוני השנה ידעתי כשנה מראש, אבל על פתיחתו של קו 8 לפני כשנה וחיבורו לנמל התעופה הבינלאומי של העיר, נמה"ת האימאם חומייני גיליתי היום בוויקיפדיה. לפי הערך הוויקיפדי עם חיבור הקו לנמל התעופה הוא פועל 24/7 והוא הקו הראשון במטרו של טהראן שפועל 24 שעות ביממה. להבנתי הקו נבנה כענף של קו 1 שניתן להמשיך עליו ממסילות קו 1, אך המפה מראה אותו כענף שיש להחליף אליו בתחנה שנמצאת לקראת קצהו הדרומי של קו 1, אך לפי הערך בשעות הלילה כאשר קו 1 אינו פעיל תחנת דארוזה דאוולת Darvazeh Dowlat בקו 1 פתוחה 24/7 כדי לאפשר גישה לשדה התעופה באמצעות קו 8.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tehran_Metro#Line_8

יש לציין שבמפה המצורפת קו 7 פתוח חלקית וקו 6 עדיין לא נפתח. כמו כן הקטע שממערב לנמל התעופה בקו 8 עדיין בבנייה. נראה שהמטרו נמצא בשלבים הסופיים לקראת המערכת המלאה שתוכננה.

יש לציין שנמה"ת מהראבד הוותיק קרוב יותר למרכז העיר ונמצא על קו 4 משמש כיום לטיסות פנים בלבד. אחד הטרמינלים בנמל זה תוכנן ע"י האדריכל משה ספדיה ושבעבר נחתו בנמל זה שהקוד שלו THR טיסות מארה"ב וטיסות אל-על. נקווה שתח"צ סדירה מנתב"ג תתחיל לפני חידוש הטיסות לטהראן ביום מן הימים ולא להיפך.
תוכל להסביר לי איך עובדת השלוחה המוזרה של קו 4 ל-THR?
מאיפה הרכבות מגיעות, משני הצדדים של קו 4 הראשי?
 

Ccyclist

Well-known member
הנה קליפ של הדיווה הלאומית של איראן שמסביר איך:

תוכל להסביר לי איך עובדת השלוחה המוזרה של קו 4 ל-THR?
מאיפה הרכבות מגיעות, משני הצדדים של קו 4 הראשי?
הנה קליפ של הדיווה הלאומית של איראן שמסביר איך:
בנימה רצינית אני מניח שמדובר בשני ענפים של הקו הצהוב שמתפצלים ממנו כפי שבצפון מזרח העיר יש שני ענפים של קו התכלת.
&nbsp
גוגוש לעומת זאת עשתה ב2012 קליפ מאד גראפי וגאומטרי בשחור לבן עם פסיכודליה נוסח שנות השישים. הרקדניות והשרירן מצ'כיה שם הקליפ הוסרט ע"י במאי איראני גולה עבור אחד מערוצי הגולים שבו גוגוש פורשת את חסותה על הגירסה האיראנית - חופשית לכוכב נולד Googoosh Music Academy שצולמה בלונדון.
&nbsp
ההסבר וודאי קשור איכשהו לדוגמאות הפסיכודליות בתא ההקרנה המעניין, למטריות המסתובבות, לדגלוני האיתות ולפסים השחורים האנכיים.

 
תודה רבה! מעניין ומקורי

נפתח קו מטרו 24/7 לנמה"ת אימאם חומייני !
על פתיחת קו 7 של המטרו בטהרן ביוני השנה ידעתי כשנה מראש, אבל על פתיחתו של קו 8 לפני כשנה וחיבורו לנמל התעופה הבינלאומי של העיר, נמה"ת האימאם חומייני גיליתי היום בוויקיפדיה. לפי הערך הוויקיפדי עם חיבור הקו לנמל התעופה הוא פועל 24/7 והוא הקו הראשון במטרו של טהראן שפועל 24 שעות ביממה. להבנתי הקו נבנה כענף של קו 1 שניתן להמשיך עליו ממסילות קו 1, אך המפה מראה אותו כענף שיש להחליף אליו בתחנה שנמצאת לקראת קצהו הדרומי של קו 1, אך לפי הערך בשעות הלילה כאשר קו 1 אינו פעיל תחנת דארוזה דאוולת Darvazeh Dowlat בקו 1 פתוחה 24/7 כדי לאפשר גישה לשדה התעופה באמצעות קו 8.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tehran_Metro#Line_8

יש לציין שבמפה המצורפת קו 7 פתוח חלקית וקו 6 עדיין לא נפתח. כמו כן הקטע שממערב לנמל התעופה בקו 8 עדיין בבנייה. נראה שהמטרו נמצא בשלבים הסופיים לקראת המערכת המלאה שתוכננה.

יש לציין שנמה"ת מהראבד הוותיק קרוב יותר למרכז העיר ונמצא על קו 4 משמש כיום לטיסות פנים בלבד. אחד הטרמינלים בנמל זה תוכנן ע"י האדריכל משה ספדיה ושבעבר נחתו בנמל זה שהקוד שלו THR טיסות מארה"ב וטיסות אל-על. נקווה שתח"צ סדירה מנתב"ג תתחיל לפני חידוש הטיסות לטהראן ביום מן הימים ולא להיפך.
תודה רבה! מעניין ומקורי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה