מילה טובה על הוולידטורים החדשים בתחנת הרצליה

מצב
הנושא נעול.

Paper Gahan

New member
מילה טובה על הוולידטורים החדשים בתחנת הרצליה

מילה טובה על הוולידטורים החדשים בתחנת הרצליה
סליחה שאני פותח שרשור על דבר פעוט יחסית אבל בכל זאת... רציתי לשתף. בתור יומם שנוסע ברכבת עם אופניים ומשתמש בתחנת הרצליה פעמיים ביום, הוולידטורים החדשים ממש חוסכים זמן. עד עכשיו כל נוסעי האופניים היו צריכים להידחק מול השער הידני, להעביר את הכרטיס ולחכות שהסדרן יפתח את השער. הבעייה שהסדרן היה עסוק גם בלטפל בנוסעים ללא אופניים, קרי לבדוק למה הכרטיס לא עובר להם וכדומה... ובשביל זה הוא היה משתמש באותו קורא. פעמים רבות התור של האופניים היה מתחיל כבר באמצע המדרגות. וזה היה כבד, לא נוח וחוסם להולכי הרגל את המעבר. מה גם שהשער הידני היה באלכסון לשער המסתובב של משתמשי האופניים, ואז היית צריך לחצות הדרך של הולכי הרגל שאמורים להשתמש בשער המסתובב השני... בקיצור בלגן.
עכשיו יש וולידטור ייעודי אוטומטי לאופניים ועגלות, לא צריך את הסדרן שיפתח (הוא יכול להתפנות לנוסעים האחרים) והוולידטור נמצא מול השער המסתובב הגדול ולא באלכסון אליו. בקיצור... שינוי פעוט שעושה הבדל גדול.
גם התאורה במעבר התת קרקעי הוחלפה שזה נחמד. וכמובן, רציף 1 שסוף סוף יש בו צל! זה היה ממש מתבקש.
 

Bus Nerd

Active member
תודה על השיתוף!

מילה טובה על הוולידטורים החדשים בתחנת הרצליה
סליחה שאני פותח שרשור על דבר פעוט יחסית אבל בכל זאת... רציתי לשתף. בתור יומם שנוסע ברכבת עם אופניים ומשתמש בתחנת הרצליה פעמיים ביום, הוולידטורים החדשים ממש חוסכים זמן. עד עכשיו כל נוסעי האופניים היו צריכים להידחק מול השער הידני, להעביר את הכרטיס ולחכות שהסדרן יפתח את השער. הבעייה שהסדרן היה עסוק גם בלטפל בנוסעים ללא אופניים, קרי לבדוק למה הכרטיס לא עובר להם וכדומה... ובשביל זה הוא היה משתמש באותו קורא. פעמים רבות התור של האופניים היה מתחיל כבר באמצע המדרגות. וזה היה כבד, לא נוח וחוסם להולכי הרגל את המעבר. מה גם שהשער הידני היה באלכסון לשער המסתובב של משתמשי האופניים, ואז היית צריך לחצות הדרך של הולכי הרגל שאמורים להשתמש בשער המסתובב השני... בקיצור בלגן.
עכשיו יש וולידטור ייעודי אוטומטי לאופניים ועגלות, לא צריך את הסדרן שיפתח (הוא יכול להתפנות לנוסעים האחרים) והוולידטור נמצא מול השער המסתובב הגדול ולא באלכסון אליו. בקיצור... שינוי פעוט שעושה הבדל גדול.
גם התאורה במעבר התת קרקעי הוחלפה שזה נחמד. וכמובן, רציף 1 שסוף סוף יש בו צל! זה היה ממש מתבקש.
תודה על השיתוף!
אני לא חושב שיש צורך להתנצל על פתיחת שרשור שכזה. אני לא יודע לגבי משתמשי הפורום האחרים, אבל אני מעריך עדכונים כאלו.

לנושא שערי הכרטוס: שמתי לב לשיפור בכל תחנה שבה הוחלפו השערים הישנים המסתובבים (turnstiles) באלו החדשים עם הדלתות השקופות. בנוסף לנוחות המעבר, קריאת הרב קו שלהם מהירה יותר וברורה יותר למשתמש.
 

Paper Gahan

New member
תודה על הפידבק :) הייתי מציע שישקלו ברצינות לשדרג את נתב"ג

תודה על השיתוף!
אני לא חושב שיש צורך להתנצל על פתיחת שרשור שכזה. אני לא יודע לגבי משתמשי הפורום האחרים, אבל אני מעריך עדכונים כאלו.

לנושא שערי הכרטוס: שמתי לב לשיפור בכל תחנה שבה הוחלפו השערים הישנים המסתובבים (turnstiles) באלו החדשים עם הדלתות השקופות. בנוסף לנוחות המעבר, קריאת הרב קו שלהם מהירה יותר וברורה יותר למשתמש.
תודה על הפידבק :) הייתי מציע שישקלו ברצינות לשדרג את נתב"ג
השערים שם מסוג שלישי, לא מסתובבים ולא דלתות שקופות אלא דלתות שנפתחות לצדדים (לפחות חלק מהשערים אם אני לא טועה). בתחנה כמו נתב"ג צריך לדעתי שיהיו השערים המתקדמים ביותר. ואם כבר מדברים על נתב"ג, ממש מבאס לראות רכבות של אלסטום משרתות את הקו הזה (מודיעין-נהרייה). אני אמנם עולה במודיעין, אבל ממש קשה לעולים בנתב"ג להעלות מזוודות במדרגות לקרונות, או לעבור בין הקרונות. יכול להיות שכבר נכתב על זה בפורום, אבל האם אין מספיק סימנס כדי לשרת את כל הרכבות בקו הזה?
 
אינשללה בקרוב גם באגד , קווים ואפיקים גועל נפש של מתקפים

מילה טובה על הוולידטורים החדשים בתחנת הרצליה
סליחה שאני פותח שרשור על דבר פעוט יחסית אבל בכל זאת... רציתי לשתף. בתור יומם שנוסע ברכבת עם אופניים ומשתמש בתחנת הרצליה פעמיים ביום, הוולידטורים החדשים ממש חוסכים זמן. עד עכשיו כל נוסעי האופניים היו צריכים להידחק מול השער הידני, להעביר את הכרטיס ולחכות שהסדרן יפתח את השער. הבעייה שהסדרן היה עסוק גם בלטפל בנוסעים ללא אופניים, קרי לבדוק למה הכרטיס לא עובר להם וכדומה... ובשביל זה הוא היה משתמש באותו קורא. פעמים רבות התור של האופניים היה מתחיל כבר באמצע המדרגות. וזה היה כבד, לא נוח וחוסם להולכי הרגל את המעבר. מה גם שהשער הידני היה באלכסון לשער המסתובב של משתמשי האופניים, ואז היית צריך לחצות הדרך של הולכי הרגל שאמורים להשתמש בשער המסתובב השני... בקיצור בלגן.
עכשיו יש וולידטור ייעודי אוטומטי לאופניים ועגלות, לא צריך את הסדרן שיפתח (הוא יכול להתפנות לנוסעים האחרים) והוולידטור נמצא מול השער המסתובב הגדול ולא באלכסון אליו. בקיצור... שינוי פעוט שעושה הבדל גדול.
גם התאורה במעבר התת קרקעי הוחלפה שזה נחמד. וכמובן, רציף 1 שסוף סוף יש בו צל! זה היה ממש מתבקש.
אינשללה בקרוב גם באגד , קווים ואפיקים גועל נפש של מתקפים
 

אורי404

New member
תודה על השיתוף! בכלל לא דבר פעוט

מילה טובה על הוולידטורים החדשים בתחנת הרצליה
סליחה שאני פותח שרשור על דבר פעוט יחסית אבל בכל זאת... רציתי לשתף. בתור יומם שנוסע ברכבת עם אופניים ומשתמש בתחנת הרצליה פעמיים ביום, הוולידטורים החדשים ממש חוסכים זמן. עד עכשיו כל נוסעי האופניים היו צריכים להידחק מול השער הידני, להעביר את הכרטיס ולחכות שהסדרן יפתח את השער. הבעייה שהסדרן היה עסוק גם בלטפל בנוסעים ללא אופניים, קרי לבדוק למה הכרטיס לא עובר להם וכדומה... ובשביל זה הוא היה משתמש באותו קורא. פעמים רבות התור של האופניים היה מתחיל כבר באמצע המדרגות. וזה היה כבד, לא נוח וחוסם להולכי הרגל את המעבר. מה גם שהשער הידני היה באלכסון לשער המסתובב של משתמשי האופניים, ואז היית צריך לחצות הדרך של הולכי הרגל שאמורים להשתמש בשער המסתובב השני... בקיצור בלגן.
עכשיו יש וולידטור ייעודי אוטומטי לאופניים ועגלות, לא צריך את הסדרן שיפתח (הוא יכול להתפנות לנוסעים האחרים) והוולידטור נמצא מול השער המסתובב הגדול ולא באלכסון אליו. בקיצור... שינוי פעוט שעושה הבדל גדול.
גם התאורה במעבר התת קרקעי הוחלפה שזה נחמד. וכמובן, רציף 1 שסוף סוף יש בו צל! זה היה ממש מתבקש.
תודה על השיתוף! בכלל לא דבר פעוט
טוב לדעת על השיפור כלפי משתמשים באופניים. למעשה ההקלה הזו היא גם שיפור רב בעבודתו של הסדרן.
טוב לדעת גם על השינוי הטוב בתאורה במעבר התת-קרקעי ועל הצל ברציף 1. נקווה, שזה יהיה בתחנות רכבת נוספות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה