דגם הקרון של נת"ע יוצב בשדרות רוטשילד

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
דגם הקרון של נת"ע יוצב בשדרות רוטשילד

דגם הקרון של נת"ע יוצב בשדרות רוטשילד
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3720370,00.html

כך לפי כלכליסט.
לכל מי ששאל אם הדגם יוצג לציבור.

לא ברור לי איפה בשדרות רוטשילד יש מקום לשים את הדגם הזה. אולי בכיכר הבימה או בכיכר מעל חניון רוטשילד (בקצה הדרום מערבי). מקווה שלא יעשו שטות כמו לחסום איתו את נתיב האופניים או משהו בסגנון.
 
יש הרבה מקום באמצע השדרה לאורך החצי הצפוני של רוטשילד,

דגם הקרון של נת"ע יוצב בשדרות רוטשילד
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3720370,00.html

כך לפי כלכליסט.
לכל מי ששאל אם הדגם יוצג לציבור.

לא ברור לי איפה בשדרות רוטשילד יש מקום לשים את הדגם הזה. אולי בכיכר הבימה או בכיכר מעל חניון רוטשילד (בקצה הדרום מערבי). מקווה שלא יעשו שטות כמו לחסום איתו את נתיב האופניים או משהו בסגנון.
יש הרבה מקום באמצע השדרה לאורך החצי הצפוני של רוטשילד,
בערך בין שיינקין להבימה.
 
בדיוק בימים אלה ממשיכים לדווח על איכות הייצור הנמוכה של אותה

דגם הקרון של נת"ע יוצב בשדרות רוטשילד
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3720370,00.html

כך לפי כלכליסט.
לכל מי ששאל אם הדגם יוצג לציבור.

לא ברור לי איפה בשדרות רוטשילד יש מקום לשים את הדגם הזה. אולי בכיכר הבימה או בכיכר מעל חניון רוטשילד (בקצה הדרום מערבי). מקווה שלא יעשו שטות כמו לחסום איתו את נתיב האופניים או משהו בסגנון.
בדיוק בימים אלה ממשיכים לדווח על איכות הייצור הנמוכה של אותה
חברה סינית:

http://www.caixinglobal.com/2017-08...=pc&utm_content=taboola001&utm_campaign=HeZuo
 

matrix200200

Active member
אין בכתבה שהבאתה שום אזכור לאיכות ייצור נמוכה של החברה

בדיוק בימים אלה ממשיכים לדווח על איכות הייצור הנמוכה של אותה
חברה סינית:

http://www.caixinglobal.com/2017-08...=pc&utm_content=taboola001&utm_campaign=HeZuo
אין בכתבה שהבאתה שום אזכור לאיכות ייצור נמוכה של החברה
וגם לא על בעיות ייצור כלשהן.
היא מדברת על בעיות פיננסיות של החברה בשל מדיניות משתנה של הרבה מדינות להגן על השווקים שלהן ולא לאפשר לחברות מחו"ל לקחת חלק בפרוייקטים בשטחם וכן על צמצום התקציבים המיעודים למערכות הסעת המונים בסין עצמה.
המשפט היחיד שאפשר להחשיב אותו (וגם זה בקושי) זה על אתגרים של עמידה באיכות בתנאים של השוק שדורש הורדת מחירים.
 

Bus Nerd

Active member
שמע, בתמונות של הדגם איכות הבנייה נראית קצת פלסטיקית וזולה

אין בכתבה שהבאתה שום אזכור לאיכות ייצור נמוכה של החברה
וגם לא על בעיות ייצור כלשהן.
היא מדברת על בעיות פיננסיות של החברה בשל מדיניות משתנה של הרבה מדינות להגן על השווקים שלהן ולא לאפשר לחברות מחו"ל לקחת חלק בפרוייקטים בשטחם וכן על צמצום התקציבים המיעודים למערכות הסעת המונים בסין עצמה.
המשפט היחיד שאפשר להחשיב אותו (וגם זה בקושי) זה על אתגרים של עמידה באיכות בתנאים של השוק שדורש הורדת מחירים.
שמע, בתמונות של הדגם איכות הבנייה נראית קצת פלסטיקית וזולה
נצטרך לחכות שיציבו אותו בת"א ולראות בעצמנו מקרוב אם כך באמת המצב, אבל יש לי הרגשה שהקרונות הסיניים לא ישרדו הרבה זמן יחסית עם כמות הנוסעים הצפוייה בקו האדום.

מקווה לפחות שיש להם פחות בעיות מהאוטובוסים הסינים
 

matrix200200

Active member
חבל להתווכח סתם

שמע, בתמונות של הדגם איכות הבנייה נראית קצת פלסטיקית וזולה
נצטרך לחכות שיציבו אותו בת"א ולראות בעצמנו מקרוב אם כך באמת המצב, אבל יש לי הרגשה שהקרונות הסיניים לא ישרדו הרבה זמן יחסית עם כמות הנוסעים הצפוייה בקו האדום.

מקווה לפחות שיש להם פחות בעיות מהאוטובוסים הסינים
חבל להתווכח סתם
נדע בעוד כמה ימים כאשר הקרון יגיע.
בכל אופן איכות החומרים פחות מטרידה אותי.
מה שחשוב באמת זה מערכות חשמל מיזוג ובקרה.
 

Bus Nerd

Active member
אכן צודק. בעיקר כשמדובר בשיטת פעולה שלא נוסתה בעולם

חבל להתווכח סתם
נדע בעוד כמה ימים כאשר הקרון יגיע.
בכל אופן איכות החומרים פחות מטרידה אותי.
מה שחשוב באמת זה מערכות חשמל מיזוג ובקרה.
אכן צודק. בעיקר כשמדובר בשיטת פעולה שלא נוסתה בעולם
אני בטוח יהיו גליצ'ים בהתחלה במעבר בין שליטה אוטומטית לשליטה ידנית. אני מקווה שזה ייפתר בתקופת נסיעות המבחן ולא בתקופה שבה יהיו נוסעים במערכת.

מעניין אגב שבניגוד לקרונות רכבת ישראל שם יש חובה לייצרן לבנות את מערכות החשמל של הקרון ואת הריהוט הפנימי בארץ, בנת"ע לא נראה שיש חובה להזמנה ממפעלים מקומיים.
(השיטה הזו של חובת עבודה מקומית אומנם הופכת את הקרונות ליקרים יותר עבור ר"י, אבל היא נהוגה בכל העולם המערבי כשמדובר בציוד נייד מסילתי למיטב ידיעתי. בארה"ב עוד יותר מקפידים על זה ודורשים שהייצור ייעשה כולו במפעלים מקומיים, וגם בבריטניה קיימת דרישה כזו לפעמים)
 
עוד מהעיתונות

אין בכתבה שהבאתה שום אזכור לאיכות ייצור נמוכה של החברה
וגם לא על בעיות ייצור כלשהן.
היא מדברת על בעיות פיננסיות של החברה בשל מדיניות משתנה של הרבה מדינות להגן על השווקים שלהן ולא לאפשר לחברות מחו"ל לקחת חלק בפרוייקטים בשטחם וכן על צמצום התקציבים המיעודים למערכות הסעת המונים בסין עצמה.
המשפט היחיד שאפשר להחשיב אותו (וגם זה בקושי) זה על אתגרים של עמידה באיכות בתנאים של השוק שדורש הורדת מחירים.
עוד מהעיתונות
https://qz.com/724156/the-chinese-c...ew-subway-cars-has-big-problems-in-singapore/

http://m.mobilicites.com/011-5998-Le-tram-chinois-d-Addis-Abeba-peine-a-convaincre.html

באדיס אבבה 1/3 מהציוד הנע של CRRC יצא כבר משימוש..

בפעם הראשונה הייצרן הסיני יתמודד בתל אביב עם מערכת ב 1500 וולט, קודם לכן באתיופיה ובאירן הרק״לות שלו יועדו ל 750 וולט.
 
למעצב הצעיר Grischa GUZINSKI מברלין צריך לומר:

דגם הקרון של נת"ע יוצב בשדרות רוטשילד
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3720370,00.html

כך לפי כלכליסט.
לכל מי ששאל אם הדגם יוצג לציבור.

לא ברור לי איפה בשדרות רוטשילד יש מקום לשים את הדגם הזה. אולי בכיכר הבימה או בכיכר מעל חניון רוטשילד (בקצה הדרום מערבי). מקווה שלא יעשו שטות כמו לחסום איתו את נתיב האופניים או משהו בסגנון.
למעצב הצעיר Grischa GUZINSKI מברלין צריך לומר:
Aus Israel danken wir für diese schöne Arbeit
 
בכתבה מנכ״ל נתע אומר שחשוב לו לקבל משוב מהציבור.

דגם הקרון של נת"ע יוצב בשדרות רוטשילד
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3720370,00.html

כך לפי כלכליסט.
לכל מי ששאל אם הדגם יוצג לציבור.

לא ברור לי איפה בשדרות רוטשילד יש מקום לשים את הדגם הזה. אולי בכיכר הבימה או בכיכר מעל חניון רוטשילד (בקצה הדרום מערבי). מקווה שלא יעשו שטות כמו לחסום איתו את נתיב האופניים או משהו בסגנון.
בכתבה מנכ״ל נתע אומר שחשוב לו לקבל משוב מהציבור.
לידיעתו הנה מה שכתבתי לא מזמן בפורום:

http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/181948067/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לא משנה איפה יוצב. הוא מכוער ברמות!

דגם הקרון של נת"ע יוצב בשדרות רוטשילד
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3720370,00.html

כך לפי כלכליסט.
לכל מי ששאל אם הדגם יוצג לציבור.

לא ברור לי איפה בשדרות רוטשילד יש מקום לשים את הדגם הזה. אולי בכיכר הבימה או בכיכר מעל חניון רוטשילד (בקצה הדרום מערבי). מקווה שלא יעשו שטות כמו לחסום איתו את נתיב האופניים או משהו בסגנון.
לא משנה איפה יוצב. הוא מכוער ברמות!
 

matrix200200

Active member
אתה מוזמן להפנות את התלונה הזאת לחברת תכנון גרמנית


לא משנה איפה יוצב. הוא מכוער ברמות!
אתה מוזמן להפנות את התלונה הזאת לחברת תכנון גרמנית

שהיתה אחראית על התכנון של הקרונות האלה.
 

GLSRA

Active member
שלושה מובילים הכניסו את הקרון לתוך תל אביב הערב.

אתה מוזמן להפנות את התלונה הזאת לחברת תכנון גרמנית

שהיתה אחראית על התכנון של הקרונות האלה.
שלושה מובילים הכניסו את הקרון לתוך תל אביב הערב.
לא יכולתי לצלם תוך כדי נסיעה - מצטער
 

matrix200200

Active member


שלושה מובילים הכניסו את הקרון לתוך תל אביב הערב.
לא יכולתי לצלם תוך כדי נסיעה - מצטער

בתקווה שאני אהיה ביום חמישי בתל אביב, אני אנסה לקפוץ לבקר אותו.
מה אתם אומרים ייתנו להיכנס פנימה ולצלם?
 

GLSRA

Active member
נראה לי שכן .....


בתקווה שאני אהיה ביום חמישי בתל אביב, אני אנסה לקפוץ לבקר אותו.
מה אתם אומרים ייתנו להיכנס פנימה ולצלם?
נראה לי שכן .....
הם צריכים לפרוק את החלקים ולהרכיב אותם במקום.
לא יודע אם הכל יהיה מוכן עד יום חמישי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה