תכנון נסיעה בכל קווי רכבת ישראלשרשור הכוונה ומודיעין 25/8 - 26/8
תיכנון המסלול הוא החלק האינטלקטואלי באתגרתכנון נסיעה בכל קווי רכבת ישראל
היי לכולם,
אני מתכנן בחודש הקרוב לעשות לי יום-יומיים של טיול בקווי רכבת ישראל. בתור אחד שבחייו נסע רק בקו החוף ובקו ת"א-ב"ש (בתקופת הצבא) לא עשיתי כמעט שימוש ברכבות. מה גם שבשנים האחרונות נפתחו קווים חדשים ומעניינים כמו העמק והנגב המערבי. (ואני מתכוון לכלול את קו כרמיאל החדש בטיול!)
אז יש לי כמה שאלות טכניות:
1. האם מישהו כאן פעם ניסה לנסוע בכל הקווים ויודע כמה זמן זה אמור לקחת אם אני מתכנן לצאת ולחזור לרכבת ת"א מרכז? חשבתי לפצל לשני ימי נסיעה.
2. מאחר ואני מתכוון לכלול את כל הקווים, מהי הדרך הכי יעילה מבחינת זמנים לכיסוי כזה?
3. ובאותו הקשר ---- תזמון ירידה בתחנות - לשם צילום/תיעוד, האם מומלץ לרדת בתחנות מסוימות (אם יש משהו מעניין בהן בשביל הפורום או בשביל תיעוד עצמי) וכמה זה עשוי לעכב אותי? אני מתאר לעצמי שבקווים הראשיים ההמתנה תהיה קצרה, אבל לרוב לא. אני גם שוקל לצלם בכל תחנה אבל יודע שזה בטח יצריך הרחבה לשלשוה ימי נסיעה (פחות עדיף).
4. והכי חשוב, תשלום - כמה צפוי לעלות מסע שכזה במידה ואני מתכנן למעט לצאת מהתחנות עצמן? מה אני אמור לתקף ברב-קו אם אני למשל נוסע מת"א מרכז לבית שאן וחזרה מבלי לצאת מהוולידטורים?
אני מניח שיהיו לי עוד שאלות שיצוצו, אז אמשיך לשרשר אם תענו לי.
סופ"ש מעולה לכולם,
גיא
אני בשלב הרעיון עדיין - ותודה שהזכרת לי את דימונה!תיכנון המסלול הוא החלק האינטלקטואלי באתגר
בגלל הקו לדימונה הייתי שוקל כלל שמתיר להשתמש באוטובוסים אחרי שנסעת ברכבת כך שתוכל לחזור משם במהירות אחרי נסיעה רכבתית. כך הייתי שוקל גם אם נסיעת אוטובוס מכרמיאל לנהריה או עפולה יכולה לחסוך זמן טלחבר שתי תחנות קצה. אם תמתין שנה-שנתיים אז רק"ל מהאומה להר הרצל או המלך ג'ורג ואוטובוס למלחה או להיפך יאפשרו נסיעה בשני הקווים הירושלמיים.
 
התיכנון ההגיוני ביותר צריך להיות מבוסס על לולאות כך שכל נסיעה בקו אחד לקצהו תתחבר לנסיעה בקו שכן. עדיף לתכנן לפי הקווים הפחות תדירים (דימונה, העמק, ירושלים מלחה) כך שמרווחי האיחור יהיו בקווים התדירים יותר.
 
כמו כן השאלה היא אם הכלל יהיה לעבור בכל התחנות (ישירה ת"א חיפה למשל) או לעצור בכולן (מה שיכריח עלייה על מספר רכבות כשיש עצירות לסרוגין בתחנות מסויימות).
 
מסעות כאלו הם דבר שלכל אחד יש פתרון אחר עבורם ויהיה מעניין לראות מה הפתרון שלך.
 
יתכן שהייתי אפילו מתחיל שם כי זה הקו הכי בעייתי בעיניי.אני בשלב הרעיון עדיין - ותודה שהזכרת לי את דימונה!
קל מאוד לשכוח ממנה חחחח
הייתי מפצל לשני ימים לצפון ולדרוםתכנון נסיעה בכל קווי רכבת ישראל
היי לכולם,
אני מתכנן בחודש הקרוב לעשות לי יום-יומיים של טיול בקווי רכבת ישראל. בתור אחד שבחייו נסע רק בקו החוף ובקו ת"א-ב"ש (בתקופת הצבא) לא עשיתי כמעט שימוש ברכבות. מה גם שבשנים האחרונות נפתחו קווים חדשים ומעניינים כמו העמק והנגב המערבי. (ואני מתכוון לכלול את קו כרמיאל החדש בטיול!)
אז יש לי כמה שאלות טכניות:
1. האם מישהו כאן פעם ניסה לנסוע בכל הקווים ויודע כמה זמן זה אמור לקחת אם אני מתכנן לצאת ולחזור לרכבת ת"א מרכז? חשבתי לפצל לשני ימי נסיעה.
2. מאחר ואני מתכוון לכלול את כל הקווים, מהי הדרך הכי יעילה מבחינת זמנים לכיסוי כזה?
3. ובאותו הקשר ---- תזמון ירידה בתחנות - לשם צילום/תיעוד, האם מומלץ לרדת בתחנות מסוימות (אם יש משהו מעניין בהן בשביל הפורום או בשביל תיעוד עצמי) וכמה זה עשוי לעכב אותי? אני מתאר לעצמי שבקווים הראשיים ההמתנה תהיה קצרה, אבל לרוב לא. אני גם שוקל לצלם בכל תחנה אבל יודע שזה בטח יצריך הרחבה לשלשוה ימי נסיעה (פחות עדיף).
4. והכי חשוב, תשלום - כמה צפוי לעלות מסע שכזה במידה ואני מתכנן למעט לצאת מהתחנות עצמן? מה אני אמור לתקף ברב-קו אם אני למשל נוסע מת"א מרכז לבית שאן וחזרה מבלי לצאת מהוולידטורים?
אני מניח שיהיו לי עוד שאלות שיצוצו, אז אמשיך לשרשר אם תענו לי.
סופ"ש מעולה לכולם,
גיא
קודם כל, מסכים איתך לגבי שני ימים.הייתי מפצל לשני ימים לצפון ולדרום
למשל יום אחד מתל אביב לבית שאן, דרך החלפה בחיפה. אפשרות לנסוע מבית שאן לחיפה ושם להחליף צפונה לרכבת לכיוון נהריה.
יום אחר מתל אביב לבאר שבע דרך קו הנגב המערבי. אולי להמשיך לדימונה.
הקו בכפר סבא/הוד השרון מעניין אותך? אם כן, הייתי מציע יום אחר לנסוע מאחת תחנות כפר סבא/הוד השרון לתל אביב. שם להחליף רכבת לכיוון בית שמש/ירושלים.
דרך אגב פעם, כאשר הפורום היה יחסית בתחילת דרכו היו צילומים של נסיעה מיוחדת ברכבת נוסעים לדרום. דרומית לדימונה. כנראה צין. אולי שוב נסיעה מיוחדת לגולשים בפורום ולאנשים נוספים. זה יכול להיות מעניין מאוד.
אני חושב, שהייתי מבצע את ההפרדהקודם כל, מסכים איתך לגבי שני ימים.
וכן, כשאמרתי נסיעה בכל הקווים אני גם כללי רכבת להוד השרון ולי-ם. אבל מאחר וזה קרוב יותר ודורש פחות זמן, חשבתי לבצע את הצפון והדרום קודם במסלולים דומים למה שתיארת. השאלה היא אם לחכות לקו כרמיאל ואז לעשות את הדרום קודם...
 
וגם לי נשמע מעניין הרעיון של רכבת נוסעים לצין - רק חבל שזה בטח לא יקרה... אגב זה, איפה יש קישור לאותה נסיעה של חברי הפורום?
תמונות (מדהימות) של אותו אירועקודם כל, מסכים איתך לגבי שני ימים.
וכן, כשאמרתי נסיעה בכל הקווים אני גם כללי רכבת להוד השרון ולי-ם. אבל מאחר וזה קרוב יותר ודורש פחות זמן, חשבתי לבצע את הצפון והדרום קודם במסלולים דומים למה שתיארת. השאלה היא אם לחכות לקו כרמיאל ואז לעשות את הדרום קודם...
 
וגם לי נשמע מעניין הרעיון של רכבת נוסעים לצין - רק חבל שזה בטח לא יקרה... אגב זה, איפה יש קישור לאותה נסיעה של חברי הפורום?
לא לגמרי הבנתי: עם לצאת מהתחנה, או בלי...תכנון נסיעה בכל קווי רכבת ישראל
היי לכולם,
אני מתכנן בחודש הקרוב לעשות לי יום-יומיים של טיול בקווי רכבת ישראל. בתור אחד שבחייו נסע רק בקו החוף ובקו ת"א-ב"ש (בתקופת הצבא) לא עשיתי כמעט שימוש ברכבות. מה גם שבשנים האחרונות נפתחו קווים חדשים ומעניינים כמו העמק והנגב המערבי. (ואני מתכוון לכלול את קו כרמיאל החדש בטיול!)
אז יש לי כמה שאלות טכניות:
1. האם מישהו כאן פעם ניסה לנסוע בכל הקווים ויודע כמה זמן זה אמור לקחת אם אני מתכנן לצאת ולחזור לרכבת ת"א מרכז? חשבתי לפצל לשני ימי נסיעה.
2. מאחר ואני מתכוון לכלול את כל הקווים, מהי הדרך הכי יעילה מבחינת זמנים לכיסוי כזה?
3. ובאותו הקשר ---- תזמון ירידה בתחנות - לשם צילום/תיעוד, האם מומלץ לרדת בתחנות מסוימות (אם יש משהו מעניין בהן בשביל הפורום או בשביל תיעוד עצמי) וכמה זה עשוי לעכב אותי? אני מתאר לעצמי שבקווים הראשיים ההמתנה תהיה קצרה, אבל לרוב לא. אני גם שוקל לצלם בכל תחנה אבל יודע שזה בטח יצריך הרחבה לשלשוה ימי נסיעה (פחות עדיף).
4. והכי חשוב, תשלום - כמה צפוי לעלות מסע שכזה במידה ואני מתכנן למעט לצאת מהתחנות עצמן? מה אני אמור לתקף ברב-קו אם אני למשל נוסע מת"א מרכז לבית שאן וחזרה מבלי לצאת מהוולידטורים?
אני מניח שיהיו לי עוד שאלות שיצוצו, אז אמשיך לשרשר אם תענו לי.
סופ"ש מעולה לכולם,
גיא
אתה מנסה לעשות משהו כמו All The Stations הבריטי?תכנון נסיעה בכל קווי רכבת ישראל
היי לכולם,
אני מתכנן בחודש הקרוב לעשות לי יום-יומיים של טיול בקווי רכבת ישראל. בתור אחד שבחייו נסע רק בקו החוף ובקו ת"א-ב"ש (בתקופת הצבא) לא עשיתי כמעט שימוש ברכבות. מה גם שבשנים האחרונות נפתחו קווים חדשים ומעניינים כמו העמק והנגב המערבי. (ואני מתכוון לכלול את קו כרמיאל החדש בטיול!)
אז יש לי כמה שאלות טכניות:
1. האם מישהו כאן פעם ניסה לנסוע בכל הקווים ויודע כמה זמן זה אמור לקחת אם אני מתכנן לצאת ולחזור לרכבת ת"א מרכז? חשבתי לפצל לשני ימי נסיעה.
2. מאחר ואני מתכוון לכלול את כל הקווים, מהי הדרך הכי יעילה מבחינת זמנים לכיסוי כזה?
3. ובאותו הקשר ---- תזמון ירידה בתחנות - לשם צילום/תיעוד, האם מומלץ לרדת בתחנות מסוימות (אם יש משהו מעניין בהן בשביל הפורום או בשביל תיעוד עצמי) וכמה זה עשוי לעכב אותי? אני מתאר לעצמי שבקווים הראשיים ההמתנה תהיה קצרה, אבל לרוב לא. אני גם שוקל לצלם בכל תחנה אבל יודע שזה בטח יצריך הרחבה לשלשוה ימי נסיעה (פחות עדיף).
4. והכי חשוב, תשלום - כמה צפוי לעלות מסע שכזה במידה ואני מתכנן למעט לצאת מהתחנות עצמן? מה אני אמור לתקף ברב-קו אם אני למשל נוסע מת"א מרכז לבית שאן וחזרה מבלי לצאת מהוולידטורים?
אני מניח שיהיו לי עוד שאלות שיצוצו, אז אמשיך לשרשר אם תענו לי.
סופ"ש מעולה לכולם,
גיא
מראשל"צ לבילו סנטר בשבתשרשור הכוונה ומודיעין 25/8 - 26/8
אולי מוניות שירות בין ראשון לאשקלון, הן קיימות בימי חול, לאמראשל"צ לבילו סנטר בשבת
האם יש מוניות שרות שעוברות שם?
תודהאולי מוניות שירות בין ראשון לאשקלון, הן קיימות בימי חול, לא
יודע לגבי שבתות.
מניח שיוצאות מהמרכזית הישנה וממשיכות לנס ציונה ורחובותתודה
מאיפה בראשון הן יוצאות ואיפה עוברות?
מתי רכבת ישראל נותנת יומיים נוספים במתנה ברכישת גמיש 30?שרשור הכוונה ומודיעין 25/8 - 26/8
בעקבות השבתת תחנות רכבת מעניקים ימים נוספיםמתי רכבת ישראל נותנת יומיים נוספים במתנה ברכישת גמיש 30?
כשחידשתי גמיש 30 עבור תאריך 25 באפריל ואילך הקופאית אמרה שאני מקבל עוד יומיים במתנה, מישהו יודע מה היתה הסיבה? (יום העצמאות?)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.