יצא לי היום לנסוע באחד הקרונות החדשים של ר"י

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
יצא לי היום לנסוע באחד הקרונות החדשים של ר"י

יצא לי היום לנסוע באחד הקרונות החדשים של ר"י
מספרו 2357
היה נקי מאוד עם ריח של חדש. הפקח אמר שזה לא אחד מהקרונות שהוזמנו עבור הקו לירושלים, אבל עדיין אחד מהחדשים. חוץ מהניקיון הפנימי המפתיע והלא שגרתי, לא שמתי לב להבדל בין הקרון הזה לקרונות ישנים יותר.

את הכסאות ייצרה חברת polyrit. הם נראים כמעט זהים לכיסאות בקרונות הישנים יותר, ההבדל הנראה לעין היחיד הוא הלוגו של היצרן. מי יזכיר לי איך קראו לחברה הקודמת שסיפקה להם את הכיסאות (שלמיטב זכרוני נסגרה)?

נראה היה שבגלל ההשבתה הפעילו בקו להוד השרון רכבות ארוכות יותר מהרגיל, כי הפקח גם כרז וקרא לאנשים בקרונות האחוריים להתקדם קדימה לפני שיירדו מהרכבת.
 

itamo

New member
אני משער שלא הזיזו את התעלה המעצבנת ליד החלון בקומה התחתונה

יצא לי היום לנסוע באחד הקרונות החדשים של ר"י
מספרו 2357
היה נקי מאוד עם ריח של חדש. הפקח אמר שזה לא אחד מהקרונות שהוזמנו עבור הקו לירושלים, אבל עדיין אחד מהחדשים. חוץ מהניקיון הפנימי המפתיע והלא שגרתי, לא שמתי לב להבדל בין הקרון הזה לקרונות ישנים יותר.

את הכסאות ייצרה חברת polyrit. הם נראים כמעט זהים לכיסאות בקרונות הישנים יותר, ההבדל הנראה לעין היחיד הוא הלוגו של היצרן. מי יזכיר לי איך קראו לחברה הקודמת שסיפקה להם את הכיסאות (שלמיטב זכרוני נסגרה)?

נראה היה שבגלל ההשבתה הפעילו בקו להוד השרון רכבות ארוכות יותר מהרגיל, כי הפקח גם כרז וקרא לאנשים בקרונות האחוריים להתקדם קדימה לפני שיירדו מהרכבת.
אני משער שלא הזיזו את התעלה המעצבנת ליד החלון בקומה התחתונה
בקרונות ה DD יש בקומה התחתונה תעלת שהולכת בין הכסא לחלון ושמורידה משמעותית את המקום לרגליים שיש למי שיושב ליד החלון.
 

Bus Nerd

Active member
נכון, ישבתי בקומה התחתונה והתעלה עדיין הייתה שם.

אני משער שלא הזיזו את התעלה המעצבנת ליד החלון בקומה התחתונה
בקרונות ה DD יש בקומה התחתונה תעלת שהולכת בין הכסא לחלון ושמורידה משמעותית את המקום לרגליים שיש למי שיושב ליד החלון.
נכון, ישבתי בקומה התחתונה והתעלה עדיין הייתה שם.
 

darkshadow1

New member
נראה לי שהיצרנית הקודמת הייתה פלטכניקה.

יצא לי היום לנסוע באחד הקרונות החדשים של ר"י
מספרו 2357
היה נקי מאוד עם ריח של חדש. הפקח אמר שזה לא אחד מהקרונות שהוזמנו עבור הקו לירושלים, אבל עדיין אחד מהחדשים. חוץ מהניקיון הפנימי המפתיע והלא שגרתי, לא שמתי לב להבדל בין הקרון הזה לקרונות ישנים יותר.

את הכסאות ייצרה חברת polyrit. הם נראים כמעט זהים לכיסאות בקרונות הישנים יותר, ההבדל הנראה לעין היחיד הוא הלוגו של היצרן. מי יזכיר לי איך קראו לחברה הקודמת שסיפקה להם את הכיסאות (שלמיטב זכרוני נסגרה)?

נראה היה שבגלל ההשבתה הפעילו בקו להוד השרון רכבות ארוכות יותר מהרגיל, כי הפקח גם כרז וקרא לאנשים בקרונות האחוריים להתקדם קדימה לפני שיירדו מהרכבת.
נראה לי שהיצרנית הקודמת הייתה פלטכניקה.
 

sweetums

New member
הכסאות מייוצרים על אותו פס יצור שהועתק לקיבוץ זיקים

יצא לי היום לנסוע באחד הקרונות החדשים של ר"י
מספרו 2357
היה נקי מאוד עם ריח של חדש. הפקח אמר שזה לא אחד מהקרונות שהוזמנו עבור הקו לירושלים, אבל עדיין אחד מהחדשים. חוץ מהניקיון הפנימי המפתיע והלא שגרתי, לא שמתי לב להבדל בין הקרון הזה לקרונות ישנים יותר.

את הכסאות ייצרה חברת polyrit. הם נראים כמעט זהים לכיסאות בקרונות הישנים יותר, ההבדל הנראה לעין היחיד הוא הלוגו של היצרן. מי יזכיר לי איך קראו לחברה הקודמת שסיפקה להם את הכיסאות (שלמיטב זכרוני נסגרה)?

נראה היה שבגלל ההשבתה הפעילו בקו להוד השרון רכבות ארוכות יותר מהרגיל, כי הפקח גם כרז וקרא לאנשים בקרונות האחוריים להתקדם קדימה לפני שיירדו מהרכבת.
הכסאות מייוצרים על אותו פס יצור שהועתק לקיבוץ זיקים
"פלטכניקה, שייצר כסאות גם לאוטובוסים, נסגר בשנה שעברה, ובאחרונה עבר הזיכיון של בומברדיה למפעל פולירית בקיבוץ זיקים הסמוך. בפולירית יעתיקו את פס הייצור הקיים, ..."
https://www.themarker.com/dynamo/1.3013619
 

DanBus43Maalit72

Active member
פלטכניקה יצרה את המושבים לרכבת ישראל לפני שפשטה את הרגל.

יצא לי היום לנסוע באחד הקרונות החדשים של ר"י
מספרו 2357
היה נקי מאוד עם ריח של חדש. הפקח אמר שזה לא אחד מהקרונות שהוזמנו עבור הקו לירושלים, אבל עדיין אחד מהחדשים. חוץ מהניקיון הפנימי המפתיע והלא שגרתי, לא שמתי לב להבדל בין הקרון הזה לקרונות ישנים יותר.

את הכסאות ייצרה חברת polyrit. הם נראים כמעט זהים לכיסאות בקרונות הישנים יותר, ההבדל הנראה לעין היחיד הוא הלוגו של היצרן. מי יזכיר לי איך קראו לחברה הקודמת שסיפקה להם את הכיסאות (שלמיטב זכרוני נסגרה)?

נראה היה שבגלל ההשבתה הפעילו בקו להוד השרון רכבות ארוכות יותר מהרגיל, כי הפקח גם כרז וקרא לאנשים בקרונות האחוריים להתקדם קדימה לפני שיירדו מהרכבת.
פלטכניקה יצרה את המושבים לרכבת ישראל לפני שפשטה את הרגל.
יצרה מושבים בעיקר ל"הארגז" אך גם למרכבים ור"י.
 

INFINITY2004

New member
מתי הקרונות נכנסו לשרות ומתי הגיעו לארץ ?

יצא לי היום לנסוע באחד הקרונות החדשים של ר"י
מספרו 2357
היה נקי מאוד עם ריח של חדש. הפקח אמר שזה לא אחד מהקרונות שהוזמנו עבור הקו לירושלים, אבל עדיין אחד מהחדשים. חוץ מהניקיון הפנימי המפתיע והלא שגרתי, לא שמתי לב להבדל בין הקרון הזה לקרונות ישנים יותר.

את הכסאות ייצרה חברת polyrit. הם נראים כמעט זהים לכיסאות בקרונות הישנים יותר, ההבדל הנראה לעין היחיד הוא הלוגו של היצרן. מי יזכיר לי איך קראו לחברה הקודמת שסיפקה להם את הכיסאות (שלמיטב זכרוני נסגרה)?

נראה היה שבגלל ההשבתה הפעילו בקו להוד השרון רכבות ארוכות יותר מהרגיל, כי הפקח גם כרז וקרא לאנשים בקרונות האחוריים להתקדם קדימה לפני שיירדו מהרכבת.
מתי הקרונות נכנסו לשרות ומתי הגיעו לארץ ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה