כתבה על אשדוד עם תוכניות לעשור הקרוב

מצב
הנושא נעול.

matrix200200

Active member
כתבה על אשדוד עם תוכניות לעשור הקרוב

כתבה על אשדוד עם תוכניות לעשור הקרוב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5004303,00.html
הכתבה מדברת על שתי תחנות (נאמר שהדבר תלוי בתוכניות רכבת ישראל שאני מבין עדיין לא קיימות), והרחבה של התחנה הקיימת.
לגבי ההרחבה, האם מדובר בתוכניות קיימות, או שגם זה בינתים בגדר חלומות?
 

Bus Nerd

Active member
שתי התחנות שהם מדברים עליהם הן על שלוחת משא עם מסילה בודדת

כתבה על אשדוד עם תוכניות לעשור הקרוב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5004303,00.html
הכתבה מדברת על שתי תחנות (נאמר שהדבר תלוי בתוכניות רכבת ישראל שאני מבין עדיין לא קיימות), והרחבה של התחנה הקיימת.
לגבי ההרחבה, האם מדובר בתוכניות קיימות, או שגם זה בינתים בגדר חלומות?
שתי התחנות שהם מדברים עליהם הן על שלוחת משא עם מסילה בודדת
לא חושב שיש לר"י תוכניות בנושא הזה. איזה שירות נוסעים יהיה מהתחנות האלו? האפשרויות היחידות הן לקחת חלק מהרכבות של קו החוף הדרומי או חלק מהרכבות שמגיעות מרחובות ולהחליט שהן יסיימו בשלוחה הזו במקום לסיים באשדוד, וזה ייפגע בתושבי אשדוד ו/או בכל מי שמשתמש בקו הנגב.

לא רואה איך אפשר לשלב תחנות נוסעים בשלוחה הזו עם התוכניות של ר"י ל־2040. אולי אפשר להאריך עד לשם חלק מהקווים שמתוכננים להסתיים בראשל"צ? אבל גם לא נראה לי סביר.
 
ממסילת החוף הדרומי מכיוון יבנה מערב אין קשת לשלוחה הזו

שתי התחנות שהם מדברים עליהם הן על שלוחת משא עם מסילה בודדת
לא חושב שיש לר"י תוכניות בנושא הזה. איזה שירות נוסעים יהיה מהתחנות האלו? האפשרויות היחידות הן לקחת חלק מהרכבות של קו החוף הדרומי או חלק מהרכבות שמגיעות מרחובות ולהחליט שהן יסיימו בשלוחה הזו במקום לסיים באשדוד, וזה ייפגע בתושבי אשדוד ו/או בכל מי שמשתמש בקו הנגב.

לא רואה איך אפשר לשלב תחנות נוסעים בשלוחה הזו עם התוכניות של ר"י ל־2040. אולי אפשר להאריך עד לשם חלק מהקווים שמתוכננים להסתיים בראשל"צ? אבל גם לא נראה לי סביר.
ממסילת החוף הדרומי מכיוון יבנה מערב אין קשת לשלוחה הזו
הגישה אליה היא רק מכיוון יבנה מזרח או מכיוון אשקלון.
 

Bus Nerd

Active member
קשתות אפשר לבנות, זו לא הבעיה הכי גדולה כאן

ממסילת החוף הדרומי מכיוון יבנה מערב אין קשת לשלוחה הזו
הגישה אליה היא רק מכיוון יבנה מזרח או מכיוון אשקלון.
קשתות אפשר לבנות, זו לא הבעיה הכי גדולה כאן
 

YuMi2017

Member
לדעתי 2 התחנות הן פופוליזם של העירייה כדי להרגיע את התושבים

כתבה על אשדוד עם תוכניות לעשור הקרוב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5004303,00.html
הכתבה מדברת על שתי תחנות (נאמר שהדבר תלוי בתוכניות רכבת ישראל שאני מבין עדיין לא קיימות), והרחבה של התחנה הקיימת.
לגבי ההרחבה, האם מדובר בתוכניות קיימות, או שגם זה בינתים בגדר חלומות?
לדעתי 2 התחנות הן פופוליזם של העירייה כדי להרגיע את התושבים
אני גם לא רואה איך זה קורה ב - 20 שנים הקרובות (למרות שזה בהחלט נחוץ מבחינת התושבים, אבל מאוד לא ריאלי לביצוע).

לגבי התחנה הקיימת - מדובר בצורך בהול. התחנה קטנה מאוד ביחס לכמות התנועה, חשוב לבצע את השיפוץ והשדרוג בהקדם, זה דווקא משהו שכן ניתן להקדים ולבצע בשלב מוקדם יותר מהמתוכנן.
 

amit1270

New member
יש לך פרטים על מיקום התחנות?

כתבה על אשדוד עם תוכניות לעשור הקרוב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5004303,00.html
הכתבה מדברת על שתי תחנות (נאמר שהדבר תלוי בתוכניות רכבת ישראל שאני מבין עדיין לא קיימות), והרחבה של התחנה הקיימת.
לגבי ההרחבה, האם מדובר בתוכניות קיימות, או שגם זה בינתים בגדר חלומות?
יש לך פרטים על מיקום התחנות?
 

סנוי

New member
הכתב הזה כל כך בור שזה לא יאומן (או שמכתיבים לו...)

כתבה על אשדוד עם תוכניות לעשור הקרוב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5004303,00.html
הכתבה מדברת על שתי תחנות (נאמר שהדבר תלוי בתוכניות רכבת ישראל שאני מבין עדיין לא קיימות), והרחבה של התחנה הקיימת.
לגבי ההרחבה, האם מדובר בתוכניות קיימות, או שגם זה בינתים בגדר חלומות?
הכתב הזה כל כך בור שזה לא יאומן (או שמכתיבים לו...)
בקשר לרכבת - אין לי הרבה מה להוסיף מלבד להסכים איתך ועם יתר המשתתפים בשרשור: לא אפשרי ולא הגיוני.
בקשר לכבישים - נשמע מופרך ופופוליזם זול: 2 יציאות חדשות, אחת מהן מתמהמהת כבר שנים ותספק כניסה לא.ת. ולנמל בלבד (7 ק"מ מצפון לבתי אשדוד), והשנייה לא הכרתי בכלל ונשמעת לא הגיונית בעשור הקרוב כי לא מתוכננים מחלפים חדשים על כביש 4 ממה שידוע לי. מקווה שאני מתבדה - כי חיבור נוסף של אשדוד בין עד הלום למחלף אשדוד דרוש (כמובן שעדיף פשוט לפתח תח"צ אבל גם בהקשר צוואר בקבוק יש לטפל).
 
דווקא כן מתוכננים מחלפים חדשים בכביש 4 באזור הזה

הכתב הזה כל כך בור שזה לא יאומן (או שמכתיבים לו...)
בקשר לרכבת - אין לי הרבה מה להוסיף מלבד להסכים איתך ועם יתר המשתתפים בשרשור: לא אפשרי ולא הגיוני.
בקשר לכבישים - נשמע מופרך ופופוליזם זול: 2 יציאות חדשות, אחת מהן מתמהמהת כבר שנים ותספק כניסה לא.ת. ולנמל בלבד (7 ק"מ מצפון לבתי אשדוד), והשנייה לא הכרתי בכלל ונשמעת לא הגיונית בעשור הקרוב כי לא מתוכננים מחלפים חדשים על כביש 4 ממה שידוע לי. מקווה שאני מתבדה - כי חיבור נוסף של אשדוד בין עד הלום למחלף אשדוד דרוש (כמובן שעדיף פשוט לפתח תח"צ אבל גם בהקשר צוואר בקבוק יש לטפל).
דווקא כן מתוכננים מחלפים חדשים בכביש 4 באזור הזה
למשל מחלפים באשקלון.
כחלק מהסכם הגג שנחתם עם עיריית אשקלון (עוד לפני ההסכם המותנה עם אשדוד) נכללות תשתיות תחבורה שכוללות גם מחלפים ותחנות רכבת.
[URL]http://images1.ynet.co.il//PicServer5/2017/06/08/7833520/2.jpg[/URL]
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4973234,00.html[/URL]
 

סנוי

New member
אוקיי, נשמע טוב.. לפחות זה :)

דווקא כן מתוכננים מחלפים חדשים בכביש 4 באזור הזה
למשל מחלפים באשקלון.
כחלק מהסכם הגג שנחתם עם עיריית אשקלון (עוד לפני ההסכם המותנה עם אשדוד) נכללות תשתיות תחבורה שכוללות גם מחלפים ותחנות רכבת.
[URL]http://images1.ynet.co.il//PicServer5/2017/06/08/7833520/2.jpg[/URL]
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4973234,00.html[/URL]
אוקיי, נשמע טוב.. לפחות זה :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה