תמונת ה 3002 מושך 2 קרונות DD(ריקים או עמוסים?).

מצב
הנושא נעול.
תמונת ה 3002 מושך 2 קרונות DD(ריקים או עמוסים?).

תמונת ה 3002 מושך 2 קרונות DD(ריקים או עמוסים?).
בתמונות קודמות ראינו את 3001 וה 3002 ב מו-דו את אותם הקרונות.
הנהיגה מתוך תא מספר 2; רואים את הנהגים אבל הם לא ניתנים לזיהוי(ישראלים שעברו הכשרה?).

 

GLSRA

Active member
האם קטר 3003 כבר הגיע לארץ ?

תמונת ה 3002 מושך 2 קרונות DD(ריקים או עמוסים?).
בתמונות קודמות ראינו את 3001 וה 3002 ב מו-דו את אותם הקרונות.
הנהיגה מתוך תא מספר 2; רואים את הנהגים אבל הם לא ניתנים לזיהוי(ישראלים שעברו הכשרה?).
האם קטר 3003 כבר הגיע לארץ ?
נדמה לי שדיווחת שיגיע בשבוע השלישי של אוגוסט לחיפה.
האם יש עדכון ?
 
האניה עם ה 3003 תחנה היום בטורקיה.

האם קטר 3003 כבר הגיע לארץ ?
נדמה לי שדיווחת שיגיע בשבוע השלישי של אוגוסט לחיפה.
האם יש עדכון ?
האניה עם ה 3003 תחנה היום בטורקיה.
ה 3002 יחד עם 2 הדבל דק עזבו את צ'כיה ונראו אתמול ליד העיר Dresden בגרמניה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אין שום סיכוי בעולם שיתנו לנהג ישראלי לנהוג שם

תמונת ה 3002 מושך 2 קרונות DD(ריקים או עמוסים?).
בתמונות קודמות ראינו את 3001 וה 3002 ב מו-דו את אותם הקרונות.
הנהיגה מתוך תא מספר 2; רואים את הנהגים אבל הם לא ניתנים לזיהוי(ישראלים שעברו הכשרה?).
אין שום סיכוי בעולם שיתנו לנהג ישראלי לנהוג שם
אלא אם כן הוא עבר הכשרה לא רק על הקטר אלא גם על מערכות האיתות המקומיות ואני מטיל בכך ספק. ההכשרות הראשונות תחלנה בארץ. קודם בסימולטור ואח"כ בקטע ניסיוני שיוכשר בקרוב לאחר שיותקנו התה"רים הראשונים.
 

scooby5

Member
בשטח המפעל דווקא נהג נהג ישראלי

אין שום סיכוי בעולם שיתנו לנהג ישראלי לנהוג שם
אלא אם כן הוא עבר הכשרה לא רק על הקטר אלא גם על מערכות האיתות המקומיות ואני מטיל בכך ספק. ההכשרות הראשונות תחלנה בארץ. קודם בסימולטור ואח"כ בקטע ניסיוני שיוכשר בקרוב לאחר שיותקנו התה"רים הראשונים.
בשטח המפעל דווקא נהג נהג ישראלי
יש גם סרטון בפייסבוק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה