ריכוז השינויים בתחבורה הציבורית ב 25/08 וספטמבר.

מצב
הנושא נעול.

DanBus43Maalit72

Active member
ריכוז השינויים בתחבורה הציבורית ב 25/08 וספטמבר.

ריכוז השינויים בתחבורה הציבורית ב 25/08 וספטמבר.
עקב שינויים נוספים מאז שרשור ריכוז השינויים האחרון אז הנה שרשור ריכוז השינויים החדש.

החל מה 25/08:

גוש עציון:
העברת האשכול לאג"ת והפעלה של מספר קווים חדשים.

מקרא: אדום = קווי גוש עציון קריית הממשלה, ירוק = קווי אפרת, סגול = קווי גוש עציון חניון תלפיות רגילים, ורוד = קווי גוש עציון תלפיות יוממים, שחור = קו לבית"ר עילית, כחול = במקור אשכול ירושלים עירוני.

קו 361: מקריית הממשלה בי-ם לגבעות דרך נווה דניאל, אלעזר, אלון שבות, כפר עציון וגבעות. לקו יש תדירות של 10 נסיעות ביום לכל כיוון.
קו 362: מקריית הממשלה בי-ם לבת עין לא נכנס לישובים פרט לכפר עציון. לקו תדירות של 12 נסיעות ביום לכל כיוון.
קו 363: מקריית הממשלה י-ם להר גילה. מחליף את קו 62 ששייך בכלל לאשכול ירושלים עירוני ולא היה אמור להיכלל באשכולות העוברים לאג"ת. תדירות זהה לשל קו 62.
קו 364: מקריית הממשלה בי-ם לבת עין דרך נווה דניאל, אלעזר, אלון שבות, ראש צורים, כפר עציון ובת עין. לקו תדירות של 14 נסיעות ביום.
קו 367: אפרת - ירושלים. מחליף את קו 167.
קו 369: אפרת - ירושלים. מחליף את קו 169.
קו 371: מחניון תלפיות י-ם לבת עין דרך אלון שבות. פועל בשעות העומס בלבד בשני הכיוונים.
קו 372: מחניון תלפיות י-ם לראש צורים דרך נווה דניאל, אלעזר, מדרך עוז וראש צורים. הקו פועל בשעות העומס בלבד בשני הכיוונים.
קו 373: מחניון תלפיות י-ם לבת עין דרך נווה דניאל, אלעזר, אלון שבות, ראש צורים ובת עין. לקו תדירות של 10 נסיעות ביום.
קו 377: מחניון תלפיות י-ם לאפרת. ללא עצירות בין אפרת לירושלים. הקו יוצא אחת לשעה בין 06:00 ל 21:00.
קו 410: מכפר עציון לבית"ר עילית דרך אפרת. 3 נסיעות ביום לכל כיוון.

מודיעין
מערך קווים חדש של 8 קווים פנימיים דו כיווניים.

שלושה קווים חוצי עיר, שני קווים במרכז העיר, קו לפאתי מודיעין, קו לליגד סנטר, קו למכבים/רעות וקו שהינו חלופה לקו למכבים/רעות.
צבע הקו הינו צבע הקו במפות שבחוברות ההסברה המחולקות.

50: דרך בגין - עירייה. דרך מוריה, השבטים, הנחלים, המגינים, הכרמים.
51: עירייה - תחנה מרכזית. דרך נחלים ומשואה.
52: עמק חרוד - עמק דותן. חלופה של קו 54. מסלול זהה לקו 54 עד נחל געתון.
53: לוי/יצחק רבין - אבני חן. דרך הפרחים והנחלים.
54: עמק חרוד - מכבים/רעות. דרך הכרמים, הפרחים והנחלים.
55: תחנה מרכזית - ליגד סנטר.
56: עירייה - ישפרו סנטר. דרך שכונת הציפורים.
58: עמק חרוד - דרך בגין. דרך הכרמים, הפרחים, משואה, השבטים.
59: דרך בגין - עירייה. דרך הנביאים, הכרמים, המגינים, אבני חן, משואה, השבטים, מוריה.

שומרון
קו חדש של אפיקים שמספרו 388 מעמנואל לבני ברק.


החל מספטמבר:

הרצליה:
עקב הריסת התחנה המרכזית יהיה מערך קווים חדש.
קו 2: מאורך לרכבת.
קו 3: מהמרינה לירושלים/הבריגדה. מחליף את קווים 1 ו 5 בדרום ומזרח הרצליה.
קו 9/19: מירושלים/הבריגדה לרכבת דרך איזור תעשייה. מחליף את קווים 4, 6, 7, 8, 11 ו 12.
קו 13: ללא שינוי.
חלופת קו 12 מכפר סבא גם היא מבוטלת.

קו 42 כפ"ס - פ"ת
קו עירוני חדש של מטרופולין מתעש כפר סבא לבית רבקה פ"ת דרך הוד השרון.
חלופת הבסיס של קו 571 מבוטלת.

קווי דן
קו 128:
קו יוממים חדש מתל אביב לפתח תקווה. מיועד לעובדים בקריית אריה.
קו 238: משנה מסלולו ונוסע מעזריאלי במסלול קו 63 לכרמלית.

קו 488 ת"א י-ם
קו חדש של אגד מתל אביב לחניון תלפיות י-ם. לקו תהיה נביעה ביום בשעה 17:30.

בית שמש
קו 324:
קו חדש מבית שמש לקריית גת.
 

oshri1987sg

Active member
תיקון לגבי הרצליה

ריכוז השינויים בתחבורה הציבורית ב 25/08 וספטמבר.
עקב שינויים נוספים מאז שרשור ריכוז השינויים האחרון אז הנה שרשור ריכוז השינויים החדש.

החל מה 25/08:

גוש עציון:
העברת האשכול לאג"ת והפעלה של מספר קווים חדשים.

מקרא: אדום = קווי גוש עציון קריית הממשלה, ירוק = קווי אפרת, סגול = קווי גוש עציון חניון תלפיות רגילים, ורוד = קווי גוש עציון תלפיות יוממים, שחור = קו לבית"ר עילית, כחול = במקור אשכול ירושלים עירוני.

קו 361: מקריית הממשלה בי-ם לגבעות דרך נווה דניאל, אלעזר, אלון שבות, כפר עציון וגבעות. לקו יש תדירות של 10 נסיעות ביום לכל כיוון.
קו 362: מקריית הממשלה בי-ם לבת עין לא נכנס לישובים פרט לכפר עציון. לקו תדירות של 12 נסיעות ביום לכל כיוון.
קו 363: מקריית הממשלה י-ם להר גילה. מחליף את קו 62 ששייך בכלל לאשכול ירושלים עירוני ולא היה אמור להיכלל באשכולות העוברים לאג"ת. תדירות זהה לשל קו 62.
קו 364: מקריית הממשלה בי-ם לבת עין דרך נווה דניאל, אלעזר, אלון שבות, ראש צורים, כפר עציון ובת עין. לקו תדירות של 14 נסיעות ביום.
קו 367: אפרת - ירושלים. מחליף את קו 167.
קו 369: אפרת - ירושלים. מחליף את קו 169.
קו 371: מחניון תלפיות י-ם לבת עין דרך אלון שבות. פועל בשעות העומס בלבד בשני הכיוונים.
קו 372: מחניון תלפיות י-ם לראש צורים דרך נווה דניאל, אלעזר, מדרך עוז וראש צורים. הקו פועל בשעות העומס בלבד בשני הכיוונים.
קו 373: מחניון תלפיות י-ם לבת עין דרך נווה דניאל, אלעזר, אלון שבות, ראש צורים ובת עין. לקו תדירות של 10 נסיעות ביום.
קו 377: מחניון תלפיות י-ם לאפרת. ללא עצירות בין אפרת לירושלים. הקו יוצא אחת לשעה בין 06:00 ל 21:00.
קו 410: מכפר עציון לבית"ר עילית דרך אפרת. 3 נסיעות ביום לכל כיוון.

מודיעין
מערך קווים חדש של 8 קווים פנימיים דו כיווניים.

שלושה קווים חוצי עיר, שני קווים במרכז העיר, קו לפאתי מודיעין, קו לליגד סנטר, קו למכבים/רעות וקו שהינו חלופה לקו למכבים/רעות.
צבע הקו הינו צבע הקו במפות שבחוברות ההסברה המחולקות.

50: דרך בגין - עירייה. דרך מוריה, השבטים, הנחלים, המגינים, הכרמים.
51: עירייה - תחנה מרכזית. דרך נחלים ומשואה.
52: עמק חרוד - עמק דותן. חלופה של קו 54. מסלול זהה לקו 54 עד נחל געתון.
53: לוי/יצחק רבין - אבני חן. דרך הפרחים והנחלים.
54: עמק חרוד - מכבים/רעות. דרך הכרמים, הפרחים והנחלים.
55: תחנה מרכזית - ליגד סנטר.
56: עירייה - ישפרו סנטר. דרך שכונת הציפורים.
58: עמק חרוד - דרך בגין. דרך הכרמים, הפרחים, משואה, השבטים.
59: דרך בגין - עירייה. דרך הנביאים, הכרמים, המגינים, אבני חן, משואה, השבטים, מוריה.

שומרון
קו חדש של אפיקים שמספרו 388 מעמנואל לבני ברק.


החל מספטמבר:

הרצליה:
עקב הריסת התחנה המרכזית יהיה מערך קווים חדש.
קו 2: מאורך לרכבת.
קו 3: מהמרינה לירושלים/הבריגדה. מחליף את קווים 1 ו 5 בדרום ומזרח הרצליה.
קו 9/19: מירושלים/הבריגדה לרכבת דרך איזור תעשייה. מחליף את קווים 4, 6, 7, 8, 11 ו 12.
קו 13: ללא שינוי.
חלופת קו 12 מכפר סבא גם היא מבוטלת.

קו 42 כפ"ס - פ"ת
קו עירוני חדש של מטרופולין מתעש כפר סבא לבית רבקה פ"ת דרך הוד השרון.
חלופת הבסיס של קו 571 מבוטלת.

קווי דן
קו 128:
קו יוממים חדש מתל אביב לפתח תקווה. מיועד לעובדים בקריית אריה.
קו 238: משנה מסלולו ונוסע מעזריאלי במסלול קו 63 לכרמלית.

קו 488 ת"א י-ם
קו חדש של אגד מתל אביב לחניון תלפיות י-ם. לקו תהיה נביעה ביום בשעה 17:30.

בית שמש
קו 324:
קו חדש מבית שמש לקריית גת.
תיקון לגבי הרצליה
קוים 3,9,19 יצאו ממתחם תחנת הרכבת רעננה מערב שבבנייה לכיוון
הרכבת/המרינה
 

DanBus43Maalit72

Active member
אז הקווים יהיו קווי רציף דו כיווניים.

תיקון לגבי הרצליה
קוים 3,9,19 יצאו ממתחם תחנת הרכבת רעננה מערב שבבנייה לכיוון
הרכבת/המרינה
אז הקווים יהיו קווי רציף דו כיווניים.
וחוץ מזה שמעתה יש מערכת של ארבעה קווים פנימיים בלבד בהרצליה בשונה מהמצב הנוכחי שיש מספר קווים קצרים ומספר קווים יעודיים בשעות מסוימות.
 

oshri1987sg

Active member
המערכת הקיימת

אז הקווים יהיו קווי רציף דו כיווניים.
וחוץ מזה שמעתה יש מערכת של ארבעה קווים פנימיים בלבד בהרצליה בשונה מהמצב הנוכחי שיש מספר קווים קצרים ומספר קווים יעודיים בשעות מסוימות.
המערכת הקיימת
יש את הקוים הסדירים 1,2,4,5,7,13 שהם חמישה קוים ועוד שניים חד כיוונים
6אני לא מחשיב אותו כלל לקו כי זה 4+7 בערב
11 גם לא נחשב עבורי כקו כי זאת חלופת קו 13 מקוצרת
אז בעצם מספר הקוים מצטמצם מחמישה לארבעה
אבל הבעיה המרכזית היא שהריסת תחנה מרכזית בהרצליה תקשה בעתיד לפצל
את קוים 524,525 ולעשות את קוים 521,531 ליעילים שהם שני קוים טובים מאוד
 
לא יקשה כי מכרז שרון-חולון מרחבי כבר לקח בחשבון את הריסת

המערכת הקיימת
יש את הקוים הסדירים 1,2,4,5,7,13 שהם חמישה קוים ועוד שניים חד כיוונים
6אני לא מחשיב אותו כלל לקו כי זה 4+7 בערב
11 גם לא נחשב עבורי כקו כי זאת חלופת קו 13 מקוצרת
אז בעצם מספר הקוים מצטמצם מחמישה לארבעה
אבל הבעיה המרכזית היא שהריסת תחנה מרכזית בהרצליה תקשה בעתיד לפצל
את קוים 524,525 ולעשות את קוים 521,531 ליעילים שהם שני קוים טובים מאוד
לא יקשה כי מכרז שרון-חולון מרחבי כבר לקח בחשבון את הריסת
התחנה המרכזית.
כתוב בו במפורש בהערה בעמוד 66: "המסוף החדש מתוכנן להיפתח בסמוך למועד המשוער של כניסת הזכיין במכרז לפעילות, לאחר שהתקבלה החלטה לאחרונה להאריך בשנתיים נוספות את הפעילות מהתחנה המרכזית הקיימת. במפרטי הקווים כל המסלולים מתחילים מהמסוף החדש ולא מהתחנה המרכזית, אולם במידה ובמועד כניסת הזכיין המסוף טרם יפתח, כל הקווים שנקבעה להם תחנת קצה במסוף זה יתחילו מהתחנה המרכזית. כיום עומדות לרשות קווי המכרז בתחנה המרכזית: 3 עמדות קליטה לקווי מוצא, שתי עמדות לקווים חולפים, 9 חניות תפעוליות."
 

DanBus43Maalit72

Active member
וחוץ מזה עדיין תישמר הבעייה בשרון של כפילויות

המערכת הקיימת
יש את הקוים הסדירים 1,2,4,5,7,13 שהם חמישה קוים ועוד שניים חד כיוונים
6אני לא מחשיב אותו כלל לקו כי זה 4+7 בערב
11 גם לא נחשב עבורי כקו כי זאת חלופת קו 13 מקוצרת
אז בעצם מספר הקוים מצטמצם מחמישה לארבעה
אבל הבעיה המרכזית היא שהריסת תחנה מרכזית בהרצליה תקשה בעתיד לפצל
את קוים 524,525 ולעשות את קוים 521,531 ליעילים שהם שני קוים טובים מאוד
וחוץ מזה עדיין תישמר הבעייה בשרון של כפילויות
ומספרי קווים זהים בערים צמודות. בעייה מימי אגד.

צריך לבצע מספור בכל עיר בשיטה שנעשתה במודיעין.
לדוגמא:
חד ספרתי: רמת השרון וקווים מיוחדים.
1X: הוד השרון.
2X: כפר סבא עירוני (כולל את קו 29)
3X: כפר סבא עירוני ואזורי (כולל את קווים 32, 39)
4X: רעננה/הרצליה אזורי. (כולל 47, 48)
5X: רעננה עירוני.
6X: הרצליה עירוני.
7X - 9X: קווי תלמידים(כולל X9).

כך למשל ניתן למספר את הקווים בהרצליה(ובהמשך ערים אחרות אחרי רה ארגון):
2 >> 62
3 >> 63
9/19 >> 65/66
13 >> 61
 

אורי404

New member
קווים 524 ו-525 מתוכננים לפי המכרז להשתנות

המערכת הקיימת
יש את הקוים הסדירים 1,2,4,5,7,13 שהם חמישה קוים ועוד שניים חד כיוונים
6אני לא מחשיב אותו כלל לקו כי זה 4+7 בערב
11 גם לא נחשב עבורי כקו כי זאת חלופת קו 13 מקוצרת
אז בעצם מספר הקוים מצטמצם מחמישה לארבעה
אבל הבעיה המרכזית היא שהריסת תחנה מרכזית בהרצליה תקשה בעתיד לפצל
את קוים 524,525 ולעשות את קוים 521,531 ליעילים שהם שני קוים טובים מאוד
קווים 524 ו-525 מתוכננים לפי המכרז להשתנות
תחנת הקצה של קו 524 תהיה ברמת השרון ולא בהרצליה. 525 לעומת זאת יוארך לאזור התעשייה ברעננה. המשך המסלול יהיה בציר סוקולוב הראשי ולא דרך השכונות המזרחיות.

לגבי 521; מעניין בכלל האם הוא ימשיך לפעול ובמידה שכן, באיזו כמות נסיעות. האם עדיין בכמות נסיעות מצומצמת או שתהיינה הוספת נסיעות קטנות.
 

oshri1987sg

Active member
אז בעצם קו 525 מתבטל במסווה של שינוי במסלול הקו

קווים 524 ו-525 מתוכננים לפי המכרז להשתנות
תחנת הקצה של קו 524 תהיה ברמת השרון ולא בהרצליה. 525 לעומת זאת יוארך לאזור התעשייה ברעננה. המשך המסלול יהיה בציר סוקולוב הראשי ולא דרך השכונות המזרחיות.

לגבי 521; מעניין בכלל האם הוא ימשיך לפעול ובמידה שכן, באיזו כמות נסיעות. האם עדיין בכמות נסיעות מצומצמת או שתהיינה הוספת נסיעות קטנות.
אז בעצם קו 525 מתבטל במסווה של שינוי במסלול הקו
 

אורי404

New member
על-פניו השינויים טובים

אז בעצם קו 525 מתבטל במסווה של שינוי במסלול הקו
על-פניו השינויים טובים
כאמור תחנת הקצה של קו 524 תהיה ברמת השרון. כלומר זמני נסיעה מדוייקים יותר, מאשר זמנים משוערים מהרצליה.
קו 525 במסלול המתוכנן ישפר את השירות החסר מרמת השרון ומהרצליה לאזור התעשייה ברעננה. אם לשני הקווים תהיה תדירות טובה ולא נסיעות בודדות ביום, אז צפוי להיות שיפור.
גם אמור לפעול קו 124 מרמת השרון למסוף כרמלית דרך נמיר. אולי זה 24א סדיר בשני כיווני הנסיעה או אולי מסלול אחר. בכל מקרה מסתמן שיפור מאזור רמת השרון לכיוון אזור התעשייה ברעננה ולכיוון תל אביב.
 
עדכון מגוגל מפות לגבי הרצליה - ב-3.9 תחנת הקצה של 944 עוברת

תיקון לגבי הרצליה
קוים 3,9,19 יצאו ממתחם תחנת הרכבת רעננה מערב שבבנייה לכיוון
הרכבת/המרינה
עדכון מגוגל מפות לגבי הרצליה - ב-3.9 תחנת הקצה של 944 עוברת
למיכאלי/הרכבת.
 
521, 524, 525 והנסיעות של 531 שמתחילות בהרצליה עוברים

עדכון מגוגל מפות לגבי הרצליה - ב-3.9 תחנת הקצה של 944 עוברת
למיכאלי/הרכבת.
521, 524, 525 והנסיעות של 531 שמתחילות בהרצליה עוברים
לתחנת המוצא של 48 ו 505 בלב הפארק ברעננה.

ובכך התחנה המרכזית של הרצליה מתרוקנת גם מקווי אגד.
 
קו 388 של אפיקים כבר פועל

ריכוז השינויים בתחבורה הציבורית ב 25/08 וספטמבר.
עקב שינויים נוספים מאז שרשור ריכוז השינויים האחרון אז הנה שרשור ריכוז השינויים החדש.

החל מה 25/08:

גוש עציון:
העברת האשכול לאג"ת והפעלה של מספר קווים חדשים.

מקרא: אדום = קווי גוש עציון קריית הממשלה, ירוק = קווי אפרת, סגול = קווי גוש עציון חניון תלפיות רגילים, ורוד = קווי גוש עציון תלפיות יוממים, שחור = קו לבית"ר עילית, כחול = במקור אשכול ירושלים עירוני.

קו 361: מקריית הממשלה בי-ם לגבעות דרך נווה דניאל, אלעזר, אלון שבות, כפר עציון וגבעות. לקו יש תדירות של 10 נסיעות ביום לכל כיוון.
קו 362: מקריית הממשלה בי-ם לבת עין לא נכנס לישובים פרט לכפר עציון. לקו תדירות של 12 נסיעות ביום לכל כיוון.
קו 363: מקריית הממשלה י-ם להר גילה. מחליף את קו 62 ששייך בכלל לאשכול ירושלים עירוני ולא היה אמור להיכלל באשכולות העוברים לאג"ת. תדירות זהה לשל קו 62.
קו 364: מקריית הממשלה בי-ם לבת עין דרך נווה דניאל, אלעזר, אלון שבות, ראש צורים, כפר עציון ובת עין. לקו תדירות של 14 נסיעות ביום.
קו 367: אפרת - ירושלים. מחליף את קו 167.
קו 369: אפרת - ירושלים. מחליף את קו 169.
קו 371: מחניון תלפיות י-ם לבת עין דרך אלון שבות. פועל בשעות העומס בלבד בשני הכיוונים.
קו 372: מחניון תלפיות י-ם לראש צורים דרך נווה דניאל, אלעזר, מדרך עוז וראש צורים. הקו פועל בשעות העומס בלבד בשני הכיוונים.
קו 373: מחניון תלפיות י-ם לבת עין דרך נווה דניאל, אלעזר, אלון שבות, ראש צורים ובת עין. לקו תדירות של 10 נסיעות ביום.
קו 377: מחניון תלפיות י-ם לאפרת. ללא עצירות בין אפרת לירושלים. הקו יוצא אחת לשעה בין 06:00 ל 21:00.
קו 410: מכפר עציון לבית"ר עילית דרך אפרת. 3 נסיעות ביום לכל כיוון.

מודיעין
מערך קווים חדש של 8 קווים פנימיים דו כיווניים.

שלושה קווים חוצי עיר, שני קווים במרכז העיר, קו לפאתי מודיעין, קו לליגד סנטר, קו למכבים/רעות וקו שהינו חלופה לקו למכבים/רעות.
צבע הקו הינו צבע הקו במפות שבחוברות ההסברה המחולקות.

50: דרך בגין - עירייה. דרך מוריה, השבטים, הנחלים, המגינים, הכרמים.
51: עירייה - תחנה מרכזית. דרך נחלים ומשואה.
52: עמק חרוד - עמק דותן. חלופה של קו 54. מסלול זהה לקו 54 עד נחל געתון.
53: לוי/יצחק רבין - אבני חן. דרך הפרחים והנחלים.
54: עמק חרוד - מכבים/רעות. דרך הכרמים, הפרחים והנחלים.
55: תחנה מרכזית - ליגד סנטר.
56: עירייה - ישפרו סנטר. דרך שכונת הציפורים.
58: עמק חרוד - דרך בגין. דרך הכרמים, הפרחים, משואה, השבטים.
59: דרך בגין - עירייה. דרך הנביאים, הכרמים, המגינים, אבני חן, משואה, השבטים, מוריה.

שומרון
קו חדש של אפיקים שמספרו 388 מעמנואל לבני ברק.


החל מספטמבר:

הרצליה:
עקב הריסת התחנה המרכזית יהיה מערך קווים חדש.
קו 2: מאורך לרכבת.
קו 3: מהמרינה לירושלים/הבריגדה. מחליף את קווים 1 ו 5 בדרום ומזרח הרצליה.
קו 9/19: מירושלים/הבריגדה לרכבת דרך איזור תעשייה. מחליף את קווים 4, 6, 7, 8, 11 ו 12.
קו 13: ללא שינוי.
חלופת קו 12 מכפר סבא גם היא מבוטלת.

קו 42 כפ"ס - פ"ת
קו עירוני חדש של מטרופולין מתעש כפר סבא לבית רבקה פ"ת דרך הוד השרון.
חלופת הבסיס של קו 571 מבוטלת.

קווי דן
קו 128:
קו יוממים חדש מתל אביב לפתח תקווה. מיועד לעובדים בקריית אריה.
קו 238: משנה מסלולו ונוסע מעזריאלי במסלול קו 63 לכרמלית.

קו 488 ת"א י-ם
קו חדש של אגד מתל אביב לחניון תלפיות י-ם. לקו תהיה נביעה ביום בשעה 17:30.

בית שמש
קו 324:
קו חדש מבית שמש לקריית גת.
קו 388 של אפיקים כבר פועל
בקווי גוש עציון, גם קו 409 עובר לאגד תעבורה (מאשכול קווי ירושלים - בית שמש של אגד).

ב-29.8 יתבצעו שינויים גם במגדל העמק:
[URL]https://www.gov.il/he/Departments/news/_new_tzafon_tahbura[/URL]
"
מהפכת התחבורה הציבורית מגיעה למגדל העמק. החל מיום שלישי, 29 באוגוסט 2017 יחול גידול של 60% במספר הנסיעות היומי של התחבורה הציבורית במגדל העמק והסביבה. כך הודיע השבוע שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.
במסגרת הפעלת מערך התחבורה הציבורית החדש במגדל העמק והסביבה, תפעיל חברת סופרבוס, המפעילה את קווי התחבורה הציבורית באשכול העמק, 12 אוטובוסים חדשים בעיר. בנוסף לכך, יוארכו קווים קיימים לטובת הנוסעים, תשופר תדירות השירות ויורחבו היעדים אליהם ניתן יהיה להגיע בתחבורה הציבורית.
בין הקווים החדשים: קווים 4 ו-5 שיפעלו במסלולים דו-כיווניים מזרח-מערב וייצרו קישורים חדשים ומהירים בין השכונות, שלא היו קיימים עד כה. כמו כן, ישודרגו המסלולים בקווים 6 ו-9, שיפעלו במסלולים מצפון לדרום ויכללו חיבורים לאזור התעשיה "שגיא 2000" ותחנת רכבת העמק. בנוסף, התדירות של קווים אלה תתוגבר בשעות השיא, במקביל להארכת שעות הפעילות במהלך היום.
"
קווים 7 ו-8 הקיימים כנראה יבוטלו.

ב 5.9, במקביל להפעלת 42 ו 128 ושינוי 238 יחלו לפעול עוד שלושה קווים חדשים של אפיקים:
29 בין פסגות אפק בראש העין לסגולה, קרית אריה ורמת סיב בפתח תקוה.
477 בין פסגות אפק למסוף 2000 בתל אביב דרך 471, אלוף שדה ועזריאלי.
478 בין אזור התעשיה אפק בראש העין למסוף 2000 דרך 471, אלוף שדה ועזריאלי.

לגבי השינויים בהרצליה, כדאי להמתין להודעה מסודרת של מטרופולין, יש סימנים באתר שלה שהודעה כזו תפורסם בקרוב מאוד.
ולפי גוגל מפות בימים האחרונים לא יהיה שינוי ב-571.
 

DanBus43Maalit72

Active member
במגדל העמק השינויים קרובים מאוד אך אין שום מידע על

קו 388 של אפיקים כבר פועל
בקווי גוש עציון, גם קו 409 עובר לאגד תעבורה (מאשכול קווי ירושלים - בית שמש של אגד).

ב-29.8 יתבצעו שינויים גם במגדל העמק:
[URL]https://www.gov.il/he/Departments/news/_new_tzafon_tahbura[/URL]
"
מהפכת התחבורה הציבורית מגיעה למגדל העמק. החל מיום שלישי, 29 באוגוסט 2017 יחול גידול של 60% במספר הנסיעות היומי של התחבורה הציבורית במגדל העמק והסביבה. כך הודיע השבוע שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.
במסגרת הפעלת מערך התחבורה הציבורית החדש במגדל העמק והסביבה, תפעיל חברת סופרבוס, המפעילה את קווי התחבורה הציבורית באשכול העמק, 12 אוטובוסים חדשים בעיר. בנוסף לכך, יוארכו קווים קיימים לטובת הנוסעים, תשופר תדירות השירות ויורחבו היעדים אליהם ניתן יהיה להגיע בתחבורה הציבורית.
בין הקווים החדשים: קווים 4 ו-5 שיפעלו במסלולים דו-כיווניים מזרח-מערב וייצרו קישורים חדשים ומהירים בין השכונות, שלא היו קיימים עד כה. כמו כן, ישודרגו המסלולים בקווים 6 ו-9, שיפעלו במסלולים מצפון לדרום ויכללו חיבורים לאזור התעשיה "שגיא 2000" ותחנת רכבת העמק. בנוסף, התדירות של קווים אלה תתוגבר בשעות השיא, במקביל להארכת שעות הפעילות במהלך היום.
"
קווים 7 ו-8 הקיימים כנראה יבוטלו.

ב 5.9, במקביל להפעלת 42 ו 128 ושינוי 238 יחלו לפעול עוד שלושה קווים חדשים של אפיקים:
29 בין פסגות אפק בראש העין לסגולה, קרית אריה ורמת סיב בפתח תקוה.
477 בין פסגות אפק למסוף 2000 בתל אביב דרך 471, אלוף שדה ועזריאלי.
478 בין אזור התעשיה אפק בראש העין למסוף 2000 דרך 471, אלוף שדה ועזריאלי.

לגבי השינויים בהרצליה, כדאי להמתין להודעה מסודרת של מטרופולין, יש סימנים באתר שלה שהודעה כזו תפורסם בקרוב מאוד.
ולפי גוגל מפות בימים האחרונים לא יהיה שינוי ב-571.
במגדל העמק השינויים קרובים מאוד אך אין שום מידע על
פירוט הקווים, לו"ז ואין מידע בגוגל מפות ומוביט.
 

DanBus43Maalit72

Active member
נ.ב. יש עדכון בגוגל מפות במגדל העמק

במגדל העמק השינויים קרובים מאוד אך אין שום מידע על
פירוט הקווים, לו"ז ואין מידע בגוגל מפות ומוביט.
נ.ב. יש עדכון בגוגל מפות במגדל העמק
נוספו קווים 4 ו 6א. קווים 5 ו 6 הקיימים מוארכים.

אז איפה בדיוק הקווים הנותרים שאמורים להתווסף?
 
הנה קישור לפרטים לגבי השינויים במגדל העמק:

נ.ב. יש עדכון בגוגל מפות במגדל העמק
נוספו קווים 4 ו 6א. קווים 5 ו 6 הקיימים מוארכים.

אז איפה בדיוק הקווים הנותרים שאמורים להתווסף?
הנה קישור לפרטים לגבי השינויים במגדל העמק:
[URL]http://www.superbus.co.il/pdf/migdal.pdf[/URL]
 
אתה מתבלבל. לא נאמר 12 קווים חדשים אלא 12 אוטובוסים חדשים

בוטלו 3 קווים ונוספו 2 קווים.
מתי 10 הקווים הנותרים אמורים להתווסף?
אתה מתבלבל. לא נאמר 12 קווים חדשים אלא 12 אוטובוסים חדשים
מגדל העמק לא באמת זקוקה למספר כזה של קווים עירוניים.
מדובר באחת הערים הקטנות במדינה.
 

אורי404

New member
במה שונה 388 מ-389? לגבי 571 זה לא ממש משנה

קו 388 של אפיקים כבר פועל
בקווי גוש עציון, גם קו 409 עובר לאגד תעבורה (מאשכול קווי ירושלים - בית שמש של אגד).

ב-29.8 יתבצעו שינויים גם במגדל העמק:
[URL]https://www.gov.il/he/Departments/news/_new_tzafon_tahbura[/URL]
"
מהפכת התחבורה הציבורית מגיעה למגדל העמק. החל מיום שלישי, 29 באוגוסט 2017 יחול גידול של 60% במספר הנסיעות היומי של התחבורה הציבורית במגדל העמק והסביבה. כך הודיע השבוע שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.
במסגרת הפעלת מערך התחבורה הציבורית החדש במגדל העמק והסביבה, תפעיל חברת סופרבוס, המפעילה את קווי התחבורה הציבורית באשכול העמק, 12 אוטובוסים חדשים בעיר. בנוסף לכך, יוארכו קווים קיימים לטובת הנוסעים, תשופר תדירות השירות ויורחבו היעדים אליהם ניתן יהיה להגיע בתחבורה הציבורית.
בין הקווים החדשים: קווים 4 ו-5 שיפעלו במסלולים דו-כיווניים מזרח-מערב וייצרו קישורים חדשים ומהירים בין השכונות, שלא היו קיימים עד כה. כמו כן, ישודרגו המסלולים בקווים 6 ו-9, שיפעלו במסלולים מצפון לדרום ויכללו חיבורים לאזור התעשיה "שגיא 2000" ותחנת רכבת העמק. בנוסף, התדירות של קווים אלה תתוגבר בשעות השיא, במקביל להארכת שעות הפעילות במהלך היום.
"
קווים 7 ו-8 הקיימים כנראה יבוטלו.

ב 5.9, במקביל להפעלת 42 ו 128 ושינוי 238 יחלו לפעול עוד שלושה קווים חדשים של אפיקים:
29 בין פסגות אפק בראש העין לסגולה, קרית אריה ורמת סיב בפתח תקוה.
477 בין פסגות אפק למסוף 2000 בתל אביב דרך 471, אלוף שדה ועזריאלי.
478 בין אזור התעשיה אפק בראש העין למסוף 2000 דרך 471, אלוף שדה ועזריאלי.

לגבי השינויים בהרצליה, כדאי להמתין להודעה מסודרת של מטרופולין, יש סימנים באתר שלה שהודעה כזו תפורסם בקרוב מאוד.
ולפי גוגל מפות בימים האחרונים לא יהיה שינוי ב-571.
במה שונה 388 מ-389? לגבי 571 זה לא ממש משנה
במה קו 388 שונה ממסלול 389? בתוך השומרון? בתוך בני ברק?

לגבי קו 571; בלאו הכי יש לקו מעט נסיעות.
 
388 מגיע לבסיס הצבאי ליד יקיר ונכנס לתוך רבבה

במה שונה 388 מ-389? לגבי 571 זה לא ממש משנה
במה קו 388 שונה ממסלול 389? בתוך השומרון? בתוך בני ברק?

לגבי קו 571; בלאו הכי יש לקו מעט נסיעות.
388 מגיע לבסיס הצבאי ליד יקיר ונכנס לתוך רבבה
הבדל של שתי תחנות לעומת 389.
ל-388 יש רק שלוש נסיעות יומיות בכל כיוון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה