אתר רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
אתר רכבת ישראל

אתר רכבת ישראל
אני מרגיש שהאתר החדש של רכבת ישראל הוא אתר מיושן בתחפושת של אתר חדש ועדכנתי.

- כאשר אני מנסה להציג את המידע באנגלית, העיצוב משתנה לאתר הישן.
- העדכונים מסורבלים וקשים להבנה.
- לוח תכנון הנסיעות מעודכן בשינויים? נראה שכן, אך שאלתי בשיחה מקוונת עם נציג וקיבלתי תשובה: כן, מעודכן אבל רק בקווים בהם יש רכבות. תשובה לא מובנת שהרי מדובר באתר של *רכבת* ישראל.
- השיחה עם נציג מאוד לא ידידותית. יש שם מישהי אחת קבועה שסוגרת את חלון הצ'ט אם אני לא עונה תוך כ5 שניות. הבעיה שלא מגיע צליל כאשר מגיעה הודעה, ואין לה הרבה סבלנות.
- הצ'ט כמובן רק בשפה העברית, באתר האנגלי מופיעה האפשרות לצ'ט, אך כשלוחצים עליה לא קורה כלום.
- באתר הישן הוצג תאריך ליד כל נסיעת רכבת. באתר החדש התאריך מוצג בראש הרשימה, וכאשר אני מדפדף בין הנסיעות ועובר לעמוד הבא, התאריך למעלה נשאר תאריך החיפוש למרות שהעמוד הבא יכול להיות כבר יום למחרת, וזה עלול ליצור בילבולים.

מה דעתכם/ן?
 

Bus Nerd

Active member
אחד הדברים שהכי מפריעים היא הדרך שבה הם משתמשים בהודעות

אתר רכבת ישראל
אני מרגיש שהאתר החדש של רכבת ישראל הוא אתר מיושן בתחפושת של אתר חדש ועדכנתי.

- כאשר אני מנסה להציג את המידע באנגלית, העיצוב משתנה לאתר הישן.
- העדכונים מסורבלים וקשים להבנה.
- לוח תכנון הנסיעות מעודכן בשינויים? נראה שכן, אך שאלתי בשיחה מקוונת עם נציג וקיבלתי תשובה: כן, מעודכן אבל רק בקווים בהם יש רכבות. תשובה לא מובנת שהרי מדובר באתר של *רכבת* ישראל.
- השיחה עם נציג מאוד לא ידידותית. יש שם מישהי אחת קבועה שסוגרת את חלון הצ'ט אם אני לא עונה תוך כ5 שניות. הבעיה שלא מגיע צליל כאשר מגיעה הודעה, ואין לה הרבה סבלנות.
- הצ'ט כמובן רק בשפה העברית, באתר האנגלי מופיעה האפשרות לצ'ט, אך כשלוחצים עליה לא קורה כלום.
- באתר הישן הוצג תאריך ליד כל נסיעת רכבת. באתר החדש התאריך מוצג בראש הרשימה, וכאשר אני מדפדף בין הנסיעות ועובר לעמוד הבא, התאריך למעלה נשאר תאריך החיפוש למרות שהעמוד הבא יכול להיות כבר יום למחרת, וזה עלול ליצור בילבולים.

מה דעתכם/ן?
אחד הדברים שהכי מפריעים היא הדרך שבה הם משתמשים בהודעות
הבאנר המתחלף שמציג הודעות "לא חשובות" על הוספת רכבת ביחד עם הודעות חשובות מאוד על סגירות של קווים ותחנות ובלי הבדל ויז'ואלי בין שניהם.

כך אפשר לפספס מאוד בקלות מידע קריטי על סגירות וכו'. הם צריכים לשים מסרים כמו "שירות הלקוחות פועל 24 שעות ביממה" או "הוספנו רכבת לבית שאן" במקום קצת אחר ופחות בולט, כדי שההודעות על הסגירות יקבלו את החשיבות הויז'ואלית הנדרשת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה