כצפוי, נסיעה ללא פקקים י-ם-ת"א החזיקה מעמד בדיוק לחודש

מצב
הנושא נעול.

סילון91

New member
כצפוי, נסיעה ללא פקקים י-ם-ת"א החזיקה מעמד בדיוק לחודש

כצפוי, נסיעה ללא פקקים י-ם-ת"א החזיקה מעמד בדיוק לחודש
נוצר פקק חדש מחוות הגיא ועד לטרון...כנראה הולך להיות פקק קבוע לפי הדינמיקה שנוצרה, בשעות אחה"צ...ועוד באמצע אוגוסט.. מעניין מה יהיה בספטמבר
 

luckydude

Active member
ממה הפקק? מזה שנכנסים לקטע שלא הורחב מלטרון מערבה?

כצפוי, נסיעה ללא פקקים י-ם-ת"א החזיקה מעמד בדיוק לחודש
נוצר פקק חדש מחוות הגיא ועד לטרון...כנראה הולך להיות פקק קבוע לפי הדינמיקה שנוצרה, בשעות אחה"צ...ועוד באמצע אוגוסט.. מעניין מה יהיה בספטמבר
ממה הפקק? מזה שנכנסים לקטע שלא הורחב מלטרון מערבה?
 

XrayCharlie

New member
לא, בלטרון (בכיוון מערב) הפקק משתחרר לחלוטין

ממה הפקק? מזה שנכנסים לקטע שלא הורחב מלטרון מערבה?
לא, בלטרון (בכיוון מערב) הפקק משתחרר לחלוטין
הבעיה היא ששלושת הנתיבים מירושלים, ביחד עם הנתיב מבית שמש (סה"כ 4 נתיבים), מתכנסים לשני נתיבים בלבד בשער הגיא וזה מייצר את הפקק. ככל שמתקרבים ללטרון העסק מתחיל להשתחרר ולאחריו (לאחר שחלק מהתנועה יוצא מכביש 1 דרומה לכביש 3), הפקק משתחרר לחלוטין.
&nbsp
שני נתיבים מערבה מלטרון (בשני הכיוונים) לא הבעיה כאן.
&nbsp
 

XrayCharlie

New member
אתה "חוגג" מוקדם מידי

כצפוי, נסיעה ללא פקקים י-ם-ת"א החזיקה מעמד בדיוק לחודש
נוצר פקק חדש מחוות הגיא ועד לטרון...כנראה הולך להיות פקק קבוע לפי הדינמיקה שנוצרה, בשעות אחה"צ...ועוד באמצע אוגוסט.. מעניין מה יהיה בספטמבר
אתה "חוגג" מוקדם מידי
הפקק הזה התחיל לפני שבועיים ממש עם תחילת "בין הזמנים". התקופה הזאת מסתיימת ביום שלישי השבוע ואז נראה.
&nbsp
בלי שום קשר אני מאמין שיש צורך להרחיב את כביש 1 בין שער הגיא ללטרון לשלושה נתיבים בכל כיוון מאחר וקטע זה מכיל את התנועה לא רק מ/אל ת"א אלא גם מ/אל דרום הארץ. בשעות אחר הצהרים הפקק מזרחה יכול להתחיל כבר במחלף ענבה בגלל הצטרפות התנועה מדרום במחלף לטרון לשני הנתיבים של כביש 1.
&nbsp
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בהחלט. היה צפוי שהקטע היחיד שנותר דו-מסלולי ייצר פקק.

אתה "חוגג" מוקדם מידי
הפקק הזה התחיל לפני שבועיים ממש עם תחילת "בין הזמנים". התקופה הזאת מסתיימת ביום שלישי השבוע ואז נראה.
&nbsp
בלי שום קשר אני מאמין שיש צורך להרחיב את כביש 1 בין שער הגיא ללטרון לשלושה נתיבים בכל כיוון מאחר וקטע זה מכיל את התנועה לא רק מ/אל ת"א אלא גם מ/אל דרום הארץ. בשעות אחר הצהרים הפקק מזרחה יכול להתחיל כבר במחלף ענבה בגלל הצטרפות התנועה מדרום במחלף לטרון לשני הנתיבים של כביש 1.
&nbsp
בהחלט. היה צפוי שהקטע היחיד שנותר דו-מסלולי ייצר פקק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה