כצפוי, נסיעה ללא פקקים י-ם-ת"א החזיקה מעמד בדיוק לחודש
כצפוי, נסיעה ללא פקקים י-ם-ת"א החזיקה מעמד בדיוק לחודש
נוצר פקק חדש מחוות הגיא ועד לטרון...כנראה הולך להיות פקק קבוע לפי הדינמיקה שנוצרה, בשעות אחה"צ...ועוד באמצע אוגוסט.. מעניין מה יהיה בספטמבר
כצפוי, נסיעה ללא פקקים י-ם-ת"א החזיקה מעמד בדיוק לחודש
נוצר פקק חדש מחוות הגיא ועד לטרון...כנראה הולך להיות פקק קבוע לפי הדינמיקה שנוצרה, בשעות אחה"צ...ועוד באמצע אוגוסט.. מעניין מה יהיה בספטמבר
לא, בלטרון (בכיוון מערב) הפקק משתחרר לחלוטין
הבעיה היא ששלושת הנתיבים מירושלים, ביחד עם הנתיב מבית שמש (סה"כ 4 נתיבים), מתכנסים לשני נתיבים בלבד בשער הגיא וזה מייצר את הפקק. ככל שמתקרבים ללטרון העסק מתחיל להשתחרר ולאחריו (לאחר שחלק מהתנועה יוצא מכביש 1 דרומה לכביש 3), הפקק משתחרר לחלוטין.
 
שני נתיבים מערבה מלטרון (בשני הכיוונים) לא הבעיה כאן.
 
כצפוי, נסיעה ללא פקקים י-ם-ת"א החזיקה מעמד בדיוק לחודש
נוצר פקק חדש מחוות הגיא ועד לטרון...כנראה הולך להיות פקק קבוע לפי הדינמיקה שנוצרה, בשעות אחה"צ...ועוד באמצע אוגוסט.. מעניין מה יהיה בספטמבר
אתה "חוגג" מוקדם מידי
הפקק הזה התחיל לפני שבועיים ממש עם תחילת "בין הזמנים". התקופה הזאת מסתיימת ביום שלישי השבוע ואז נראה.
 
בלי שום קשר אני מאמין שיש צורך להרחיב את כביש 1 בין שער הגיא ללטרון לשלושה נתיבים בכל כיוון מאחר וקטע זה מכיל את התנועה לא רק מ/אל ת"א אלא גם מ/אל דרום הארץ. בשעות אחר הצהרים הפקק מזרחה יכול להתחיל כבר במחלף ענבה בגלל הצטרפות התנועה מדרום במחלף לטרון לשני הנתיבים של כביש 1.
 
אתה "חוגג" מוקדם מידי
הפקק הזה התחיל לפני שבועיים ממש עם תחילת "בין הזמנים". התקופה הזאת מסתיימת ביום שלישי השבוע ואז נראה.
 
בלי שום קשר אני מאמין שיש צורך להרחיב את כביש 1 בין שער הגיא ללטרון לשלושה נתיבים בכל כיוון מאחר וקטע זה מכיל את התנועה לא רק מ/אל ת"א אלא גם מ/אל דרום הארץ. בשעות אחר הצהרים הפקק מזרחה יכול להתחיל כבר במחלף ענבה בגלל הצטרפות התנועה מדרום במחלף לטרון לשני הנתיבים של כביש 1.