כל מי שתומך שיבואהיום ההפגנה למען תח"ץ בשבת! זה הזמן להפסיק לילל ולבוא לעשות!
בשעה 20:00 ברחבת הקמארי.
אני תורם מרחוק לשני נושאים אזרחיים.היום ההפגנה למען תח"ץ בשבת! זה הזמן להפסיק לילל ולבוא לעשות!
בשעה 20:00 ברחבת הקמארי.
היום ההפגנה למען תח"ץ בשבת! זה הזמן להפסיק לילל ולבוא לעשות!
בשעה 20:00 ברחבת הקמארי.
בניגוד לחרדים שרובם לא עובדים, חילונים עייפים אחרי יום עבודהלמרות הרעש - הרחוב נשאר אדיש
למרות ה"המונים" שהצהירו ברשתות החברתיות שיגיעו ולמרות הגיבוי התקשורתי של קבוצת ידיעות אחרונות ואחרים - להפגנות של חד"ש בת"א מגיעים הרבה יותר מאשר הקומץ שהגיע אמש. עכשיו יתחילו התירוצים.
כתבה: היענות דלה להפגנה בעד אוטובוסים בשבת
נתת לו בדיוק את מה שהוא רצה ומימשת את המשפט האחרון שכתבבניגוד לחרדים שרובם לא עובדים, חילונים עייפים אחרי יום עבודה
ולכן רק כמות מעטה מהם מגיעה להפגנות אחרי יום עבודה ארוך. יש רוב שקט שתומך בתח"צ בשבת, אבל זה רוב של אנשים עייפים שרובם לא מאמינים שהדבר יישתנה, ולכן הם נשארים בבית.
לא לחצתי על הקישור שלו אפילונתת לו בדיוק את מה שהוא רצה ומימשת את המשפט האחרון שכתב
מאות אנשים הגיעו להפגנהלמרות הרעש - הרחוב נשאר אדיש
למרות ה"המונים" שהצהירו ברשתות החברתיות שיגיעו ולמרות הגיבוי התקשורתי של קבוצת ידיעות אחרונות ואחרים - להפגנות של חד"ש בת"א מגיעים הרבה יותר מאשר הקומץ שהגיע אמש. עכשיו יתחילו התירוצים.
כתבה: היענות דלה להפגנה בעד אוטובוסים בשבת
וממחר קו חדש של נועה תנוע מחיפה לתל אביב ובחזרהלמרות הרעש - הרחוב נשאר אדיש
למרות ה"המונים" שהצהירו ברשתות החברתיות שיגיעו ולמרות הגיבוי התקשורתי של קבוצת ידיעות אחרונות ואחרים - להפגנות של חד"ש בת"א מגיעים הרבה יותר מאשר הקומץ שהגיע אמש. עכשיו יתחילו התירוצים.
כתבה: היענות דלה להפגנה בעד אוטובוסים בשבת
מתי בדיוק?וממחר קו חדש של נועה תנוע מחיפה לתל אביב ובחזרה
עובר במסלול שונה ממוניות השירות.
אין תירוצים, אבל אל תשלה את עצמך...למרות הרעש - הרחוב נשאר אדיש
למרות ה"המונים" שהצהירו ברשתות החברתיות שיגיעו ולמרות הגיבוי התקשורתי של קבוצת ידיעות אחרונות ואחרים - להפגנות של חד"ש בת"א מגיעים הרבה יותר מאשר הקומץ שהגיע אמש. עכשיו יתחילו התירוצים.
כתבה: היענות דלה להפגנה בעד אוטובוסים בשבת
אין תירוצים, אבל אל תשלה את עצמך...
עדיין הרוב המוחלט של הציבור בישראל רוצה שתפעל תח"צ בשבת ובז לך ולשכמותך.
מתי הם יצאו לרחובות? מתי שהם ייפגעו באופן אישי. ההפגנה הספונטנית אך מהדהדת שהייתה לפני כמה חודשים, אחרי שביבי השבית את עבודות הרכבת בשבת ברגע האחרון, היא דוגמה מצויינת.
ככל שיירבו הפגיעות בציבור, כך תקטן אדישותו. זה יקרה. במובן הזה, הקפיצה מעל הפופיק של המפלגות החרדיות עושה את העבודה.
ואם לא זה, אז כשנגיע בעוד כמה שנים לקטסטרופה תחבורתית, בגלל שאין תח"צ שבעה ימים בשבוע, זה יקרה. תהיה בטוח בזה.
מלבד בסיטואציה עגומה בה תקום פה מדינת הלכה וכל החילונים יעזבו, אני לא רואה אופציה אחרת. גם אם זה ייקח עוד כמה שנים, זה יקרה.
לא נגיע לשום קטסטרופה תחבורתית בעתיד הנראה לעיןאין תירוצים, אבל אל תשלה את עצמך...
עדיין הרוב המוחלט של הציבור בישראל רוצה שתפעל תח"צ בשבת ובז לך ולשכמותך.
מתי הם יצאו לרחובות? מתי שהם ייפגעו באופן אישי. ההפגנה הספונטנית אך מהדהדת שהייתה לפני כמה חודשים, אחרי שביבי השבית את עבודות הרכבת בשבת ברגע האחרון, היא דוגמה מצויינת.
ככל שיירבו הפגיעות בציבור, כך תקטן אדישותו. זה יקרה. במובן הזה, הקפיצה מעל הפופיק של המפלגות החרדיות עושה את העבודה.
ואם לא זה, אז כשנגיע בעוד כמה שנים לקטסטרופה תחבורתית, בגלל שאין תח"צ שבעה ימים בשבוע, זה יקרה. תהיה בטוח בזה.
מלבד בסיטואציה עגומה בה תקום פה מדינת הלכה וכל החילונים יעזבו, אני לא רואה אופציה אחרת. גם אם זה ייקח עוד כמה שנים, זה יקרה.
הקטסטרופה לא תגיע בסופי השבוע אלא באמצע השבועלא נגיע לשום קטסטרופה תחבורתית בעתיד הנראה לעין
ההיפך הוא הנכון.
בעוד כמה שנים כבר יפעל הקו האדום בתל אביב, הקו המהיר לירושלים, תהיה הטבעת הצפונית, יהיו עוד כבישים ועוד מחלפים.
המצב בסוף שבוע בשום שלב לא יכול להגיע לקטסטרופה תחבורתית, כי כמות הנוסעים בסוף שבוע משמעותית נמוכה מזו של שאר ימי השבוע.
אם זה התקווה שלך, אז אתה צפוי לאכזבה קשה, כי ככה הציבור לא יצא לרחובות גם בעוד מאה שנה.
בחרת בזמן לא טוב לפרסם את התגובה הזאתהקטסטרופה לא תגיע בסופי השבוע אלא באמצע השבוע
עם כמות הפרייבטים החדשים שעולים על הכביש מדי שנה, אשר הולכת ומתעצמת משנה לשנה באופן חסר תקדים, נגיע לשם מהר מאוד.
כל זמן שלא תהיה תח"צ 24/7, אנשים לא יעזבו את הרכב הפרטי לטובת תח"צ.
לא יעזור שום קו אדום, ירוק, כתום או סגול. זה פשוט מאוד.
תמיד זה זמן טוב וגם עכשיובחרת בזמן לא טוב לפרסם את התגובה הזאת
בדיוק פורסם על עלייה נוספת של 5% במשתמשי תחבורה ציבורית (וגם של רכבת).
חל גידול מתמיד במספר משתמשי תחבורה ציבורית כבר הרבה מאוד שנים.
אם תחילת פעילות מערכת הסעת המונים בתל אביב ועוד יותר הוספת תחנות רכבת, ברור שיש שיפור במצב ואין שום קטסטרופה באופק.
אנשים כבר היום עוזבים את הרכבים הפרטיים ועוברים להשתמש ברכבת והתופעה רק תלך ותגבר ככל שיהיו יותר תחנות ונגישות התחנות תשתפר.
אני לגמרי בטוח שרק פתיחת הקו A1 תוריד המוני נהגים מהכביש.
לנבואות השחורות שלך אין שום בסיס.
אתה יודע שישראל נמצאת גם בפיגור מאסיביתמיד זה זמן טוב וגם עכשיו
בדוק מהו אחוז הצמיחה של מספר הרכבים החדשים שעולים לכביש מדי שנה.
צריך להיות בת יענה בשביל להתעלם מהעובדה שהפקקים רק הולכים וגדלים, למרות הסלילה המאסיבית של תשתיות הכבישים.
הם ימשיכו לגדול כל זמן שרכב פרטי ימשיך להיות הכרח בישראל. כל זמן שתח"צ לא תוגדר כשירות חיוני לציבור, אלא כמשהו לא הכרחי שאפשר לסגור מתי שרוצים.
בוודאי שהיא בפיגוראתה יודע שישראל נמצאת גם בפיגור מאסיבי
בתחום הכבישים כן?
הסלילה הזאת שקראת לה מאסיבית עדיין לא מספיקה, אבל ישראל צריכה להדביק את הפער בשביל להגיע למצב שפוי.
קצב של קניית רכבים הוא סביר בהחלט (במיוחד שחלק לא מבוטל מרכבים האלה בא להחליף רכבים ישנים).
צר לי, אני לא רואה שום אסון באופק.
אני כן רואה את הצורך להשקיע יותר גם בכבישים, וגם בתחבורה ציבורית וכך אכן נעשה.
לדיבורים שלך על הקשר בין אחוזי משתמשים בתחבורה ציבורית בגלל השבת אין שום קשר למציאות.
אם וכאשר תחבורה ציבורית תהיה נוחה בשביל הגעה למשרד בכל יום, לציבור לא תהיה שום בעיה להשאיר את הרכב בבית, או בחניון תחנת הרכבת הסמוכה ולקחת רכבת למשרד (כמו שנעשה בכל העולם).
אני לא זה שמנסה לקשר בין תח"ץ בשבת לבין בעיית תח"ץ הכלליתבוודאי שהיא בפיגור
בישראל קצב סלילת הכבישים לא מצליח להדביק את קצב העליה בכמות המכוניות שעולה על הכביש מדי שנה. הוא שאמרתי...
אנחנו לא נגיע למצב שפוי כל זמן שכל אחד חייב להחזיק רכב בשביל להתנייד. זה רק ילך ויעשה יותר גרוע.
לדיבורים שלי יש קשר הדוק ביותר למציאות ויעידו על כך רבים שעוסקים בנושא.
זאת בניגוד לדיבורים שלך שמקשרים תח"צ בשבת ל-"דת הנאורות" ולאנטי ישראליות, כמו שכתבת פה לא פעם.
"לא השקיעו בכבישים..." אתה אומר כל כך הרבה שטויות אבל שיהיהאני לא זה שמנסה לקשר בין תח"ץ בשבת לבין בעיית תח"ץ הכללית
אתה עשית זאת היטב.
לגבי קצב סלילות, תתפלא, הסיבה האמיתית לפיגור היא פשוטה להחריד, לא השקיעו מספיק כסף בכבישים במשך רוב שנות קיום המדינה.
כשהמדינה היתה ענייה, זה לא כל כך הפריע.
כשהמדינה התחילה להתפתח, רמת החיים עלתה, אז פתאום גילינו שיש לנו תשתיות כבישים ברמה של מדינת אפריקה ממוצעת.
על כן הפיתרון הוא (בין היתר) גם להשקיע בצורה מאסיבית בבניית מחלפים, כבישים וגם מסילות רכבת וגם לשפר את רשת האוטובוסים (שגם היא בחלקה הגדול גרוע ולא מתאימה לצרכי הציבור).
ייתכן והמצב יהיה יותר גרוע, אם העדיפויות ישתנו, והמדינה תפסיק להשקיע מיליארדים בתשתיות על מנת להדביק את הפער עם המדינות המפותחות.
הנושא של תחבורה ציבורית בשבת בכל מקרה הוא עניין זניח כאן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.