היום ההפגנה למען תח"ץ בשבת! זה הזמן להפסיק לילל ולבוא לעשות!

מצב
הנושא נעול.
היום ההפגנה למען תח"ץ בשבת! זה הזמן להפסיק לילל ולבוא לעשות!

היום ההפגנה למען תח"ץ בשבת! זה הזמן להפסיק לילל ולבוא לעשות!
בשעה 20:00 ברחבת הקמארי.
 

Ccyclist

Well-known member
אני תורם מרחוק לשני נושאים אזרחיים.

היום ההפגנה למען תח"ץ בשבת! זה הזמן להפסיק לילל ולבוא לעשות!
בשעה 20:00 ברחבת הקמארי.
אני תורם מרחוק לשני נושאים אזרחיים.
במקביל לסיקור נסיעות ולוחות זמנים של יום א' בחו"ל אני תורם מדי פעם לשבוס כי גרתי בירושלים.
&nbsp
כמו כן תרומתי הצנועה לנושא הנישואין האזרחיים והחד מיניים בארץ היא שמצבי האישי במרשם האוכלוסין הישראלי הינו - נשוי.
&nbsp
בהצלחה עם ההפגנה. אני מקווה במקביל שהקואופרטיבים יוכלו להציג את מספרי החברים כנתון ארוך טווח לדרישה בשכבות הביניים שיכולות להוציא כספים על דמי חבר. אני גם מאמין שכמו שבמנהל האוכלוסין בארץ כתוב שאני נשוי בזכות הבג"ץ כך יש לאמץ את המסלול המשפטי במאבקים אחרים של ציבור החילוני שתקועים בגלל שיקולים קואליציונים.
 

עידן יו

New member
למרות הרעש - הרחוב נשאר אדיש

היום ההפגנה למען תח"ץ בשבת! זה הזמן להפסיק לילל ולבוא לעשות!
בשעה 20:00 ברחבת הקמארי.
למרות הרעש - הרחוב נשאר אדיש
למרות ה"המונים" שהצהירו ברשתות החברתיות שיגיעו ולמרות הגיבוי התקשורתי של קבוצת ידיעות אחרונות ואחרים - להפגנות של חד"ש בת"א מגיעים הרבה יותר מאשר הקומץ שהגיע אמש. עכשיו יתחילו התירוצים.

כתבה: היענות דלה להפגנה בעד אוטובוסים בשבת
 

Bus Nerd

Active member
בניגוד לחרדים שרובם לא עובדים, חילונים עייפים אחרי יום עבודה

למרות הרעש - הרחוב נשאר אדיש
למרות ה"המונים" שהצהירו ברשתות החברתיות שיגיעו ולמרות הגיבוי התקשורתי של קבוצת ידיעות אחרונות ואחרים - להפגנות של חד"ש בת"א מגיעים הרבה יותר מאשר הקומץ שהגיע אמש. עכשיו יתחילו התירוצים.

כתבה: היענות דלה להפגנה בעד אוטובוסים בשבת
בניגוד לחרדים שרובם לא עובדים, חילונים עייפים אחרי יום עבודה
ולכן רק כמות מעטה מהם מגיעה להפגנות אחרי יום עבודה ארוך. יש רוב שקט שתומך בתח"צ בשבת, אבל זה רוב של אנשים עייפים שרובם לא מאמינים שהדבר יישתנה, ולכן הם נשארים בבית.
 
נתת לו בדיוק את מה שהוא רצה ומימשת את המשפט האחרון שכתב

בניגוד לחרדים שרובם לא עובדים, חילונים עייפים אחרי יום עבודה
ולכן רק כמות מעטה מהם מגיעה להפגנות אחרי יום עבודה ארוך. יש רוב שקט שתומך בתח"צ בשבת, אבל זה רוב של אנשים עייפים שרובם לא מאמינים שהדבר יישתנה, ולכן הם נשארים בבית.
נתת לו בדיוק את מה שהוא רצה ומימשת את המשפט האחרון שכתב
 
מאות אנשים הגיעו להפגנה

למרות הרעש - הרחוב נשאר אדיש
למרות ה"המונים" שהצהירו ברשתות החברתיות שיגיעו ולמרות הגיבוי התקשורתי של קבוצת ידיעות אחרונות ואחרים - להפגנות של חד"ש בת"א מגיעים הרבה יותר מאשר הקומץ שהגיע אמש. עכשיו יתחילו התירוצים.

כתבה: היענות דלה להפגנה בעד אוטובוסים בשבת
מאות אנשים הגיעו להפגנה
ואכן לא כל התומכים הגיעו, שכחת לציין שמעל 200 אלף אנשים חתמו על עצומה למען תחבורה ציבורית בשבת , אשכרה קומץ.
 
וממחר קו חדש של נועה תנוע מחיפה לתל אביב ובחזרה

למרות הרעש - הרחוב נשאר אדיש
למרות ה"המונים" שהצהירו ברשתות החברתיות שיגיעו ולמרות הגיבוי התקשורתי של קבוצת ידיעות אחרונות ואחרים - להפגנות של חד"ש בת"א מגיעים הרבה יותר מאשר הקומץ שהגיע אמש. עכשיו יתחילו התירוצים.

כתבה: היענות דלה להפגנה בעד אוטובוסים בשבת
וממחר קו חדש של נועה תנוע מחיפה לתל אביב ובחזרה
עובר במסלול שונה ממוניות השירות.
 

aaa123

Member
מתי בדיוק?

וממחר קו חדש של נועה תנוע מחיפה לתל אביב ובחזרה
עובר במסלול שונה ממוניות השירות.
מתי בדיוק?
בחיפוש באינטרנט מצאתי שיש אחרי הצהריים מתל-אביב לחיפה אבל אם אני רוצה בבוקר מתל-אביב לחיפה ואחרי הצהריים לחזור זה לא רלבנטי אם אני מבין נכון.
 

mister K

New member
אין תירוצים, אבל אל תשלה את עצמך...

למרות הרעש - הרחוב נשאר אדיש
למרות ה"המונים" שהצהירו ברשתות החברתיות שיגיעו ולמרות הגיבוי התקשורתי של קבוצת ידיעות אחרונות ואחרים - להפגנות של חד"ש בת"א מגיעים הרבה יותר מאשר הקומץ שהגיע אמש. עכשיו יתחילו התירוצים.

כתבה: היענות דלה להפגנה בעד אוטובוסים בשבת
אין תירוצים, אבל אל תשלה את עצמך...
עדיין הרוב המוחלט של הציבור בישראל רוצה שתפעל תח"צ בשבת ובז לך ולשכמותך.
מתי הם יצאו לרחובות? מתי שהם ייפגעו באופן אישי. ההפגנה הספונטנית אך מהדהדת שהייתה לפני כמה חודשים, אחרי שביבי השבית את עבודות הרכבת בשבת ברגע האחרון, היא דוגמה מצויינת.
ככל שיירבו הפגיעות בציבור, כך תקטן אדישותו. זה יקרה. במובן הזה, הקפיצה מעל הפופיק של המפלגות החרדיות עושה את העבודה.
ואם לא זה, אז כשנגיע בעוד כמה שנים לקטסטרופה תחבורתית, בגלל שאין תח"צ שבעה ימים בשבוע, זה יקרה. תהיה בטוח בזה.
מלבד בסיטואציה עגומה בה תקום פה מדינת הלכה וכל החילונים יעזבו, אני לא רואה אופציה אחרת. גם אם זה ייקח עוד כמה שנים, זה יקרה.
 
גם רבים מהדתיים לא ירצו לחיות במדינת הלכה

אין תירוצים, אבל אל תשלה את עצמך...
עדיין הרוב המוחלט של הציבור בישראל רוצה שתפעל תח"צ בשבת ובז לך ולשכמותך.
מתי הם יצאו לרחובות? מתי שהם ייפגעו באופן אישי. ההפגנה הספונטנית אך מהדהדת שהייתה לפני כמה חודשים, אחרי שביבי השבית את עבודות הרכבת בשבת ברגע האחרון, היא דוגמה מצויינת.
ככל שיירבו הפגיעות בציבור, כך תקטן אדישותו. זה יקרה. במובן הזה, הקפיצה מעל הפופיק של המפלגות החרדיות עושה את העבודה.
ואם לא זה, אז כשנגיע בעוד כמה שנים לקטסטרופה תחבורתית, בגלל שאין תח"צ שבעה ימים בשבוע, זה יקרה. תהיה בטוח בזה.
מלבד בסיטואציה עגומה בה תקום פה מדינת הלכה וכל החילונים יעזבו, אני לא רואה אופציה אחרת. גם אם זה ייקח עוד כמה שנים, זה יקרה.
גם רבים מהדתיים לא ירצו לחיות במדינת הלכה
כי היא תאכוף רק את הזרם השולט.
 

matrix200200

Active member
לא נגיע לשום קטסטרופה תחבורתית בעתיד הנראה לעין

אין תירוצים, אבל אל תשלה את עצמך...
עדיין הרוב המוחלט של הציבור בישראל רוצה שתפעל תח"צ בשבת ובז לך ולשכמותך.
מתי הם יצאו לרחובות? מתי שהם ייפגעו באופן אישי. ההפגנה הספונטנית אך מהדהדת שהייתה לפני כמה חודשים, אחרי שביבי השבית את עבודות הרכבת בשבת ברגע האחרון, היא דוגמה מצויינת.
ככל שיירבו הפגיעות בציבור, כך תקטן אדישותו. זה יקרה. במובן הזה, הקפיצה מעל הפופיק של המפלגות החרדיות עושה את העבודה.
ואם לא זה, אז כשנגיע בעוד כמה שנים לקטסטרופה תחבורתית, בגלל שאין תח"צ שבעה ימים בשבוע, זה יקרה. תהיה בטוח בזה.
מלבד בסיטואציה עגומה בה תקום פה מדינת הלכה וכל החילונים יעזבו, אני לא רואה אופציה אחרת. גם אם זה ייקח עוד כמה שנים, זה יקרה.
לא נגיע לשום קטסטרופה תחבורתית בעתיד הנראה לעין
ההיפך הוא הנכון.
בעוד כמה שנים כבר יפעל הקו האדום בתל אביב, הקו המהיר לירושלים, תהיה הטבעת הצפונית, יהיו עוד כבישים ועוד מחלפים.
המצב בסוף שבוע בשום שלב לא יכול להגיע לקטסטרופה תחבורתית, כי כמות הנוסעים בסוף שבוע משמעותית נמוכה מזו של שאר ימי השבוע.
אם זה התקווה שלך, אז אתה צפוי לאכזבה קשה, כי ככה הציבור לא יצא לרחובות גם בעוד מאה שנה.
 

mister K

New member
הקטסטרופה לא תגיע בסופי השבוע אלא באמצע השבוע

לא נגיע לשום קטסטרופה תחבורתית בעתיד הנראה לעין
ההיפך הוא הנכון.
בעוד כמה שנים כבר יפעל הקו האדום בתל אביב, הקו המהיר לירושלים, תהיה הטבעת הצפונית, יהיו עוד כבישים ועוד מחלפים.
המצב בסוף שבוע בשום שלב לא יכול להגיע לקטסטרופה תחבורתית, כי כמות הנוסעים בסוף שבוע משמעותית נמוכה מזו של שאר ימי השבוע.
אם זה התקווה שלך, אז אתה צפוי לאכזבה קשה, כי ככה הציבור לא יצא לרחובות גם בעוד מאה שנה.
הקטסטרופה לא תגיע בסופי השבוע אלא באמצע השבוע
עם כמות הפרייבטים החדשים שעולים על הכביש מדי שנה, אשר הולכת ומתעצמת משנה לשנה באופן חסר תקדים, נגיע לשם מהר מאוד.
כל זמן שלא תהיה תח"צ 24/7, אנשים לא יעזבו את הרכב הפרטי לטובת תח"צ.
לא יעזור שום קו אדום, ירוק, כתום או סגול. זה פשוט מאוד.
 

matrix200200

Active member
בחרת בזמן לא טוב לפרסם את התגובה הזאת

הקטסטרופה לא תגיע בסופי השבוע אלא באמצע השבוע
עם כמות הפרייבטים החדשים שעולים על הכביש מדי שנה, אשר הולכת ומתעצמת משנה לשנה באופן חסר תקדים, נגיע לשם מהר מאוד.
כל זמן שלא תהיה תח"צ 24/7, אנשים לא יעזבו את הרכב הפרטי לטובת תח"צ.
לא יעזור שום קו אדום, ירוק, כתום או סגול. זה פשוט מאוד.
בחרת בזמן לא טוב לפרסם את התגובה הזאת
בדיוק פורסם על עלייה נוספת של 5% במשתמשי תחבורה ציבורית (וגם של רכבת).
חל גידול מתמיד במספר משתמשי תחבורה ציבורית כבר הרבה מאוד שנים.
אם תחילת פעילות מערכת הסעת המונים בתל אביב ועוד יותר הוספת תחנות רכבת, ברור שיש שיפור במצב ואין שום קטסטרופה באופק.
אנשים כבר היום עוזבים את הרכבים הפרטיים ועוברים להשתמש ברכבת והתופעה רק תלך ותגבר ככל שיהיו יותר תחנות ונגישות התחנות תשתפר.
אני לגמרי בטוח שרק פתיחת הקו A1 תוריד המוני נהגים מהכביש.
לנבואות השחורות שלך אין שום בסיס.
 

mister K

New member
תמיד זה זמן טוב וגם עכשיו

בחרת בזמן לא טוב לפרסם את התגובה הזאת
בדיוק פורסם על עלייה נוספת של 5% במשתמשי תחבורה ציבורית (וגם של רכבת).
חל גידול מתמיד במספר משתמשי תחבורה ציבורית כבר הרבה מאוד שנים.
אם תחילת פעילות מערכת הסעת המונים בתל אביב ועוד יותר הוספת תחנות רכבת, ברור שיש שיפור במצב ואין שום קטסטרופה באופק.
אנשים כבר היום עוזבים את הרכבים הפרטיים ועוברים להשתמש ברכבת והתופעה רק תלך ותגבר ככל שיהיו יותר תחנות ונגישות התחנות תשתפר.
אני לגמרי בטוח שרק פתיחת הקו A1 תוריד המוני נהגים מהכביש.
לנבואות השחורות שלך אין שום בסיס.
תמיד זה זמן טוב וגם עכשיו
בדוק מהו אחוז הצמיחה של מספר הרכבים החדשים שעולים לכביש מדי שנה.
צריך להיות בת יענה בשביל להתעלם מהעובדה שהפקקים רק הולכים וגדלים, למרות הסלילה המאסיבית של תשתיות הכבישים.
הם ימשיכו לגדול כל זמן שרכב פרטי ימשיך להיות הכרח בישראל. כל זמן שתח"צ לא תוגדר כשירות חיוני לציבור, אלא כמשהו לא הכרחי שאפשר לסגור מתי שרוצים.
 

matrix200200

Active member
אתה יודע שישראל נמצאת גם בפיגור מאסיבי

תמיד זה זמן טוב וגם עכשיו
בדוק מהו אחוז הצמיחה של מספר הרכבים החדשים שעולים לכביש מדי שנה.
צריך להיות בת יענה בשביל להתעלם מהעובדה שהפקקים רק הולכים וגדלים, למרות הסלילה המאסיבית של תשתיות הכבישים.
הם ימשיכו לגדול כל זמן שרכב פרטי ימשיך להיות הכרח בישראל. כל זמן שתח"צ לא תוגדר כשירות חיוני לציבור, אלא כמשהו לא הכרחי שאפשר לסגור מתי שרוצים.
אתה יודע שישראל נמצאת גם בפיגור מאסיבי
בתחום הכבישים כן?
הסלילה הזאת שקראת לה מאסיבית עדיין לא מספיקה, אבל ישראל צריכה להדביק את הפער בשביל להגיע למצב שפוי.
קצב של קניית רכבים הוא סביר בהחלט (במיוחד שחלק לא מבוטל מרכבים האלה בא להחליף רכבים ישנים).
צר לי, אני לא רואה שום אסון באופק.
אני כן רואה את הצורך להשקיע יותר גם בכבישים, וגם בתחבורה ציבורית וכך אכן נעשה.
לדיבורים שלך על הקשר בין אחוזי משתמשים בתחבורה ציבורית בגלל השבת אין שום קשר למציאות.
אם וכאשר תחבורה ציבורית תהיה נוחה בשביל הגעה למשרד בכל יום, לציבור לא תהיה שום בעיה להשאיר את הרכב בבית, או בחניון תחנת הרכבת הסמוכה ולקחת רכבת למשרד (כמו שנעשה בכל העולם).
 

mister K

New member
בוודאי שהיא בפיגור

אתה יודע שישראל נמצאת גם בפיגור מאסיבי
בתחום הכבישים כן?
הסלילה הזאת שקראת לה מאסיבית עדיין לא מספיקה, אבל ישראל צריכה להדביק את הפער בשביל להגיע למצב שפוי.
קצב של קניית רכבים הוא סביר בהחלט (במיוחד שחלק לא מבוטל מרכבים האלה בא להחליף רכבים ישנים).
צר לי, אני לא רואה שום אסון באופק.
אני כן רואה את הצורך להשקיע יותר גם בכבישים, וגם בתחבורה ציבורית וכך אכן נעשה.
לדיבורים שלך על הקשר בין אחוזי משתמשים בתחבורה ציבורית בגלל השבת אין שום קשר למציאות.
אם וכאשר תחבורה ציבורית תהיה נוחה בשביל הגעה למשרד בכל יום, לציבור לא תהיה שום בעיה להשאיר את הרכב בבית, או בחניון תחנת הרכבת הסמוכה ולקחת רכבת למשרד (כמו שנעשה בכל העולם).
בוודאי שהיא בפיגור
בישראל קצב סלילת הכבישים לא מצליח להדביק את קצב העליה בכמות המכוניות שעולה על הכביש מדי שנה. הוא שאמרתי...
אנחנו לא נגיע למצב שפוי כל זמן שכל אחד חייב להחזיק רכב בשביל להתנייד. זה רק ילך ויעשה יותר גרוע.
לדיבורים שלי יש קשר הדוק ביותר למציאות ויעידו על כך רבים שעוסקים בנושא.
זאת בניגוד לדיבורים שלך שמקשרים תח"צ בשבת ל-"דת הנאורות" ולאנטי ישראליות, כמו שכתבת פה לא פעם.
 

matrix200200

Active member
אני לא זה שמנסה לקשר בין תח"ץ בשבת לבין בעיית תח"ץ הכללית

בוודאי שהיא בפיגור
בישראל קצב סלילת הכבישים לא מצליח להדביק את קצב העליה בכמות המכוניות שעולה על הכביש מדי שנה. הוא שאמרתי...
אנחנו לא נגיע למצב שפוי כל זמן שכל אחד חייב להחזיק רכב בשביל להתנייד. זה רק ילך ויעשה יותר גרוע.
לדיבורים שלי יש קשר הדוק ביותר למציאות ויעידו על כך רבים שעוסקים בנושא.
זאת בניגוד לדיבורים שלך שמקשרים תח"צ בשבת ל-"דת הנאורות" ולאנטי ישראליות, כמו שכתבת פה לא פעם.
אני לא זה שמנסה לקשר בין תח"ץ בשבת לבין בעיית תח"ץ הכללית
אתה עשית זאת היטב.
לגבי קצב סלילות, תתפלא, הסיבה האמיתית לפיגור היא פשוטה להחריד, לא השקיעו מספיק כסף בכבישים במשך רוב שנות קיום המדינה.
כשהמדינה היתה ענייה, זה לא כל כך הפריע.
כשהמדינה התחילה להתפתח, רמת החיים עלתה, אז פתאום גילינו שיש לנו תשתיות כבישים ברמה של מדינת אפריקה ממוצעת.
על כן הפיתרון הוא (בין היתר) גם להשקיע בצורה מאסיבית בבניית מחלפים, כבישים וגם מסילות רכבת וגם לשפר את רשת האוטובוסים (שגם היא בחלקה הגדול גרוע ולא מתאימה לצרכי הציבור).
ייתכן והמצב יהיה יותר גרוע, אם העדיפויות ישתנו, והמדינה תפסיק להשקיע מיליארדים בתשתיות על מנת להדביק את הפער עם המדינות המפותחות.
הנושא של תחבורה ציבורית בשבת בכל מקרה הוא עניין זניח כאן.
 

mister K

New member
"לא השקיעו בכבישים..." אתה אומר כל כך הרבה שטויות אבל שיהיה

אני לא זה שמנסה לקשר בין תח"ץ בשבת לבין בעיית תח"ץ הכללית
אתה עשית זאת היטב.
לגבי קצב סלילות, תתפלא, הסיבה האמיתית לפיגור היא פשוטה להחריד, לא השקיעו מספיק כסף בכבישים במשך רוב שנות קיום המדינה.
כשהמדינה היתה ענייה, זה לא כל כך הפריע.
כשהמדינה התחילה להתפתח, רמת החיים עלתה, אז פתאום גילינו שיש לנו תשתיות כבישים ברמה של מדינת אפריקה ממוצעת.
על כן הפיתרון הוא (בין היתר) גם להשקיע בצורה מאסיבית בבניית מחלפים, כבישים וגם מסילות רכבת וגם לשפר את רשת האוטובוסים (שגם היא בחלקה הגדול גרוע ולא מתאימה לצרכי הציבור).
ייתכן והמצב יהיה יותר גרוע, אם העדיפויות ישתנו, והמדינה תפסיק להשקיע מיליארדים בתשתיות על מנת להדביק את הפער עם המדינות המפותחות.
הנושא של תחבורה ציבורית בשבת בכל מקרה הוא עניין זניח כאן.
"לא השקיעו בכבישים..." אתה אומר כל כך הרבה שטויות אבל שיהיה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה