עדכון מאתמול מתחנת אבא הילל

מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
עדכון מאתמול מתחנת אבא הילל

עדכון מאתמול מתחנת אבא הילל
אכן רואים שמתחילים לצבור שם עומק .....

 

GLSRA

Active member
לדעתי התשובה לכל השאלות שלכם היא חיובית

עדכון מאתמול מתחנת אבא הילל
אכן רואים שמתחילים לצבור שם עומק .....
לדעתי התשובה לכל השאלות שלכם היא חיובית
גפ יבטנו את הכל מלמעלה, מן הסתם יהיו עמודי תמיכה מבסיס התחנה לכיוון תקרת התחנה וכן, נראה שהמנהרה ממוקמת איפשהו במרכז התמונה, כלומר במרכז הכביש.
עד אשר לא יחשפו בדיוק את הסגמנטים שקבורים אי שם למטה, יהיה לנו קשה לדעת בדיוק איפה המנהרה.
 

Bus Nerd

Active member
יש שתי מנהרות, לכן הן יהיו בצדדים ולא במרכז

לדעתי התשובה לכל השאלות שלכם היא חיובית
גפ יבטנו את הכל מלמעלה, מן הסתם יהיו עמודי תמיכה מבסיס התחנה לכיוון תקרת התחנה וכן, נראה שהמנהרה ממוקמת איפשהו במרכז התמונה, כלומר במרכז הכביש.
עד אשר לא יחשפו בדיוק את הסגמנטים שקבורים אי שם למטה, יהיה לנו קשה לדעת בדיוק איפה המנהרה.
יש שתי מנהרות, לכן הן יהיו בצדדים ולא במרכז
הרציפים בכל התחנות יהיו רציפי אי למיטב הבנתי.
 

GLSRA

Active member
ברור - שתי מנהרות - לא התנסחתי טוב -


יש שתי מנהרות, לכן הן יהיו בצדדים ולא במרכז
הרציפים בכל התחנות יהיו רציפי אי למיטב הבנתי.
ברור - שתי מנהרות - לא התנסחתי טוב -
 

matrix200200

Active member
זה ברור, אבל אני שאלתי על המצב כרגע

יש שתי מנהרות, לכן הן יהיו בצדדים ולא במרכז
הרציפים בכל התחנות יהיו רציפי אי למיטב הבנתי.
זה ברור, אבל אני שאלתי על המצב כרגע
כרגע יש רק מנהרה אחת שעוברת בתחנה.
המכונה שאמורה לחפור את המנהרה השנייה עוד לא הורכבה לדעתי.
 

GLSRA

Active member
לדעתי לא מתחת לכביש ואני אסביר למה אני חושב

זה ברור, אבל אני שאלתי על המצב כרגע
כרגע יש רק מנהרה אחת שעוברת בתחנה.
המכונה שאמורה לחפור את המנהרה השנייה עוד לא הורכבה לדעתי.
לדעתי לא מתחת לכביש ואני אסביר למה אני חושב
אמנם המנהרה שכבר עוברת בתחנה היא למיטב ידיעתי הצפונית שבין שתי המנהרות כך שבהחלט היא יותר קרובה לצד שממנו נלקחה התמונה.
אבל, הקופסה שנחפרה במהלך השנתיים האחרונות מסתיימת היכן שקורות הברזל תומכות ולא הגיוני שהמנהרה עוברת צפונית לקיר התמך של התיבה של התחנה
 
תמונות מרשימות, תודה.

עוד תמונה אחת
מאתמול
תמונות מרשימות, תודה.
הן גוררות אותי להציג לפורום תמונה שלא שייכת ישירות לעניין, שגם ראיתי לראשונה היום.
בשבתון ה-15 לאוגוסט, הוזז בפרברי פאריס, כתקרה לתחנת RER חדשה, משטח בטון באורך 80מ׳, רוחב 25מ׳, עובי 1.5מ׳, בעל משקל של 7000 טון, בעזרת עגלות עם סה״כ 244 סרנים שעליהם מורכבים 976 גלגלים.
נמסר שמבצע ההעברה תוכנן משך 3 שנים ושתנועת הרכבות הצמודה למקום נעצרה ל 4 ימים בלבד (שבת, ראשון, יום ב׳/גשר ויום ג׳/חג).

 

Bus Nerd

Active member
למה צריך להזיז כך את משטח הבטון? אי אפשר לצקת במקום?

תמונות מרשימות, תודה.
הן גוררות אותי להציג לפורום תמונה שלא שייכת ישירות לעניין, שגם ראיתי לראשונה היום.
בשבתון ה-15 לאוגוסט, הוזז בפרברי פאריס, כתקרה לתחנת RER חדשה, משטח בטון באורך 80מ׳, רוחב 25מ׳, עובי 1.5מ׳, בעל משקל של 7000 טון, בעזרת עגלות עם סה״כ 244 סרנים שעליהם מורכבים 976 גלגלים.
נמסר שמבצע ההעברה תוכנן משך 3 שנים ושתנועת הרכבות הצמודה למקום נעצרה ל 4 ימים בלבד (שבת, ראשון, יום ב׳/גשר ויום ג׳/חג).
למה צריך להזיז כך את משטח הבטון? אי אפשר לצקת במקום?
 

GLSRA

Active member
מעניין מה עשו ולמה, בכל מקרה, מרתק.

תמונות מרשימות, תודה.
הן גוררות אותי להציג לפורום תמונה שלא שייכת ישירות לעניין, שגם ראיתי לראשונה היום.
בשבתון ה-15 לאוגוסט, הוזז בפרברי פאריס, כתקרה לתחנת RER חדשה, משטח בטון באורך 80מ׳, רוחב 25מ׳, עובי 1.5מ׳, בעל משקל של 7000 טון, בעזרת עגלות עם סה״כ 244 סרנים שעליהם מורכבים 976 גלגלים.
נמסר שמבצע ההעברה תוכנן משך 3 שנים ושתנועת הרכבות הצמודה למקום נעצרה ל 4 ימים בלבד (שבת, ראשון, יום ב׳/גשר ויום ג׳/חג).
מעניין מה עשו ולמה, בכל מקרה, מרתק.
כל גלגל החזיק בממוצע קצת יותר מ- 7 טון, אם אכן מה שהרימו והזיזו שוקל 7000 טון
 

Ccyclist

Well-known member
דעתי, מנסיעה בשתי מערכות כאלו וסיקור שלישית:

עדכון מאתמול מתחנת אבא הילל
אכן רואים שמתחילים לצבור שם עומק .....
דעתי, מנסיעה בשתי מערכות כאלו וסיקור שלישית:
חפשו שירשורים שהעליתי מסיביליה ומאלגה וכן שירשור ניס.
&nbsp
במערכות אלו קופסאת התחנה החליפה לחלוטין סגמנטים או אלמנטים של מינהור TBM בקופסאות התחנה שנחפרו מהשטח למטה וששטחן זהה לשטח הרציפים.
&nbsp
אמנם במערכות אלו מדובר במנהרות אחודות אך משום שחתך מנהרת הסגמנטים תלוי בשלמותו כדי להגן על המנהרה מפני הקרקע אין הגיון כלשהו בהשארת חלקי סגמנטים לא יציבים בתחנות.
&nbsp
להבנתי הסגמנטים בתחנות יוסרו, יתכן אפילו שניתן להתיר את החיבורים ביניהם או להרים אותם עם מנוף ושיש תיכנון ברור לכך כי מדובר באלמנטים זמניים.
&nbsp
לגבי התחנות עצמן: יש בהו מקום לקומה שניה ענקית מעל הרציפים וזה יכול להרגיש מוגזם. יש גם תחנות שיש בהן צינורות בטון גדולים המהווים את התמיכה בין הקירות הצדדיים בקומות שיש הפרש גובה גדול כמו במדרגות הנעות.
 

matrix200200

Active member
לגבי הקומה העליונה של התחנות.

דעתי, מנסיעה בשתי מערכות כאלו וסיקור שלישית:
חפשו שירשורים שהעליתי מסיביליה ומאלגה וכן שירשור ניס.
&nbsp
במערכות אלו קופסאת התחנה החליפה לחלוטין סגמנטים או אלמנטים של מינהור TBM בקופסאות התחנה שנחפרו מהשטח למטה וששטחן זהה לשטח הרציפים.
&nbsp
אמנם במערכות אלו מדובר במנהרות אחודות אך משום שחתך מנהרת הסגמנטים תלוי בשלמותו כדי להגן על המנהרה מפני הקרקע אין הגיון כלשהו בהשארת חלקי סגמנטים לא יציבים בתחנות.
&nbsp
להבנתי הסגמנטים בתחנות יוסרו, יתכן אפילו שניתן להתיר את החיבורים ביניהם או להרים אותם עם מנוף ושיש תיכנון ברור לכך כי מדובר באלמנטים זמניים.
&nbsp
לגבי התחנות עצמן: יש בהו מקום לקומה שניה ענקית מעל הרציפים וזה יכול להרגיש מוגזם. יש גם תחנות שיש בהן צינורות בטון גדולים המהווים את התמיכה בין הקירות הצדדיים בקומות שיש הפרש גובה גדול כמו במדרגות הנעות.
לגבי הקומה העליונה של התחנות.
לדעתי יהיה הגיוני לשמש אותן למסחר.
אפשר לעשות שם מזנון, או אולי חנויות נוחות קטנות.
 

Ccyclist

Well-known member
למרות השטח אין מספיק גישה לאפשר יותר מאיזה קיוסק.

לגבי הקומה העליונה של התחנות.
לדעתי יהיה הגיוני לשמש אותן למסחר.
אפשר לעשות שם מזנון, או אולי חנויות נוחות קטנות.
למרות השטח אין מספיק גישה לאפשר יותר מאיזה קיוסק.
בגלל שבתחנות כאלו יש בדרך כלל אזור מדרגות בודד במדרון המחבר בין הרציפים לפני השטח. אין לנוסעים מה לעשות מעבר למדרון הזה בדרכם מהרחוב לרציפים. לעיתים כאשר יש מדרגות למפלס הביניים ומהן לרציף העיצוב הוא של אולם כרטיסים עם מכשירי כירטוס ושורת ולידטורים אבל מה שנמצא מעבר ליקידה משורת הולידטורים לרציפים (במידה ויש רצפה בהמשך המפלס) הוא שטח מת מבחינת הזרימה. גם אם היו בונים שני גרמי מדרגות לשני עברי התחנה בצורת V הזרימה תהיה מהרציפים לשטח דרך שני המסדרונים ולא תהיה סיבה לעשות אחורה פנה במפלס הביניים לקומה כלואה.
&nbsp
לו היו חופרים את התחנות מתחת לפני השטח כפי שעשו בתחתית העמוקה של לונדון במקום ללכת על שיטת הקופסאות אז השטח הזה של הקומה השניה בין מפלס התחנה למפלס הרחוב לא היה קיים לכל אורך התחנה אלא במסדרונות המעבר, אולם הכרטיסים (במידה והיה תת קרקעי ולא במבנה על פני השטח) ופירי הדרגנועים בלבד. הבחירה בשיטת הקופסאות מפריעה יותר לפני השטח כי צריך לעשות Cut and Cover מאסיבי אך יתכן שהיא טובה יותר למבנים הסובבים או שהיא מתאימה יותר לקרקע חולית כמו בגוש דן כי שתיים מהערים עם מערכות דומות הן ערי חוף והשלישית נמצאת ליד נהר בן מספר אפיקים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה