עדכון מאתמול מתחנת אבא הילל
אכן רואים שמתחילים לצבור שם עומק .....
עוד שאלהעדכון מאתמול מתחנת אבא הילל
אכן רואים שמתחילים לצבור שם עומק .....
כנראה שהכל יבטן בסיום העבודותעוד שאלה
הקורות ברזל בסופו של דבר בכיסוי האחרון יוכחלפו בבטון ?
כנראה שהכל יבטן בסיום העבודות
הברזל זה בנתיים. וכנראה יהיו גם עמודי תמיכה וכדו.
לדעתי התשובה לכל השאלות שלכם היא חיוביתעדכון מאתמול מתחנת אבא הילל
אכן רואים שמתחילים לצבור שם עומק .....
יש שתי מנהרות, לכן הן יהיו בצדדים ולא במרכזלדעתי התשובה לכל השאלות שלכם היא חיובית
גפ יבטנו את הכל מלמעלה, מן הסתם יהיו עמודי תמיכה מבסיס התחנה לכיוון תקרת התחנה וכן, נראה שהמנהרה ממוקמת איפשהו במרכז התמונה, כלומר במרכז הכביש.
עד אשר לא יחשפו בדיוק את הסגמנטים שקבורים אי שם למטה, יהיה לנו קשה לדעת בדיוק איפה המנהרה.
ברור - שתי מנהרות - לא התנסחתי טוב -יש שתי מנהרות, לכן הן יהיו בצדדים ולא במרכז
הרציפים בכל התחנות יהיו רציפי אי למיטב הבנתי.
זה ברור, אבל אני שאלתי על המצב כרגעיש שתי מנהרות, לכן הן יהיו בצדדים ולא במרכז
הרציפים בכל התחנות יהיו רציפי אי למיטב הבנתי.
בשלבי הרכבה סופייםזה ברור, אבל אני שאלתי על המצב כרגע
כרגע יש רק מנהרה אחת שעוברת בתחנה.
המכונה שאמורה לחפור את המנהרה השנייה עוד לא הורכבה לדעתי.
לדעתי לא מתחת לכביש ואני אסביר למה אני חושבזה ברור, אבל אני שאלתי על המצב כרגע
כרגע יש רק מנהרה אחת שעוברת בתחנה.
המכונה שאמורה לחפור את המנהרה השנייה עוד לא הורכבה לדעתי.
עוד תמונה אחתעדכון מאתמול מתחנת אבא הילל
אכן רואים שמתחילים לצבור שם עומק .....
תמונות מרשימות, תודה.עוד תמונה אחת
מאתמול
למה צריך להזיז כך את משטח הבטון? אי אפשר לצקת במקום?תמונות מרשימות, תודה.
הן גוררות אותי להציג לפורום תמונה שלא שייכת ישירות לעניין, שגם ראיתי לראשונה היום.
בשבתון ה-15 לאוגוסט, הוזז בפרברי פאריס, כתקרה לתחנת RER חדשה, משטח בטון באורך 80מ׳, רוחב 25מ׳, עובי 1.5מ׳, בעל משקל של 7000 טון, בעזרת עגלות עם סה״כ 244 סרנים שעליהם מורכבים 976 גלגלים.
נמסר שמבצע ההעברה תוכנן משך 3 שנים ושתנועת הרכבות הצמודה למקום נעצרה ל 4 ימים בלבד (שבת, ראשון, יום ב׳/גשר ויום ג׳/חג).
וודאי יציקה במקום היתה דורשת סגירה ארוכה יותר.למה צריך להזיז כך את משטח הבטון? אי אפשר לצקת במקום?
במקרה זה לא! אלא אם מפסיקים את תנועת הרכבות על ציר חשובלמה צריך להזיז כך את משטח הבטון? אי אפשר לצקת במקום?
מעניין מה עשו ולמה, בכל מקרה, מרתק.תמונות מרשימות, תודה.
הן גוררות אותי להציג לפורום תמונה שלא שייכת ישירות לעניין, שגם ראיתי לראשונה היום.
בשבתון ה-15 לאוגוסט, הוזז בפרברי פאריס, כתקרה לתחנת RER חדשה, משטח בטון באורך 80מ׳, רוחב 25מ׳, עובי 1.5מ׳, בעל משקל של 7000 טון, בעזרת עגלות עם סה״כ 244 סרנים שעליהם מורכבים 976 גלגלים.
נמסר שמבצע ההעברה תוכנן משך 3 שנים ושתנועת הרכבות הצמודה למקום נעצרה ל 4 ימים בלבד (שבת, ראשון, יום ב׳/גשר ויום ג׳/חג).
דעתי, מנסיעה בשתי מערכות כאלו וסיקור שלישית:עדכון מאתמול מתחנת אבא הילל
אכן רואים שמתחילים לצבור שם עומק .....
לגבי הקומה העליונה של התחנות.דעתי, מנסיעה בשתי מערכות כאלו וסיקור שלישית:
חפשו שירשורים שהעליתי מסיביליה ומאלגה וכן שירשור ניס.
 
במערכות אלו קופסאת התחנה החליפה לחלוטין סגמנטים או אלמנטים של מינהור TBM בקופסאות התחנה שנחפרו מהשטח למטה וששטחן זהה לשטח הרציפים.
 
אמנם במערכות אלו מדובר במנהרות אחודות אך משום שחתך מנהרת הסגמנטים תלוי בשלמותו כדי להגן על המנהרה מפני הקרקע אין הגיון כלשהו בהשארת חלקי סגמנטים לא יציבים בתחנות.
 
להבנתי הסגמנטים בתחנות יוסרו, יתכן אפילו שניתן להתיר את החיבורים ביניהם או להרים אותם עם מנוף ושיש תיכנון ברור לכך כי מדובר באלמנטים זמניים.
 
לגבי התחנות עצמן: יש בהו מקום לקומה שניה ענקית מעל הרציפים וזה יכול להרגיש מוגזם. יש גם תחנות שיש בהן צינורות בטון גדולים המהווים את התמיכה בין הקירות הצדדיים בקומות שיש הפרש גובה גדול כמו במדרגות הנעות.
למרות השטח אין מספיק גישה לאפשר יותר מאיזה קיוסק.לגבי הקומה העליונה של התחנות.
לדעתי יהיה הגיוני לשמש אותן למסחר.
אפשר לעשות שם מזנון, או אולי חנויות נוחות קטנות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.