ראיתי היום בסבידור: בונים כניסה נוספת למבנה התחנה הקיים

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
ראיתי היום בסבידור: בונים כניסה נוספת למבנה התחנה הקיים

ראיתי היום בסבידור: בונים כניסה נוספת למבנה התחנה הקיים
כנראה כדי להפחית מצב של עומס בכניסות כמו שהיה לפני כמה חודשים כשתחנת השלום הייתה סגורה.

עוד ראיתי שמתקדמים עם מבנה התחנה החדש על הגשר - הדרגנועים כבר במקום (מכוסים), ועמודי מתכת לבנים הותקנו בשביל הקירוי שיהיה מעל הדרגנועים והמדרגות.

 

darkshadow1

New member
אני מקווה שבעתיד יהרסו את כל המבנה הקיים,

ראיתי היום בסבידור: בונים כניסה נוספת למבנה התחנה הקיים
כנראה כדי להפחית מצב של עומס בכניסות כמו שהיה לפני כמה חודשים כשתחנת השלום הייתה סגורה.

עוד ראיתי שמתקדמים עם מבנה התחנה החדש על הגשר - הדרגנועים כבר במקום (מכוסים), ועמודי מתכת לבנים הותקנו בשביל הקירוי שיהיה מעל הדרגנועים והמדרגות.
אני מקווה שבעתיד יהרסו את כל המבנה הקיים,
ויחליפו אותו במבנה שלא יבייש את תחנת הרכבת העמוסה ביותר בישראל. אם יאפשרו להקים מעליו מגדל משרדים/מגורים, אין סיבה שכל המהלך אפילו יעלה יותר מדי כסף (אם בכלל).
 

Bus Nerd

Active member
מגדל משרדים/מגורים מעל המבנה הקיים יכול להיות מעולה

אני מקווה שבעתיד יהרסו את כל המבנה הקיים,
ויחליפו אותו במבנה שלא יבייש את תחנת הרכבת העמוסה ביותר בישראל. אם יאפשרו להקים מעליו מגדל משרדים/מגורים, אין סיבה שכל המהלך אפילו יעלה יותר מדי כסף (אם בכלל).
מגדל משרדים/מגורים מעל המבנה הקיים יכול להיות מעולה
חבל רק שדירות במגדל כזה יהיו הרבה יותר מדי יקרות לאנשים נורמליים, כי זה מיקום מעולה ונגיש תחבורתית לכל מקום בארץ
 

darkshadow1

New member
בזכות מחיר הדירות/המשרדים יש לפרויקט כזה תוחלת.

מגדל משרדים/מגורים מעל המבנה הקיים יכול להיות מעולה
חבל רק שדירות במגדל כזה יהיו הרבה יותר מדי יקרות לאנשים נורמליים, כי זה מיקום מעולה ונגיש תחבורתית לכל מקום בארץ
בזכות מחיר הדירות/המשרדים יש לפרויקט כזה תוחלת.
אם דירה במיקום כזה הייתה עולה כמו דירה בחדרה ואם משרד היה עולה כמו משרד בנהריה- ערך הקרקע היה נמוך וכנראה לא היה מכסה את העלות של הריסה התחנה והקמה שלה מחדש. בזכות השווי האסטרונומי של הקרקע אפשר להוציא פרויקט כזה לפועל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה