החלטות של קבינט הדיור שרלוונטיות לנושאי תחבורה ציבורית:

מצב
הנושא נעול.
החלטות של קבינט הדיור שרלוונטיות לנושאי תחבורה ציבורית:

החלטות של קבינט הדיור שרלוונטיות לנושאי תחבורה ציבורית:
- חזית הים בחיפה
- מרכז תחבורה בשפיים
- המקטע הצפוני של הקו הירוק בגוש דן
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5002659,00.html
[URL]http://www.mof.gov.il/Releases/Pages/HAZIT.aspx[/URL]
[URL]http://www.mof.gov.il/Releases/Pages/shfayim.aspx[/URL]
[URL]http://www.mof.gov.il/Releases/Pages/kavyarok.aspx[/URL]
 

25306yosef

New member
עוד תחנת רכבת בקו העמוס?

החלטות של קבינט הדיור שרלוונטיות לנושאי תחבורה ציבורית:
- חזית הים בחיפה
- מרכז תחבורה בשפיים
- המקטע הצפוני של הקו הירוק בגוש דן
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5002659,00.html
[URL]http://www.mof.gov.il/Releases/Pages/HAZIT.aspx[/URL]
[URL]http://www.mof.gov.il/Releases/Pages/shfayim.aspx[/URL]
[URL]http://www.mof.gov.il/Releases/Pages/kavyarok.aspx[/URL]
עוד תחנת רכבת בקו העמוס?
בשביל מה צריך כל כך הרבה תחנות רכבת בקו העמוס?

האם לא מספיקה תחנת הרכבת בהרצליה?

גם ככה כל הרכבות מחיפה לתל אביב ולהפך נאלצות להאט את נסיעתן בגלל שהן נוסעות אחרי רכבת פרברית איטית שעוצרת בכל תחנה. ועכשיו מחליטים להוסיף עוד תחנה מיותרת לחלוטין ואולי גם לגרום לכל הרכבות מחיפה לתל אביב לעצור בה?

יש בהרצליה תחנת רכבת גדולה ואין כל צורך להקים בסמוך תחנת רכבת נוספת.
 

darkshadow1

New member
הבעיה היא לא עודף תחנות אלא מחסור במסילות.

עוד תחנת רכבת בקו העמוס?
בשביל מה צריך כל כך הרבה תחנות רכבת בקו העמוס?

האם לא מספיקה תחנת הרכבת בהרצליה?

גם ככה כל הרכבות מחיפה לתל אביב ולהפך נאלצות להאט את נסיעתן בגלל שהן נוסעות אחרי רכבת פרברית איטית שעוצרת בכל תחנה. ועכשיו מחליטים להוסיף עוד תחנה מיותרת לחלוטין ואולי גם לגרום לכל הרכבות מחיפה לתל אביב לעצור בה?

יש בהרצליה תחנת רכבת גדולה ואין כל צורך להקים בסמוך תחנת רכבת נוספת.
הבעיה היא לא עודף תחנות אלא מחסור במסילות.
בהרצליה צפויים להתגורר כ-200 אלף איש עד 2030, הגיוני לחלוטין להקים בה תחנה נוספת.
 
התחנה לא תהיה בהרצליה אלא בשפיים

הבעיה היא לא עודף תחנות אלא מחסור במסילות.
בהרצליה צפויים להתגורר כ-200 אלף איש עד 2030, הגיוני לחלוטין להקים בה תחנה נוספת.
התחנה לא תהיה בהרצליה אלא בשפיים
התחנה הזו תשרת את חניון החנה וסע שיוקם שם ואת תושבי רעננה שמתכוונים לסלול מהקצה הצפון מערבי שלה כביש (541) לחניון.
 

luckydude

Active member
אם יאריכו את הקטע של ה4 מסילות עד שפיים במסגרת בניית התחנה

עוד תחנת רכבת בקו העמוס?
בשביל מה צריך כל כך הרבה תחנות רכבת בקו העמוס?

האם לא מספיקה תחנת הרכבת בהרצליה?

גם ככה כל הרכבות מחיפה לתל אביב ולהפך נאלצות להאט את נסיעתן בגלל שהן נוסעות אחרי רכבת פרברית איטית שעוצרת בכל תחנה. ועכשיו מחליטים להוסיף עוד תחנה מיותרת לחלוטין ואולי גם לגרום לכל הרכבות מחיפה לתל אביב לעצור בה?

יש בהרצליה תחנת רכבת גדולה ואין כל צורך להקים בסמוך תחנת רכבת נוספת.
אם יאריכו את הקטע של ה4 מסילות עד שפיים במסגרת בניית התחנה
אז זה לא יהיה כ״כ נורא. לא מדובר במרחק גדול מתחנת הרצליה.
 
לא יאריכו את ארבע המסילות שיהיו בשלב הזה עד רשפון לשפיים

אם יאריכו את הקטע של ה4 מסילות עד שפיים במסגרת בניית התחנה
אז זה לא יהיה כ״כ נורא. לא מדובר במרחק גדול מתחנת הרצליה.
לא יאריכו את ארבע המסילות שיהיו בשלב הזה עד רשפון לשפיים
בתחנת שפיים יהיו שני רציפי אי ובתחנה עצמה יהיו ארבע מסילות, אבל הן תתפצלנה משתי מסילות החוף.
בעתיד הרחוק יותר, כאשר למסילות החוף תתווספנה מסילות שלישית ורביעית, המסילות המהירות תעבורנה בתחנה אבל רכבות במסילות המהירות לא יעצרו בה.
אפשר לראות בעמוד 188 ומעמוד 213 בקובץ שבקישור את התכנון לתחנה:
http://www.ayalonhw.co.il/download/files/תתל_67_חוות_דעת_סביבתית_נופית_חוברת_מלאה.pdf

בקישור הבא אפשר לראות את כל מסמכי התוכנית של מרכז התחבורה בשפיים:
http://www.ayalonhw.co.il/pages/204.aspx
 

אבישי ק

New member
הוספת 2 מסילות לקו החוף אמור לפתור את הבעיה לא?

עוד תחנת רכבת בקו העמוס?
בשביל מה צריך כל כך הרבה תחנות רכבת בקו העמוס?

האם לא מספיקה תחנת הרכבת בהרצליה?

גם ככה כל הרכבות מחיפה לתל אביב ולהפך נאלצות להאט את נסיעתן בגלל שהן נוסעות אחרי רכבת פרברית איטית שעוצרת בכל תחנה. ועכשיו מחליטים להוסיף עוד תחנה מיותרת לחלוטין ואולי גם לגרום לכל הרכבות מחיפה לתל אביב לעצור בה?

יש בהרצליה תחנת רכבת גדולה ואין כל צורך להקים בסמוך תחנת רכבת נוספת.
הוספת 2 מסילות לקו החוף אמור לפתור את הבעיה לא?
 
הוספת המסילות בחוף תתרחש לא מעט שנים אחרי הקמת תחנת הרכבת

הוספת 2 מסילות לקו החוף אמור לפתור את הבעיה לא?
הוספת המסילות בחוף תתרחש לא מעט שנים אחרי הקמת תחנת הרכבת
בשפיים.
אבל גם לפני שיוספו המסילות הללו, רכבות בינעירוניות לא יעצרו בה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה