נסיעה מהירה מאשדוד ליהודשרשור הכוונה ומודיעין 14/8
יש לשאול בשרשור הכוונה והמודיעין היומינסיעה מהירה מאשדוד ליהוד
מה הדרך הכי מהירה מאשדוד ליהוד היום ב 7 בערב ?
שרשור הכוונה ומודיעין 14/8
תשובה-היום ב-19:00 מרח' יגאל אלון 65 להרצליה - קו 501 או רכבת?
אני מתלבטת ואולי תוכלו לעזור לי עם כמה תשובות:
1. היכן נמצאת תחנת קו 501 הכי קרובה לרח' יגאל אלון 65 לכיוון הרצליה?
ירדתי בעזריאלי, אבל האם עדיף לחזור דרך רחוב יצחק שדה?
היכן התחנה של קו 501 כאשר מגיעים מיצחק שדה, דרומה או צפונה?
אנסה עוד מעט לבדוק במפה אבל אני יודעת שיש כאן חבר'ה שיודעים אפילו יותר טוב מהמידע שאני יכולה להוציא ממפה באתר אגד...
2. לקראת השעה שבע האם לאוטובוס לוקח משמעותית יותר זמן מלרכבת?
אני רואה באתר הרכבת שיש רכבת שיוצאת קצת אחרי שבע ומגיעה בשבע ועשרים.
3. כמה עולה בכלל רכבת? לא הצלחתי למצוא באתר הרכבת.
בנוסף, האם זה מקנה לי נסיעת המשך חינמית עם הרב-קו בקו 29 לדוגמא?
4. בשעה שבע היכן יותר צפוף - ברכבת או באוטובוס? (אם זה נוטה משמעותית לצד מסוים, זה יהיה השיקול המרכזי...)
(אגב, אראה תגובות רלוונטיות להיום רק עד סביבות 18:00... אבל מותר לענות גם אח"כ)
תשובה-
1. התחנה הכי קרובה היא תחנת המסגר/יצחק שדה/בן אביגדור. התחנה לכיוון הרצליה בצד המזרחי של רח' המסגר (מיצחק שדה ברגל ימינה למסגר, זו בערך התחנה הרביעית או החמישית נדמה לי, אחרי הרמזור של רח' המלאכה).
אפשר גם לקחת קו 9/39/168 מיגאל אלון/יצחק שדה ולרדת אחרי תחנה או שתיים ביצחק שדה/המסגר (או המסגר/יצחק שדה) ואז זה יקצר טיפה את ההליכה , תלוי אם כמובן בדיוק האוטובוסים הגיעו. התחנה של הקווים האלו ליד הסינרמה.
2. בשעה 19:00 אני חושב שאין הרבה פקקים, המכשול העיקרי של קו 501 זו הירידה במחלף הסירה שאולי עדיין עמוסה.
3. ברכבת צריך ממש לעבור את התהליך של מציאת מסלול ואז כשבוחרים את סוג הנסיעה ופרופיל הנוסע זה נותן מחיר.
אם יש לך חופשי יומי גוש דן מורחב (אזור 1 גוש דן מרכזי וכל אזורי 2 למיניהם, ראש העין, הרצליה, כפ"ס) אז הנסיעה חינם ברכבת והאוטובוסים בכל האזור הנ"ל, לדעתי ישתלם לך אם תרצי לשלב.
4. אני חושב שבאוטובוס לא צפוף בשעה הזו.
קו 502 הוא קו מהיר שלא אוסף ומוריד בכל תחנותיובינתיים ראיתי להפתעתי שיש גם 502, ומה שמדהים זה שלוקח
לו, לפי האתר, חצי שעה, בעוד של-501 לוקח, לפי האתר, חמישים דק'... הגיוני?
נראה שאני אצטרך להחליט מראש, כדי לדעת לאן ללכת.
אם כך, כנראה שכבר אלך על האוטובוס. פחות סיכוי לתקלות פוטנציאליות משמעותיות.
אין מצב שאני לוקחת אוטובוס מיגאל אלון למסגר, גם אם ישלמו לי
אה, בכלל אין לי חופשי יומי. אז לא היה לי מעבר חופשי לאוטובוס אם הייתי קונה נסיעה ברכבת?
רק אם מישהו יודע, שאדע להבא - כמה עולה חופשי יומי ת"א-הרצליה? כמה עולה נסיעה ת"א-הרצליה ברכבת? (ניסיתי לעשות תהליך באתר והסתבך לי)
קו 502 הוא קו מהיר שלא אוסף ומוריד בכל תחנותיו
וגם מדלג על חלק מהתחנות של 501, לכן הוא מהיר יותר.
 
חופשי יומי של גוש דן מורחב (טבעות 1 + 2) עולה 21.60 ש"ח. כמובן דרך רב קו.
דווקא במקרה הזה לדעתי זה טוב, רק אם משתמשים ברכבת ואוטובוס ביחס לפחות ל-2 כיוונים .
עם זאת, באוטובוסים בלבד כיוון נסיעה אחד במעבר של 90 דק' בערך צבור עולה 9.30 ש"ח, לכן זה יותר טוב (כי גם הערך הצבור מגלם הנחה). לכן אם לא משלמים על רכבת או נוסעים יותר מפעמיים (לא משנה כמה מחליפים), אין סיבה לחופשי יומי.
 
רכבת ת"א-הרצליה, כיוון אחד (בוגר) 8.50 ש"ח, הלוך ושוב - 13.50 ש"ח
 
לא מפתיע בכלל. אתן לך כדוגמא את קו 238 של דן המהוללאני יודעת אבל הופתעתי שדילוג על תחנות "מתומחר" בעשרים
דקות
נכון, אין לי סיבה לחופשי יומי, אני מפחדת לנסות את הרכבת, זה סיכוי שמגלם בתוכו סיכון גדול מדי
העתקתי מאתר אגד שעות של האוטובוסים, מקווה שיהיה בסדר
עדיין יש נהגים שלא יודעים שאפשר לרדת למנהרה? מצידי שישימו בכלא מפתיע בכלל. אתן לך כדוגמא את קו 238 של דן המהולל
המסלול שלו זהה משד' הר ציון עד קניון איילון לקו 42 (שנכון, מתחיל מבת ים, ומ238 רק מתחנה מרכזית, וזה גם תורם כי יש פחות נוסעים עליו) - אבל הוא מדלג על כמה תחנות באבא הלל ובנווה שאנן, ועל הכניסה לרכבת מרכז, והדבר הזה מרוויח לו כמעט 10 דק', רק על דילוג של כמה תחנות. (ואם הנהג יורד למנהרת אבא הלל ולא נשאר בצומת - הוא מרוויח עוד 5 דק' בשקט).
בכיוון פ"ת, רובם לא יורדים. בחזור כמעט כולם יורדים.עדיין יש נהגים שלא יודעים שאפשר לרדת למנהרה? מצידי שישימו בכ
בכריזה מיד לאחר התחנה לפני המנהרה משהו כמו וייז: "רד למנהרה" או משהו בסגנון
הכריזה לא עובדת כך שניתן לעשות את זה ונהגים לא מקשיביםעדיין יש נהגים שלא יודעים שאפשר לרדת למנהרה? מצידי שישימו בכ
בכריזה מיד לאחר התחנה לפני המנהרה משהו כמו וייז: "רד למנהרה" או משהו בסגנון
הם לא נכנסים כי קיימת הנחיה מפורשת אך מטומטמת שלא להיכנסעדיין יש נהגים שלא יודעים שאפשר לרדת למנהרה? מצידי שישימו בכ
בכריזה מיד לאחר התחנה לפני המנהרה משהו כמו וייז: "רד למנהרה" או משהו בסגנון
כמו שכתבת, מדובר על מצב קצת שונהלא מפתיע בכלל. אתן לך כדוגמא את קו 238 של דן המהולל
המסלול שלו זהה משד' הר ציון עד קניון איילון לקו 42 (שנכון, מתחיל מבת ים, ומ238 רק מתחנה מרכזית, וזה גם תורם כי יש פחות נוסעים עליו) - אבל הוא מדלג על כמה תחנות באבא הלל ובנווה שאנן, ועל הכניסה לרכבת מרכז, והדבר הזה מרוויח לו כמעט 10 דק', רק על דילוג של כמה תחנות. (ואם הנהג יורד למנהרת אבא הלל ולא נשאר בצומת - הוא מרוויח עוד 5 דק' בשקט).
החניון קיים בערך שנהכמו שכתבת, מדובר על מצב קצת שונהאבל שאלה אחרת +
עליתי על 501 כי הוא זה שהגיע
היה מעולה למרות שאולי היה יותר איטי
מקסימום הפסדתי חמש דקות
אגב לקח לו 8 דקות להגיע לתחנה מהתחנה המרכזית
הוא לא היה עמוס מאוד
זה אחד הקווים הנוחים (לפחות למי שגר בין ויצמן בהרצליה לת"א)
שאלה: זאת רק אני או שהחניון שיש עכשיו ביצחק שדה פינת יגאל אלון צד צפוני מערבי לא היה שם לפני כמה חודשים?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.