יום חמישי הפגנה למען תח"ץ בשבת בתל אביב

מצב
הנושא נעול.
יום חמישי הפגנה למען תח"ץ בשבת בתל אביב

יום חמישי הפגנה למען תח"ץ בשבת בתל אביב
20 ליד מוזאון תל אביב שדרות שאול המלך
פרטים בקובץ
 

25306yosef

New member
למה לא עושים את ההפגנה הזו בשעות הבוקר?

היא ב20 בערב אין תח"ץ מתל אביב ליעדך
מאוחר יותר? מוזר.
למה לא עושים את ההפגנה הזו בשעות הבוקר?
אני מניח שמי שחשוב לו מאוד ההפגנה הזו יוכל להרשות לעצמו להפסיד יום עבודה למען מטרה חשובה.

אם ההפגנה הזו היתה מתקיימת בשעות הבוקר אז הרבה חסרי רכב שאין להם תח"צ בשעות הלילה היו יכולים להשתתף בהפגנה הזו.

חבל שכל מארגני ההפגנות לא מסוגלים להבין את הדבר החשוב הזה.

והנה עוד דוגמה לכך שתחבורה ציבורית צריכה לפעול גם בשעות הלילה ולא לשרת בלילה רק שתייני אלכוהול.
 

Bus Nerd

Active member
לא כולם כמוך שיכולים להרשות לעצמם להפסיד יום עבודה

למה לא עושים את ההפגנה הזו בשעות הבוקר?
אני מניח שמי שחשוב לו מאוד ההפגנה הזו יוכל להרשות לעצמו להפסיד יום עבודה למען מטרה חשובה.

אם ההפגנה הזו היתה מתקיימת בשעות הבוקר אז הרבה חסרי רכב שאין להם תח"צ בשעות הלילה היו יכולים להשתתף בהפגנה הזו.

חבל שכל מארגני ההפגנות לא מסוגלים להבין את הדבר החשוב הזה.

והנה עוד דוגמה לכך שתחבורה ציבורית צריכה לפעול גם בשעות הלילה ולא לשרת בלילה רק שתייני אלכוהול.
לא כולם כמוך שיכולים להרשות לעצמם להפסיד יום עבודה
 
מרוב המקומות בארץ יש תחבורה לתל אביב להגעה ב20

למה לא עושים את ההפגנה הזו בשעות הבוקר?
אני מניח שמי שחשוב לו מאוד ההפגנה הזו יוכל להרשות לעצמו להפסיד יום עבודה למען מטרה חשובה.

אם ההפגנה הזו היתה מתקיימת בשעות הבוקר אז הרבה חסרי רכב שאין להם תח"צ בשעות הלילה היו יכולים להשתתף בהפגנה הזו.

חבל שכל מארגני ההפגנות לא מסוגלים להבין את הדבר החשוב הזה.

והנה עוד דוגמה לכך שתחבורה ציבורית צריכה לפעול גם בשעות הלילה ולא לשרת בלילה רק שתייני אלכוהול.
מרוב המקומות בארץ יש תחבורה לתל אביב להגעה ב20
וחזרה מתל אביב ב21-22 , מניח שמי שגר בקריית שמונה או מצפה רמון לא יוכל להגיע.
אתה יותר ממוזמן לדבר עם המארגנים ולארגן גם הפגנה בחיפה.
 

gsi13579

New member
למה באמת אין תחבורה ציבורית בשעות הלילה?

הייתי בא, אבל אז לא היה לי איך לחזור כי אין תח"צ בלילה
כנ"ל לכל ההפגנות בעד תח"צ בשבת שהיו בימי שבת
למה באמת אין תחבורה ציבורית בשעות הלילה?
עניין השבת פה הוא דתי, אבל למה בלילה אין תחבורה ציבורית סדירה? לא מדברת על קווי לילה בודדים אלא על קווים רגילים
 
אין ליעד שהוא רוצה להגיע בלילה

למה באמת אין תחבורה ציבורית בשעות הלילה?
עניין השבת פה הוא דתי, אבל למה בלילה אין תחבורה ציבורית סדירה? לא מדברת על קווי לילה בודדים אלא על קווים רגילים
אין ליעד שהוא רוצה להגיע בלילה
 

matan2767

New member
באמת לא מובן

למה באמת אין תחבורה ציבורית בשעות הלילה?
עניין השבת פה הוא דתי, אבל למה בלילה אין תחבורה ציבורית סדירה? לא מדברת על קווי לילה בודדים אלא על קווים רגילים
באמת לא מובן
מבחינת משרד התחבורה העולם עוצר מלכת בין חצות ל-5 בבוקר.
&nbsp
 
אבל אם היא תצליח נאלץ להסגר :)-

יום חמישי הפגנה למען תח"ץ בשבת בתל אביב
20 ליד מוזאון תל אביב שדרות שאול המלך
פרטים בקובץ
אבל אם היא תצליח נאלץ להסגר :)-
שבוס ירושלים תומכים בתחבורה ציבורית בשבת, לצערנו עדיין נזקקים לתחבורה שיתופית כמו שבוס.
 

Ccyclist

Well-known member
תצטרכו לשמור על היכולת למקרה של הפעלה למטרות הכשלה.

אבל אם היא תצליח נאלץ להסגר :)-
שבוס ירושלים תומכים בתחבורה ציבורית בשבת, לצערנו עדיין נזקקים לתחבורה שיתופית כמו שבוס.
תצטרכו לשמור על היכולת למקרה של הפעלה למטרות הכשלה.
מי שבמשך שנים מנעו מהציבור תח"צ בשבת מסיבות אידאולוגיות עלולים לשמור תעלול אחרון נגד הפעלתה שהוא הפעלה למטרת הכשלה. כאשר כל ההגיון וההוכחות יצטברו ללחץ ציבורי להפעלת תח"צ בשבת הנשק האחרון של המתנגדים הכאילו חילונים והכאילו סוציאליים יהיה להפעיל קו או מספר קווים בצורה שתמשוך נוסעים מעטים בלבד ע"י כלים כמו תימחור גבוה, תדירות נמוכה או מסלולים לולייניים וכאלו שעוברים קרוב מדי לאוכלוסיות קיצוניות (וכן המצאות אחרות נגד נסועה כרוע ליבם) ואף "תצריך" דילול מסויים באמצע תקופת ההרצה או בשנה השניה או השלישית. כאשר הנסועה תיפול בגלל אי האטרקטיביות הראשונית או ההתעללות בשירות שנכפה עליהם במהלך ההרצה הם ינסו להשתמש בהפעלה מסוג זה כ"הוכחה" שאין דרישה לתח"צ בשבת ויסגרו את השירות, או גרוע מכך - סתם יסגרו את השירות אחרי שנה- שנתיים גם אם יצליח בטענות על "תקופת ניסיון / הרצה" בלבד, הרי מניעיהם אידאולוגיים.
&nbsp
ולכן גם אם "תופעל" תחבורה ציבורית בשבת על הקואופרטיבים של שבוס ונוע תנוע לשמור על האירגון, חלק מהתקציב, התשתית הטכנולוגית ואף מערכת דמי חבר מופחתת כדי שאם ההפעלה לא תהיה בתום לב המערכת הקואופרטיבית תוכל לחזור ולפעול תוך תקופה מינימלית מהכשלת ההפעלה הסדירה בגלל סיבות של אידאולוגיה כפייתית.
&nbsp
יתכן שאירגון טיולים למקומות שאין אליהם תח"צ סדיר יכולה להיות שיטה לשימור הקואופרטיבים כגורם אטרקטיבי בשנים הראשונות להפעלה, ואם ההפעלה תהיה חלקית הקואופרטיבים יוכלו לתפקד כארגוני נוסעים בקמפיינים להפעלת קווים סדירים נוספים כי ארגוני הנוסעים ה"א-פוליטיים" מפחדים לגעת בנושא השבת, וכן כגוף העותר לבג"ץ בעניין.
&nbsp
לדעתי אסור לקואופרטיבים להתפזר עד שתהיינה 5-10 שנות הפעלת תח"צ בשבת שהמערכת המשפטית תוכל להגן על משתמשיה מפני סגירה שרירותית, קריטריונים ברורים ושקופים לציבור לגבי הפעלת קווים בשבת לפי נפח נסועתם בימים וזמנים אחרים, והגדרת המערכת (שכבר כיום נכללת בתוכניות חיוניות כמו מל"ח) כשירות חיוני 7 ימים בשבוע בדיוק כמו המים והחשמל, כוחות הביטחון וההצלה, וגופי התקשורת. רק אז, כשאי אפשר למשוך למשתמשי התח"צ בשבת את השטיח ממתחת לרגליים, אפשר לדבר על התפזרות. לא מדובר פה בהתנגדות הגיונית אלא באידאולוגיה שלא אכפת לה מצרכי הציבור תלוי התח"צ.
 
אל תתן להם רעיונות מיותרים

תצטרכו לשמור על היכולת למקרה של הפעלה למטרות הכשלה.
מי שבמשך שנים מנעו מהציבור תח"צ בשבת מסיבות אידאולוגיות עלולים לשמור תעלול אחרון נגד הפעלתה שהוא הפעלה למטרת הכשלה. כאשר כל ההגיון וההוכחות יצטברו ללחץ ציבורי להפעלת תח"צ בשבת הנשק האחרון של המתנגדים הכאילו חילונים והכאילו סוציאליים יהיה להפעיל קו או מספר קווים בצורה שתמשוך נוסעים מעטים בלבד ע"י כלים כמו תימחור גבוה, תדירות נמוכה או מסלולים לולייניים וכאלו שעוברים קרוב מדי לאוכלוסיות קיצוניות (וכן המצאות אחרות נגד נסועה כרוע ליבם) ואף "תצריך" דילול מסויים באמצע תקופת ההרצה או בשנה השניה או השלישית. כאשר הנסועה תיפול בגלל אי האטרקטיביות הראשונית או ההתעללות בשירות שנכפה עליהם במהלך ההרצה הם ינסו להשתמש בהפעלה מסוג זה כ"הוכחה" שאין דרישה לתח"צ בשבת ויסגרו את השירות, או גרוע מכך - סתם יסגרו את השירות אחרי שנה- שנתיים גם אם יצליח בטענות על "תקופת ניסיון / הרצה" בלבד, הרי מניעיהם אידאולוגיים.
&nbsp
ולכן גם אם "תופעל" תחבורה ציבורית בשבת על הקואופרטיבים של שבוס ונוע תנוע לשמור על האירגון, חלק מהתקציב, התשתית הטכנולוגית ואף מערכת דמי חבר מופחתת כדי שאם ההפעלה לא תהיה בתום לב המערכת הקואופרטיבית תוכל לחזור ולפעול תוך תקופה מינימלית מהכשלת ההפעלה הסדירה בגלל סיבות של אידאולוגיה כפייתית.
&nbsp
יתכן שאירגון טיולים למקומות שאין אליהם תח"צ סדיר יכולה להיות שיטה לשימור הקואופרטיבים כגורם אטרקטיבי בשנים הראשונות להפעלה, ואם ההפעלה תהיה חלקית הקואופרטיבים יוכלו לתפקד כארגוני נוסעים בקמפיינים להפעלת קווים סדירים נוספים כי ארגוני הנוסעים ה"א-פוליטיים" מפחדים לגעת בנושא השבת, וכן כגוף העותר לבג"ץ בעניין.
&nbsp
לדעתי אסור לקואופרטיבים להתפזר עד שתהיינה 5-10 שנות הפעלת תח"צ בשבת שהמערכת המשפטית תוכל להגן על משתמשיה מפני סגירה שרירותית, קריטריונים ברורים ושקופים לציבור לגבי הפעלת קווים בשבת לפי נפח נסועתם בימים וזמנים אחרים, והגדרת המערכת (שכבר כיום נכללת בתוכניות חיוניות כמו מל"ח) כשירות חיוני 7 ימים בשבוע בדיוק כמו המים והחשמל, כוחות הביטחון וההצלה, וגופי התקשורת. רק אז, כשאי אפשר למשוך למשתמשי התח"צ בשבת את השטיח ממתחת לרגליים, אפשר לדבר על התפזרות. לא מדובר פה בהתנגדות הגיונית אלא באידאולוגיה שלא אכפת לה מצרכי הציבור תלוי התח"צ.
אל תתן להם רעיונות מיותרים
האמת שלא הייתי ליחס לפוליטיקאים כזה תחכום וראיית העתיד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה