ביום שישי 25.8 ויום ראשון 27.8 לפחות חלק מקווי גוש עציון

מצב
הנושא נעול.
המכרז החדש של ביתר עילית כלל מפרקיות ובפרסומים האחרונים של

לא ידעתי שבביתר עילית יש מפרקיות
ממתי? זה של חברת קווים? חשבתי שאין מפרקיות לחברות שהן לא אגד, דן, ודן בצפון...
המכרז החדש של ביתר עילית כלל מפרקיות ובפרסומים האחרונים של
קווים כבר הופיעה תמונה של מפרקית, אבל לדעתי מפרקיות עוד לא נכנסו לשירות שם.
בעקבות המכרזים של ביתר עילית ובית שמש גם לקווים וגם למפעילה נוספת יהיו מפרקיות (כי אגד, דן וקווים לא יכולות להתמודד במכרז של בית שמש ופרוזדור ירושלים).
 

חעחעחע11

Active member
ובכך אגד יוצאת לחלוטין מיו"ש

ביום שישי 25.8 ויום ראשון 27.8 לפחות חלק מקווי גוש עציון
עוברים לאגד תעבורה: 44, 264, 267 ו 409.
למישהו יש פרטים נוספים? אולי כל האזור עובר לאגד תעבורה אבל יהיה מערך קווים חדש?
ובכך אגד יוצאת לחלוטין מיו"ש
מלבד הקו לבית אריה-עופרים
 

חעחעחע11

Active member
הממוגנים האחרונים יצאו מאגד כבר בהעברת קווי חברון

וללא ממוגנים כלל. קו 268 לא מוגדר כממוגן.
הממוגנים האחרונים יצאו מאגד כבר בהעברת קווי חברון
למיטב הבנתי אגד לא רצתה להמשיך להפעיל אוטובוסים ממוגניםצוזאת הסיבה שקווי יו"ש יצאו ל"מכרז" (הם לא באמת יצאו למכרז).
קווי גוש עציון אומנם היו מוגדרים כממוגנים, אך לא בוצעו באוטובוסים כאלה.
עכשיו לא ברור לי, למה קווי גוש עציון מזרח (תקוע, נוקדים, כפר אלדד) עדיין נשארים באגד? מאמין שיעברו בהמשך לאג"ת, אבל לדעתי צריך לעשות את זה מסודר.
 

DanBus43Maalit72

Active member
לא יודע. כנראה שקווי תקוע עדיין בתכנון.

הממוגנים האחרונים יצאו מאגד כבר בהעברת קווי חברון
למיטב הבנתי אגד לא רצתה להמשיך להפעיל אוטובוסים ממוגניםצוזאת הסיבה שקווי יו"ש יצאו ל"מכרז" (הם לא באמת יצאו למכרז).
קווי גוש עציון אומנם היו מוגדרים כממוגנים, אך לא בוצעו באוטובוסים כאלה.
עכשיו לא ברור לי, למה קווי גוש עציון מזרח (תקוע, נוקדים, כפר אלדד) עדיין נשארים באגד? מאמין שיעברו בהמשך לאג"ת, אבל לדעתי צריך לעשות את זה מסודר.
לא יודע. כנראה שקווי תקוע עדיין בתכנון.
קו 265 שהינו קו לילה אני משער שיהיה ללא שינוי עם ההעברה לאג"ת.
הקווים האחרים על בטוח מוחלפים(366?/376?).
 
אין ממוגנים לתקוע?

הממוגנים האחרונים יצאו מאגד כבר בהעברת קווי חברון
למיטב הבנתי אגד לא רצתה להמשיך להפעיל אוטובוסים ממוגניםצוזאת הסיבה שקווי יו"ש יצאו ל"מכרז" (הם לא באמת יצאו למכרז).
קווי גוש עציון אומנם היו מוגדרים כממוגנים, אך לא בוצעו באוטובוסים כאלה.
עכשיו לא ברור לי, למה קווי גוש עציון מזרח (תקוע, נוקדים, כפר אלדד) עדיין נשארים באגד? מאמין שיעברו בהמשך לאג"ת, אבל לדעתי צריך לעשות את זה מסודר.
אין ממוגנים לתקוע?
 
לא בדיוק. יש לאגד קווים שנוסעים בכביש 1 מירושלים לים המלח,

ובכך אגד יוצאת לחלוטין מיו"ש
מלבד הקו לבית אריה-עופרים
לא בדיוק. יש לאגד קווים שנוסעים בכביש 1 מירושלים לים המלח,
לאילת, לבקעת הירדן ודרכה לבית שאן, טבריה וקצרין ויש לאגד גם קווים שנוסעים בכביש 443.
 
אף אחד מהקווים הללו לא ממוגן ירי

לא בדיוק. יש לאגד קווים שנוסעים בכביש 1 מירושלים לים המלח,
לאילת, לבקעת הירדן ודרכה לבית שאן, טבריה וקצרין ויש לאגד גם קווים שנוסעים בכביש 443.
אף אחד מהקווים הללו לא ממוגן ירי
אפילו הקווים לעמנואל כבר לא ממוגנים בחלק מהשעות.
&nbsp
את 443 אי אפשר למגן כי נוזעים עליו מאות אוטבוסים ביום בעשרות קווים, אם לא אלפי אוטבוסים ביום.
 

mister K

New member
לאגד כבר מזמן אין ממוגנים

אף אחד מהקווים הללו לא ממוגן ירי
אפילו הקווים לעמנואל כבר לא ממוגנים בחלק מהשעות.
&nbsp
את 443 אי אפשר למגן כי נוזעים עליו מאות אוטבוסים ביום בעשרות קווים, אם לא אלפי אוטבוסים ביום.
לאגד כבר מזמן אין ממוגנים
כל הקווים הממוגנים עברו לאגד תעבורה ולאפיקים.
אבל אגד עדיין מפעילה קווים לא ממוגנים שעוברים ביו"ש.
 

S a m B o o k i

New member
קווים חדשים באשכול פ"ת-רה"ע של אפיקים מה-5.9

ביום שישי 25.8 ויום ראשון 27.8 לפחות חלק מקווי גוש עציון
עוברים לאגד תעבורה: 44, 264, 267 ו 409.
למישהו יש פרטים נוספים? אולי כל האזור עובר לאגד תעבורה אבל יהיה מערך קווים חדש?
קווים חדשים באשכול פ"ת-רה"ע של אפיקים מה-5.9
קו 29 - מהשכונה החדשה בראש העין לקרית מטלון בפ"ת - דרך כביש גבעת השלושה , סגולה , גיסין , בלינסון, קרית אריה וקרית מטלון
קו 477 - מהשכונה החדשה בראש העין למסוף 2000 בתל אביב , דרך כביש מכבית , אלוף שדה, דרך השלום וקניון עזריאלי
קו 478 - מאזור תעשיה פארק אפק למסוף 2000 בתל אביב דרך כביש מכבית , אלוף שדה, דרך השלום וקניון עזריאלי
&nbsp
&nbsp
 
היה יותר מתאים לשרשר את זה לשרשור הבא:

קווים חדשים באשכול פ"ת-רה"ע של אפיקים מה-5.9
קו 29 - מהשכונה החדשה בראש העין לקרית מטלון בפ"ת - דרך כביש גבעת השלושה , סגולה , גיסין , בלינסון, קרית אריה וקרית מטלון
קו 477 - מהשכונה החדשה בראש העין למסוף 2000 בתל אביב , דרך כביש מכבית , אלוף שדה, דרך השלום וקניון עזריאלי
קו 478 - מאזור תעשיה פארק אפק למסוף 2000 בתל אביב דרך כביש מכבית , אלוף שדה, דרך השלום וקניון עזריאלי
&nbsp
&nbsp
היה יותר מתאים לשרשר את זה לשרשור הבא:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182436176/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]

בכל מקרה, תודה על העדכון.
 
כנראה בשנים הקרובות נראה יותר ויותר קווים נוסעים דרך סגולה

קווים חדשים באשכול פ"ת-רה"ע של אפיקים מה-5.9
קו 29 - מהשכונה החדשה בראש העין לקרית מטלון בפ"ת - דרך כביש גבעת השלושה , סגולה , גיסין , בלינסון, קרית אריה וקרית מטלון
קו 477 - מהשכונה החדשה בראש העין למסוף 2000 בתל אביב , דרך כביש מכבית , אלוף שדה, דרך השלום וקניון עזריאלי
קו 478 - מאזור תעשיה פארק אפק למסוף 2000 בתל אביב דרך כביש מכבית , אלוף שדה, דרך השלום וקניון עזריאלי
&nbsp
&nbsp
כנראה בשנים הקרובות נראה יותר ויותר קווים נוסעים דרך סגולה
וגיסין, בגלל המעבר של התחנה המרכזית בפ"ת.
אבל יצטרכו להרחיב את צוואר הבקבוק בגיסין.
 
לא עדיף היה למספר את 29 בדרך שמובנת יותר כמקשר לפ"ת

קווים חדשים באשכול פ"ת-רה"ע של אפיקים מה-5.9
קו 29 - מהשכונה החדשה בראש העין לקרית מטלון בפ"ת - דרך כביש גבעת השלושה , סגולה , גיסין , בלינסון, קרית אריה וקרית מטלון
קו 477 - מהשכונה החדשה בראש העין למסוף 2000 בתל אביב , דרך כביש מכבית , אלוף שדה, דרך השלום וקניון עזריאלי
קו 478 - מאזור תעשיה פארק אפק למסוף 2000 בתל אביב דרך כביש מכבית , אלוף שדה, דרך השלום וקניון עזריאלי
&nbsp
&nbsp
לא עדיף היה למספר את 29 בדרך שמובנת יותר כמקשר לפ"ת
ולא כקו פנימי?
למשל, 37 (X7 ראש העין-פתח תקווה) או 196 (96 לרמת סיב) או 45 (4X - קידומת השכונה), ואלו רק שלושה מספורים ראשוניים שעולים לי בראש.
את 29 עדיף לשמור לקו פנימי באזור שעריה בפתח תקווה, אם וכאשר ייפתח חדש שכזה.
 

S a m B o o k i

New member
שלחתי לך הודעה בעניין.

לא עדיף היה למספר את 29 בדרך שמובנת יותר כמקשר לפ"ת
ולא כקו פנימי?
למשל, 37 (X7 ראש העין-פתח תקווה) או 196 (96 לרמת סיב) או 45 (4X - קידומת השכונה), ואלו רק שלושה מספורים ראשוניים שעולים לי בראש.
את 29 עדיף לשמור לקו פנימי באזור שעריה בפתח תקווה, אם וכאשר ייפתח חדש שכזה.
שלחתי לך הודעה בעניין.
 

DanBus43Maalit72

Active member
שני קווים פנימיים חדשים של מטרופולין בהרצליה.

ביום שישי 25.8 ויום ראשון 27.8 לפחות חלק מקווי גוש עציון
עוברים לאגד תעבורה: 44, 264, 267 ו 409.
למישהו יש פרטים נוספים? אולי כל האזור עובר לאגד תעבורה אבל יהיה מערך קווים חדש?
שני קווים פנימיים חדשים של מטרופולין בהרצליה.
לפי גוגל מפות ראיתי בהרצליה שיש שני קווים חדשים שמספרם 3 ו 9. המסלול של קו 9 לא ברור לי והמסלול של קו 3 יותר בדרום הרצליה.
ויש קו חדש נוסף שמספרו 19.

: הקווים החדשים בגוש עציון מופיעים בגוגל מפות.
 

DanBus43Maalit72

Active member
נ.ב. הקווים החדשים מופיעים במוביט

שני קווים פנימיים חדשים של מטרופולין בהרצליה.
לפי גוגל מפות ראיתי בהרצליה שיש שני קווים חדשים שמספרם 3 ו 9. המסלול של קו 9 לא ברור לי והמסלול של קו 3 יותר בדרום הרצליה.
ויש קו חדש נוסף שמספרו 19.

: הקווים החדשים בגוש עציון מופיעים בגוגל מפות.
נ.ב. הקווים החדשים מופיעים במוביט
אך בלי מסלול ולו"ז ורק לכיוון אחד.

בעיקרון מתווספים 3 קווים פנימיים חדשים בהרצליה.

קו 3: מהמרינה לירושלים/הבריגדה.
קו 9: מרעננה להרצליה. במסלול שונה מקו 9 הקודם.
קו 19: מרכבת הרצליה לירושלים/הבריגדה.

שלושת הקווים עוברים גם ברחובות קטנים לפי גוגל מאפס כולל מספר רחובות אותם תשרת תחבורה ציבורית לראשונה לא כולל קווי תלמידים.

יש סיכוי שמספר קווים אחרים יבוטלו. קווים 9 ו 19 די חופפים לקו 8 הקיים.

וקו 2 הקיים מוארך לרכבת.





 

oshri1987sg

Active member
בטח הורסים סופית את מה שנשאר מהתחנה המרכזית בהרצליה

נ.ב. הקווים החדשים מופיעים במוביט
אך בלי מסלול ולו"ז ורק לכיוון אחד.

בעיקרון מתווספים 3 קווים פנימיים חדשים בהרצליה.

קו 3: מהמרינה לירושלים/הבריגדה.
קו 9: מרעננה להרצליה. במסלול שונה מקו 9 הקודם.
קו 19: מרכבת הרצליה לירושלים/הבריגדה.

שלושת הקווים עוברים גם ברחובות קטנים לפי גוגל מאפס כולל מספר רחובות אותם תשרת תחבורה ציבורית לראשונה לא כולל קווי תלמידים.

יש סיכוי שמספר קווים אחרים יבוטלו. קווים 9 ו 19 די חופפים לקו 8 הקיים.

וקו 2 הקיים מוארך לרכבת.
בטח הורסים סופית את מה שנשאר מהתחנה המרכזית בהרצליה
ומבטלים את קוים 1,4,5,6,7,8,11,13
הרס תחנה מרכזית הרצלה-בכיה לדורות !
 

DanBus43Maalit72

Active member
עצוב. מעדיפים נדל"ן על תחבורה ציבורית ראויה.

בטח הורסים סופית את מה שנשאר מהתחנה המרכזית בהרצליה
ומבטלים את קוים 1,4,5,6,7,8,11,13
הרס תחנה מרכזית הרצלה-בכיה לדורות !
עצוב. מעדיפים נדל"ן על תחבורה ציבורית ראויה.
ועוד לתחבורה ציבורית יש השפעה גם על הרצון לרכישת הדירה.

בעיקרון לפי מה שהבנתי אלה יהיו השינויים:
קו 2 מאורך לרכבת.
קו 3 חדש מהמרינה לירושלים/הבריגדה. דרך איזור תעשייה, רכבת, קאנטרי קלאב, קניון לב העיר, תחנה מרכזית, שיכון דרום וגני הרצליה.
קו 9/19 חדש מהרכבת לירושלים/הבריגדה. נוסע במסלול דומה לשל קו 8 ומתחנה המרכזית נוסע דרך נווה עמל ללא יד התשעה.
קווים 7 ו 13 ללא שינוי אני מעריך כי לא רואים בגוגל מפות שיש בהם איזשהו שינוי וקו 3 לא נכנס לתוך האיזורים בהם קו 13 נכנס בהרצליה פיתוח.
קו 5 אני לא יודע מה יהיה איתו כי עדיין יש לו רחובות בלעדיים בהם קו 3 לא יעבור.
קווים 1, 4, 6 ו 8 אני מעריך שיבוטלו. אבל צריך שאחד מהקווים החדשים יתן שירות לילי ראוי במקום קו 6 שעד כה נתן שירות לילי משולב במקום קווים 4 ו 7.

 
מי אמר שהרצליה צריכה "תחנה מרכזית"?

עצוב. מעדיפים נדל"ן על תחבורה ציבורית ראויה.
ועוד לתחבורה ציבורית יש השפעה גם על הרצון לרכישת הדירה.

בעיקרון לפי מה שהבנתי אלה יהיו השינויים:
קו 2 מאורך לרכבת.
קו 3 חדש מהמרינה לירושלים/הבריגדה. דרך איזור תעשייה, רכבת, קאנטרי קלאב, קניון לב העיר, תחנה מרכזית, שיכון דרום וגני הרצליה.
קו 9/19 חדש מהרכבת לירושלים/הבריגדה. נוסע במסלול דומה לשל קו 8 ומתחנה המרכזית נוסע דרך נווה עמל ללא יד התשעה.
קווים 7 ו 13 ללא שינוי אני מעריך כי לא רואים בגוגל מפות שיש בהם איזשהו שינוי וקו 3 לא נכנס לתוך האיזורים בהם קו 13 נכנס בהרצליה פיתוח.
קו 5 אני לא יודע מה יהיה איתו כי עדיין יש לו רחובות בלעדיים בהם קו 3 לא יעבור.
קווים 1, 4, 6 ו 8 אני מעריך שיבוטלו. אבל צריך שאחד מהקווים החדשים יתן שירות לילי ראוי במקום קו 6 שעד כה נתן שירות לילי משולב במקום קווים 4 ו 7.
מי אמר שהרצליה צריכה "תחנה מרכזית"?
ודאי שצריך מסופים ותחנות קצה, אבל מי אמר שהם צריכים להיות במרכז העיר? למה במרכז העיר לא מספיק מסוף קטן?
ולמה שהמוסך וחניון הלילה יהיו באמצע העיר, כמו בתחנות המרכזיות הישנות?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה