קו חדש של דן בין פתח תקוה לתל אביב - 128:

מצב
הנושא נעול.
קו חדש של דן בין פתח תקוה לתל אביב - 128:

קו חדש של דן בין פתח תקוה לתל אביב - 128:
מתחיל בקצה של אזור התעשיה סגולה, דרך רבניצקי, בן דרור, גיסין, יגיע כפיים, מרטין גהל, דרך אם המושבות, ששת הימים, אבא הלל, ביאליק, הרב גורן, פנקס, אבן גבירול, ארלוזורוב, דיזנגוף ובהמשך מסלול דומה ל-66 עד לכרמלית אבל עם פחות תחנות.
ומסלול דומה בכיוון השני.
הקו מופיע באתר המפות הממשלתי ובגוגל מפות אבל טרם מצאתי מתי הקו יתחיל לפעול ואת הזמנים שלו.
 

matan2767

New member
יפה, לפחות לא מז'בוטינסקי המתיש

קו חדש של דן בין פתח תקוה לתל אביב - 128:
מתחיל בקצה של אזור התעשיה סגולה, דרך רבניצקי, בן דרור, גיסין, יגיע כפיים, מרטין גהל, דרך אם המושבות, ששת הימים, אבא הלל, ביאליק, הרב גורן, פנקס, אבן גבירול, ארלוזורוב, דיזנגוף ובהמשך מסלול דומה ל-66 עד לכרמלית אבל עם פחות תחנות.
ומסלול דומה בכיוון השני.
הקו מופיע באתר המפות הממשלתי ובגוגל מפות אבל טרם מצאתי מתי הקו יתחיל לפעול ואת הזמנים שלו.
יפה, לפחות לא מז'בוטינסקי המתיש
מקווה שיהיה קו סדיר
 

אורי404

New member
תודה. מעניין

קו חדש של דן בין פתח תקוה לתל אביב - 128:
מתחיל בקצה של אזור התעשיה סגולה, דרך רבניצקי, בן דרור, גיסין, יגיע כפיים, מרטין גהל, דרך אם המושבות, ששת הימים, אבא הלל, ביאליק, הרב גורן, פנקס, אבן גבירול, ארלוזורוב, דיזנגוף ובהמשך מסלול דומה ל-66 עד לכרמלית אבל עם פחות תחנות.
ומסלול דומה בכיוון השני.
הקו מופיע באתר המפות הממשלתי ובגוגל מפות אבל טרם מצאתי מתי הקו יתחיל לפעול ואת הזמנים שלו.
תודה. מעניין
אין הרבה קווים ברחוב פנקס. יתקנו אותי אם אני טועה, קו 5 שנוסע בקטע קצר רק בכיוון נסיעה אחד וקו 11 עם המעט נסיעות.
מסלול 128 כנראה כקו רוחב אבא הלל-ביאליק-פנקס. גם שיפור שירות לכיוון פארק אזורים/עופר ולאזור התעשייה סגולה
מעניין מה תהיה התדירות
 
גם 66 נוסע בפנקס בין נמיר לויצמן

תודה. מעניין
אין הרבה קווים ברחוב פנקס. יתקנו אותי אם אני טועה, קו 5 שנוסע בקטע קצר רק בכיוון נסיעה אחד וקו 11 עם המעט נסיעות.
מסלול 128 כנראה כקו רוחב אבא הלל-ביאליק-פנקס. גם שיפור שירות לכיוון פארק אזורים/עופר ולאזור התעשייה סגולה
מעניין מה תהיה התדירות
גם 66 נוסע בפנקס בין נמיר לויצמן
 

mister K

New member
שימו לב לקו שהצעתי פה לפני כשבוע...

קו חדש של דן בין פתח תקוה לתל אביב - 128:
מתחיל בקצה של אזור התעשיה סגולה, דרך רבניצקי, בן דרור, גיסין, יגיע כפיים, מרטין גהל, דרך אם המושבות, ששת הימים, אבא הלל, ביאליק, הרב גורן, פנקס, אבן גבירול, ארלוזורוב, דיזנגוף ובהמשך מסלול דומה ל-66 עד לכרמלית אבל עם פחות תחנות.
ומסלול דומה בכיוון השני.
הקו מופיע באתר המפות הממשלתי ובגוגל מפות אבל טרם מצאתי מתי הקו יתחיל לפעול ואת הזמנים שלו.
שימו לב לקו שהצעתי פה לפני כשבוע...
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182414121/אקטואליה/תחבורה_ציבורית

נשבע לכם שלא היה לי מידע מוקדם.
אמנם מדובר בקו שמסתיים בפתח תקוה ושייסע בתל אביב דרך דיזנגוף, אבל הקטע המרכזי במסלול, בין קניון איילון לאבן גבירול, זהה.
זהו קישור שאף קו אחר לא מבצע כיום. גם הדילוג על התחנות באבא הלל זהה למה שהצעתי. הקו יעצור בקטע הזה בתחנות קו 238 בלבד.
אם התדירות תהיה סדירה, בדומה לקו 238, יהיו הרבה אנשים שהקו הזה יפתור להם בעיה. מניח שגם אני אעזר בו לפעמים.
 

orchilit

New member
נראה שיש חפיפה לא מעטה בינו לבין 238

שימו לב לקו שהצעתי פה לפני כשבוע...
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182414121/אקטואליה/תחבורה_ציבורית

נשבע לכם שלא היה לי מידע מוקדם.
אמנם מדובר בקו שמסתיים בפתח תקוה ושייסע בתל אביב דרך דיזנגוף, אבל הקטע המרכזי במסלול, בין קניון איילון לאבן גבירול, זהה.
זהו קישור שאף קו אחר לא מבצע כיום. גם הדילוג על התחנות באבא הלל זהה למה שהצעתי. הקו יעצור בקטע הזה בתחנות קו 238 בלבד.
אם התדירות תהיה סדירה, בדומה לקו 238, יהיו הרבה אנשים שהקו הזה יפתור להם בעיה. מניח שגם אני אעזר בו לפעמים.
נראה שיש חפיפה לא מעטה בינו לבין 238
אם הוא היה ממשיך עד הבורסה, הייתי משתמש בו גם כחלק מהנסיעה שלי מנווה שאנן לבס"ר. (היה אפשר לחשוב לנסוע איתו עד אבן גבירול ומשם לקחת X89, אבל בגלל הסיבוב בחשמונאים, זה פחות מוצלח לדעתי ) אבל תכל'ס יש מספיק קווים מבס"ר עד הבורסה.
 

DRORIKO8

New member
מניח שהתדירות נמוכה

קו חדש של דן בין פתח תקוה לתל אביב - 128:
מתחיל בקצה של אזור התעשיה סגולה, דרך רבניצקי, בן דרור, גיסין, יגיע כפיים, מרטין גהל, דרך אם המושבות, ששת הימים, אבא הלל, ביאליק, הרב גורן, פנקס, אבן גבירול, ארלוזורוב, דיזנגוף ובהמשך מסלול דומה ל-66 עד לכרמלית אבל עם פחות תחנות.
ומסלול דומה בכיוון השני.
הקו מופיע באתר המפות הממשלתי ובגוגל מפות אבל טרם מצאתי מתי הקו יתחיל לפעול ואת הזמנים שלו.
מניח שהתדירות נמוכה
אין שם הרי מסוף בשביל להחזיק קו תדיר
 
בתחנות הקצה בגליס יש קו תדיר ביותר - 62 ועוד קו עם תדירות

מניח שהתדירות נמוכה
אין שם הרי מסוף בשביל להחזיק קו תדיר
בתחנות הקצה בגליס יש קו תדיר ביותר - 62 ועוד קו עם תדירות
בינונית פלוס - 23.
אין שם מסוף, אבל מקום לא חסר שם.
וזה גם לא רחוק מהתחנה המרכזית בפ"ת (הישנה והזמנית).
 

DRORIKO8

New member
האמת שלא מכיר ממש את האיזור הזה

בתחנות הקצה בגליס יש קו תדיר ביותר - 62 ועוד קו עם תדירות
בינונית פלוס - 23.
אין שם מסוף, אבל מקום לא חסר שם.
וזה גם לא רחוק מהתחנה המרכזית בפ"ת (הישנה והזמנית).
האמת שלא מכיר ממש את האיזור הזה
אם אתה אומר לא אתווכח איתך
 

אוהד1110

New member
אם דן מפעיל את 238 ויפעיל את 128 למה העבירו את 49 ו- 127

קו חדש של דן בין פתח תקוה לתל אביב - 128:
מתחיל בקצה של אזור התעשיה סגולה, דרך רבניצקי, בן דרור, גיסין, יגיע כפיים, מרטין גהל, דרך אם המושבות, ששת הימים, אבא הלל, ביאליק, הרב גורן, פנקס, אבן גבירול, ארלוזורוב, דיזנגוף ובהמשך מסלול דומה ל-66 עד לכרמלית אבל עם פחות תחנות.
ומסלול דומה בכיוון השני.
הקו מופיע באתר המפות הממשלתי ובגוגל מפות אבל טרם מצאתי מתי הקו יתחיל לפעול ואת הזמנים שלו.
אם דן מפעיל את 238 ויפעיל את 128 למה העבירו את 49 ו- 127
לאפיקים ומדוע היא מפעילה את 64 ולא דן
 
49 ו 127 נכללו באשכול קווי עבר הירקון של דן

אם דן מפעיל את 238 ויפעיל את 128 למה העבירו את 49 ו- 127
לאפיקים ומדוע היא מפעילה את 64 ולא דן
49 ו 127 נכללו באשכול קווי עבר הירקון של דן
כל קווי דן בכביש 5 וצפונית לו נכללו או במכרז פ"ת - ראש העין או במכרז שרון - חולון מרחבי.
קו 64 זה קו מזלג עם 472 וגם לא בטוח שדן בכלל רצתה להפעיל אותו. למה דן לא הפעילה את קו 350 במסלול של 64? דן מעולם לא התלהבה להפעיל קו בין פ"ת לת"א דרך אלוף שדה.
וצריך לציין בהקשר הזה גם את קו 599 (ולפניו את 555 במסלולו הישן) שהופעלו עוד בתקופת קווים על ידי קווים ולא על ידי דן.

שים לב שכל קווי פ"ת - ת"א של דן נוסעים או בציר ז'בוטינסקי או בציר אם המושבות - אבא הלל (בנוסף ל-238, גם 266 ו 366 נוסעים דרך אם המושבות וגם 128 החדש יסע כך).

מבחינה גיאוגרפית הציר הצפוני ביותר (כביש 5) והדרומי ביותר (אלוף שדה) בין פתח תקוה לת"א עברו לאפיקים.
 

orenhz

Member
לפי googlemaps, מדובר בקו יוממים

קו חדש של דן בין פתח תקוה לתל אביב - 128:
מתחיל בקצה של אזור התעשיה סגולה, דרך רבניצקי, בן דרור, גיסין, יגיע כפיים, מרטין גהל, דרך אם המושבות, ששת הימים, אבא הלל, ביאליק, הרב גורן, פנקס, אבן גבירול, ארלוזורוב, דיזנגוף ובהמשך מסלול דומה ל-66 עד לכרמלית אבל עם פחות תחנות.
ומסלול דומה בכיוון השני.
הקו מופיע באתר המפות הממשלתי ובגוגל מפות אבל טרם מצאתי מתי הקו יתחיל לפעול ואת הזמנים שלו.
לפי googlemaps, מדובר בקו יוממים
בבוקר נסיעות מת"א לפ"ת משעה 6 בבוקר, ומהצהריים עד 20:00 מפ"ת לת"א.
 
לפי גוגל מפות, הקו יתחיל לפעול ב-5.9 (זה יוצא יום שלישי)

קו חדש של דן בין פתח תקוה לתל אביב - 128:
מתחיל בקצה של אזור התעשיה סגולה, דרך רבניצקי, בן דרור, גיסין, יגיע כפיים, מרטין גהל, דרך אם המושבות, ששת הימים, אבא הלל, ביאליק, הרב גורן, פנקס, אבן גבירול, ארלוזורוב, דיזנגוף ובהמשך מסלול דומה ל-66 עד לכרמלית אבל עם פחות תחנות.
ומסלול דומה בכיוון השני.
הקו מופיע באתר המפות הממשלתי ובגוגל מפות אבל טרם מצאתי מתי הקו יתחיל לפעול ואת הזמנים שלו.
לפי גוגל מפות, הקו יתחיל לפעול ב-5.9 (זה יוצא יום שלישי)
במתכונת יוממית - בשעות השיא בבוקר בכיוון מת"א לפ"ת (כן - זו לא טעות) עבור יוממים שעובדים באזורי התעשיה בפ"ת והחל מהצהריים עד הערב בכיוון ההפוך.
בבוקר תהיה לו תדירות משתנה אבל די גבוהה (התדירות הגבוהה ביותר - 15 דקות). בכיוון ההפוך הנסיעות יתפרסו על פני יותר שעות מהצהריים עד הערב, אבל התדירות השעתית תהיה נמוכה יותר.

כנראה זה במסגרת קווי ההזנק, כמו קווים 29 ו 478 שפורסמו בהודעה הבאה וגם הם יחלו לפעול ב-5.9.
 
128 הולך להיות קו נהדר

לפי גוגל מפות, הקו יתחיל לפעול ב-5.9 (זה יוצא יום שלישי)
במתכונת יוממית - בשעות השיא בבוקר בכיוון מת"א לפ"ת (כן - זו לא טעות) עבור יוממים שעובדים באזורי התעשיה בפ"ת והחל מהצהריים עד הערב בכיוון ההפוך.
בבוקר תהיה לו תדירות משתנה אבל די גבוהה (התדירות הגבוהה ביותר - 15 דקות). בכיוון ההפוך הנסיעות יתפרסו על פני יותר שעות מהצהריים עד הערב, אבל התדירות השעתית תהיה נמוכה יותר.

כנראה זה במסגרת קווי ההזנק, כמו קווים 29 ו 478 שפורסמו בהודעה הבאה וגם הם יחלו לפעול ב-5.9.
128 הולך להיות קו נהדר
238 הוא קו מהיר, יחסית מבוקש וגם הקו הכי נוח להגעה לקרית אריה, במיוחד לחלקים היותר צפוניים של אזור דרך אם המושבות. הקו הזה שיפר לי את איכות ההגעה לעבודה בענק. לדעתי, גם 128 הוא רעיון טוב, פשוט עוזר לאזור אחר של תל אביב.
 

mister K

New member
אני עובד באזור קניון איילון

128 הולך להיות קו נהדר
238 הוא קו מהיר, יחסית מבוקש וגם הקו הכי נוח להגעה לקרית אריה, במיוחד לחלקים היותר צפוניים של אזור דרך אם המושבות. הקו הזה שיפר לי את איכות ההגעה לעבודה בענק. לדעתי, גם 128 הוא רעיון טוב, פשוט עוזר לאזור אחר של תל אביב.
אני עובד באזור קניון איילון
מאז שפתחו את 238 זה פשוט עולם אחר לעומת מה שהיה לפני כן.
128 יהיה מעולה לכמה אנשים שעובדים איתי וגרים באזורים בהם הוא עובר בתל אביב.
גם במתכונת היוממים הצפויה, הוא ישרת טוב את המטרה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה