אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
בהחלט

האתר הממשלתי הוא הקובע אבל כל חברה צריכה אתר ידידותי
בהחלט
 
מה הבעייה שיפנו מאתר החברה לאתר הממשלתי

האתר הממשלתי הוא הקובע אבל כל חברה צריכה אתר ידידותי
מה הבעייה שיפנו מאתר החברה לאתר הממשלתי
במקרה שלא שדרגו את האתר, לנוסע לא אכפת באיזה חברה הוא נוסע עם רב קו.
ועדיף בתקציב להוסיף עוד נהגים במקום אתר שיש לו תחליף
 
האתר הממשלתי לא מספיק כשרוצים לקבל מידע על שינויים

יש את האתר הממשלתי שאר האתרים פחות חשובים
האתר הממשלתי לא מספיק כשרוצים לקבל מידע על שינויים
או כשרוצים לראות מפות, או רשימת קווים באזור מסויים.
באתר הממשלתי לא תמצא למשל חוברות על שינויים גדולים, כמו השינוי שיתבצע בסוף החודש במודיעין.
מפעילת תח"צ צריכה בעידן האינטרנט והמידע שיהיה לה אתר שמציג מידע עדכני, מדוייק, אמין ובצורה ידידותית ונגישה.
האתר הממשלתי טוב בעיקר לשימוש מסויים: חיפוש נקודתי של אפשרויות לנסיעה מסויימת.
 

אוהד1110

New member


האתר הממשלתי לא מספיק כשרוצים לקבל מידע על שינויים
או כשרוצים לראות מפות, או רשימת קווים באזור מסויים.
באתר הממשלתי לא תמצא למשל חוברות על שינויים גדולים, כמו השינוי שיתבצע בסוף החודש במודיעין.
מפעילת תח"צ צריכה בעידן האינטרנט והמידע שיהיה לה אתר שמציג מידע עדכני, מדוייק, אמין ובצורה ידידותית ונגישה.
האתר הממשלתי טוב בעיקר לשימוש מסויים: חיפוש נקודתי של אפשרויות לנסיעה מסויימת.
 
יש מפות באתר הממשלתי החדש

האתר הממשלתי לא מספיק כשרוצים לקבל מידע על שינויים
או כשרוצים לראות מפות, או רשימת קווים באזור מסויים.
באתר הממשלתי לא תמצא למשל חוברות על שינויים גדולים, כמו השינוי שיתבצע בסוף החודש במודיעין.
מפעילת תח"צ צריכה בעידן האינטרנט והמידע שיהיה לה אתר שמציג מידע עדכני, מדוייק, אמין ובצורה ידידותית ונגישה.
האתר הממשלתי טוב בעיקר לשימוש מסויים: חיפוש נקודתי של אפשרויות לנסיעה מסויימת.
יש מפות באתר הממשלתי החדש
ונדמה לי שהם גם מעדכנים על שינויים.
בכל אופן השימוש העיקרי של האתר הוא למצוא לו"זים. ממוצא ליעד.
 

darkshadow1

New member
אני לא מסכים- אלה דברים שצריכים להיות באתר הממשלתי.

האתר הממשלתי לא מספיק כשרוצים לקבל מידע על שינויים
או כשרוצים לראות מפות, או רשימת קווים באזור מסויים.
באתר הממשלתי לא תמצא למשל חוברות על שינויים גדולים, כמו השינוי שיתבצע בסוף החודש במודיעין.
מפעילת תח"צ צריכה בעידן האינטרנט והמידע שיהיה לה אתר שמציג מידע עדכני, מדוייק, אמין ובצורה ידידותית ונגישה.
האתר הממשלתי טוב בעיקר לשימוש מסויים: חיפוש נקודתי של אפשרויות לנסיעה מסויימת.
אני לא מסכים- אלה דברים שצריכים להיות באתר הממשלתי.
לדוגמה יכול להיות מקרה שבו מישהו רוצה לבצע נסיעה שדורשת שימוש בשתי מפעילות שונות- למה שהוא יתעדכן בשני אתרים שונים?
 
המידע לגבי נסיעות ספציפיות (גם אם הן מורכבות מנסיעות משולבות

אני לא מסכים- אלה דברים שצריכים להיות באתר הממשלתי.
לדוגמה יכול להיות מקרה שבו מישהו רוצה לבצע נסיעה שדורשת שימוש בשתי מפעילות שונות- למה שהוא יתעדכן בשני אתרים שונים?
המידע לגבי נסיעות ספציפיות (גם אם הן מורכבות מנסיעות משולבות
עם מפעילים שונים) קיים באתר הממשלתי.
כיצד הבנת ממה שכתבתי שלגבי מידע כזה צריך להתעדכן בשני אתרים שונים?
מציע לך לקרוא היטב שוב את מה שכתבתי.
 

darkshadow1

New member
כתבת מה אין באתר הממשלתי,

המידע לגבי נסיעות ספציפיות (גם אם הן מורכבות מנסיעות משולבות
עם מפעילים שונים) קיים באתר הממשלתי.
כיצד הבנת ממה שכתבתי שלגבי מידע כזה צריך להתעדכן בשני אתרים שונים?
מציע לך לקרוא היטב שוב את מה שכתבתי.
כתבת מה אין באתר הממשלתי,
והוספת מה מפעילת תח"צ צריכה. וכמו שכתבתי- לעניות דעתי כל כל המידע צריך להיות זמין באתר הממשלתי. במצב נורמלי לנוסע לא אמור להיות אכפת עם איזו מפעילה הוא נוסע. אין שום סיבה הגיונית שכל מפעילה תתחזק אתר גדול משלה עם מפות בפורמט שלה ומידע שלה בלבד.
 

connex

Active member
זה לא פתרון

יש את האתר הממשלתי שאר האתרים פחות חשובים
זה לא פתרון
העדכונים בכל קו כוללים רק עדכונים של אגד,קווים ואפיקים.
איפה מטרופולין? איפה דן? איפה נתיב?
חובה על המפעילים לעדכן בשינויים בקווים שלהם. חובה על האתר הממשלתי ליידע בשינויים של כל החברות.
ואפרופו אפיקים-כל עוד בתחנה מרכזית באשדוד מתנוסס לו מיום הפעלת הרפורמה לפני שנתיים שקו 45 לגן הדרום יוצא מהרציף האחרון (כשהוא מעולם לא פעל יחד עם עוד כמה קווים מיבנה למושבי הסביבה שנדרשו על פי המכרז) זה יהיה מוגזם שנדרוש שהם יעדכנו על שינויים באתר שלהם (שיתחילו קודם להתייחס גם לחילונים שסובלים בימי בין הזמנים ולתגבר נסיעות במקום לצמצם זאת תהיה התחלה טובה לשינוי מדיניות בתחב"צ)
 

אוהד1110

New member
חבל שבמשרד התחבורה לא הפנימו את הצורך לדרוש אתר ידידותי

אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע
איך אפשר למצוא שם מידע?
למה אין קווים המחולקים לאזורים?
אין מפות.
האתר בקושי עולה.
למה משרד התחבורה לא עושה משהו בנידון?

זה ממש גובל על גבול העצלנות...
חבל שבמשרד התחבורה לא הפנימו את הצורך לדרוש אתר ידידותי
כפי שמשרד שהתחבורה הבין שהוא צריך לשדרג את האתר שלו, מדוע אינו מציב דרישה מהחברות להלעות אתר ידידותי. אחרי הכל, רוב הציבור אינו "השרוטים" על אוטובוסים אלא ציבור רחב של אנשים שנזקקים לשרותי האוטובוסים, בין אם אלה מבוגרים או ילדים או עובדים או סתם נוסעים. אבל כנראה שהדרישה הבסיסית הזו לא נמצאת בראש מעייניהם של המופקדים על התח"צ
 

אורי404

New member
. אני מסכים. אגב אתר משרד התחבורה עדיין לא טוב

חבל שבמשרד התחבורה לא הפנימו את הצורך לדרוש אתר ידידותי
כפי שמשרד שהתחבורה הבין שהוא צריך לשדרג את האתר שלו, מדוע אינו מציב דרישה מהחברות להלעות אתר ידידותי. אחרי הכל, רוב הציבור אינו "השרוטים" על אוטובוסים אלא ציבור רחב של אנשים שנזקקים לשרותי האוטובוסים, בין אם אלה מבוגרים או ילדים או עובדים או סתם נוסעים. אבל כנראה שהדרישה הבסיסית הזו לא נמצאת בראש מעייניהם של המופקדים על התח"צ
. אני מסכים. אגב אתר משרד התחבורה עדיין לא טוב
שיפור מסויים, בהשוואה למה שהיה לפני כן. אך עדיין האתר אינו מספיק נוח. לרבות האתר של רשות התחבורה הציבורית, שאינו נגיש מספיק. כאן בפורום מודעים, שקיימת רשות התחבורה הציבורית. אבל לא חלק גדול מציבור משתמשי התחבורה הציבורית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה