אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע

מצב
הנושא נעול.

konforty2

New member
אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע

אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע
איך אפשר למצוא שם מידע?
למה אין קווים המחולקים לאזורים?
אין מפות.
האתר בקושי עולה.
למה משרד התחבורה לא עושה משהו בנידון?

זה ממש גובל על גבול העצלנות...
 

DanBus43Maalit72

Active member
גם האתר הישן עם המפה היה מזעזע. אתר מימי קונקס.

אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע
איך אפשר למצוא שם מידע?
למה אין קווים המחולקים לאזורים?
אין מפות.
האתר בקושי עולה.
למה משרד התחבורה לא עושה משהו בנידון?

זה ממש גובל על גבול העצלנות...
גם האתר הישן עם המפה היה מזעזע. אתר מימי קונקס.
 

orchilit

New member
הוא נותן פייט טוב לאתר של נתיב אקספרס שנכתב בטח בHTML2

אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע
איך אפשר למצוא שם מידע?
למה אין קווים המחולקים לאזורים?
אין מפות.
האתר בקושי עולה.
למה משרד התחבורה לא עושה משהו בנידון?

זה ממש גובל על גבול העצלנות...
הוא נותן פייט טוב לאתר של נתיב אקספרס שנכתב בטח בHTML2
 

אורי404

New member
אכן אתר ברמה נמוכה. אגב גם אתר "מטרופולין" לא ממש נוח

אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע
איך אפשר למצוא שם מידע?
למה אין קווים המחולקים לאזורים?
אין מפות.
האתר בקושי עולה.
למה משרד התחבורה לא עושה משהו בנידון?

זה ממש גובל על גבול העצלנות...
אכן אתר ברמה נמוכה. אגב גם אתר "מטרופולין" לא ממש נוח
גם באתר חברת "מטרופולין" אין למשל קווים המחולקים לאזורים. זהו לא אתר גרוע, כמו של "אפיקים", אבל בהחלט לא אתר טוב, כמו למשל האתרים של "דן" או של "קווים".
 

אוהד1110

New member
שוחחתי פעם עם אשת היח"צ של מטרופולין כששינו את האתר שלה

אכן אתר ברמה נמוכה. אגב גם אתר "מטרופולין" לא ממש נוח
גם באתר חברת "מטרופולין" אין למשל קווים המחולקים לאזורים. זהו לא אתר גרוע, כמו של "אפיקים", אבל בהחלט לא אתר טוב, כמו למשל האתרים של "דן" או של "קווים".
שוחחתי פעם עם אשת היח"צ של מטרופולין כששינו את האתר שלה
הסברתי לגברת שהאתר אינו ידידותי והיא ניסה לשכנע אותי עד כמה אני טועה. לא הסכמנו ואני עדיין מחזיק בדעתי שגם האתר של אפיקים וגם של מטרופולין אינם ידידותיים, וגם זה של אגד תעבורה די עלוב
 

oshri1987sg

Active member
אגד תעבורה הכי גרוע

שוחחתי פעם עם אשת היח"צ של מטרופולין כששינו את האתר שלה
הסברתי לגברת שהאתר אינו ידידותי והיא ניסה לשכנע אותי עד כמה אני טועה. לא הסכמנו ואני עדיין מחזיק בדעתי שגם האתר של אפיקים וגם של מטרופולין אינם ידידותיים, וגם זה של אגד תעבורה די עלוב
אגד תעבורה הכי גרוע
אפיקים-גרוע מאוד
מטרופולין,נתיב אקספרס,GB טורס וסופרבוס חייבים שיפור גדול
גלים,אגד,דן וקוים-אתרים יותר טובים משאר המפעילים להמרות שיש לדעתי קצת מקום לשיפור
 
האתר של אגד תעבורה הוא די יציאה ידי חובה, אבל לפחות

אגד תעבורה הכי גרוע
אפיקים-גרוע מאוד
מטרופולין,נתיב אקספרס,GB טורס וסופרבוס חייבים שיפור גדול
גלים,אגד,דן וקוים-אתרים יותר טובים משאר המפעילים להמרות שיש לדעתי קצת מקום לשיפור
האתר של אגד תעבורה הוא די יציאה ידי חובה, אבל לפחות
מידע על הקווים של אגד תעבורה קיים גם באתר אגד.
האתר של אפיקים פשוט בלתי שמיש. אגב, הודעות של אפיקים מופיעות באתר כל-קו לפני שהן מופיעות באתר של אפיקים.
האתר הזה בלתי שמיש לא רק בגלל הצורה שלו, אלא גם בגלל רמת העדכון שלו.
 

אורי404

New member
גם לי הייתה שיחה לפני יומיים עם אשת יח"צ מטרופולין

שוחחתי פעם עם אשת היח"צ של מטרופולין כששינו את האתר שלה
הסברתי לגברת שהאתר אינו ידידותי והיא ניסה לשכנע אותי עד כמה אני טועה. לא הסכמנו ואני עדיין מחזיק בדעתי שגם האתר של אפיקים וגם של מטרופולין אינם ידידותיים, וגם זה של אגד תעבורה די עלוב
גם לי הייתה שיחה לפני יומיים עם אשת יח"צ מטרופולין
גם אני הסברתי לה על האתר הלא-נוח. בתגובה היא אמרה לי, שזהו אתר חדש ושצריך להתרגל אליו.
ל"אפיקים" פניתי דרך האתר, לגבי האתר הלא נוח. קיבלתי הודעת SMS ב-10.7 ש"זמן מענה לפנייתך עד 21 ימי עסקים". עד כה לא קיבלתי כל מענה.
 

חעחעחע11

Active member
האתר של אפיקים בהחלט גרוע, כמו כול החברה הזאת

גם לי הייתה שיחה לפני יומיים עם אשת יח"צ מטרופולין
גם אני הסברתי לה על האתר הלא-נוח. בתגובה היא אמרה לי, שזהו אתר חדש ושצריך להתרגל אליו.
ל"אפיקים" פניתי דרך האתר, לגבי האתר הלא נוח. קיבלתי הודעת SMS ב-10.7 ש"זמן מענה לפנייתך עד 21 ימי עסקים". עד כה לא קיבלתי כל מענה.
האתר של אפיקים בהחלט גרוע, כמו כול החברה הזאת
לגבי הפנייה שלך וההבטחה למענה תוך X ימי עסקים, כמו שהבנת - אל תצפה.
אני הגשתי תלונה באתר הבטיחו לי תשובה עד 14 ימי עסקים. כשכבר עבר יותר מחודש, הגעתי לעו"ד ליאור סלע, הבעלים של חברת אפיקים, ותוך כמה ימים החזירו לי תשובה (יש לציין שליאור סלע דווקא ממש בסדר)
 

אורי404

New member
זו רמה של שנים עברו. זה לא מתאים לכיום

האתר של אפיקים בהחלט גרוע, כמו כול החברה הזאת
לגבי הפנייה שלך וההבטחה למענה תוך X ימי עסקים, כמו שהבנת - אל תצפה.
אני הגשתי תלונה באתר הבטיחו לי תשובה עד 14 ימי עסקים. כשכבר עבר יותר מחודש, הגעתי לעו"ד ליאור סלע, הבעלים של חברת אפיקים, ותוך כמה ימים החזירו לי תשובה (יש לציין שליאור סלע דווקא ממש בסדר)
זו רמה של שנים עברו. זה לא מתאים לכיום
לא אתר אינטרנט, כמו האתרים בשנות התשעים, כשהאינרנט היה רחוק מלהיות פופולארי. כך גם תגובות. זה לא עולה על הדעת, שהם לא חוזרים בתגובה או שצריך להגיע לבעלי החברה, כדי שיתחילו הדברים לזוז.
פחות יוצא לי לנסוע ב"אפיקים". נסעתי מספר פעמים בקו 181. אולי אם היו לו מעט יותר נסיעות הייתי נוסע בו יותר. באשכול ראש העין נסעתי פעם אחת בקו 282. מהנסיעות הבודדות התרשמתי מאוטובוסים נקיים ונעימים לנסיעה. גם מערכת המידע (מסך מידע וכריזה) פעלה טוב. את הדבר האחרון אני לא יכול לומר על "מטרופולין". באוטובוסים הבינעירוניים שלהם אני נוסע כמעט כל יום. ברב הפעמים או שמסך המידע לא פועל או שהמידע שגוי. הכוונה לכיוון ההפוך או טעויות אחרות.
 

matan2767

New member
אהבתי בהרבה את הפורמט הקודם

שוחחתי פעם עם אשת היח"צ של מטרופולין כששינו את האתר שלה
הסברתי לגברת שהאתר אינו ידידותי והיא ניסה לשכנע אותי עד כמה אני טועה. לא הסכמנו ואני עדיין מחזיק בדעתי שגם האתר של אפיקים וגם של מטרופולין אינם ידידותיים, וגם זה של אגד תעבורה די עלוב
אהבתי בהרבה את הפורמט הקודם
האתר הכי ידידותי הוא של קווים, במידה מסוימת גם דן
 

raya

Well-known member
קצת
וגם


אכן אתר ברמה נמוכה. אגב גם אתר "מטרופולין" לא ממש נוח
גם באתר חברת "מטרופולין" אין למשל קווים המחולקים לאזורים. זהו לא אתר גרוע, כמו של "אפיקים", אבל בהחלט לא אתר טוב, כמו למשל האתרים של "דן" או של "קווים".
קצת
וגם

התלוננתי לפני למעלה מחודשיים במטרופולין על נסיעות שלא בוצעו בקו 370 לפחות בין השעות 19.00 ל-20.45.
המקור בקישור הזה:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182254737/%d7%90%d7%a7%d7%98%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%94/%d7%aa%d7%97%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%94_%d7%a6%d7%99%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%aa[/URL]
בנוסף הגשתי גם תלונה באתר משרד התחבורה.
משני המקומות האלה לא קבלתי שום תשובה.
נראה למישהו סביר?
רעיה
 

אורי404

New member
לא סביר בכלל

קצת
וגם

התלוננתי לפני למעלה מחודשיים במטרופולין על נסיעות שלא בוצעו בקו 370 לפחות בין השעות 19.00 ל-20.45.
המקור בקישור הזה:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182254737/%d7%90%d7%a7%d7%98%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%94/%d7%aa%d7%97%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%94_%d7%a6%d7%99%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%aa[/URL]
בנוסף הגשתי גם תלונה באתר משרד התחבורה.
משני המקומות האלה לא קבלתי שום תשובה.
נראה למישהו סביר?
רעיה
לא סביר בכלל
לרבות משרד התחבורה. ממליץ לפנות לנציב תלונות הציבור. אתר האינטרנט שם נוח וקל דרכו להסביר את הדברים.
זו לא פעם ראשונה שאני נתקל, בכך שמשרד התחבורה התחבורה לא חוזר עם תגובה עניינית, בפרק זמן סביר יותר.
 

raya

Well-known member
השאלה האם זה רלבנטי לאחר כחודשיים..

לא סביר בכלל
לרבות משרד התחבורה. ממליץ לפנות לנציב תלונות הציבור. אתר האינטרנט שם נוח וקל דרכו להסביר את הדברים.
זו לא פעם ראשונה שאני נתקל, בכך שמשרד התחבורה התחבורה לא חוזר עם תגובה עניינית, בפרק זמן סביר יותר.
השאלה האם זה רלבנטי לאחר כחודשיים..
 

אורי404

New member
לדעתי זה רלוונטי

השאלה האם זה רלבנטי לאחר כחודשיים..
לדעתי זה רלוונטי
בגלל שעברו שבועיים ולא חזרו עם תשובה עניינית, לדעתי מומלץ לפנות לנציב. שבועיים, גג שלושה אולי זה סביר. מעבר לזה, הדבר לדעתי לא סביר. עבור זה, בין היתר הוקמה רשות התחבורה הציבורית, כדי לטפל בעניינים השוטפים.
 

raya

Well-known member
כתבתי כעת תלונה באתר הנציבות.


לדעתי זה רלוונטי
בגלל שעברו שבועיים ולא חזרו עם תשובה עניינית, לדעתי מומלץ לפנות לנציב. שבועיים, גג שלושה אולי זה סביר. מעבר לזה, הדבר לדעתי לא סביר. עבור זה, בין היתר הוקמה רשות התחבורה הציבורית, כדי לטפל בעניינים השוטפים.
כתבתי כעת תלונה באתר הנציבות.
 
יש את האתר הממשלתי שאר האתרים פחות חשובים

אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע
איך אפשר למצוא שם מידע?
למה אין קווים המחולקים לאזורים?
אין מפות.
האתר בקושי עולה.
למה משרד התחבורה לא עושה משהו בנידון?

זה ממש גובל על גבול העצלנות...
יש את האתר הממשלתי שאר האתרים פחות חשובים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה