יש נוסעים מנתניה וצפונה הנוסעים לרחובות
או לתחנות ראשון לציון. כמובן זה לא משתווה למספר הנוסעים היורדים בתל אביב. אבל גם לא מספר זניח. אבל במקרה הזה שימוש המסילה המזרחית לא יעזור להם.
לדעתי המסילה המזרחית מתבקשת מחדרה מזרח לתל אביב. עצירה בתחנת אחיטוב במיקומה החדש ובתחנות טייבה וטירה. המשך נסיעה לתל אביב דרך מסילת שרון או מסילת הירקון. במקרה הזה המסילה המזרחית מתבקשת אך בשביל להגיע לתל אביב ולא כדי לדלג עליה.
הדילוג על תל אביב הוא עבור רכבות משא. כיום (למעשה ב-14 השנים האחרונות) זה קורה. סביר להניח שאם תהיה הארכה לחדרה-מזרח או צפונה יותר המצב צפוי להשתפר.
יש נוסעים מנתניה וצפונה הנוסעים לרחובותרוב הנוסעים מרחובות או מנתניה נוסעים לתל אביב
רוב הנוסעים מאשדוד או מיבנה נוסעים לתל אביב.
נתוני הכניסות והיציאות מעידים על כך.
הרבה מאוד נוסעים מהערים שציינתי נוסעים ברכבת לתל אביב ואם לא תהיה רכבת, הם יסעו ברכבים פרטיים.
או לתחנות ראשון לציון. כמובן זה לא משתווה למספר הנוסעים היורדים בתל אביב. אבל גם לא מספר זניח. אבל במקרה הזה שימוש המסילה המזרחית לא יעזור להם.
לדעתי המסילה המזרחית מתבקשת מחדרה מזרח לתל אביב. עצירה בתחנת אחיטוב במיקומה החדש ובתחנות טייבה וטירה. המשך נסיעה לתל אביב דרך מסילת שרון או מסילת הירקון. במקרה הזה המסילה המזרחית מתבקשת אך בשביל להגיע לתל אביב ולא כדי לדלג עליה.
הדילוג על תל אביב הוא עבור רכבות משא. כיום (למעשה ב-14 השנים האחרונות) זה קורה. סביר להניח שאם תהיה הארכה לחדרה-מזרח או צפונה יותר המצב צפוי להשתפר.