גם האתר הישן עם המפה היה מזעזע. אתר מימי קונקס.אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע
איך אפשר למצוא שם מידע?
למה אין קווים המחולקים לאזורים?
אין מפות.
האתר בקושי עולה.
למה משרד התחבורה לא עושה משהו בנידון?
זה ממש גובל על גבול העצלנות...
האתר הקודם עם חלוקה לאזורים היה יותר ידידותיגם האתר הישן עם המפה היה מזעזע. אתר מימי קונקס.
הוא נותן פייט טוב לאתר של נתיב אקספרס שנכתב בטח בHTML2אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע
איך אפשר למצוא שם מידע?
למה אין קווים המחולקים לאזורים?
אין מפות.
האתר בקושי עולה.
למה משרד התחבורה לא עושה משהו בנידון?
זה ממש גובל על גבול העצלנות...
אתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע
איך אפשר למצוא שם מידע?
למה אין קווים המחולקים לאזורים?
אין מפות.
האתר בקושי עולה.
למה משרד התחבורה לא עושה משהו בנידון?
זה ממש גובל על גבול העצלנות...
שוחחתי פעם עם אשת היח"צ של מטרופולין כששינו את האתר שלהאכן אתר ברמה נמוכה. אגב גם אתר "מטרופולין" לא ממש נוח
גם באתר חברת "מטרופולין" אין למשל קווים המחולקים לאזורים. זהו לא אתר גרוע, כמו של "אפיקים", אבל בהחלט לא אתר טוב, כמו למשל האתרים של "דן" או של "קווים".
אגד תעבורה הכי גרועשוחחתי פעם עם אשת היח"צ של מטרופולין כששינו את האתר שלה
הסברתי לגברת שהאתר אינו ידידותי והיא ניסה לשכנע אותי עד כמה אני טועה. לא הסכמנו ואני עדיין מחזיק בדעתי שגם האתר של אפיקים וגם של מטרופולין אינם ידידותיים, וגם זה של אגד תעבורה די עלוב
האתר של אגד תעבורה הוא די יציאה ידי חובה, אבל לפחותאגד תעבורה הכי גרוע
אפיקים-גרוע מאוד
מטרופולין,נתיב אקספרס,GB טורס וסופרבוס חייבים שיפור גדול
גלים,אגד,דן וקוים-אתרים יותר טובים משאר המפעילים להמרות שיש לדעתי קצת מקום לשיפור
שוחחתי פעם עם אשת היח"צ של מטרופולין כששינו את האתר שלה
הסברתי לגברת שהאתר אינו ידידותי והיא ניסה לשכנע אותי עד כמה אני טועה. לא הסכמנו ואני עדיין מחזיק בדעתי שגם האתר של אפיקים וגם של מטרופולין אינם ידידותיים, וגם זה של אגד תעבורה די עלוב
האתר של אפיקים בהחלט גרוע, כמו כול החברה הזאתגם לי הייתה שיחה לפני יומיים עם אשת יח"צ מטרופולין
גם אני הסברתי לה על האתר הלא-נוח. בתגובה היא אמרה לי, שזהו אתר חדש ושצריך להתרגל אליו.
ל"אפיקים" פניתי דרך האתר, לגבי האתר הלא נוח. קיבלתי הודעת SMS ב-10.7 ש"זמן מענה לפנייתך עד 21 ימי עסקים". עד כה לא קיבלתי כל מענה.
זו רמה של שנים עברו. זה לא מתאים לכיוםהאתר של אפיקים בהחלט גרוע, כמו כול החברה הזאת
לגבי הפנייה שלך וההבטחה למענה תוך X ימי עסקים, כמו שהבנת - אל תצפה.
אני הגשתי תלונה באתר הבטיחו לי תשובה עד 14 ימי עסקים. כשכבר עבר יותר מחודש, הגעתי לעו"ד ליאור סלע, הבעלים של חברת אפיקים, ותוך כמה ימים החזירו לי תשובה (יש לציין שליאור סלע דווקא ממש בסדר)
שוחחתי פעם עם אשת היח"צ של מטרופולין כששינו את האתר שלה
הסברתי לגברת שהאתר אינו ידידותי והיא ניסה לשכנע אותי עד כמה אני טועה. לא הסכמנו ואני עדיין מחזיק בדעתי שגם האתר של אפיקים וגם של מטרופולין אינם ידידותיים, וגם זה של אגד תעבורה די עלוב
גם לדעתי האתר של קווים הכי נוח מבחינת המידעאהבתי בהרבה את הפורמט הקודם
האתר הכי ידידותי הוא של קווים, במידה מסוימת גם דן
קצתאכן אתר ברמה נמוכה. אגב גם אתר "מטרופולין" לא ממש נוח
גם באתר חברת "מטרופולין" אין למשל קווים המחולקים לאזורים. זהו לא אתר גרוע, כמו של "אפיקים", אבל בהחלט לא אתר טוב, כמו למשל האתרים של "דן" או של "קווים".
לא סביר בכללקצתוגם
התלוננתי לפני למעלה מחודשיים במטרופולין על נסיעות שלא בוצעו בקו 370 לפחות בין השעות 19.00 ל-20.45.
המקור בקישור הזה:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182254737/%d7%90%d7%a7%d7%98%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%94/%d7%aa%d7%97%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%94_%d7%a6%d7%99%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%aa[/URL]
בנוסף הגשתי גם תלונה באתר משרד התחבורה.
משני המקומות האלה לא קבלתי שום תשובה.
נראה למישהו סביר?
רעיה
השאלה האם זה רלבנטי לאחר כחודשיים..לא סביר בכלל
לרבות משרד התחבורה. ממליץ לפנות לנציב תלונות הציבור. אתר האינטרנט שם נוח וקל דרכו להסביר את הדברים.
זו לא פעם ראשונה שאני נתקל, בכך שמשרד התחבורה התחבורה לא חוזר עם תגובה עניינית, בפרק זמן סביר יותר.
לדעתי זה רלוונטיהשאלה האם זה רלבנטי לאחר כחודשיים..
כתבתי כעת תלונה באתר הנציבות.לדעתי זה רלוונטי
בגלל שעברו שבועיים ולא חזרו עם תשובה עניינית, לדעתי מומלץ לפנות לנציב. שבועיים, גג שלושה אולי זה סביר. מעבר לזה, הדבר לדעתי לא סביר. עבור זה, בין היתר הוקמה רשות התחבורה הציבורית, כדי לטפל בעניינים השוטפים.
יש את האתר הממשלתי שאר האתרים פחות חשוביםאתר החברה של אפיקים הוא הכי מזעזע
איך אפשר למצוא שם מידע?
למה אין קווים המחולקים לאזורים?
אין מפות.
האתר בקושי עולה.
למה משרד התחבורה לא עושה משהו בנידון?
זה ממש גובל על גבול העצלנות...
האתר הממשלתי הוא הקובע אבל כל חברה צריכה אתר ידידותייש את האתר הממשלתי שאר האתרים פחות חשובים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.