חברת הנסיעות נצרת- הרחבת פעילות בקווים מסוימים מ-13.8.17

מצב
הנושא נעול.

konforty2

New member
חברת הנסיעות נצרת- הרחבת פעילות בקווים מסוימים מ-13.8.17

חברת הנסיעות נצרת- הרחבת פעילות בקווים מסוימים מ-13.8.17
החל מיום ראשון 13.8.2017 יורחב השירות בחברת הנסיעות נצרת בקווים 2,14,65,180,289,290,293,297

למידע נוסף:
http://www.ntt-buses.com/NewsDetails.aspx?id=783
 

segevk

Member
למה לא מרחיבים את המסלול של קו 833 עד לתחנה המרכזית החדשה?

חברת הנסיעות נצרת- הרחבת פעילות בקווים מסוימים מ-13.8.17
החל מיום ראשון 13.8.2017 יורחב השירות בחברת הנסיעות נצרת בקווים 2,14,65,180,289,290,293,297

למידע נוסף:
http://www.ntt-buses.com/NewsDetails.aspx?id=783
למה לא מרחיבים את המסלול של קו 833 עד לתחנה המרכזית החדשה?
אני כבר מזמן לא מבין בחרו לסיים את המסלול שלו במסוף 2000, מזה עוזר קו ישיר מנצרת עילית לתל אביב אם הוא לא עובר בעזריאלי ובתחנה המרכזית החדשה
 

חעחעחע11

Active member
לדעתי כדי לא לגרום "נזק" ל-826

למה לא מרחיבים את המסלול של קו 833 עד לתחנה המרכזית החדשה?
אני כבר מזמן לא מבין בחרו לסיים את המסלול שלו במסוף 2000, מזה עוזר קו ישיר מנצרת עילית לתל אביב אם הוא לא עובר בעזריאלי ובתחנה המרכזית החדשה
לדעתי כדי לא לגרום "נזק" ל-826
ואז מי שרוצה לנסוע למרכזית יעלה על אגד 826.
או אופצייה שנייה, בגלל עבודות הרכבת הקלה, לחסוך את הפקקים. במילא ממסוף ארלוזרוב אפשר לקחת קווי אוטובוס ורכבת כמעט לכול מקום שרק תרצה, אז זה לא כזה שונה מהמרכזית.
 
או אופציה שלישית: ל"נסיעות ותיירות", שזה הקו היחיד שלה בת"א

לדעתי כדי לא לגרום "נזק" ל-826
ואז מי שרוצה לנסוע למרכזית יעלה על אגד 826.
או אופצייה שנייה, בגלל עבודות הרכבת הקלה, לחסוך את הפקקים. במילא ממסוף ארלוזרוב אפשר לקחת קווי אוטובוס ורכבת כמעט לכול מקום שרק תרצה, אז זה לא כזה שונה מהמרכזית.
או אופציה שלישית: ל"נסיעות ותיירות", שזה הקו היחיד שלה בת"א
ומדובר בקו עם מעט נסיעות יומיות, לא משתלם לשכור רציף בתחנה המרכזית וזה משתלב עם כוונה של משרד התחבורה לצמצם את מספר הקווים מצפון שמגיעים עד לתחנה המרכזית.
 

חעחעחע11

Active member
לדעתי כול האופציות שעלו כאן היו חלק מהשיקול להפעלת הקו

או אופציה שלישית: ל"נסיעות ותיירות", שזה הקו היחיד שלה בת"א
ומדובר בקו עם מעט נסיעות יומיות, לא משתלם לשכור רציף בתחנה המרכזית וזה משתלב עם כוונה של משרד התחבורה לצמצם את מספר הקווים מצפון שמגיעים עד לתחנה המרכזית.
לדעתי כול האופציות שעלו כאן היו חלק מהשיקול להפעלת הקו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה