סקר סופ"ש

מצב
הנושא נעול.

matan2767

New member
סקר סופ"ש

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
 

DRORIKO8

New member
אחלה סקר

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
אחלה סקר
1.קו 5 תל אביב
2.קו 11 וקו 22 תל אביב, קוים מסורבלים ודבילים.
3.הייתי מפצל את 149 ומעביר אותו דרך איילון. זה קו שאמור לשרת את תושבי כפר סבא ולהיות אקספרס לתל אביב, במקום זה קיבלנו הכלאה של כמה קוים בתוך קו אחד-קו אקספרס לתל אביב+קו חיילים מכפר סבא לגלילות+קו חיילים מגלילות לרכבת+קו של פועלים פלסטינים לכפר הירוק/סמינר הקיבוצים+קו מאסף בתוך תל אביב. מישהו צריך לשים סוף לפיאסקו הזה.
 

אורי404

New member
קווים 11 ו-22 באמת לא כל כך ברור למה צריך אותם

אחלה סקר
1.קו 5 תל אביב
2.קו 11 וקו 22 תל אביב, קוים מסורבלים ודבילים.
3.הייתי מפצל את 149 ומעביר אותו דרך איילון. זה קו שאמור לשרת את תושבי כפר סבא ולהיות אקספרס לתל אביב, במקום זה קיבלנו הכלאה של כמה קוים בתוך קו אחד-קו אקספרס לתל אביב+קו חיילים מכפר סבא לגלילות+קו חיילים מגלילות לרכבת+קו של פועלים פלסטינים לכפר הירוק/סמינר הקיבוצים+קו מאסף בתוך תל אביב. מישהו צריך לשים סוף לפיאסקו הזה.
קווים 11 ו-22 באמת לא כל כך ברור למה צריך אותם
יש בהם כמות סבירה של נוסעים או שלרב זה בזבוז של נהגים ושל אוטובוסים?
קו 22 מזכיר בחלק ממסלול את מסלול קו 21, שבוטל ב-2011. כנראה לא רצו להודות בטעות, שהוא בוטל. במקום זה הופעל קו 22.

קו 11 - אולי צריך לשנות את חלק מהמסלול שלו. אחרת לא ממש מובנת נחיצותו.
 

matan2767

New member
ל-11 היה פוטנציאל אדיר

קווים 11 ו-22 באמת לא כל כך ברור למה צריך אותם
יש בהם כמות סבירה של נוסעים או שלרב זה בזבוז של נהגים ושל אוטובוסים?
קו 22 מזכיר בחלק ממסלול את מסלול קו 21, שבוטל ב-2011. כנראה לא רצו להודות בטעות, שהוא בוטל. במקום זה הופעל קו 22.

קו 11 - אולי צריך לשנות את חלק מהמסלול שלו. אחרת לא ממש מובנת נחיצותו.
ל-11 היה פוטנציאל אדיר
בתור קו שמספק לא מעט קישורים נחוצים בדרך מהירה והיחיד שממש נכנס לתוך הבורסה.
דן פשוט הרגו את הקו הזה כשהורידו לו את התדירות, והם מכניסים אותו לכל חור אפשרי כדי שאולי יתפוס עוד כמה נוסעים.
&nbsp
לגבי 22, אתה צודק. זה אפילו נראה שילוב של 20+21 שלא רצו להחזירם אז הפכו את 22 למפלצת(יש לו גם קטעים ש-20 עשה).
&nbsp
&nbsp
 

orchilit

New member
11 מאוד פוטנציאלי וכאמור התדירות שלו גמרה אותו

ל-11 היה פוטנציאל אדיר
בתור קו שמספק לא מעט קישורים נחוצים בדרך מהירה והיחיד שממש נכנס לתוך הבורסה.
דן פשוט הרגו את הקו הזה כשהורידו לו את התדירות, והם מכניסים אותו לכל חור אפשרי כדי שאולי יתפוס עוד כמה נוסעים.
&nbsp
לגבי 22, אתה צודק. זה אפילו נראה שילוב של 20+21 שלא רצו להחזירם אז הפכו את 22 למפלצת(יש לו גם קטעים ש-20 עשה).
&nbsp
&nbsp
11 מאוד פוטנציאלי וכאמור התדירות שלו גמרה אותו
הוא למעשה מהווה עוקף ציר המסגר ממזרח (וסך הכל אין הרבה פקקים בציר הזה) לעבר הבורסה. היו צריכים לקדם אותו ולא עשו את זה.
 

DRORIKO8

New member
התדירות ירדה כי לא היה שם כמעט נוסעים

ל-11 היה פוטנציאל אדיר
בתור קו שמספק לא מעט קישורים נחוצים בדרך מהירה והיחיד שממש נכנס לתוך הבורסה.
דן פשוט הרגו את הקו הזה כשהורידו לו את התדירות, והם מכניסים אותו לכל חור אפשרי כדי שאולי יתפוס עוד כמה נוסעים.
&nbsp
לגבי 22, אתה צודק. זה אפילו נראה שילוב של 20+21 שלא רצו להחזירם אז הפכו את 22 למפלצת(יש לו גם קטעים ש-20 עשה).
&nbsp
&nbsp
התדירות ירדה כי לא היה שם כמעט נוסעים
עוד כשקראתי את המסלול שלו ברפורמה אמרתי שזה קו שמיועד לכשלון
 

matan2767

New member
אז התשובות שלי

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
אז התשובות שלי
קווים אהובים - 33, 71, 189, 43, 57, 60, 168

קווים שנואים - 7, 11, 22, 42, 204, 104, 19, 45, 89, 67, 55, 68

קו שהייתי יוצר - קו 81 שייסע מבית העלמין בת ים למסוף עמידר בר"ג.
המסלול: אנה פרנק, כ"ט בנובמבר, אלי כהן, יוספטל, איילון, היינה, שלבים, קיבוץ גלויות-לחי-ברלב, הטייסים, עודד, אלוף שדה, רבין, הרא"ה, פנחס, בן אליעזר, אצ"ל
 

1Shir

New member
בסוף שנות התשעים זה היה קו 2

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
בסוף שנות התשעים זה היה קו 2
ביום הולדת 17 שלי (אאל"ט) התאהבתי בקו 9 - אהבות לא נגמרות :)
בשנים האחרונות זה 23, 14 ועוד המון שאם אתחיל זה לא ייגמר
2. אוהבת את כל האוטובוסים ואת כל מוניות השירות :)
3. אולי קו אוטובוס מכפ"ס להרצליה שנוסע ברעננה דרך ויצמן ולא אחוזה
תדירות במקום חצי מ-29
אבל אני בטוחה שיכולים להיות לי רעיונות יותר טובים
מספור? או 28 אם אין או 21
אני מצטערת עניתי בלי מחשבה :)
 

matan2767

New member
את מדברת על 2 לראשון כן?

בסוף שנות התשעים זה היה קו 2
ביום הולדת 17 שלי (אאל"ט) התאהבתי בקו 9 - אהבות לא נגמרות :)
בשנים האחרונות זה 23, 14 ועוד המון שאם אתחיל זה לא ייגמר
2. אוהבת את כל האוטובוסים ואת כל מוניות השירות :)
3. אולי קו אוטובוס מכפ"ס להרצליה שנוסע ברעננה דרך ויצמן ולא אחוזה
תדירות במקום חצי מ-29
אבל אני בטוחה שיכולים להיות לי רעיונות יותר טובים
מספור? או 28 אם אין או 21
אני מצטערת עניתי בלי מחשבה :)
את מדברת על 2 לראשון כן?
 

1Shir

New member
נראה לי שהיה מקניון הזהב (לפני שהיה קיים סינמה סיטי...)

את מדברת על 2 לראשון כן?
נראה לי שהיה מקניון הזהב (לפני שהיה קיים סינמה סיטי...)
אהבתי אותו גם כי הוא היה היחיד שנסע בסוקולוב ובקולנוע פאר
 

mister K

New member
קו 2 הפך לקו 72 שפועל כיום

נראה לי שהיה מקניון הזהב (לפני שהיה קיים סינמה סיטי...)
אהבתי אותו גם כי הוא היה היחיד שנסע בסוקולוב ובקולנוע פאר
קו 2 הפך לקו 72 שפועל כיום
בחולון ובדרום תל אביב המסלול זהה.
השינוי העיקרי הוא במרכז תל אביב. 72 נוסע דרך קינג ג'ורג' ודיזנגוף בשני הכיוונים ולא כפי שנסע קו 2.
 

DRORIKO8

New member
קו חביב

קו 2 הפך לקו 72 שפועל כיום
בחולון ובדרום תל אביב המסלול זהה.
השינוי העיקרי הוא במרכז תל אביב. 72 נוסע דרך קינג ג'ורג' ודיזנגוף בשני הכיוונים ולא כפי שנסע קו 2.
קו חביב
את 129 למשל אני לא אוהב
 

mister K

New member
לשניהם אין לי חיבה מיוחדת

קו חביב
את 129 למשל אני לא אוהב
לשניהם אין לי חיבה מיוחדת
אם כי בנסיעה לחולון אני מעדיף את 129 ואפילו לא חושב לעלות על 72 אם הוא מגיע.
קו 19 לעומת זאת הוא אחד האהובים עלי והוא המועדף עלי בנסיעות לבת ים מכל שאר הקווים. הרבה בזכות המסלול המהיר וקטע הטיסה שיש לו באיילון.
 

DRORIKO8

New member
בגלל הסיבוב בתל גיבורים

לשניהם אין לי חיבה מיוחדת
אם כי בנסיעה לחולון אני מעדיף את 129 ואפילו לא חושב לעלות על 72 אם הוא מגיע.
קו 19 לעומת זאת הוא אחד האהובים עלי והוא המועדף עלי בנסיעות לבת ים מכל שאר הקווים. הרבה בזכות המסלול המהיר וקטע הטיסה שיש לו באיילון.
בגלל הסיבוב בתל גיבורים
129 מראשון לתל אביב זה סיוט,מעדיף בהרבה את 119, הבעיה שהוא לא עובד כל היום

19 אכן קו מהיר ונוח, אבל אם זאת לא מכסה את איזור המצבה-בלפור ולשם כך נוסעים עם 18(שהשתפר מאד מאז השינוי לפני 6 או 7 שנים)
 

mister K

New member
וגם הסיבוב דרך הרצל ונווה עופר

בגלל הסיבוב בתל גיבורים
129 מראשון לתל אביב זה סיוט,מעדיף בהרבה את 119, הבעיה שהוא לא עובד כל היום

19 אכן קו מהיר ונוח, אבל אם זאת לא מכסה את איזור המצבה-בלפור ולשם כך נוסעים עם 18(שהשתפר מאד מאז השינוי לפני 6 או 7 שנים)
וגם הסיבוב דרך הרצל ונווה עופר
 
לקו הזה קראתי "שעתיים" כי לקח לו כמעט שעתיים להגיע למרכז ת"א

נראה לי שהיה מקניון הזהב (לפני שהיה קיים סינמה סיטי...)
אהבתי אותו גם כי הוא היה היחיד שנסע בסוקולוב ובקולנוע פאר
לקו הזה קראתי "שעתיים" כי לקח לו כמעט שעתיים להגיע למרכז ת"א
 

אורי404

New member
גם קו 1 נסע בסוקולוב וליד קולנוע פאר

נראה לי שהיה מקניון הזהב (לפני שהיה קיים סינמה סיטי...)
אהבתי אותו גם כי הוא היה היחיד שנסע בסוקולוב ובקולנוע פאר
גם קו 1 נסע בסוקולוב וליד קולנוע פאר
עד שנות התשעים נסע קו 1 וקו 2 (שכתבת) ברחוב סוקולוב ובקולנוע פאר. קו 1 אז הופעל באמצעות אוטובוסים מפרקיים.
בהמשך שונה מסלול הקווים. ב-2011 כפי שכתבו קו 2 השתנה ל-72 וקו 1 ל-172.
בסוגריים כתב "לפני שהיה קיים סינמה סיטי...". אני חושב שאפשר גם להוסיף את "יס פלנט" במערב ראשון לציון.
 

1Shir

New member
אולי אבל 100% היתה תקופה שרק קו 2 נסע שם - לא זוכרת כמה שנים

גם קו 1 נסע בסוקולוב וליד קולנוע פאר
עד שנות התשעים נסע קו 1 וקו 2 (שכתבת) ברחוב סוקולוב ובקולנוע פאר. קו 1 אז הופעל באמצעות אוטובוסים מפרקיים.
בהמשך שונה מסלול הקווים. ב-2011 כפי שכתבו קו 2 השתנה ל-72 וקו 1 ל-172.
בסוגריים כתב "לפני שהיה קיים סינמה סיטי...". אני חושב שאפשר גם להוסיף את "יס פלנט" במערב ראשון לציון.
אולי אבל 100% היתה תקופה שרק קו 2 נסע שם - לא זוכרת כמה שנים
 

אורי404

New member
אני גם חושב כמוך

אולי אבל 100% היתה תקופה שרק קו 2 נסע שם - לא זוכרת כמה שנים
אני גם חושב כמוך
בהתחלה את קו 1 הוציאו מסקולוב ומאוחר יותר את קו 2 הוציאו.
אני חושב שבקיץ 1998 (ואולי לפני כן) קו 1 כבר לא נסע ברחוב סוקולוב.
 

orchilit

New member
בתור חולוני מלידה, קו 1 נסע מקוגל לסוקולוב ומשם לשנקר

אני גם חושב כמוך
בהתחלה את קו 1 הוציאו מסקולוב ומאוחר יותר את קו 2 הוציאו.
אני חושב שבקיץ 1998 (ואולי לפני כן) קו 1 כבר לא נסע ברחוב סוקולוב.
בתור חולוני מלידה, קו 1 נסע מקוגל לסוקולוב ומשם לשנקר
וזה ככה היה לפחות משנות ה80 עד הרה ארגון ב2011.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה