שינוי היסטורי בקווי השרון!

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
שינוי היסטורי בקווי השרון!

שינוי היסטורי בקווי השרון!
החל מיום ראשון הקרוב, 30/7 ולראשונה מאז ומעולם, יוחלפו כל נסיעות הערב של קו 247 לנסיעות בקווים 47 ו-149 המהירים, שיפעלו עד חצות בשני הכיוונים.
קו 247 המייגע ימשיך לפעול במוצאי שבת בלבד.
לדעתי מדובר בשינוי מבורך שנדרש כבר שנים. אם כי אני כבר צופה תלונות מקרב נוסעים שקו 47 לא יעצור להם פתאום בלא מעט תחנות שקו 247 עוצר בהן.
 

DanBus43Maalit72

Active member
שינוי מבורך! קו 247 קו זוועה מאסף ביותר.

שינוי היסטורי בקווי השרון!
החל מיום ראשון הקרוב, 30/7 ולראשונה מאז ומעולם, יוחלפו כל נסיעות הערב של קו 247 לנסיעות בקווים 47 ו-149 המהירים, שיפעלו עד חצות בשני הכיוונים.
קו 247 המייגע ימשיך לפעול במוצאי שבת בלבד.
לדעתי מדובר בשינוי מבורך שנדרש כבר שנים. אם כי אני כבר צופה תלונות מקרב נוסעים שקו 47 לא יעצור להם פתאום בלא מעט תחנות שקו 247 עוצר בהן.
שינוי מבורך! קו 247 קו זוועה מאסף ביותר.
 

oshri1987sg

Active member
השינוי עצמו מבורך

שינוי מבורך! קו 247 קו זוועה מאסף ביותר.
השינוי עצמו מבורך
אבל יהיה צורך להפעיל גם את קו 48 עד שעה 24.10 לפחות כי קו 47 מתל אביב לא מוריד עד רכבת האוניברסיטה,ואילו קו 48 מוריד בכל התחנות ברוקח
 

DanBus43Maalit72

Active member
חוץ מזה שקו 48 הינו קו נגיש.

השינוי עצמו מבורך
אבל יהיה צורך להפעיל גם את קו 48 עד שעה 24.10 לפחות כי קו 47 מתל אביב לא מוריד עד רכבת האוניברסיטה,ואילו קו 48 מוריד בכל התחנות ברוקח
חוץ מזה שקו 48 הינו קו נגיש.
גם אותו צריך להפעיל לפחות עד 24:00 בלילה.
 

orchilit

New member
גם לפי אתר מטרופולין וכל קו, 47 מוריד ואוסף בכל תחנותיו !

השינוי עצמו מבורך
אבל יהיה צורך להפעיל גם את קו 48 עד שעה 24.10 לפחות כי קו 47 מתל אביב לא מוריד עד רכבת האוניברסיטה,ואילו קו 48 מוריד בכל התחנות ברוקח
גם לפי אתר מטרופולין וכל קו, 47 מוריד ואוסף בכל תחנותיו !
בדקתי את זה במקרה לפני שבוע , והתפלאתי בעצמי לגלות את זה.
 

mister K

New member
לכיוון רעננה הקו לא מוריד עד רכבת האוניברסיטה

גם לפי אתר מטרופולין וכל קו, 47 מוריד ואוסף בכל תחנותיו !
בדקתי את זה במקרה לפני שבוע , והתפלאתי בעצמי לגלות את זה.
לכיוון רעננה הקו לא מוריד עד רכבת האוניברסיטה
לכיוון תל אביב הוא אוסף ומוריד בכל התחנות.
פעם גם בכיוון הזה הוא לא היה אוסף אחרי רכבת האוניברסיטה וזה השתנה, לא ברור לי למה.
 

orchilit

New member
סליחה, בדקתי שוב וצודק - כנראה בדקתי פעמיים את אותו כיוון.

לכיוון רעננה הקו לא מוריד עד רכבת האוניברסיטה
לכיוון תל אביב הוא אוסף ומוריד בכל התחנות.
פעם גם בכיוון הזה הוא לא היה אוסף אחרי רכבת האוניברסיטה וזה השתנה, לא ברור לי למה.
סליחה, בדקתי שוב וצודק - כנראה בדקתי פעמיים את אותו כיוון.
 

mister K

New member
לנוסעים בתוך ת"א יש מספיק קווים אחרים

השינוי עצמו מבורך
אבל יהיה צורך להפעיל גם את קו 48 עד שעה 24.10 לפחות כי קו 47 מתל אביב לא מוריד עד רכבת האוניברסיטה,ואילו קו 48 מוריד בכל התחנות ברוקח
לנוסעים בתוך ת"א יש מספיק קווים אחרים
בכל קטע בו 47 נוסע יש קווים אחרים בתדירות משותפת טובה שמכסים את המסלול שלו. זו לא סיבה להפעיל במיוחד את 48.
אם כבר אז יכולה להיווצר בעיה בהרצליה, שם 47 עוצר בהרבה פחות תחנות מ-247 וגם לא עושה את הסיבוב דרך הרב קוק ווייצמן.
 

אורי404

New member
מקווה לחשוב, שנעשתה בדיקה לפני כן

לנוסעים בתוך ת"א יש מספיק קווים אחרים
בכל קטע בו 47 נוסע יש קווים אחרים בתדירות משותפת טובה שמכסים את המסלול שלו. זו לא סיבה להפעיל במיוחד את 48.
אם כבר אז יכולה להיווצר בעיה בהרצליה, שם 47 עוצר בהרבה פחות תחנות מ-247 וגם לא עושה את הסיבוב דרך הרב קוק ווייצמן.
מקווה לחשוב, שנעשתה בדיקה לפני כן
אולי נעשתה בדיקה ממושכת. בין אם באמצעות סוקרים או באמצעות מעקב אחר של מספר העולים בתחנות בלב הרצליה. אם זה נעשה ומצאו, שלא הרבה נוסעים בקטע הזה, בהשוואה לשימוש בקו 501, אז אין נפגעים רבים בשינוי הזה.
 
לא מכיר את הקו, במה השינוי מועיל?

שינוי היסטורי בקווי השרון!
החל מיום ראשון הקרוב, 30/7 ולראשונה מאז ומעולם, יוחלפו כל נסיעות הערב של קו 247 לנסיעות בקווים 47 ו-149 המהירים, שיפעלו עד חצות בשני הכיוונים.
קו 247 המייגע ימשיך לפעול במוצאי שבת בלבד.
לדעתי מדובר בשינוי מבורך שנדרש כבר שנים. אם כי אני כבר צופה תלונות מקרב נוסעים שקו 47 לא יעצור להם פתאום בלא מעט תחנות שקו 247 עוצר בהן.
לא מכיר את הקו, במה השינוי מועיל?
 

oshri1987sg

Active member
בנסיעה לכפר סבא

לא מכיר את הקו, במה השינוי מועיל?
בנסיעה לכפר סבא
ממסוף כרמלית,אלנבי,המלך ג'ורג' וכיכר רבין מתקצר עד מאוד זמן הנסיעה כי הקו
לא עושה סיבוב ארוך דרך:רמת השרון הרצליה ורעננה
אך מנגד יש להפעיל עוד שני קוים בערב
48-כי זה הקו היחיד שמקשר בין חלקים ממרכז הרצליה לחלקים במרכז ת"א ש247 מקשר היום אליהם
572-שחוץ מקו 247 הוא היחיד שמקשר בין רמת השרוטן לכפר סבא
 
קו מהיר כמו 567 הבנתי

בנסיעה לכפר סבא
ממסוף כרמלית,אלנבי,המלך ג'ורג' וכיכר רבין מתקצר עד מאוד זמן הנסיעה כי הקו
לא עושה סיבוב ארוך דרך:רמת השרון הרצליה ורעננה
אך מנגד יש להפעיל עוד שני קוים בערב
48-כי זה הקו היחיד שמקשר בין חלקים ממרכז הרצליה לחלקים במרכז ת"א ש247 מקשר היום אליהם
572-שחוץ מקו 247 הוא היחיד שמקשר בין רמת השרוטן לכפר סבא
קו מהיר כמו 567 הבנתי
 

alantan

New member
לא נראה לי שיש צורך ב-572 בערב אלא תגבור תדירותו של 29

בנסיעה לכפר סבא
ממסוף כרמלית,אלנבי,המלך ג'ורג' וכיכר רבין מתקצר עד מאוד זמן הנסיעה כי הקו
לא עושה סיבוב ארוך דרך:רמת השרון הרצליה ורעננה
אך מנגד יש להפעיל עוד שני קוים בערב
48-כי זה הקו היחיד שמקשר בין חלקים ממרכז הרצליה לחלקים במרכז ת"א ש247 מקשר היום אליהם
572-שחוץ מקו 247 הוא היחיד שמקשר בין רמת השרוטן לכפר סבא
לא נראה לי שיש צורך ב-572 בערב אלא תגבור תדירותו של 29
מאוד פשוט להחליף מקו 29 לקו 48 וקווים נוספים אם רוצים להגיע מכפר סבא לרמת השרון.
 

oshri1987sg

Active member
אם לא להפעיל את קו 572 יש צורך שיהיה תחליף אחר לקו

לא נראה לי שיש צורך ב-572 בערב אלא תגבור תדירותו של 29
מאוד פשוט להחליף מקו 29 לקו 48 וקווים נוספים אם רוצים להגיע מכפר סבא לרמת השרון.
אם לא להפעיל את קו 572 יש צורך שיהיה תחליף אחר לקו
מרמת השרון לכפר סבא בערב במקום קו 247 שיפסיק לעבוד בימי חול
 

EHP12

Active member
קו 572 עם התדירות הנמוכה שלו לא היווה אף פעם קישור טוב

אם לא להפעיל את קו 572 יש צורך שיהיה תחליף אחר לקו
מרמת השרון לכפר סבא בערב במקום קו 247 שיפסיק לעבוד בימי חול
קו 572 עם התדירות הנמוכה שלו לא היווה אף פעם קישור טוב
בין רמת השרון וכפר סבא.
 

אורי404

New member
מעבר לזה. היו בקשות לקצר את 572 לצומת רעננה

קו 572 עם התדירות הנמוכה שלו לא היווה אף פעם קישור טוב
בין רמת השרון וכפר סבא.
מעבר לזה. היו בקשות לקצר את 572 לצומת רעננה
בשנה שעברה פורסמה כתבה באחד המקומונים בשרון. בכתבה היו בקשות שונות של תושבי השרון ושל הרשויות המקומיות. בין היתר הייתה הבקשה לקצר את קו 572 לצומת רעננה. מאז יצא המכרז ופורסם המפעיל הזוכה. לא יודע האם בפועל אכן יקוצר 572, אבל היו בקשות לזה.
 

oshri1987sg

Active member
אם קו 572 היה מתוגבר הוא היה יכול

מעבר לזה. היו בקשות לקצר את 572 לצומת רעננה
בשנה שעברה פורסמה כתבה באחד המקומונים בשרון. בכתבה היו בקשות שונות של תושבי השרון ושל הרשויות המקומיות. בין היתר הייתה הבקשה לקצר את קו 572 לצומת רעננה. מאז יצא המכרז ופורסם המפעיל הזוכה. לא יודע האם בפועל אכן יקוצר 572, אבל היו בקשות לזה.
אם קו 572 היה מתוגבר הוא היה יכול
להיות קישור טוב
1.בין רעננה והרצליה לאוניברסיטת ת"א
2.בין רמת השרון לכפר סבא
 

אורי404

New member
יש אלטרנטיבות

אם קו 572 היה מתוגבר הוא היה יכול
להיות קישור טוב
1.בין רעננה והרצליה לאוניברסיטת ת"א
2.בין רמת השרון לכפר סבא
יש אלטרנטיבות
בשעות, שהקו פועל יש קישור מרעננה ומהרצליה לאוניברסיטת תל אביב. מעבר לזה מהאזור שקרוב יותר לרעננה, אפשר להגיע לצומת רעננה ומשם 575. באזורים אחרים אולי עדיף לנסוע בקו 347 ומדרך נמיר ללכת או להחליף לאוטובוסים בתדירות גבוהה.

לגבי רמת השרון לכפר סבא; אני לא בטוח שיש צורך רב. כיום אפשר לנסוע בקו 47 או 524/525. בהרצליה או ברעננה להחליף ל-29/39. לפי התכנית של מכרז שרון-חולון קו 525 צפוי לעבור שינוי; נסיעה לרעננה. במידה והוא לא ייסע דרך לב הרצליה, יהיה אפשר לנסוע בו לכיוון רעננה ושם להחליף ל-29/39. קו 524 לא יהיה רלוונטי, כיוון שתחנת הקצה שלו עתידה להיות ברמת השרון.
מעבר לזה יש אלטרנטיבות אחרות. למשל אם נמצאים קרוב לכפר הירוק, עדיף להגיע לשם ולהמשיך ב-149/349 או 575. אם נמצאים קרוב לצומת מורשה (שביל הולכי הרגל), אפשר להגיע לכפר סבא ולתוכה ב-567, 575, 149 או 349. עוד לאזור כפר סבא (ולא מרכז העיר) ניתן להגיע ב-640, 468, 425 או 170.
 

אורי404

New member
כמובן גם אפשרות לנסוע ב-572

יש אלטרנטיבות
בשעות, שהקו פועל יש קישור מרעננה ומהרצליה לאוניברסיטת תל אביב. מעבר לזה מהאזור שקרוב יותר לרעננה, אפשר להגיע לצומת רעננה ומשם 575. באזורים אחרים אולי עדיף לנסוע בקו 347 ומדרך נמיר ללכת או להחליף לאוטובוסים בתדירות גבוהה.

לגבי רמת השרון לכפר סבא; אני לא בטוח שיש צורך רב. כיום אפשר לנסוע בקו 47 או 524/525. בהרצליה או ברעננה להחליף ל-29/39. לפי התכנית של מכרז שרון-חולון קו 525 צפוי לעבור שינוי; נסיעה לרעננה. במידה והוא לא ייסע דרך לב הרצליה, יהיה אפשר לנסוע בו לכיוון רעננה ושם להחליף ל-29/39. קו 524 לא יהיה רלוונטי, כיוון שתחנת הקצה שלו עתידה להיות ברמת השרון.
מעבר לזה יש אלטרנטיבות אחרות. למשל אם נמצאים קרוב לכפר הירוק, עדיף להגיע לשם ולהמשיך ב-149/349 או 575. אם נמצאים קרוב לצומת מורשה (שביל הולכי הרגל), אפשר להגיע לכפר סבא ולתוכה ב-567, 575, 149 או 349. עוד לאזור כפר סבא (ולא מרכז העיר) ניתן להגיע ב-640, 468, 425 או 170.
כמובן גם אפשרות לנסוע ב-572
ובצומת רעננה להחליף לאחד מהקווים הרבים. אם אני לא טועה הרב בקו משתמשים בו בעיקר באזור הרצליה ורעננה. פחות בכפר סבא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה