בגלל תאונה רכבת מהירה מת"א לחיפה במקום 49 דק' 139 דק'

מצב
הנושא נעול.

trilliane

Well-known member
מנהל
בגלל תאונה רכבת מהירה מת"א לחיפה במקום 49 דק' 139 דק'


בגלל תאונה רכבת מהירה מת"א לחיפה במקום 49 דק' 139 דק'

בכוונה לא עליתי על האוטובוסים הראשונים של קו 900 או הרכבת הראשונה מת"א לחיפה כדי לא למצוא את עצמי נדחקת ולחוצה. בחרתי רכבת סולידית ומהירה שיצאה מארלוזרוב (לא, אני לא מתכוונת לקרוא לתחנה הזאת ע"ש מנהל הרכבת לשעבר
) ב-22:23 והייתה אמורה להגיע לחוף הכרמל ב-23:12.

בתחנת הרצלייה (שבה לא הייתה אמורה לעצור כלל) היא עצרה פתאום. בהתחלה לא נאמר לנו דבר; אחרי יותר מעשר דקות של עצירה הכרוז (האנושי) עדכן "עקב מפגש רכבות הרכבת תתעכב מספר דקות". ואח"כ שוב... ושוב... ושוב... ושוב...
מספר הדקות הגיע לכ-60 בסופו של דבר, ואז כצפוי הרכבת גם הפכה למאספת. ב-23:32 יצאנו מהרצלייה, ב-00:32 ירדתי בחוף הכרמל מותשת, רעבה ועצבנית. לפחות לא מיהרתי לשום מקום...
(רק רציתי לחזור הביתה בשלום).

את שני כרטיסים הפיצוי אני יכולה לקבל מתישהו, כי היה סגור. יפה להם, לתת כרטיס נסיעה לכל חצי שעה עיכוב.

בדיעבד מתברר שהייתה תאונה ורכבת התנגשה ברכב פרטי (לא מצאתי עדכון באתרי חדשות, אבל יש תמונות ועדכונים ברוטר).

לא יודעת מי אשם, אני מניחה שהנהג אדיוט (זה בד"כ המצב) אבל מה שמרגיז הוא שהוחזקנו כבני ערובה, אף אחד לא אמר מה באמת קרה או כמה זמן ניתקע. אולי יש אנשים שהיו מעדיפים לקחת מונית או אוטובוס... מתייחסים לנוסעים כאל קהל שבוי.


 

trilliane

Well-known member
מנהל
* 129

בגלל תאונה רכבת מהירה מת"א לחיפה במקום 49 דק' 139 דק'

בכוונה לא עליתי על האוטובוסים הראשונים של קו 900 או הרכבת הראשונה מת"א לחיפה כדי לא למצוא את עצמי נדחקת ולחוצה. בחרתי רכבת סולידית ומהירה שיצאה מארלוזרוב (לא, אני לא מתכוונת לקרוא לתחנה הזאת ע"ש מנהל הרכבת לשעבר
) ב-22:23 והייתה אמורה להגיע לחוף הכרמל ב-23:12.

בתחנת הרצלייה (שבה לא הייתה אמורה לעצור כלל) היא עצרה פתאום. בהתחלה לא נאמר לנו דבר; אחרי יותר מעשר דקות של עצירה הכרוז (האנושי) עדכן "עקב מפגש רכבות הרכבת תתעכב מספר דקות". ואח"כ שוב... ושוב... ושוב... ושוב...
מספר הדקות הגיע לכ-60 בסופו של דבר, ואז כצפוי הרכבת גם הפכה למאספת. ב-23:32 יצאנו מהרצלייה, ב-00:32 ירדתי בחוף הכרמל מותשת, רעבה ועצבנית. לפחות לא מיהרתי לשום מקום...
(רק רציתי לחזור הביתה בשלום).

את שני כרטיסים הפיצוי אני יכולה לקבל מתישהו, כי היה סגור. יפה להם, לתת כרטיס נסיעה לכל חצי שעה עיכוב.

בדיעבד מתברר שהייתה תאונה ורכבת התנגשה ברכב פרטי (לא מצאתי עדכון באתרי חדשות, אבל יש תמונות ועדכונים ברוטר).

לא יודעת מי אשם, אני מניחה שהנהג אדיוט (זה בד"כ המצב) אבל מה שמרגיז הוא שהוחזקנו כבני ערובה, אף אחד לא אמר מה באמת קרה או כמה זמן ניתקע. אולי יש אנשים שהיו מעדיפים לקחת מונית או אוטובוס... מתייחסים לנוסעים כאל קהל שבוי.
* 129
 

J e n i e

New member
את יכולה לקבל את כרטיס הפיצוי בדואר

בגלל תאונה רכבת מהירה מת"א לחיפה במקום 49 דק' 139 דק'

בכוונה לא עליתי על האוטובוסים הראשונים של קו 900 או הרכבת הראשונה מת"א לחיפה כדי לא למצוא את עצמי נדחקת ולחוצה. בחרתי רכבת סולידית ומהירה שיצאה מארלוזרוב (לא, אני לא מתכוונת לקרוא לתחנה הזאת ע"ש מנהל הרכבת לשעבר
) ב-22:23 והייתה אמורה להגיע לחוף הכרמל ב-23:12.

בתחנת הרצלייה (שבה לא הייתה אמורה לעצור כלל) היא עצרה פתאום. בהתחלה לא נאמר לנו דבר; אחרי יותר מעשר דקות של עצירה הכרוז (האנושי) עדכן "עקב מפגש רכבות הרכבת תתעכב מספר דקות". ואח"כ שוב... ושוב... ושוב... ושוב...
מספר הדקות הגיע לכ-60 בסופו של דבר, ואז כצפוי הרכבת גם הפכה למאספת. ב-23:32 יצאנו מהרצלייה, ב-00:32 ירדתי בחוף הכרמל מותשת, רעבה ועצבנית. לפחות לא מיהרתי לשום מקום...
(רק רציתי לחזור הביתה בשלום).

את שני כרטיסים הפיצוי אני יכולה לקבל מתישהו, כי היה סגור. יפה להם, לתת כרטיס נסיעה לכל חצי שעה עיכוב.

בדיעבד מתברר שהייתה תאונה ורכבת התנגשה ברכב פרטי (לא מצאתי עדכון באתרי חדשות, אבל יש תמונות ועדכונים ברוטר).

לא יודעת מי אשם, אני מניחה שהנהג אדיוט (זה בד"כ המצב) אבל מה שמרגיז הוא שהוחזקנו כבני ערובה, אף אחד לא אמר מה באמת קרה או כמה זמן ניתקע. אולי יש אנשים שהיו מעדיפים לקחת מונית או אוטובוס... מתייחסים לנוסעים כאל קהל שבוי.
את יכולה לקבל את כרטיס הפיצוי בדואר
ממלאים טופס באתר עם מספר רב קו, והם שולחים. אני מעדיפה את זה על לחכות בתור בקופה בעיקר כשיש בלאגן.
 

25306yosef

New member
כיצד היית מגיבה אם טרקטור היה פוגע בכבל התקשורת של הרכבת?

בגלל תאונה רכבת מהירה מת"א לחיפה במקום 49 דק' 139 דק'

בכוונה לא עליתי על האוטובוסים הראשונים של קו 900 או הרכבת הראשונה מת"א לחיפה כדי לא למצוא את עצמי נדחקת ולחוצה. בחרתי רכבת סולידית ומהירה שיצאה מארלוזרוב (לא, אני לא מתכוונת לקרוא לתחנה הזאת ע"ש מנהל הרכבת לשעבר
) ב-22:23 והייתה אמורה להגיע לחוף הכרמל ב-23:12.

בתחנת הרצלייה (שבה לא הייתה אמורה לעצור כלל) היא עצרה פתאום. בהתחלה לא נאמר לנו דבר; אחרי יותר מעשר דקות של עצירה הכרוז (האנושי) עדכן "עקב מפגש רכבות הרכבת תתעכב מספר דקות". ואח"כ שוב... ושוב... ושוב... ושוב...
מספר הדקות הגיע לכ-60 בסופו של דבר, ואז כצפוי הרכבת גם הפכה למאספת. ב-23:32 יצאנו מהרצלייה, ב-00:32 ירדתי בחוף הכרמל מותשת, רעבה ועצבנית. לפחות לא מיהרתי לשום מקום...
(רק רציתי לחזור הביתה בשלום).

את שני כרטיסים הפיצוי אני יכולה לקבל מתישהו, כי היה סגור. יפה להם, לתת כרטיס נסיעה לכל חצי שעה עיכוב.

בדיעבד מתברר שהייתה תאונה ורכבת התנגשה ברכב פרטי (לא מצאתי עדכון באתרי חדשות, אבל יש תמונות ועדכונים ברוטר).

לא יודעת מי אשם, אני מניחה שהנהג אדיוט (זה בד"כ המצב) אבל מה שמרגיז הוא שהוחזקנו כבני ערובה, אף אחד לא אמר מה באמת קרה או כמה זמן ניתקע. אולי יש אנשים שהיו מעדיפים לקחת מונית או אוטובוס... מתייחסים לנוסעים כאל קהל שבוי.
כיצד היית מגיבה אם טרקטור היה פוגע בכבל התקשורת של הרכבת?
לפני 30 שנה כאשר קו הרכבת חיפה תל אביב היה עם מסילה אחת בלבד, קרה כמה פעמים שטרקטור פגע בכבל התקשורת של הרכבת ומערכת האיתות הושבתה לחלוטין.

הבעיה האמיתית לא היתה בכך שמערכת האיתות הושבתה לחלוטין, אלא בגלל שהיה צורך לבצע מפגשי רכבות בתחנות תפעוליות בלתי מאוישות המופעלות בשלט רחוק. במצב תפעול תקין יש לאתת שליטה על המסוטים בתחנה התפעולית הרחוקה המופעלת בשלט רחוק.

אך בשל ניתוק כבל התקשורת, לא היתה לאתת כל אפשרות לשלוט על המסוטים בתחנה התפעולית המרוחקת ומפגשי הרכבות בוצעו באמצעות הזזת מסוטים ידנית עם מנואלה....

בקיצור, נסיעה מחיפה לתל אביב לקחה שעתיים (120 דקות) עם שתי עצירות ארוכות בשני הצדדים של התחנה המושבתת היכן שקיימים המסוטים ועצירה אחת קצרה נוספת ליד מבנה התחנה לצורך שימוש בתא הטלפון הרכבתי ששם גם נמצאת המנואלה בדיוק למצבים שכאלה. ואגב, זה היה בתחנת דור.

********************

ועוד משהו משנות ה-80 שנזכרתי. רכבת יצאה מחיפה בת גלים בשעה 11:30. בשעה 11:42 עצרה בעתלית בגלל תקלה טכנית בקטר. הרכבת עמדה בעתלית עד השעה 12:40 לערך מאחר וקטר מחליף נשלח ממוסך חיפה ועד שהגיע לעתלית והתחבר לרכבת היה כבר 12:30 לערך. הרכבת הגיעה לתל אביב בשעה 13:30 לערך במקום בשעה 12:45.

בקיצור, הרבה מאוד אנשים עברו את מה שאת עברת אתמול בווראיציות שונות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בעצבים... ולא נוסעת ברכבת כשזה קריטי, זה הלקח שלי

כיצד היית מגיבה אם טרקטור היה פוגע בכבל התקשורת של הרכבת?
לפני 30 שנה כאשר קו הרכבת חיפה תל אביב היה עם מסילה אחת בלבד, קרה כמה פעמים שטרקטור פגע בכבל התקשורת של הרכבת ומערכת האיתות הושבתה לחלוטין.

הבעיה האמיתית לא היתה בכך שמערכת האיתות הושבתה לחלוטין, אלא בגלל שהיה צורך לבצע מפגשי רכבות בתחנות תפעוליות בלתי מאוישות המופעלות בשלט רחוק. במצב תפעול תקין יש לאתת שליטה על המסוטים בתחנה התפעולית הרחוקה המופעלת בשלט רחוק.

אך בשל ניתוק כבל התקשורת, לא היתה לאתת כל אפשרות לשלוט על המסוטים בתחנה התפעולית המרוחקת ומפגשי הרכבות בוצעו באמצעות הזזת מסוטים ידנית עם מנואלה....

בקיצור, נסיעה מחיפה לתל אביב לקחה שעתיים (120 דקות) עם שתי עצירות ארוכות בשני הצדדים של התחנה המושבתת היכן שקיימים המסוטים ועצירה אחת קצרה נוספת ליד מבנה התחנה לצורך שימוש בתא הטלפון הרכבתי ששם גם נמצאת המנואלה בדיוק למצבים שכאלה. ואגב, זה היה בתחנת דור.

********************

ועוד משהו משנות ה-80 שנזכרתי. רכבת יצאה מחיפה בת גלים בשעה 11:30. בשעה 11:42 עצרה בעתלית בגלל תקלה טכנית בקטר. הרכבת עמדה בעתלית עד השעה 12:40 לערך מאחר וקטר מחליף נשלח ממוסך חיפה ועד שהגיע לעתלית והתחבר לרכבת היה כבר 12:30 לערך. הרכבת הגיעה לתל אביב בשעה 13:30 לערך במקום בשעה 12:45.

בקיצור, הרבה מאוד אנשים עברו את מה שאת עברת אתמול בווראיציות שונות.
בעצבים... ולא נוסעת ברכבת כשזה קריטי, זה הלקח שלי
מחר אני צריכה להגיע למקום שנמצא כקילומטר מתחנת הרכבת, ומכיוון שזה יצריך החלפה ואני לא יכולה לאחר אני פשוט נוסעת הלילה לישון אצל המשפחה ומחר אסע לשם ברכב פרטי, עם מקדם ביטחון, אבל כזה שבשליטתי.

הבעיה לא הייתה רק איחור של שעה ועשרים דקות אלא גם חוסר האונים, העובדה שתקעו אותנו בקרון בלי שום הסבר, לא סיפקו שום צפי, שום עדכון לו"ז למתי באמת נגיע, בלי שום חלופות.

אגב, די מעצבן שלמי שמחכה בתחנה יש זמן מעודכן על הגעת הרכבת (כשקיים), אבל לנוסעים השבויים אין שום עדכון בזמנים כשהיא מאחרת (גם אם זה בכמה דקות), וחלקם נסמכים על תח"צ להמשך הנסיעה או שמישהו יבוא לאסוף אותם ופשוט תלושים באוויר.
 

luckydude

Active member
זה בעייה עם מפגשי הכביש-מסילה אבל כדאי לציין שימיו של המפגש

בעצבים... ולא נוסעת ברכבת כשזה קריטי, זה הלקח שלי
מחר אני צריכה להגיע למקום שנמצא כקילומטר מתחנת הרכבת, ומכיוון שזה יצריך החלפה ואני לא יכולה לאחר אני פשוט נוסעת הלילה לישון אצל המשפחה ומחר אסע לשם ברכב פרטי, עם מקדם ביטחון, אבל כזה שבשליטתי.

הבעיה לא הייתה רק איחור של שעה ועשרים דקות אלא גם חוסר האונים, העובדה שתקעו אותנו בקרון בלי שום הסבר, לא סיפקו שום צפי, שום עדכון לו"ז למתי באמת נגיע, בלי שום חלופות.

אגב, די מעצבן שלמי שמחכה בתחנה יש זמן מעודכן על הגעת הרכבת (כשקיים), אבל לנוסעים השבויים אין שום עדכון בזמנים כשהיא מאחרת (גם אם זה בכמה דקות), וחלקם נסמכים על תח"צ להמשך הנסיעה או שמישהו יבוא לאסוף אותם ופשוט תלושים באוויר.
זה בעייה עם מפגשי הכביש-מסילה אבל כדאי לציין שימיו של המפגש
המסויים הזה ספורים... הוא יתבטל עם סיום פרוייקט כביש 531.
&nbsp
אם אינני טועה מדובר במפגש העמוס ביותר שעדיין קיים בתוואי שבין ת״א לחיפה, ובאמת שלא נשארו הרבה כאלו.
 

XrayCharlie

New member
ובכביש אין תאונות?

בעצבים... ולא נוסעת ברכבת כשזה קריטי, זה הלקח שלי
מחר אני צריכה להגיע למקום שנמצא כקילומטר מתחנת הרכבת, ומכיוון שזה יצריך החלפה ואני לא יכולה לאחר אני פשוט נוסעת הלילה לישון אצל המשפחה ומחר אסע לשם ברכב פרטי, עם מקדם ביטחון, אבל כזה שבשליטתי.

הבעיה לא הייתה רק איחור של שעה ועשרים דקות אלא גם חוסר האונים, העובדה שתקעו אותנו בקרון בלי שום הסבר, לא סיפקו שום צפי, שום עדכון לו"ז למתי באמת נגיע, בלי שום חלופות.

אגב, די מעצבן שלמי שמחכה בתחנה יש זמן מעודכן על הגעת הרכבת (כשקיים), אבל לנוסעים השבויים אין שום עדכון בזמנים כשהיא מאחרת (גם אם זה בכמה דקות), וחלקם נסמכים על תח"צ להמשך הנסיעה או שמישהו יבוא לאסוף אותם ופשוט תלושים באוויר.
ובכביש אין תאונות?
לקח לי היום כמעט שעה לעבור פחות מ-10 ק"מ באזור יוקנעם (והבנתי שמי שנסע על כביש 6 מצבו היה גרוע יותר) בגלל מטען שנפל על הכביש.
אז?
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בכביש יש לך בד"כ אפשרות לדרכים חלופיות

ובכביש אין תאונות?
לקח לי היום כמעט שעה לעבור פחות מ-10 ק"מ באזור יוקנעם (והבנתי שמי שנסע על כביש 6 מצבו היה גרוע יותר) בגלל מטען שנפל על הכביש.
אז?
&nbsp
בכביש יש לך בד"כ אפשרות לדרכים חלופיות
יש לך אפשרות לעצור בתחנת דלק ולאכול. יש לך וייז ועזרים אחרים שבד"כ נותנים לך מידע מראש או צפי תוך כדי. אתה לא תקוע בקרון על הפסים לזמן בלתי ידוע כשכל כמה דקות משקרים לך שזה עוד כמה דקות. והכי חשוב, אתה כבר ברכב, אתה לא תלוי בלו"ז של נסיעת המשך שאולי כבר לא קיימת.
 
אזרחים חושבים שתאונות ועומסים הם גזירת גורל

ובכביש אין תאונות?
לקח לי היום כמעט שעה לעבור פחות מ-10 ק"מ באזור יוקנעם (והבנתי שמי שנסע על כביש 6 מצבו היה גרוע יותר) בגלל מטען שנפל על הכביש.
אז?
&nbsp
אזרחים חושבים שתאונות ועומסים הם גזירת גורל
ואילו תאונת אוטובוס ורכבת אפשר להאשים מישהו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
וניצן חושב שאפשר למלא את הפורום בדמגוגיה וזה יצליח לו

אזרחים חושבים שתאונות ועומסים הם גזירת גורל
ואילו תאונת אוטובוס ורכבת אפשר להאשים מישהו.
וניצן חושב שאפשר למלא את הפורום בדמגוגיה וזה יצליח לו
הכללות זה דבר מעצבן, מה?

ראשית, בתאונות בד"כ יש מי להאשים, וייתכן שכך גם כאן, אבל זה לא העניין.
כתבתי והבהרתי יותר מפעם אחת שהבעיה היא בחוסר השקיפות ובהתייחסות לנוסעים כקהל שבוי חסר אונים שלא מגיע לו לדעת מה באמת קורה ולקבל מידע כדי לקבל החלטות.

האם זו הפעם הראשונה שיש תאונת רכבת כזאת? לא.
האם לעובדי הרכבת יש ניסיון מסוים בנושא? כן.

אז למה לשקר לנו כל כמה דקות עם הודעה לקונית של "עקב מפגש רכבות הרכבת תתעכב כמה דקות"? ולמה לא טורחים לומר זאת מלכתחילה? הכריזה הראשונה הייתה אחרי עצירה של יותר מעשר דקות, ואז המשיכו לחזור על השקר הזה כל עשר דקות, בסופו של דבר העיכוב הצטבר לשעה.

במקום לומר "הייתה תאונה, אנחנו צופים שהרכבת תתעכב לפחות כחצי שעה אולי שעה" ולתת לנו את המידע והאפשרות להחליט מה אנחנו עושים!
במקרה שלנו היינו תקועים בתחנת הרצלייה, אפשר היה לתת לנו מידע, לאפשר לנו לרדת ולקבל החלטה מושכלת בעצמנו במקום לתקוע אותנו בחוסר אונים וחוסר ידיעה כלקוחות שבויים.

לא בניתי על נסיעה של יותר משעתיים ברכבת והגעה הביתה אחרי 1, הייתי מורעבת! לו ידעתי שנהיה שם שעה, הייתי רוצה שיאפשרו לנו לרדת ולקנות מזון ושתייה למשל. אני בטוחה שהיו עוד אנשים צמאים ורעבים.

ומה לגבי האפשרות לרדת, לקבל חזרה את עלות הנסיעה ולנסוע משם בדרכים חלופיות? גם זו הייתה אפשרות.

הם גם ידעו שהרכבת תהפוך אח"כ למאספת, כלומר הנסיעה תתארך בעוד 20 דקות לפחות... אבל למה לעדכן את הלקוחות? ומה אם לתת לנו צפי חדש להגעה? אני לא אמורה לתכנן את הזמן שלי? הוא הפקר?

בקיצור, הנקודה כאן היא פחות התאונה ויותר האופן שבו האחראים טיפלו בה, האופן שבו הם התייחסו (או ליתר דיוק לא) התייחסו לנוסעים.
 
והנרי פורד מכר מכוניות בכל צבע שהוא שחור

וניצן חושב שאפשר למלא את הפורום בדמגוגיה וזה יצליח לו
הכללות זה דבר מעצבן, מה?

ראשית, בתאונות בד"כ יש מי להאשים, וייתכן שכך גם כאן, אבל זה לא העניין.
כתבתי והבהרתי יותר מפעם אחת שהבעיה היא בחוסר השקיפות ובהתייחסות לנוסעים כקהל שבוי חסר אונים שלא מגיע לו לדעת מה באמת קורה ולקבל מידע כדי לקבל החלטות.

האם זו הפעם הראשונה שיש תאונת רכבת כזאת? לא.
האם לעובדי הרכבת יש ניסיון מסוים בנושא? כן.

אז למה לשקר לנו כל כמה דקות עם הודעה לקונית של "עקב מפגש רכבות הרכבת תתעכב כמה דקות"? ולמה לא טורחים לומר זאת מלכתחילה? הכריזה הראשונה הייתה אחרי עצירה של יותר מעשר דקות, ואז המשיכו לחזור על השקר הזה כל עשר דקות, בסופו של דבר העיכוב הצטבר לשעה.

במקום לומר "הייתה תאונה, אנחנו צופים שהרכבת תתעכב לפחות כחצי שעה אולי שעה" ולתת לנו את המידע והאפשרות להחליט מה אנחנו עושים!
במקרה שלנו היינו תקועים בתחנת הרצלייה, אפשר היה לתת לנו מידע, לאפשר לנו לרדת ולקבל החלטה מושכלת בעצמנו במקום לתקוע אותנו בחוסר אונים וחוסר ידיעה כלקוחות שבויים.

לא בניתי על נסיעה של יותר משעתיים ברכבת והגעה הביתה אחרי 1, הייתי מורעבת! לו ידעתי שנהיה שם שעה, הייתי רוצה שיאפשרו לנו לרדת ולקנות מזון ושתייה למשל. אני בטוחה שהיו עוד אנשים צמאים ורעבים.

ומה לגבי האפשרות לרדת, לקבל חזרה את עלות הנסיעה ולנסוע משם בדרכים חלופיות? גם זו הייתה אפשרות.

הם גם ידעו שהרכבת תהפוך אח"כ למאספת, כלומר הנסיעה תתארך בעוד 20 דקות לפחות... אבל למה לעדכן את הלקוחות? ומה אם לתת לנו צפי חדש להגעה? אני לא אמורה לתכנן את הזמן שלי? הוא הפקר?

בקיצור, הנקודה כאן היא פחות התאונה ויותר האופן שבו האחראים טיפלו בה, האופן שבו הם התייחסו (או ליתר דיוק לא) התייחסו לנוסעים.
והנרי פורד מכר מכוניות בכל צבע שהוא שחור
הגבתי בתגובה לא קשורה.
איך זה קשור לתגובה שלי?
רשמתי רק שנוסעים ברכב פרטי לא מאשימים את המדינה\חברה אם יש תקלה בנסיעה, מה שלא קורה באוטובוס.
לא הגבתי להודעות שלך.
שיהיו לך רק נסיעות מוצלחות. יום טוב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה מיתמם; הגבת בחיזוק לתגובה ישירה לדבריי בנושא שפתחתי

והנרי פורד מכר מכוניות בכל צבע שהוא שחור
הגבתי בתגובה לא קשורה.
איך זה קשור לתגובה שלי?
רשמתי רק שנוסעים ברכב פרטי לא מאשימים את המדינה\חברה אם יש תקלה בנסיעה, מה שלא קורה באוטובוס.
לא הגבתי להודעות שלך.
שיהיו לך רק נסיעות מוצלחות. יום טוב.
אתה מיתמם; הגבת בחיזוק לתגובה ישירה לדבריי בנושא שפתחתי
וגם מה שכתבת הוא הכללה גסה ולא מדויקת.
 

olli3

New member
מנהל
יפה להם? זה הפיצוי שהיית מקבלת גם אם יש לך חופשי חודשי

בגלל תאונה רכבת מהירה מת"א לחיפה במקום 49 דק' 139 דק'

בכוונה לא עליתי על האוטובוסים הראשונים של קו 900 או הרכבת הראשונה מת"א לחיפה כדי לא למצוא את עצמי נדחקת ולחוצה. בחרתי רכבת סולידית ומהירה שיצאה מארלוזרוב (לא, אני לא מתכוונת לקרוא לתחנה הזאת ע"ש מנהל הרכבת לשעבר
) ב-22:23 והייתה אמורה להגיע לחוף הכרמל ב-23:12.

בתחנת הרצלייה (שבה לא הייתה אמורה לעצור כלל) היא עצרה פתאום. בהתחלה לא נאמר לנו דבר; אחרי יותר מעשר דקות של עצירה הכרוז (האנושי) עדכן "עקב מפגש רכבות הרכבת תתעכב מספר דקות". ואח"כ שוב... ושוב... ושוב... ושוב...
מספר הדקות הגיע לכ-60 בסופו של דבר, ואז כצפוי הרכבת גם הפכה למאספת. ב-23:32 יצאנו מהרצלייה, ב-00:32 ירדתי בחוף הכרמל מותשת, רעבה ועצבנית. לפחות לא מיהרתי לשום מקום...
(רק רציתי לחזור הביתה בשלום).

את שני כרטיסים הפיצוי אני יכולה לקבל מתישהו, כי היה סגור. יפה להם, לתת כרטיס נסיעה לכל חצי שעה עיכוב.

בדיעבד מתברר שהייתה תאונה ורכבת התנגשה ברכב פרטי (לא מצאתי עדכון באתרי חדשות, אבל יש תמונות ועדכונים ברוטר).

לא יודעת מי אשם, אני מניחה שהנהג אדיוט (זה בד"כ המצב) אבל מה שמרגיז הוא שהוחזקנו כבני ערובה, אף אחד לא אמר מה באמת קרה או כמה זמן ניתקע. אולי יש אנשים שהיו מעדיפים לקחת מונית או אוטובוס... מתייחסים לנוסעים כאל קהל שבוי.
יפה להם? זה הפיצוי שהיית מקבלת גם אם יש לך חופשי חודשי
זה הפיצוי שהיית מקבלת גם אם קראו לך להיפרד מקרוב משפחה שעומד למות בבית החולים. זה הפיצוי שהיו נותנים לך אם היית מאחרת להרצאה (כשאת המרצה) ועקב האיחור שלך לא היו מזמינים אותך יותר להרצות והיית מאבדת פרנסה קבועה.
&nbsp
זה הפיצוי שתקבלי לא משנה מה, כי זה הפיצוי שנכתב בפקודת מסילות הברזל.
&nbsp
כל מה שתיארת כאן, שווה הרבה יותר משני כרטיסי נסיעה, הרבה הרבה יותר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני חוששת שפספסת את האירוניה שבדבריי...

יפה להם? זה הפיצוי שהיית מקבלת גם אם יש לך חופשי חודשי
זה הפיצוי שהיית מקבלת גם אם קראו לך להיפרד מקרוב משפחה שעומד למות בבית החולים. זה הפיצוי שהיו נותנים לך אם היית מאחרת להרצאה (כשאת המרצה) ועקב האיחור שלך לא היו מזמינים אותך יותר להרצות והיית מאבדת פרנסה קבועה.
&nbsp
זה הפיצוי שתקבלי לא משנה מה, כי זה הפיצוי שנכתב בפקודת מסילות הברזל.
&nbsp
כל מה שתיארת כאן, שווה הרבה יותר משני כרטיסי נסיעה, הרבה הרבה יותר.
אני חוששת שפספסת את האירוניה שבדבריי...
זו לא הייתה מחמאה.
 

olli3

New member
מנהל
תהיתי אם מדובר באירוניה אך בחרתי בכל זאת לכתוב את דבריי.

אני חוששת שפספסת את האירוניה שבדבריי...
זו לא הייתה מחמאה.
תהיתי אם מדובר באירוניה אך בחרתי בכל זאת לכתוב את דבריי.
יש כאן לא מעט קוראים רלוונטיים שבכל הזדמנות אשמח לכתוב את הדברים האלו, זה מחלחל.
 
סעיף 27 בפקודה הוא אחד המצחיקים

יפה להם? זה הפיצוי שהיית מקבלת גם אם יש לך חופשי חודשי
זה הפיצוי שהיית מקבלת גם אם קראו לך להיפרד מקרוב משפחה שעומד למות בבית החולים. זה הפיצוי שהיו נותנים לך אם היית מאחרת להרצאה (כשאת המרצה) ועקב האיחור שלך לא היו מזמינים אותך יותר להרצות והיית מאבדת פרנסה קבועה.
&nbsp
זה הפיצוי שתקבלי לא משנה מה, כי זה הפיצוי שנכתב בפקודת מסילות הברזל.
&nbsp
כל מה שתיארת כאן, שווה הרבה יותר משני כרטיסי נסיעה, הרבה הרבה יותר.
סעיף 27 בפקודה הוא אחד המצחיקים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה