תודה, מעניין,כמה אנשים נכנסים לתל אביב בתח"צ מדי יום?
התמודדתי עם השאלה הזו בצורה די פשטנית, אבל יצא לי רבע מליון
מענייןכמה אנשים נכנסים לתל אביב בתח"צ מדי יום?
התמודדתי עם השאלה הזו בצורה די פשטנית, אבל יצא לי רבע מליון
יצא לי שמוניות שירות מסיעות בערך כמו הרכבת. לא כפול.מעניין
מצחיק משהוא שיוצא לך שמוניות שרות מספקות בקושי כמות כפולה מזו של רכבת.
נראה לי קצת נוגד את האינטואיציה (למרות שהחישובים שלך נראים לי הגיוניים).
סליחה הסתכלתי על שורה לא נכונהיצא לי שמוניות שירות מסיעות בערך כמו הרכבת. לא כפול.
35 אלף לעומת 32.
ובמוניות שירות אני לחלוטין מנחש כי אין מושג אפילו מה הפריסה של קווי מוניות שירות בארץ.
אבל התדירות של מוניות השירות גבוהה בהרבה מפעם ב-10 דקות.סליחה הסתכלתי על שורה לא נכונה
עדיין הנתון די מפתיע (אם הוא נכון).
אם אני מסתכל למשל על עיר שלי (רחובות) ומשווה בין רכבת למונית שרות, ברור לי שמוניות שרות אפילו לא מגרדות את הרכבת.
הרי צריך הרבה מאוד מוניות שרות בשביל למלא רכבת אחת מרחובות לתל אביב.
ויש כמה וכמה כאלה בבוקר שהן מלאות עד תום.
נניח יש מונית שרות כל 10 דקות, כל אחת 10 אנשים.
ב 4 שעות מ 6 בבוקר עד 10 (שזה כנראה מכסה את רוב הנוסעים לעבודה), יהיה לנו 24 מוניות שרות שזה 240 אנשים (נהיה נדיבים ונניח 300).
הרי ברור שבאותם שעות רכבת תיקח משמעותית יותר נוסעים לתל אביב.
תלוי מאוד בשעהאבל התדירות של מוניות השירות גבוהה בהרבה מפעם ב-10 דקות.
מעניין...כמה אנשים נכנסים לתל אביב בתח"צ מדי יום?
התמודדתי עם השאלה הזו בצורה די פשטנית, אבל יצא לי רבע מליון
אם יש מפרקיות שנכנסות לתל אביב מדרך נמיר, מדובר רק על קוויםכמה אנשים נכנסים לתל אביב בתח"צ מדי יום?
התמודדתי עם השאלה הזו בצורה די פשטנית, אבל יצא לי רבע מליון
אין מפרקיות כלל בקווי השרון הדרומיאם יש מפרקיות שנכנסות לתל אביב מדרך נמיר, מדובר רק על קווים
501,502 שאין לי מושג מה קורה איתם בשעות הבוקר ואם יש מצב שהם מופעלים על ידי מפרקיות בבוקר.
 
מעבר להם, אף קו מאף נקודה צפונית כלשהי נכנס לתל אביב מדרך נמיר במפרקית. אולי בימי דן החלופה של 49 ומכיוון שמעולם לא ראיתי מפרקית בקו 24, אז גם החלופה של 24 שנכנסת לתל אביב במחלף גלילות לנמיר - לא עושה שימוש במפרקיות.
 
דר"א, ההאיזור של מכללת לוינסקי (בחלק המזרחי של דרך נמיר) שייך בכלל לרמת השרון.
התייחסתי לקווי עבר הירקוןאין מפרקיות כלל בקווי השרון הדרומי
501 ו 567 היו מתוכננים להיות מוחלפים על ידי קווים רבי-קיבולתהתייחסתי לקווי עבר הירקון
בשרון הדרומי אכן אין מפרקיות.
501 הוא לחלוטין קו שצריך מפרקית, אבל בעיקר בגלל קטע מסלולו ברחובות צרים בהרצליה כנראה שאי אפשר
קווים 71,171,271 מעבר הירקון נכנסים מדרך נמיר לתל אביב. הם אמנם פועלים במפרקיות, אבל זה בגלל "הצד השני שלהם" (הכניסה מחולון לתל אביב בבוקר והיציאה מתל אביב לחולון אחה"צ.
היה שימוש בעבר במפרקיות בקו 501התייחסתי לקווי עבר הירקון
בשרון הדרומי אכן אין מפרקיות.
501 הוא לחלוטין קו שצריך מפרקית, אבל בעיקר בגלל קטע מסלולו ברחובות צרים בהרצליה כנראה שאי אפשר
קווים 71,171,271 מעבר הירקון נכנסים מדרך נמיר לתל אביב. הם אמנם פועלים במפרקיות, אבל זה בגלל "הצד השני שלהם" (הכניסה מחולון לתל אביב בבוקר והיציאה מתל אביב לחולון אחה"צ.
גם 274 לא פעם מפרקית, אבל גם לא ממש פועל בבוקר מוקדם.התייחסתי לקווי עבר הירקון
בשרון הדרומי אכן אין מפרקיות.
501 הוא לחלוטין קו שצריך מפרקית, אבל בעיקר בגלל קטע מסלולו ברחובות צרים בהרצליה כנראה שאי אפשר
קווים 71,171,271 מעבר הירקון נכנסים מדרך נמיר לתל אביב. הם אמנם פועלים במפרקיות, אבל זה בגלל "הצד השני שלהם" (הכניסה מחולון לתל אביב בבוקר והיציאה מתל אביב לחולון אחה"צ.
מפרקיותגם 274 לא פעם מפרקית, אבל גם לא ממש פועל בבוקר מוקדם.
מעבר לכך וכמו שאורי כתב, 29 ו501 היו פועלים עם מפרקיות, לא באופן סדיר אבל ב501 זה היה אפילו נפוץ יותר.
 
בימים ש29 היה הקו היחיד שקישר בין הרצליה לכפר סבא - הוא בהחלט היה צריך מפרקיות וזה היה חסר כשמטרופולין החלה להפעיל אותו.
 
יש את הטענה הנפוצה שמפרקיות ותמח"ת לא הולכים ביחד וזה קצת מוזר כי 501 היה פועל על מפרקיות לא מעט ובשישי ומוצ"ש ניתן לראות מפרקית על קווים כמו 201 ואפילו 301 (שאם היא הגיעה לאשקלון איכשהו זה בטוח לא מנקודה דורמית לאשקלון, משמע הגיע איכשהו מהמרכז וחייבת לחזור, דבר שאומר שסביר שהיא יצאה מהתמח"ת כקו 301).
 
התמח"ת לטעמי מותאמת למפרקיות, בתמח"ת אין רק רציפי שיניים שבעייתים יותר למפרקית מן הסתם וגם לתנועה במרכזית (בולטים הרבה החוצה מהשטח המוקצה לאוטובוס ברציף).
 
בקיצור, כנראה שאפשר וכנראה שזה מצריך תזוזת רציפים בתמח"ת, אבל זה לא נורא.
התמח"ת זה פתירגם 274 לא פעם מפרקית, אבל גם לא ממש פועל בבוקר מוקדם.
מעבר לכך וכמו שאורי כתב, 29 ו501 היו פועלים עם מפרקיות, לא באופן סדיר אבל ב501 זה היה אפילו נפוץ יותר.
 
בימים ש29 היה הקו היחיד שקישר בין הרצליה לכפר סבא - הוא בהחלט היה צריך מפרקיות וזה היה חסר כשמטרופולין החלה להפעיל אותו.
 
יש את הטענה הנפוצה שמפרקיות ותמח"ת לא הולכים ביחד וזה קצת מוזר כי 501 היה פועל על מפרקיות לא מעט ובשישי ומוצ"ש ניתן לראות מפרקית על קווים כמו 201 ואפילו 301 (שאם היא הגיעה לאשקלון איכשהו זה בטוח לא מנקודה דורמית לאשקלון, משמע הגיע איכשהו מהמרכז וחייבת לחזור, דבר שאומר שסביר שהיא יצאה מהתמח"ת כקו 301).
 
התמח"ת לטעמי מותאמת למפרקיות, בתמח"ת אין רק רציפי שיניים שבעייתים יותר למפרקית מן הסתם וגם לתנועה במרכזית (בולטים הרבה החוצה מהשטח המוקצה לאוטובוס ברציף).
 
בקיצור, כנראה שאפשר וכנראה שזה מצריך תזוזת רציפים בתמח"ת, אבל זה לא נורא.
הייתי נוסע בקו 29 מפרקית בימי אגד בשנת 2007 ו2008 בשישי.התמח"ת זה פתיר
אני חושב שנאלצו להפסיק להפעיל מרפקיות בקווים האלה כשעיריית הרצליה עשתה עבודות ברחוב סוקולוב שבמסגרתן הרחיבו מדרכות והצרו נתיבים, אבל שימרו חניות,
בגדול מפרקית עוברת בכל מקום שאוטובוס רגיל עובר. אז כנראה כן אפשר.
לא. הוא לא מפרקיהייתי נוסע בקו 29 מפרקית בימי אגד בשנת 2007 ו2008 בשישי.
כידוע, סידורי שישי שונים מימים רגילים.
 
כבר אז ממה שזכור לי היו את העבודות בסוקולוב שאם אני לא טועה כבר הסתיימו, לא זוכר במדויק, עבר עשור.
 
אז אף אחד לא דאג במכרז ש501 יהיה מפרקית, זה מה שאני מבין. זה אחד המכרזים הבודדים שלא קראתי אותו לעומק.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.