אגד: קו 74 מחוואלד לחיפה (מרכזית המפרץ) החל מ-16.7.17

מצב
הנושא נעול.

חעחעחע11

Active member
אגד: קו 74 מחוואלד לחיפה (מרכזית המפרץ) החל מ-16.7.17

אגד: קו 74 מחוואלד לחיפה (מרכזית המפרץ) החל מ-16.7.17
ע"פ אתר "אגד":
החל מתאריך 16.07.17 יתחיל לפעול קו 74 חדש מחוואלד למרכזית המפרץ דרך איבטין וכביש 75 בשני הכיוונים. הקו יופיע במערכות המידע שלנו החל מה-1.8.17, על אנו מפרסמים כאן את לוח הזמנים של הקו:
חוואלד - מרכזית המפרץ: 07:00, 08:45.מרכזית המפרץ - חוואלד: 17:05, 18:50 (יצא מרציף מס' 8).
 
עוד קו שמדלג על נשר, טוב מאד. כיום יש לחוואלד רק 73א

אגד: קו 74 מחוואלד לחיפה (מרכזית המפרץ) החל מ-16.7.17
ע"פ אתר "אגד":
החל מתאריך 16.07.17 יתחיל לפעול קו 74 חדש מחוואלד למרכזית המפרץ דרך איבטין וכביש 75 בשני הכיוונים. הקו יופיע במערכות המידע שלנו החל מה-1.8.17, על אנו מפרסמים כאן את לוח הזמנים של הקו:
חוואלד - מרכזית המפרץ: 07:00, 08:45.מרכזית המפרץ - חוואלד: 17:05, 18:50 (יצא מרציף מס' 8).
עוד קו שמדלג על נשר, טוב מאד. כיום יש לחוואלד רק 73א
דרך אבטין, רכסים, כפר חסידים ונשר. יותר משעה נסיעה!
הוא מצטרף ל-773 (מספר מוזר) שגם הוא מדלג על נשר ומגיע לנופית.
 
מספר הקו איננו מוזר


עוד קו שמדלג על נשר, טוב מאד. כיום יש לחוואלד רק 73א
דרך אבטין, רכסים, כפר חסידים ונשר. יותר משעה נסיעה!
הוא מצטרף ל-773 (מספר מוזר) שגם הוא מדלג על נשר ומגיע לנופית.
מספר הקו איננו מוזר

לאגד ישנם הקווים: 72 א' / 72 לרכסים 73 / 73 א' לאיבטין דרך חוואלד
שני הקווים נוסעים דרך נשר.
לסופרבוס יש קו 74 מבסמת טבעון אל ג'בל / דרך יצחק רבין למרכזית המפרץ בנוסף לקו 75 לקרית טבעון/בסמת טבעון.
מספרי הקווים 76,77,78,79 תפוסים ע"י אגד.
באה חברת סופרבוס ובקשה במקום 73 את קו 773 והקו עובר בנופית.
קו 74 נוסע מהר ולא נכנס לרכסים. ותהיה כפילות בקווים 74 לסופרבוס ואגד.
גם קו 793 מופעל ע"י אגד וסופרבוס
באותו מעמד קו 407 מיוקנעם לנופית לא נכנס לתחנת הרכבת בכפר יהושע!
כפילות קו 74 בחיפה כמו קו 3 של אגד ומטרונית העוצרים יחדיו בתחנת "העירייה" 42866.

 

DanBus43Maalit72

Active member
407 זה דווקא מספר חריג ללא קשר למספור באיזור.

מספר הקו איננו מוזר

לאגד ישנם הקווים: 72 א' / 72 לרכסים 73 / 73 א' לאיבטין דרך חוואלד
שני הקווים נוסעים דרך נשר.
לסופרבוס יש קו 74 מבסמת טבעון אל ג'בל / דרך יצחק רבין למרכזית המפרץ בנוסף לקו 75 לקרית טבעון/בסמת טבעון.
מספרי הקווים 76,77,78,79 תפוסים ע"י אגד.
באה חברת סופרבוס ובקשה במקום 73 את קו 773 והקו עובר בנופית.
קו 74 נוסע מהר ולא נכנס לרכסים. ותהיה כפילות בקווים 74 לסופרבוס ואגד.
גם קו 793 מופעל ע"י אגד וסופרבוס
באותו מעמד קו 407 מיוקנעם לנופית לא נכנס לתחנת הרכבת בכפר יהושע!
כפילות קו 74 בחיפה כמו קו 3 של אגד ומטרונית העוצרים יחדיו בתחנת "העירייה" 42866.
407 זה דווקא מספר חריג ללא קשר למספור באיזור.
ותהיה כפילות של שני קווים עם המספר 74 כפי שציינת. המספרים 174 ו 774 תפוסים.
 
גם קו 274 תפוס כחלופה מנהריה לחיפה

407 זה דווקא מספר חריג ללא קשר למספור באיזור.
ותהיה כפילות של שני קווים עם המספר 74 כפי שציינת. המספרים 174 ו 774 תפוסים.
גם קו 274 תפוס כחלופה מנהריה לחיפה
בהשבתה של רכבת ישראל.
&nbsp
 
אגב לאחרונה שולבו בצגי המידע למטרונית

מספר הקו איננו מוזר

לאגד ישנם הקווים: 72 א' / 72 לרכסים 73 / 73 א' לאיבטין דרך חוואלד
שני הקווים נוסעים דרך נשר.
לסופרבוס יש קו 74 מבסמת טבעון אל ג'בל / דרך יצחק רבין למרכזית המפרץ בנוסף לקו 75 לקרית טבעון/בסמת טבעון.
מספרי הקווים 76,77,78,79 תפוסים ע"י אגד.
באה חברת סופרבוס ובקשה במקום 73 את קו 773 והקו עובר בנופית.
קו 74 נוסע מהר ולא נכנס לרכסים. ותהיה כפילות בקווים 74 לסופרבוס ואגד.
גם קו 793 מופעל ע"י אגד וסופרבוס
באותו מעמד קו 407 מיוקנעם לנופית לא נכנס לתחנת הרכבת בכפר יהושע!
כפילות קו 74 בחיפה כמו קו 3 של אגד ומטרונית העוצרים יחדיו בתחנת "העירייה" 42866.
אגב לאחרונה שולבו בצגי המידע למטרונית
מידע על כל קווי השרות העוצרים בתחנות המשולבות למטרונית ואגד
במקום להתקין צג מידע נוסף.
החסרון: אין הכרזה קולית לכבדי ראיה.
חוסר בתו "א" במספר הקו במקומו מופיע התו "?"
חלק מקווי השרות אין יעד למשל קו 12 ובמופע בשפה האנגלית רשום היעד מספר התחנה הסופית. בדוגמא בתמונה קו 42 א'. האמור מתייחס לתמונה הקודמת.
החסרון היחיד: תחנות עם צג המכיל רק 2 שורות בתצוגה לתחנה בה יש כמה קווי שירות.
למשל קו 17, 24, 110,111, 200, 205

 

aryeri

Member
מספור הקווים בכל מדינת ישראל איבד כל צורה

מספר הקו איננו מוזר

לאגד ישנם הקווים: 72 א' / 72 לרכסים 73 / 73 א' לאיבטין דרך חוואלד
שני הקווים נוסעים דרך נשר.
לסופרבוס יש קו 74 מבסמת טבעון אל ג'בל / דרך יצחק רבין למרכזית המפרץ בנוסף לקו 75 לקרית טבעון/בסמת טבעון.
מספרי הקווים 76,77,78,79 תפוסים ע"י אגד.
באה חברת סופרבוס ובקשה במקום 73 את קו 773 והקו עובר בנופית.
קו 74 נוסע מהר ולא נכנס לרכסים. ותהיה כפילות בקווים 74 לסופרבוס ואגד.
גם קו 793 מופעל ע"י אגד וסופרבוס
באותו מעמד קו 407 מיוקנעם לנופית לא נכנס לתחנת הרכבת בכפר יהושע!
כפילות קו 74 בחיפה כמו קו 3 של אגד ומטרונית העוצרים יחדיו בתחנת "העירייה" 42866.
מספור הקווים בכל מדינת ישראל איבד כל צורה
זה קורה בכל אזור בארץ.

הסיבה היא כזאת: הרבה קווים נוספים עם הזמן והביקוש ולא מיד אחרי מכרז או רפורמה בקווים. יש גם רצון להישאר עם מספרי קווים פופולריים. לדוגמה: ירושלים - קו 1 לכותל (למרות תחנה משותפת בתחנה המרכזית עם הרכבת הקלה שמסומנת גם כקו 1 בקבצים של משרד התחבורה). תל אביב - קו 18. חיפה - קו 37.
בנוסף - בעבר אף פעם לא עברו בקווים עירוניים את המספר 100. היום יש צורך לעוד קווים עירוניים.
אז ככה נוצרו קווי 2XX של מזרח ירושלים, ככה נוצר קו 189 בגוש דן, וככה נוצרו הקווים שהזכרת בתגובתך.
חוץ מזה, אם אני לא טועה, ביחס לקידומות אחרות - המספרים 5XX,6XX,7XX נחשבים יחסית פנויים ביחס למספרים האחרים.
הגיע הזמן לעשות סדר במיספור. צריך שמשרד התחבורה ייתן את המספר לקווים ולא המפעילות שעושות מה שבראש שלהן.
 

DanBus43Maalit72

Active member
אשכרה נכון. מסכים איתך לחלוטין.

מספור הקווים בכל מדינת ישראל איבד כל צורה
זה קורה בכל אזור בארץ.

הסיבה היא כזאת: הרבה קווים נוספים עם הזמן והביקוש ולא מיד אחרי מכרז או רפורמה בקווים. יש גם רצון להישאר עם מספרי קווים פופולריים. לדוגמה: ירושלים - קו 1 לכותל (למרות תחנה משותפת בתחנה המרכזית עם הרכבת הקלה שמסומנת גם כקו 1 בקבצים של משרד התחבורה). תל אביב - קו 18. חיפה - קו 37.
בנוסף - בעבר אף פעם לא עברו בקווים עירוניים את המספר 100. היום יש צורך לעוד קווים עירוניים.
אז ככה נוצרו קווי 2XX של מזרח ירושלים, ככה נוצר קו 189 בגוש דן, וככה נוצרו הקווים שהזכרת בתגובתך.
חוץ מזה, אם אני לא טועה, ביחס לקידומות אחרות - המספרים 5XX,6XX,7XX נחשבים יחסית פנויים ביחס למספרים האחרים.
הגיע הזמן לעשות סדר במיספור. צריך שמשרד התחבורה ייתן את המספר לקווים ולא המפעילות שעושות מה שבראש שלהן.
אשכרה נכון. מסכים איתך לחלוטין.
המספור המודיעין ומודיעין עילית הוא הדפוק ביותר. כאילו כל הארץ שייכת רק לאשכולות האלה. 1XX ממודיעין לתל אביב, 2XX לבני ברק, 3XX לירושלים מבלי לשים לב לקווים אחרים באזורים אלו ויש כבר כפילויות.

גם בבית"ר עילית ואלעד יש מספור לא פחות דפוק.

ויש גם מספור דפוק של קווים מסוימים לדוגמא: קווי 500 של שוהם, קווים 298 ו 299 של מטרופולין וקווים בהתאמה.

את המספרים 1 עד 299 בגוש דן לשמור רק לאוטובוסים בתוך המטרופולין.
 

aryeri

Member
המכנה המשותף לקווים הללו של אזור מודיעין

אשכרה נכון. מסכים איתך לחלוטין.
המספור המודיעין ומודיעין עילית הוא הדפוק ביותר. כאילו כל הארץ שייכת רק לאשכולות האלה. 1XX ממודיעין לתל אביב, 2XX לבני ברק, 3XX לירושלים מבלי לשים לב לקווים אחרים באזורים אלו ויש כבר כפילויות.

גם בבית"ר עילית ואלעד יש מספור לא פחות דפוק.

ויש גם מספור דפוק של קווים מסוימים לדוגמא: קווי 500 של שוהם, קווים 298 ו 299 של מטרופולין וקווים בהתאמה.

את המספרים 1 עד 299 בגוש דן לשמור רק לאוטובוסים בתוך המטרופולין.
המכנה המשותף לקווים הללו של אזור מודיעין
הוא שכולם של חברת קווים, או שהם של קווים והיו בעבר של סופרבוס. החברות שאינן אגד ודן אלופות במספור "משתולל" של אוטובוסים...
 

Bus Nerd

Active member
חשבתי שמשרד התחבורה מחליט על המספר, זה גם מופיע ברשיון הקו

מספור הקווים בכל מדינת ישראל איבד כל צורה
זה קורה בכל אזור בארץ.

הסיבה היא כזאת: הרבה קווים נוספים עם הזמן והביקוש ולא מיד אחרי מכרז או רפורמה בקווים. יש גם רצון להישאר עם מספרי קווים פופולריים. לדוגמה: ירושלים - קו 1 לכותל (למרות תחנה משותפת בתחנה המרכזית עם הרכבת הקלה שמסומנת גם כקו 1 בקבצים של משרד התחבורה). תל אביב - קו 18. חיפה - קו 37.
בנוסף - בעבר אף פעם לא עברו בקווים עירוניים את המספר 100. היום יש צורך לעוד קווים עירוניים.
אז ככה נוצרו קווי 2XX של מזרח ירושלים, ככה נוצר קו 189 בגוש דן, וככה נוצרו הקווים שהזכרת בתגובתך.
חוץ מזה, אם אני לא טועה, ביחס לקידומות אחרות - המספרים 5XX,6XX,7XX נחשבים יחסית פנויים ביחס למספרים האחרים.
הגיע הזמן לעשות סדר במיספור. צריך שמשרד התחבורה ייתן את המספר לקווים ולא המפעילות שעושות מה שבראש שלהן.
חשבתי שמשרד התחבורה מחליט על המספר, זה גם מופיע ברשיון הקו
 

olli3

New member
מנהל
משרד התחבורה קובע את מספרי הקווים.

מספור הקווים בכל מדינת ישראל איבד כל צורה
זה קורה בכל אזור בארץ.

הסיבה היא כזאת: הרבה קווים נוספים עם הזמן והביקוש ולא מיד אחרי מכרז או רפורמה בקווים. יש גם רצון להישאר עם מספרי קווים פופולריים. לדוגמה: ירושלים - קו 1 לכותל (למרות תחנה משותפת בתחנה המרכזית עם הרכבת הקלה שמסומנת גם כקו 1 בקבצים של משרד התחבורה). תל אביב - קו 18. חיפה - קו 37.
בנוסף - בעבר אף פעם לא עברו בקווים עירוניים את המספר 100. היום יש צורך לעוד קווים עירוניים.
אז ככה נוצרו קווי 2XX של מזרח ירושלים, ככה נוצר קו 189 בגוש דן, וככה נוצרו הקווים שהזכרת בתגובתך.
חוץ מזה, אם אני לא טועה, ביחס לקידומות אחרות - המספרים 5XX,6XX,7XX נחשבים יחסית פנויים ביחס למספרים האחרים.
הגיע הזמן לעשות סדר במיספור. צריך שמשרד התחבורה ייתן את המספר לקווים ולא המפעילות שעושות מה שבראש שלהן.
משרד התחבורה קובע את מספרי הקווים.
זה יותר משרד התכנון של המכרז שקובע את מספרי הקווים ואדם אחד בכל מחוז (4 מחוזות במדינה) שאחראי בין היתר מכל הפעילות השוטפת שהוא צריך לטפל בה בכל האשכול, לשים לב שאין איזה מספר חופף באותה העיר.
&nbsp
יוצא מצב שמשרד תכנון לא תמיד בודק אם יש קו בעל אותו המספר באותה העיר או באותן הערים (במיוחד כשמדובר על בין עירוני מאסף). לא פעם הקו יוצא מגבולות של האשכול לעבר יעד בין עירוני באשכול אחר ואז צריך לעשות עבודה כפולה על מנת לוודא שאין מספרים חופפים וכל הדברים האלו נופלים בין הכסאות.
&nbsp
כך עבור דן באר שבע תוכנן שהאיחוד בין קו 25 ל26 יהיה קו 26 (למרות שכבר שנים היה קו 26 גם במטרודן וגם באגד כשקו 26 נורש מאגד על ידי מטרופולין). התרעתי על כך ולכן נבחר לבסוף קו 25 לדן באר שבע ו26 נשאר בידי מטרופולין.
&nbsp
במשך שנים, קו 31 היה של אגד בין באר שבע לחצרים. באה החברה העירונית (באר שבע), בימים שלפני מטרודן ופתחה את 31 שהתבסס על מסלול קו 11 (שלאחר מכן קו 11 בוטל). וככה במשך כמעט 20 שנים היו שני קווי 31 בבאר שבע.
&nbsp
עד שבמכרז של דן בדרום בכוונה החליפו את 31 לחצרים ל40,41 על מנת לפתור את הבעיה הזאת. מה לא ידעו? שגם ככה 31 שבאותן ימים הופעל על ידי מטרודן, יבוטל בפעימה השניה של דן באר שבע, ישנה מעט את מסלולו ויקרא קו 5.
&nbsp
במכרז של באר שבע עירוני תיכננתי קו אוטובוס שלא תוכנן במסגרת התכנון של קווי האשכול. לא הצעתי לו מספר, השארתי את זה לחברת התכנון, רק תכננתי את המסלול שלו ואת הדרישה שלפחות יפעל בהתחלה כקו יוממים במסלול בוקר בלבד. הוא קיבל את המספר 40, אחרי שכבר כחצי שנה התחיל לפעול קו 40 של דן בדרום לחצרים.
&nbsp
רק בפעימה השנייה בוצע תיקון עקב התפנות מספר 23 בבאר שבע כך ש40 של דן באר שבע הפך ל23.
&nbsp
תראה איזה בלאגן עשו, אומנם יכלו להשאיר את 31 לחצרים כפי שהוא ובמקום מספר נוסף עבור החלופה שלו, לשלט אותה 31א (כי 30 נוסע ללקיה ו32 למחנה נתן). ואז לא הייתה בעיה כי 31 של דן באר שבע היה הופך ל5 גם ככה ו40 בדן באר שבע היה ממשיך להיות 40.
&nbsp
ועדיין, אין בבאר שבע קו 1. פעם, לפני שנים רבות זה היה הקו לאיזור התעשיה, הוחלף ב14,14א שאח"כ 14א הוחלף ב17 ואח"כ שונה מסלול 17 כך שפוצל ל17 ו32.
&nbsp
רק את מספר 1 שכחו:)
 

dror2110

New member
קו 74 כן נוסע דרך נשר

עוד קו שמדלג על נשר, טוב מאד. כיום יש לחוואלד רק 73א
דרך אבטין, רכסים, כפר חסידים ונשר. יותר משעה נסיעה!
הוא מצטרף ל-773 (מספר מוזר) שגם הוא מדלג על נשר ומגיע לנופית.
קו 74 כן נוסע דרך נשר
ראיתי ברשימת תחנות באיפה בוס.
 

DanBus43Maalit72

Active member
מה קורה ומכניסים את הקו רק ב 1/8 למערכת המידע.

אגד: קו 74 מחוואלד לחיפה (מרכזית המפרץ) החל מ-16.7.17
ע"פ אתר "אגד":
החל מתאריך 16.07.17 יתחיל לפעול קו 74 חדש מחוואלד למרכזית המפרץ דרך איבטין וכביש 75 בשני הכיוונים. הקו יופיע במערכות המידע שלנו החל מה-1.8.17, על אנו מפרסמים כאן את לוח הזמנים של הקו:
חוואלד - מרכזית המפרץ: 07:00, 08:45.מרכזית המפרץ - חוואלד: 17:05, 18:50 (יצא מרציף מס' 8).
מה קורה ומכניסים את הקו רק ב 1/8 למערכת המידע.
ואגד היא גם זו שאחראית גם על הפעלת אתר כלקו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה