געגועים לדאבל דק בקו העמק :( 90 % מהצי לקו העמק הוא אלסטום

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
געגועים לדאבל דק בקו העמק :( 90 % מהצי לקו העמק הוא אלסטום

געגועים לדאבל דק בקו העמק :( 90 % מהצי לקו העמק הוא אלסטום
אני נוסעת קבועה בקו העמק, רכבת ישראל הפסיקה להביא DD לקו העמק.. היא מביאה רק אלסטום ולפעמים לעיתים נדירות גם IC3, סימנס כבר כמעט ואין וDD לא נראה מאז השקת הקו, אולי כמה פעמים בודדות לאחר מכן אך בעיקרון אלסטום היא הרכבת המכבבת בקו העמק, אני ממש מתגעגעת לנסוע בDD בקו העמק, הרכבת האהובה ביותר עליי.. האלסטום כבר עושה לי להקיא, מלבד זה - אלסטום וIC3 הן רכבות ישנות שלא נגישות במיוחד מבחינת שילוט ולעיתים גם מבחינת כריזה, לפעמים הכרוז הידני פשוט לא טורח להכריז את התחנות הבאות
מצפה לראות יותר DD כאשר יכנסו הקרונות החדשים לשימוש
 

sweetums

New member
גם בקו לדימונה הדאבל דק (הבודד) הוחלף לIC3, שם לא מתלוננים

געגועים לדאבל דק בקו העמק :( 90 % מהצי לקו העמק הוא אלסטום
אני נוסעת קבועה בקו העמק, רכבת ישראל הפסיקה להביא DD לקו העמק.. היא מביאה רק אלסטום ולפעמים לעיתים נדירות גם IC3, סימנס כבר כמעט ואין וDD לא נראה מאז השקת הקו, אולי כמה פעמים בודדות לאחר מכן אך בעיקרון אלסטום היא הרכבת המכבבת בקו העמק, אני ממש מתגעגעת לנסוע בDD בקו העמק, הרכבת האהובה ביותר עליי.. האלסטום כבר עושה לי להקיא, מלבד זה - אלסטום וIC3 הן רכבות ישנות שלא נגישות במיוחד מבחינת שילוט ולעיתים גם מבחינת כריזה, לפעמים הכרוז הידני פשוט לא טורח להכריז את התחנות הבאות
מצפה לראות יותר DD כאשר יכנסו הקרונות החדשים לשימוש
גם בקו לדימונה הדאבל דק (הבודד) הוחלף לIC3, שם לא מתלוננים
 

gsi13579

New member
יש הבדל בין דימונה לבין תחנות קו העמק

גם בקו לדימונה הדאבל דק (הבודד) הוחלף לIC3, שם לא מתלוננים
יש הבדל בין דימונה לבין תחנות קו העמק
דימונה עולים בקושי 20 איש ביום, אני נוסעת קבועה ואני יכולה להגיד לך שתחנת עפולה גדושה באנשים מדי יום עד כדי כך שיש תור ארוך ביציאה מהתחנה, וזה רק עפולה.. יש עוד נוסעים בשאר התחנות
ברכבת לדימונה בקושי משתמשים ולכן מן הסתם שלא יתלוננו, אין מה להשוות אותה לעפולה.. פה משתמשים בה הרבה, וחבל שמביאים רכבות לא נגישות.. אלסטום היא לא נגישה בקטע מוגזם, המרחק בין הקרון לרציף אינו נוח כלל לנכים, לעגלות וכו.. ואפילו מודיעים על זה לפני היציאה מהרכבת
רק היום הבחנתי בנכה עם כסא גלגלים שעלה לרכבת (אלסטום) וכמובן את הקושי הרב שעבר בכניסה וביציאה מהרכבת
 

sweetums

New member
ברחובות וגם באופקים יש תור ארוך, זה לא המדד

יש הבדל בין דימונה לבין תחנות קו העמק
דימונה עולים בקושי 20 איש ביום, אני נוסעת קבועה ואני יכולה להגיד לך שתחנת עפולה גדושה באנשים מדי יום עד כדי כך שיש תור ארוך ביציאה מהתחנה, וזה רק עפולה.. יש עוד נוסעים בשאר התחנות
ברכבת לדימונה בקושי משתמשים ולכן מן הסתם שלא יתלוננו, אין מה להשוות אותה לעפולה.. פה משתמשים בה הרבה, וחבל שמביאים רכבות לא נגישות.. אלסטום היא לא נגישה בקטע מוגזם, המרחק בין הקרון לרציף אינו נוח כלל לנכים, לעגלות וכו.. ואפילו מודיעים על זה לפני היציאה מהרכבת
רק היום הבחנתי בנכה עם כסא גלגלים שעלה לרכבת (אלסטום) וכמובן את הקושי הרב שעבר בכניסה וביציאה מהרכבת
ברחובות וגם באופקים יש תור ארוך, זה לא המדד
משום מה יש התחושה היא שאת מתעקשת להתעלם מהשיקולים של הרכבת, כדי לחשוב ש""דופקים"" את הפריפריה. מתי נגמרת ההנחה (שתושבי הפריפריה הדרומית לא זכו לה)? עוד שנה? נראה מה יקרה אז.
גם בDD יש מערכים ישנים שלא חודשו, בניגוד לIC3.
 
תושבי הפריפריה הדרומית לא זכו להנחה?

ברחובות וגם באופקים יש תור ארוך, זה לא המדד
משום מה יש התחושה היא שאת מתעקשת להתעלם מהשיקולים של הרכבת, כדי לחשוב ש""דופקים"" את הפריפריה. מתי נגמרת ההנחה (שתושבי הפריפריה הדרומית לא זכו לה)? עוד שנה? נראה מה יקרה אז.
גם בDD יש מערכים ישנים שלא חודשו, בניגוד לIC3.
תושבי הפריפריה הדרומית לא זכו להנחה?
 
יש הבדל בין הנחה השתנתה לבין לא זכו להנחה

ההנחה השתנתה מתחנה לתחנה ולרוב הוגבלה לתושבי האזור
יש הבדל בין הנחה השתנתה לבין לא זכו להנחה
ההנחה השתנתה מכיוון שבדרום התחנות נפתחו בטור ואילו במסילת העמק כל התחנות נפתחו במקביל (חוץ מלב המפרץ מזרח שממילא לא תזכה להנחה).

אבל ההנחות מהסוג הזה הומצאו בדרום ולא מן הנמנע שההנחות בצפון קיימות רק בגלל שההנחות הללו החלו בדרום, כך שלומר שבפריפריה הדרומית לא זכו להנחה, זה תיאור לא נכון של המציאות.
 

sweetums

New member
מי שנסע מתחנות הדרום קיבל הלוך ושוב ל\מ כל תחנה בארץ?

יש הבדל בין הנחה השתנתה לבין לא זכו להנחה
ההנחה השתנתה מכיוון שבדרום התחנות נפתחו בטור ואילו במסילת העמק כל התחנות נפתחו במקביל (חוץ מלב המפרץ מזרח שממילא לא תזכה להנחה).

אבל ההנחות מהסוג הזה הומצאו בדרום ולא מן הנמנע שההנחות בצפון קיימות רק בגלל שההנחות הללו החלו בדרום, כך שלומר שבפריפריה הדרומית לא זכו להנחה, זה תיאור לא נכון של המציאות.
מי שנסע מתחנות הדרום קיבל הלוך ושוב ל\מ כל תחנה בארץ?
לא. ההנחה הוגבלה לתושבים בלבד, לא הייתה תקופת הרצה ארוכה.
בנתיבות הונפקו כרטיסי נסיעה ללא תשלום (כיוון 1) לכלל הנוסעים, בניגוד לאופקים-מדוע?
&nbsp
ההטבות בקו הזה לכלל הנוסעים,המתגוררים באזור, היו אפסיות בהשוואה לקו העמק, אבל יש לאנשים את החוצפה להתלונן ולחשוב שזה קו מקופח.
&nbsp
&nbsp
 

ronitv1

New member
מאיפה הידע ? מה כן ומה לא והאם את אובייקטיבית ?

געגועים לדאבל דק בקו העמק :( 90 % מהצי לקו העמק הוא אלסטום
אני נוסעת קבועה בקו העמק, רכבת ישראל הפסיקה להביא DD לקו העמק.. היא מביאה רק אלסטום ולפעמים לעיתים נדירות גם IC3, סימנס כבר כמעט ואין וDD לא נראה מאז השקת הקו, אולי כמה פעמים בודדות לאחר מכן אך בעיקרון אלסטום היא הרכבת המכבבת בקו העמק, אני ממש מתגעגעת לנסוע בDD בקו העמק, הרכבת האהובה ביותר עליי.. האלסטום כבר עושה לי להקיא, מלבד זה - אלסטום וIC3 הן רכבות ישנות שלא נגישות במיוחד מבחינת שילוט ולעיתים גם מבחינת כריזה, לפעמים הכרוז הידני פשוט לא טורח להכריז את התחנות הבאות
מצפה לראות יותר DD כאשר יכנסו הקרונות החדשים לשימוש
מאיפה הידע ? מה כן ומה לא והאם את אובייקטיבית ?
 
געגועים לדאבל-דק?

געגועים לדאבל דק בקו העמק :( 90 % מהצי לקו העמק הוא אלסטום
אני נוסעת קבועה בקו העמק, רכבת ישראל הפסיקה להביא DD לקו העמק.. היא מביאה רק אלסטום ולפעמים לעיתים נדירות גם IC3, סימנס כבר כמעט ואין וDD לא נראה מאז השקת הקו, אולי כמה פעמים בודדות לאחר מכן אך בעיקרון אלסטום היא הרכבת המכבבת בקו העמק, אני ממש מתגעגעת לנסוע בDD בקו העמק, הרכבת האהובה ביותר עליי.. האלסטום כבר עושה לי להקיא, מלבד זה - אלסטום וIC3 הן רכבות ישנות שלא נגישות במיוחד מבחינת שילוט ולעיתים גם מבחינת כריזה, לפעמים הכרוז הידני פשוט לא טורח להכריז את התחנות הבאות
מצפה לראות יותר DD כאשר יכנסו הקרונות החדשים לשימוש
געגועים לדאבל-דק?
מלכתחילה ידוע היה שלקו זה מיועדים מערכים של קרונות אלסטום.
לרוב האנשים (המכריע!) לא ממש אכפת באיזה סוג רכבת הם נוסעים, העיקר שהמזגן יעבוד ושיהיה נקי ונעים בתוך הקרון.

ואם יש לך תלונות על אחד מהסעיפים הללו את מוזמנת לפנות למחלקת פניות הציבור של רכבת ישראל, וטענותייך תיבדקנה.

את חוזרת כאן כמו מנטרה על האיבה שלך לקרונועי ה-IC3, וזה פשוט מיותר כאן- זה לא משיג שום תוצאה.

יותר חשוב כאן לשמוע ממך רשמים ענייניים אחרים, כמו האם הרכבות מדייקות או האם התחבורה המזינה לתחנה בה את עולה עובדת כמו שצריך.
 

gsi13579

New member
זה עדין לא מספיק..הקו לא משרת כראוי נכים

געגועים לדאבל-דק?
מלכתחילה ידוע היה שלקו זה מיועדים מערכים של קרונות אלסטום.
לרוב האנשים (המכריע!) לא ממש אכפת באיזה סוג רכבת הם נוסעים, העיקר שהמזגן יעבוד ושיהיה נקי ונעים בתוך הקרון.

ואם יש לך תלונות על אחד מהסעיפים הללו את מוזמנת לפנות למחלקת פניות הציבור של רכבת ישראל, וטענותייך תיבדקנה.

את חוזרת כאן כמו מנטרה על האיבה שלך לקרונועי ה-IC3, וזה פשוט מיותר כאן- זה לא משיג שום תוצאה.

יותר חשוב כאן לשמוע ממך רשמים ענייניים אחרים, כמו האם הרכבות מדייקות או האם התחבורה המזינה לתחנה בה את עולה עובדת כמו שצריך.
זה עדין לא מספיק..הקו לא משרת כראוי נכים
האלסטום לא נגיש כלל לבעלי כיסא גלגלים ולא נגיש גם לחירשים (שילוט) וזאת הסיבה שאני לא אוהבת את הרכבת הזו.. המרחק בין הקרון לרציף הוא מציק לי בעין
התחלתי כבר להעדיף את IC3 על אלסטום
 

Bus Nerd

Active member
גם הדאבל דק לא הכי נגישים לנכים, הם צריכים לתאם נסיעה מראש

זה עדין לא מספיק..הקו לא משרת כראוי נכים
האלסטום לא נגיש כלל לבעלי כיסא גלגלים ולא נגיש גם לחירשים (שילוט) וזאת הסיבה שאני לא אוהבת את הרכבת הזו.. המרחק בין הקרון לרציף הוא מציק לי בעין
התחלתי כבר להעדיף את IC3 על אלסטום
גם הדאבל דק לא הכי נגישים לנכים, הם צריכים לתאם נסיעה מראש
כדי שיעזרו להם עם הרמפה הניידת.
 

gsi13579

New member
הם נגישים באופן גבולי, אני אישית רואה בעדיפות עליונה להשתמש

גם הדאבל דק לא הכי נגישים לנכים, הם צריכים לתאם נסיעה מראש
כדי שיעזרו להם עם הרמפה הניידת.
הם נגישים באופן גבולי, אני אישית רואה בעדיפות עליונה להשתמש
ברכבות מסוג סימנס לבעלי מוגבליות, הרכבת הכי נגישה מבין הצי של רכבת ישראל, אני באמת לא מבינה מה הבעיה להביא יותר סימנס לקו, גם ככה היא רכבת שנגררת ע"י קטר בדיוק כמו אלסטום
 

Bus Nerd

Active member
כי צריך סימנס לקווים אחרים. אין לר"י הרבה סימנס.

הם נגישים באופן גבולי, אני אישית רואה בעדיפות עליונה להשתמש
ברכבות מסוג סימנס לבעלי מוגבליות, הרכבת הכי נגישה מבין הצי של רכבת ישראל, אני באמת לא מבינה מה הבעיה להביא יותר סימנס לקו, גם ככה היא רכבת שנגררת ע"י קטר בדיוק כמו אלסטום
כי צריך סימנס לקווים אחרים. אין לר"י הרבה סימנס.
 

gsi13579

New member
ראיתי סימנס רק בקווי נהריה-מודיעין ובקו העמק בעבר

כי צריך סימנס לקווים אחרים. אין לר"י הרבה סימנס.
ראיתי סימנס רק בקווי נהריה-מודיעין ובקו העמק בעבר
חוץ מזה לא ראיתי שימוש בסימנס בקווים אחרים
 

Bus Nerd

Active member
נו, וצריך את הסימנס לקו נהריה-מודיעין

ראיתי סימנס רק בקווי נהריה-מודיעין ובקו העמק בעבר
חוץ מזה לא ראיתי שימוש בסימנס בקווים אחרים
נו, וצריך את הסימנס לקו נהריה-מודיעין
אין מספיק סימנס כדי להפעיל אותו גם בעמק וגם בנהריה-מודיעין כדבר שבשגרה.

כשיגיעו כל הקרונות החדשים של בומברדייה אז אולי תקבלו דאבל-דק. עד אז, אין מה לעשות, ולא יעזור להתלונן בפורום הזה. בכל מקרה כל עוד האלסטום וה־IC3 שמישים צריך להשתמש בהם, ועדיף להשתמש בהם בעמק ולא בקו הראשי.
 

Bus Nerd

Active member
IC3 עדיין עדיפים על ה־Pacers שיש ב"פריפריה" של בריטניה

געגועים לדאבל דק בקו העמק :( 90 % מהצי לקו העמק הוא אלסטום
אני נוסעת קבועה בקו העמק, רכבת ישראל הפסיקה להביא DD לקו העמק.. היא מביאה רק אלסטום ולפעמים לעיתים נדירות גם IC3, סימנס כבר כמעט ואין וDD לא נראה מאז השקת הקו, אולי כמה פעמים בודדות לאחר מכן אך בעיקרון אלסטום היא הרכבת המכבבת בקו העמק, אני ממש מתגעגעת לנסוע בDD בקו העמק, הרכבת האהובה ביותר עליי.. האלסטום כבר עושה לי להקיא, מלבד זה - אלסטום וIC3 הן רכבות ישנות שלא נגישות במיוחד מבחינת שילוט ולעיתים גם מבחינת כריזה, לפעמים הכרוז הידני פשוט לא טורח להכריז את התחנות הבאות
מצפה לראות יותר DD כאשר יכנסו הקרונות החדשים לשימוש
IC3 עדיין עדיפים על ה־Pacers שיש ב"פריפריה" של בריטניה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה