כל קווי 500 כלולים במכרזשאלה: קו 501 ו502 מתל אביב לרעננה של אגד יועברו למטרופולין?
במסגרת המכרז שזכתה במכרז שרון-חולון? או שהקווים האלו לא כלולים במכרז?
למה בכלל צריכים את קו 12? ולמה בחולון מטרופולין צריכה להכניסכל קווי 500 כלולים במכרז
יחד עם קווי נתניה תל אביב של נתיב אקספרס, קו 620, קווים 2/26/126 של אגד בחולון וקווים 6/11/12/24 של דן.
קו 12 אמור להשתנות - לפי המכרז הוא לא יגיע לרידינג אלא יסעלמה בכלל צריכים את קו 12? ולמה בחולון מטרופולין צריכה להכניס
סניף וסדרן בשביל 3 קווים? מה ההבדל בכלל בינם ובין שאר הקווים בחולון שדווקא הם עוברים?
לגבי קו 12- אפשר בקלות לבטל אותו, גם ככה הוא חופף ברוב המסלול ל189. אפשר בכלל לבטל אותו ולהאריך במקומו את קו 266 לרידינג, ואז גם פותרים את הכפילות, גם מעבירים את 266 למסוף מסודר וגם סוף סוף מקשרים בין פתח תקווה לבין נמל רידינג
קו 12 בזבוז כשיש את 266קו 12 אמור להשתנות - לפי המכרז הוא לא יגיע לרידינג אלא יסע
בין עתידים לרכבת האוניברסיטה.
סביר להניח שאז קו 8 של דן יבוטל.
למטרופולין יהיו בחולון יותר מ-3 קווים. שלושה (או ארבעה) קווים קיימים יעברו למטרופולין, אבל לפי המכרז יהיו עוד קווים חדשים.
אתה לא צודק. הקישור בין עתידים ואזור התעסוקה רמת החיילקו 12 בזבוז כשיש את 266
האם קו 12 מכוון כך שלא ייצא יחד עם 189 מעתידים? בכלל לאאתה לא צודק. הקישור בין עתידים ואזור התעסוקה רמת החייל
לבין תחנת רכבת האוניברסיטה לא צריך להתבסס רק על קווים מפתח תקוה, חולון או הכרמלית.
קו 12 בתצורתו לפי המכרז זה קו הזנק + קו הזנה לרכבת.
למה, בכלל, לחבר בין קווי נתניה לחולון ?למה בכלל צריכים את קו 12? ולמה בחולון מטרופולין צריכה להכניס
סניף וסדרן בשביל 3 קווים? מה ההבדל בכלל בינם ובין שאר הקווים בחולון שדווקא הם עוברים?
לגבי קו 12- אפשר בקלות לבטל אותו, גם ככה הוא חופף ברוב המסלול ל189. אפשר בכלל לבטל אותו ולהאריך במקומו את קו 266 לרידינג, ואז גם פותרים את הכפילות, גם מעבירים את 266 למסוף מסודר וגם סוף סוף מקשרים בין פתח תקווה לבין נמל רידינג
אם זה אני מסכים איתך.למה, בכלל, לחבר בין קווי נתניה לחולון ?
אין הגיון גיאוגרפי בין קווי חולון לקווי נתניה או קווי השרון
כנראה בגלל מה מה שכתבת בסוף ההודעהאם זה אני מסכים איתך.
אין חיבור גיאוגרפי בין חולון לשאר האשכול. בשאר האשכול יש רצף גיאוגרפי בין נתניה לשכונות עבר הירקון בתל אביב וכולל בתוכו את מרבית הקווים הכלולים במכרז.
עם חולון אני לא יודע למה הכלילו אותה במכרז. כנראה עקב ההסכמים עם אגד שאשכולות ראשון לציון, נס ציונה ורחובות לא יצאו למכרזים.
כי כך נותנים למפעילה שאינה אגד או דן דריסת רגל גםאם זה אני מסכים איתך.
אין חיבור גיאוגרפי בין חולון לשאר האשכול. בשאר האשכול יש רצף גיאוגרפי בין נתניה לשכונות עבר הירקון בתל אביב וכולל בתוכו את מרבית הקווים הכלולים במכרז.
עם חולון אני לא יודע למה הכלילו אותה במכרז. כנראה עקב ההסכמים עם אגד שאשכולות ראשון לציון, נס ציונה ורחובות לא יצאו למכרזים.
אי אפשר לבטל את קו 12.למה בכלל צריכים את קו 12? ולמה בחולון מטרופולין צריכה להכניס
סניף וסדרן בשביל 3 קווים? מה ההבדל בכלל בינם ובין שאר הקווים בחולון שדווקא הם עוברים?
לגבי קו 12- אפשר בקלות לבטל אותו, גם ככה הוא חופף ברוב המסלול ל189. אפשר בכלל לבטל אותו ולהאריך במקומו את קו 266 לרידינג, ואז גם פותרים את הכפילות, גם מעבירים את 266 למסוף מסודר וגם סוף סוף מקשרים בין פתח תקווה לבין נמל רידינג
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.