שאלה: קו 501 ו502 מתל אביב לרעננה של אגד יועברו למטרופולין?

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
שאלה: קו 501 ו502 מתל אביב לרעננה של אגד יועברו למטרופולין?

שאלה: קו 501 ו502 מתל אביב לרעננה של אגד יועברו למטרופולין?
במסגרת המכרז שזכתה במכרז שרון-חולון? או שהקווים האלו לא כלולים במכרז?
 

DanBus43Maalit72

Active member
כל קווי 500 כלולים במכרז

שאלה: קו 501 ו502 מתל אביב לרעננה של אגד יועברו למטרופולין?
במסגרת המכרז שזכתה במכרז שרון-חולון? או שהקווים האלו לא כלולים במכרז?
כל קווי 500 כלולים במכרז
יחד עם קווי נתניה תל אביב של נתיב אקספרס, קו 620, קווים 2/26/126 של אגד בחולון וקווים 6/11/12/24 של דן.
 
למה בכלל צריכים את קו 12? ולמה בחולון מטרופולין צריכה להכניס

כל קווי 500 כלולים במכרז
יחד עם קווי נתניה תל אביב של נתיב אקספרס, קו 620, קווים 2/26/126 של אגד בחולון וקווים 6/11/12/24 של דן.
למה בכלל צריכים את קו 12? ולמה בחולון מטרופולין צריכה להכניס
סניף וסדרן בשביל 3 קווים? מה ההבדל בכלל בינם ובין שאר הקווים בחולון שדווקא הם עוברים?
לגבי קו 12- אפשר בקלות לבטל אותו, גם ככה הוא חופף ברוב המסלול ל189. אפשר בכלל לבטל אותו ולהאריך במקומו את קו 266 לרידינג, ואז גם פותרים את הכפילות, גם מעבירים את 266 למסוף מסודר וגם סוף סוף מקשרים בין פתח תקווה לבין נמל רידינג
 
קו 12 אמור להשתנות - לפי המכרז הוא לא יגיע לרידינג אלא יסע

למה בכלל צריכים את קו 12? ולמה בחולון מטרופולין צריכה להכניס
סניף וסדרן בשביל 3 קווים? מה ההבדל בכלל בינם ובין שאר הקווים בחולון שדווקא הם עוברים?
לגבי קו 12- אפשר בקלות לבטל אותו, גם ככה הוא חופף ברוב המסלול ל189. אפשר בכלל לבטל אותו ולהאריך במקומו את קו 266 לרידינג, ואז גם פותרים את הכפילות, גם מעבירים את 266 למסוף מסודר וגם סוף סוף מקשרים בין פתח תקווה לבין נמל רידינג
קו 12 אמור להשתנות - לפי המכרז הוא לא יגיע לרידינג אלא יסע
בין עתידים לרכבת האוניברסיטה.
סביר להניח שאז קו 8 של דן יבוטל.

למטרופולין יהיו בחולון יותר מ-3 קווים. שלושה (או ארבעה) קווים קיימים יעברו למטרופולין, אבל לפי המכרז יהיו עוד קווים חדשים.
 
קו 12 בזבוז כשיש את 266

קו 12 אמור להשתנות - לפי המכרז הוא לא יגיע לרידינג אלא יסע
בין עתידים לרכבת האוניברסיטה.
סביר להניח שאז קו 8 של דן יבוטל.

למטרופולין יהיו בחולון יותר מ-3 קווים. שלושה (או ארבעה) קווים קיימים יעברו למטרופולין, אבל לפי המכרז יהיו עוד קווים חדשים.
קו 12 בזבוז כשיש את 266
 
אתה לא צודק. הקישור בין עתידים ואזור התעסוקה רמת החייל

קו 12 בזבוז כשיש את 266
אתה לא צודק. הקישור בין עתידים ואזור התעסוקה רמת החייל
לבין תחנת רכבת האוניברסיטה לא צריך להתבסס רק על קווים מפתח תקוה, חולון או הכרמלית.
קו 12 בתצורתו לפי המכרז זה קו הזנק + קו הזנה לרכבת.
 
האם קו 12 מכוון כך שלא ייצא יחד עם 189 מעתידים? בכלל לא

אתה לא צודק. הקישור בין עתידים ואזור התעסוקה רמת החייל
לבין תחנת רכבת האוניברסיטה לא צריך להתבסס רק על קווים מפתח תקוה, חולון או הכרמלית.
קו 12 בתצורתו לפי המכרז זה קו הזנק + קו הזנה לרכבת.
האם קו 12 מכוון כך שלא ייצא יחד עם 189 מעתידים? בכלל לא
ובנוסף, התדירות בקטע רכבת האוניברסיטה של 189 מאוד גבוהה ויחד עם 266 (שאפשר להוסיף לו נסיעות) ועם קו 8 בשעות השיא בכלל גבוהה מאוד. אני די רואה בזבוז בהשארת 12 במצבו הנוכחי, עדיף להאריך את 266 לרידינג ולבטל את 12
 

אוהד1110

New member
למה, בכלל, לחבר בין קווי נתניה לחולון ?

למה בכלל צריכים את קו 12? ולמה בחולון מטרופולין צריכה להכניס
סניף וסדרן בשביל 3 קווים? מה ההבדל בכלל בינם ובין שאר הקווים בחולון שדווקא הם עוברים?
לגבי קו 12- אפשר בקלות לבטל אותו, גם ככה הוא חופף ברוב המסלול ל189. אפשר בכלל לבטל אותו ולהאריך במקומו את קו 266 לרידינג, ואז גם פותרים את הכפילות, גם מעבירים את 266 למסוף מסודר וגם סוף סוף מקשרים בין פתח תקווה לבין נמל רידינג
למה, בכלל, לחבר בין קווי נתניה לחולון ?
אין הגיון גיאוגרפי בין קווי חולון לקווי נתניה או קווי השרון
 

DanBus43Maalit72

Active member
אם זה אני מסכים איתך.

למה, בכלל, לחבר בין קווי נתניה לחולון ?
אין הגיון גיאוגרפי בין קווי חולון לקווי נתניה או קווי השרון
אם זה אני מסכים איתך.
אין חיבור גיאוגרפי בין חולון לשאר האשכול. בשאר האשכול יש רצף גיאוגרפי בין נתניה לשכונות עבר הירקון בתל אביב וכולל בתוכו את מרבית הקווים הכלולים במכרז.
עם חולון אני לא יודע למה הכלילו אותה במכרז. כנראה עקב ההסכמים עם אגד שאשכולות ראשון לציון, נס ציונה ורחובות לא יצאו למכרזים.
 

אורי404

New member
כנראה בגלל מה מה שכתבת בסוף ההודעה

אם זה אני מסכים איתך.
אין חיבור גיאוגרפי בין חולון לשאר האשכול. בשאר האשכול יש רצף גיאוגרפי בין נתניה לשכונות עבר הירקון בתל אביב וכולל בתוכו את מרבית הקווים הכלולים במכרז.
עם חולון אני לא יודע למה הכלילו אותה במכרז. כנראה עקב ההסכמים עם אגד שאשכולות ראשון לציון, נס ציונה ורחובות לא יצאו למכרזים.
כנראה בגלל מה מה שכתבת בסוף ההודעה
ברחובות, בנס ציונה ובראשון לציון, שכתבת שירות האוטובוסים כיום טעון שיפור רב. נדרש שם ריענון בשירות. בין אם זה באמצעות המפעילים הקיימים באזור (בעיקר "אגד", אבל גם "דן", "אפיקים" ואחרים) או באמצעות הוצאת קווים למכרז. אפשרות אחרת להוסיף קווים חדשים, במסגרת שרון-חולון.
כיום חלק ממסלולי הקווים ארוכים, באופן משמעותי מפרייבטים. התדירות באזורים מסויימים נמוכה. אין שירות מספק של "קווי הזנק" (קווים לאזורי התעסוקה) או קווים מזינים מתחנות הרכבת. בנוסף צי האוטובוסים מיושן, עם כל התקלות והפסקת שירות באמצע הנסיעה. בבינעירוניים אולי נעשה ריענון לאחרונה. בעירוניים, נקווה שבמסגרת הרכישה הגדולה יהיה ריענון. נוסף גם לתדירות הנמוכה הנסיעות הרשומות לא יוצאות. אמנם התקלות האלה שכיחות אצל רב חברות האוטובוסים, אם לא כולן. אבל לרב זה נעשה בקווים שתדירותם גבוהה יותר מהתדירות של פעם בחצי שעה בקווי ראשון לציון השונים.
 
כי כך נותנים למפעילה שאינה אגד או דן דריסת רגל גם

אם זה אני מסכים איתך.
אין חיבור גיאוגרפי בין חולון לשאר האשכול. בשאר האשכול יש רצף גיאוגרפי בין נתניה לשכונות עבר הירקון בתל אביב וכולל בתוכו את מרבית הקווים הכלולים במכרז.
עם חולון אני לא יודע למה הכלילו אותה במכרז. כנראה עקב ההסכמים עם אגד שאשכולות ראשון לציון, נס ציונה ורחובות לא יצאו למכרזים.
כי כך נותנים למפעילה שאינה אגד או דן דריסת רגל גם
בדרום גוש דן.
ברגע שיש מפעילה חדשה באזור מסויים, משרד התחבורה יכול להגדיל בהדרגתיות את נפח הפעילות שלה באותו אזור על ידי ביסוס שירות חדש על המפעילה החדשה.
זו עוד דרך לצמצם את נפח הפעילות של המפעילות הוותיקות.
מה שעובר בשלב הזה מאגד ודן בדרום גוש דן במסגרת המכרז (וגם הקווים החדשים שהמכרז יוצר) זה אמנם נפח פעילות קטן שלא מצדיק מכרז שעומד בפני עצמו, אבל מרגע שנוצרת דריסת הרגל, נפתח הפתח להגדלתו בעתיד.
וכך מכניסים שחקן נוסף לאזור שעד עתה שלט בו דואופול אזורי.
 

DanBus43Maalit72

Active member
אי אפשר לבטל את קו 12.

למה בכלל צריכים את קו 12? ולמה בחולון מטרופולין צריכה להכניס
סניף וסדרן בשביל 3 קווים? מה ההבדל בכלל בינם ובין שאר הקווים בחולון שדווקא הם עוברים?
לגבי קו 12- אפשר בקלות לבטל אותו, גם ככה הוא חופף ברוב המסלול ל189. אפשר בכלל לבטל אותו ולהאריך במקומו את קו 266 לרידינג, ואז גם פותרים את הכפילות, גם מעבירים את 266 למסוף מסודר וגם סוף סוף מקשרים בין פתח תקווה לבין נמל רידינג
אי אפשר לבטל את קו 12.
במקטע בין רכבת האוניברסיטה לרמת החייל עמוס ביותר בשעות העומס כולל מצבים בהם קו 189 מסורדן.

בחולון בנוסף לקווים 2, 26, 126 ואולי גם 146. יפתחו מספר כשמונה קווים חדשים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה