רוצה לבדוק אם הבנתי:
כאשר הסימנור בכניסה מעקלתון למסילה ראשית הוא אדום - האם המסוט מכוון אוטומטית למסילה הקצרה ללא מוצא?
לגבי אוטם מסילה - מה קורה כאשר ציוד נייד נע במהירות איטית של עד 40-50 קמ"ש נגיד (כי הרגע הוא התחיל לנסוע) מעקלתון למסילה הקצרה הזאת עם האוטם? האם אוטמי מסילה הם מספיק חזקים כדי למנוע שימוט? מה יקרה לאוטם, למסילה ולציוד הנייד?
רוצה לבדוק אם הבנתי:מטרת המסילות הקצרות עם האוטם
המטרה של המסילות הקצרות היא למנוע מרכבת או מקרון שהושאר בודד על המסילה לגלוש למסילת רכבת ראשית.
במקרה והנהג לא עוצר בסימנור אדום או במקרה וקרון בודד שהושאר בתחנה מתחיל לזוז (קיים רבות בעיתוקים של רכבות משא), המסילה הקצרה תמנע גלישה לקו רכבת פעיל ותמנע תאונה.
זאת ועוד, המסילה הקצרה הזו משמשת פעמים רבות לצורך דיור של כלים הנדסיים כמו קרונית מנוע, מווסת רבד, מכונת הידוק, וכו...
כאשר הסימנור בכניסה מעקלתון למסילה ראשית הוא אדום - האם המסוט מכוון אוטומטית למסילה הקצרה ללא מוצא?
לגבי אוטם מסילה - מה קורה כאשר ציוד נייד נע במהירות איטית של עד 40-50 קמ"ש נגיד (כי הרגע הוא התחיל לנסוע) מעקלתון למסילה הקצרה הזאת עם האוטם? האם אוטמי מסילה הם מספיק חזקים כדי למנוע שימוט? מה יקרה לאוטם, למסילה ולציוד הנייד?