הרוכב לאוטובוסים1
Well-known member
אין קשר בין חתימה על הסכם לבין שיפור השירות?
חלק גדול מאד משיפורי השירות נקבעים בהסכמים.
וכל שיפור שירות מגובה במנגנונים שנכתבים בהסכמים.
כך שהשורה הזו לא יכולה להיות נכונה.
אגד חברה טובה מאד, ויש לה הרבה זכויות גם הסטוריות וגם עכשוויות, בתחומים מסוימים כמו תחזוקה היא אוכלת את החברות האחרות בלי מלח. וגם תנאי הנהג בה טובים בהרבה (לאו דווקא המשכורת כי שכר השכירים שהם כבר הרוב לא שונה בהרבה ממפעילים אחרים, אבל כל המעטפת טובה יותר - הפסקות במקום מסודר וכו'.
אבל היא לא מושלמת ויש לה בעיות, אחת הבעיות היא בתחום הטכנולוגי בו אגד מתעקשת, מכוחה היותה חברה גדולה, לפתח בעצמה במקום לרכוש מוצרי מדף ולהתאימם קלות, דבר שמביא לתהליכים ארוכים יותר ולצערי גם לתוצר נחות יותר. מאפיין אחד בולט שהציבור נחשף אליו הוא ה"ביצים" של התיקוף מכל הדלתות. אגד היתה החברה השלישית שהתקינה כאלה (אחרי דן ומטרופולין), והשקיעה מאמצים רבים בפיתוח במקום לרכוש משהו שכבר עובד רק כדי לקבל מוצר "בעייתי" בלשון המעטה.
גם ה-WIFI של אגד הכי גרוע בגלל איזה נסיון לחבור למאקו ולהרוויח קצת מזה. לוקח הכי הרבה זמן להתחבר אליו והוא תמיד מתנתק. (דווקא בסיניים החדשים זה יותר טוב). אגד גם היתה האחרונה להכניס שקעי טעינה של USB ועדיין מרבית הצי הבינעירוני שלה הוא בלי USB (למרות שהדרישה קיימת מ-2011, כבר שש שנים).
כריזת "התחנה הבאה" היא בדרך כלל וולונטרית ולא לאורך כל המסלול (דווקא התצוגה פועלת בסדר).
אפילו שילוט הקו נוגד את חוק הנגישות ביותר מדי אוטובוסים (שילוט אדום שלא טוב לעיוורי צבעים והאמת שגם לי קשה לראות אותו).
קופות הנהג הקודמים של אגד היו גרועים מבחינת העיכוב לנוסע, החדשים דווקא בסדר לדעתי אבל לקח כמה שנים טובות (של פיתוח עצמאי) להגיע לכך. הום עדיין פחות טובים מדן, גם בקווים שלא יוצאים מגבולות המטרופולין.
ואלה רק הדברים שהנוסע חשוף אליהם. יש הרבה מערכות טכנולוגיות מאחורי הקלעים שאני לא יודע מה קורה איתם אבל סביר שגם שם ההתנהלות דומה.
נכון שיש חברות גרועות יותר בכל פרמטר, אבל אם אגד רוצה למצב עצמה כמובילה אסור לה שיהיו טובות ממנה. היא כנראה ויתרה על זה.
אין קשר בין חתימה על הסכם לבין שיפור השירות?במה אגד מפגר טכנולוגית ?
"תדירות נמוכה" - האם אגד או איזו חברה אחרת קובעת את התדירות?
"שביתות מרובות" - שביתת אזהרה אחת ליום אחד בי"ם במשך יותר מ20 שנה...
אין קשר בין חתימה על הסכם לבין שיפור השירות.
אתה בור בכל מה שקורה בתח"צ, וכותב סתם העיקר להשמיץ את אגד בלי שום הבנה בנושא תח"צ
אם היית מבין משהו, לא היית כותב את השטויות המצוטטות לעיל.
חלק גדול מאד משיפורי השירות נקבעים בהסכמים.
וכל שיפור שירות מגובה במנגנונים שנכתבים בהסכמים.
כך שהשורה הזו לא יכולה להיות נכונה.
אגד חברה טובה מאד, ויש לה הרבה זכויות גם הסטוריות וגם עכשוויות, בתחומים מסוימים כמו תחזוקה היא אוכלת את החברות האחרות בלי מלח. וגם תנאי הנהג בה טובים בהרבה (לאו דווקא המשכורת כי שכר השכירים שהם כבר הרוב לא שונה בהרבה ממפעילים אחרים, אבל כל המעטפת טובה יותר - הפסקות במקום מסודר וכו'.
אבל היא לא מושלמת ויש לה בעיות, אחת הבעיות היא בתחום הטכנולוגי בו אגד מתעקשת, מכוחה היותה חברה גדולה, לפתח בעצמה במקום לרכוש מוצרי מדף ולהתאימם קלות, דבר שמביא לתהליכים ארוכים יותר ולצערי גם לתוצר נחות יותר. מאפיין אחד בולט שהציבור נחשף אליו הוא ה"ביצים" של התיקוף מכל הדלתות. אגד היתה החברה השלישית שהתקינה כאלה (אחרי דן ומטרופולין), והשקיעה מאמצים רבים בפיתוח במקום לרכוש משהו שכבר עובד רק כדי לקבל מוצר "בעייתי" בלשון המעטה.
גם ה-WIFI של אגד הכי גרוע בגלל איזה נסיון לחבור למאקו ולהרוויח קצת מזה. לוקח הכי הרבה זמן להתחבר אליו והוא תמיד מתנתק. (דווקא בסיניים החדשים זה יותר טוב). אגד גם היתה האחרונה להכניס שקעי טעינה של USB ועדיין מרבית הצי הבינעירוני שלה הוא בלי USB (למרות שהדרישה קיימת מ-2011, כבר שש שנים).
כריזת "התחנה הבאה" היא בדרך כלל וולונטרית ולא לאורך כל המסלול (דווקא התצוגה פועלת בסדר).
אפילו שילוט הקו נוגד את חוק הנגישות ביותר מדי אוטובוסים (שילוט אדום שלא טוב לעיוורי צבעים והאמת שגם לי קשה לראות אותו).
קופות הנהג הקודמים של אגד היו גרועים מבחינת העיכוב לנוסע, החדשים דווקא בסדר לדעתי אבל לקח כמה שנים טובות (של פיתוח עצמאי) להגיע לכך. הום עדיין פחות טובים מדן, גם בקווים שלא יוצאים מגבולות המטרופולין.
ואלה רק הדברים שהנוסע חשוף אליהם. יש הרבה מערכות טכנולוגיות מאחורי הקלעים שאני לא יודע מה קורה איתם אבל סביר שגם שם ההתנהלות דומה.
נכון שיש חברות גרועות יותר בכל פרמטר, אבל אם אגד רוצה למצב עצמה כמובילה אסור לה שיהיו טובות ממנה. היא כנראה ויתרה על זה.