הושגה פשרה בין סמי ואלסטום במכרז להסבת רשת הרכבות לחשמל

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
הושגה פשרה בין סמי ואלסטום במכרז להסבת רשת הרכבות לחשמל

הושגה פשרה בין סמי ואלסטום במכרז להסבת רשת הרכבות לחשמל

היום, יום א' 8.7.2017, דיווחו חברות רכבת ישראל, אלסטום, אפקון וסמי לבית משפט העליון כי הגיעו לפשרה באשר למחלוקת על זכייתה של חברת סמי במכרז להקמת תשתית החשמל לרשת המסילות של רכבת ישראל, בעלות של כ-2 מיליארד ₪.
במסגרת הפשרה הוחלט כי תחזוקת מערך החישמול שיוקם בפריסה ארצית, יתוחזק על ידי שתי החברות הבינ"ל, המתמחות בתחום זה.
העבודה המקבילה של שתי החברות הבינ"ל בתחום התחזוקה, תאפשר לרכבת ישראל לנהל את החוזים במדידת ביצועים מתמדת של שתי החברות, האחת כלפי השנייה ובכך לשפר את איכות העבודה. המתווה המדויק של חלוקת העבודה באופן גיאוגראפי יתואם בהמשך.

לדברי שחר איילון, מנכ"ל רכבת ישראל: "אני מברך את הצדדים על הסכם הפשרה, שיאפשר לרכבת ישראל להמשיך ולפעול לצורך הקמת תשתית חשמלית להפעלת רכבות חשמליות, שתאפשרנה שיפור משמעותי בשירות לתושבי מדינת ישראל – תוך הפעלת רכבות חדישות, שקטות וידידותיות לסביבה, עם מספר רב יותר של מקומות ישיבה".
 

25306yosef

New member
ובשורה התחתונה, מה בדיוק אומרת לנוסע ההודעה הזו ל"עיתונות"?

הושגה פשרה בין סמי ואלסטום במכרז להסבת רשת הרכבות לחשמל

היום, יום א' 8.7.2017, דיווחו חברות רכבת ישראל, אלסטום, אפקון וסמי לבית משפט העליון כי הגיעו לפשרה באשר למחלוקת על זכייתה של חברת סמי במכרז להקמת תשתית החשמל לרשת המסילות של רכבת ישראל, בעלות של כ-2 מיליארד ₪.
במסגרת הפשרה הוחלט כי תחזוקת מערך החישמול שיוקם בפריסה ארצית, יתוחזק על ידי שתי החברות הבינ"ל, המתמחות בתחום זה.
העבודה המקבילה של שתי החברות הבינ"ל בתחום התחזוקה, תאפשר לרכבת ישראל לנהל את החוזים במדידת ביצועים מתמדת של שתי החברות, האחת כלפי השנייה ובכך לשפר את איכות העבודה. המתווה המדויק של חלוקת העבודה באופן גיאוגראפי יתואם בהמשך.

לדברי שחר איילון, מנכ"ל רכבת ישראל: "אני מברך את הצדדים על הסכם הפשרה, שיאפשר לרכבת ישראל להמשיך ולפעול לצורך הקמת תשתית חשמלית להפעלת רכבות חשמליות, שתאפשרנה שיפור משמעותי בשירות לתושבי מדינת ישראל – תוך הפעלת רכבות חדישות, שקטות וידידותיות לסביבה, עם מספר רב יותר של מקומות ישיבה".
ובשורה התחתונה, מה בדיוק אומרת לנוסע ההודעה הזו ל"עיתונות"?
ומדוע ולמה הנוסע בתח"צ שמעוניין כבר לנסוע לירושלים ברכבת (וממש לא מעניין אותו פוליטיקה ובתי משפט) צריך לקרוא על ההתכתשות הזו של חברת אלסטום בבית המשפט עם החברה המתחרה?

איזו תועלת מפיק הנוסע בתח"צ מקריאת ומלמידת ההתכתשות הזו בבית המשפט של חברת אלסטום עם מתחרותיה?

בשורה התחתונה, ההודעה הזו לעיתונות לא אומרת לנוסע בתח"צ כלום. היא נועדה לצרכי תעמולה פוליטית של מפלגת השלטון במטרה שהממשלה והמפלגה השלטת והעומדים בראשה יזכו באהדה ציבורית שלא מגיעה להם כלל.

וגם בשביל לספק ל"עיתונאים" תעסוקה על מנת שלא ישתעממו. ועל הדרך גם ימשיכו ה"עיתונאים" בהרדמת הציבור תוך כדי ביצוע תעמולה אסורה לפוליטיקאים ופקידוני הממשלה.

וגם במטרה לספק תעסוקה לכמה חובבים נלהבים של תח"צ שעוסקים בליקוט קטעי "עיתונות".
 

ronitv1

New member
למי שלא הבין הסבר !!!!

ובשורה התחתונה, מה בדיוק אומרת לנוסע ההודעה הזו ל"עיתונות"?
ומדוע ולמה הנוסע בתח"צ שמעוניין כבר לנסוע לירושלים ברכבת (וממש לא מעניין אותו פוליטיקה ובתי משפט) צריך לקרוא על ההתכתשות הזו של חברת אלסטום בבית המשפט עם החברה המתחרה?

איזו תועלת מפיק הנוסע בתח"צ מקריאת ומלמידת ההתכתשות הזו בבית המשפט של חברת אלסטום עם מתחרותיה?

בשורה התחתונה, ההודעה הזו לעיתונות לא אומרת לנוסע בתח"צ כלום. היא נועדה לצרכי תעמולה פוליטית של מפלגת השלטון במטרה שהממשלה והמפלגה השלטת והעומדים בראשה יזכו באהדה ציבורית שלא מגיעה להם כלל.

וגם בשביל לספק ל"עיתונאים" תעסוקה על מנת שלא ישתעממו. ועל הדרך גם ימשיכו ה"עיתונאים" בהרדמת הציבור תוך כדי ביצוע תעמולה אסורה לפוליטיקאים ופקידוני הממשלה.

וגם במטרה לספק תעסוקה לכמה חובבים נלהבים של תח"צ שעוסקים בליקוט קטעי "עיתונות".
למי שלא הבין הסבר !!!!
סמי הספרדית תבצע את ההקמה של רשת המסילות בכל הארץ

ואת תחוזקה של החלק הצפוני לאחר ההקמה !!!

סמי תשלב בעבודות ההקמה של הרשת החשמלית את אפקון

העותרת , אלסטום שותפתה של אפקון תהיה אחראית על התחזוקה

רק אחרי שסמי תקים את הקו הראשון בדרום ואת כל הרשת הדרומית

מתל אביב , כ 50% .


המחיר של אלסטום עבור תחזוקה הוא 13 מיליון שקל כפול
23 שנה שווה 300 מיליון שקל.

סמי מקבלת 11מיליון שקל עברו התחזוקה כפול 10 שנים +
6 מיליון שקל לשנה כפול 10 עבור ההקמה .

מאחר ולסמי יש נק' יציאה כעבור 10 שנים , הרכבת תערוך
מכרז תחזוקה עוד 10 שנים עבור החלק הצפוני .

לפי גורמים ברכבת עצם המכרז עוד 10 שנים עבור
החלק הצפוני תיצור תחרות ותחזוקה טובה יותר בין השניים.
 

ronitv1

New member
איך הגיעו ל 116 מיליון שקל

למי שלא הבין הסבר !!!!
סמי הספרדית תבצע את ההקמה של רשת המסילות בכל הארץ

ואת תחוזקה של החלק הצפוני לאחר ההקמה !!!

סמי תשלב בעבודות ההקמה של הרשת החשמלית את אפקון

העותרת , אלסטום שותפתה של אפקון תהיה אחראית על התחזוקה

רק אחרי שסמי תקים את הקו הראשון בדרום ואת כל הרשת הדרומית

מתל אביב , כ 50% .


המחיר של אלסטום עבור תחזוקה הוא 13 מיליון שקל כפול
23 שנה שווה 300 מיליון שקל.

סמי מקבלת 11מיליון שקל עברו התחזוקה כפול 10 שנים +
6 מיליון שקל לשנה כפול 10 עבור ההקמה .

מאחר ולסמי יש נק' יציאה כעבור 10 שנים , הרכבת תערוך
מכרז תחזוקה עוד 10 שנים עבור החלק הצפוני .

לפי גורמים ברכבת עצם המכרז עוד 10 שנים עבור
החלק הצפוני תיצור תחרות ותחזוקה טובה יותר בין השניים.
איך הגיעו ל 116 מיליון שקל

עלות ההאחזקה של אלסטום מבדרום לתל אביב

היא 13 מיליון שקל לשנה ,יותר 2 מיליון מסמי

כפול 23 = 56.

עבור זה שסמי תתן 50% מההאחזקה לאסלטום

סמי תקבל עוד 6 מיליון שקל לשנה כפול 10 עבור

הקמת מערכת שתאפשר גם לאסלטום לעכוב

אחר ההקמה ,מן מרכז שליטה ובקרה .
 

ronitv1

New member
ואני אומר אם הוספת כסף ,כבר עדיף לקחת את אלסטום לכל הפרוייקט

איך הגיעו ל 116 מיליון שקל

עלות ההאחזקה של אלסטום מבדרום לתל אביב

היא 13 מיליון שקל לשנה ,יותר 2 מיליון מסמי

כפול 23 = 56.

עבור זה שסמי תתן 50% מההאחזקה לאסלטום

סמי תקבל עוד 6 מיליון שקל לשנה כפול 10 עבור

הקמת מערכת שתאפשר גם לאסלטום לעכוב

אחר ההקמה ,מן מרכז שליטה ובקרה .
ואני אומר אם הוספת כסף ,כבר עדיף לקחת את אלסטום לכל הפרוייקט
כלומר שבית המשפט יכריע בלי פשרה.
 

sweetums

New member
גלובס:פשרה במכרז חשמול הרכבת; העלות לציבור: 116 מיליון שקל

הושגה פשרה בין סמי ואלסטום במכרז להסבת רשת הרכבות לחשמל

היום, יום א' 8.7.2017, דיווחו חברות רכבת ישראל, אלסטום, אפקון וסמי לבית משפט העליון כי הגיעו לפשרה באשר למחלוקת על זכייתה של חברת סמי במכרז להקמת תשתית החשמל לרשת המסילות של רכבת ישראל, בעלות של כ-2 מיליארד ₪.
במסגרת הפשרה הוחלט כי תחזוקת מערך החישמול שיוקם בפריסה ארצית, יתוחזק על ידי שתי החברות הבינ"ל, המתמחות בתחום זה.
העבודה המקבילה של שתי החברות הבינ"ל בתחום התחזוקה, תאפשר לרכבת ישראל לנהל את החוזים במדידת ביצועים מתמדת של שתי החברות, האחת כלפי השנייה ובכך לשפר את איכות העבודה. המתווה המדויק של חלוקת העבודה באופן גיאוגראפי יתואם בהמשך.

לדברי שחר איילון, מנכ"ל רכבת ישראל: "אני מברך את הצדדים על הסכם הפשרה, שיאפשר לרכבת ישראל להמשיך ולפעול לצורך הקמת תשתית חשמלית להפעלת רכבות חשמליות, שתאפשרנה שיפור משמעותי בשירות לתושבי מדינת ישראל – תוך הפעלת רכבות חדישות, שקטות וידידותיות לסביבה, עם מספר רב יותר של מקומות ישיבה".
גלובס:פשרה במכרז חשמול הרכבת; העלות לציבור: 116 מיליון שקל
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001196370
ההסכם כמובן שלא סייע לפתרון תעלומת הניקוד במכרז.
"... בדיון נוסף בעליון, שהתקיים בדצמבר שנה שעברה (2016), אמר השופט מלצר: "מאוד מטריד אותנו הנושא של העלאת הניקוד. מטרידות אותנו עוד נקודות, אך באמת מטריד אותנו הנושא של העלאת הניקוד".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה