אוטובוסים באילת

מצב
הנושא נעול.
אוטובוסים באילת

אוטובוסים באילת
הקישור מחוץת לאילת הוא די בעיתי מבחינת הלוז והאוטבוסים שיוצאים חלק ישנים ומלוכלכים , לפי דעתי צריך להחליף את אגד באיל מי חושב
 

DanBus43Maalit72

Active member
מקווה שיהיה גם מכרז אבל הבעייה שאגד לא תסכים על האשכול הזה.

אוטובוסים באילת
הקישור מחוץת לאילת הוא די בעיתי מבחינת הלוז והאוטבוסים שיוצאים חלק ישנים ומלוכלכים , לפי דעתי צריך להחליף את אגד באיל מי חושב
מקווה שיהיה גם מכרז אבל הבעייה שאגד לא תסכים על האשכול הזה.
מכרז זה הדבר שצריך בשביל לשפר את התחבורה הציבורית באילת ולהקים מערך חדש לחלוטין של תחבורה ציבורית עירונית וקישור לנמל תעופה תמנע.

הצעתי מספר פעמים הצעה למערכת קווים חדשה באילת אך יש צורך במכרז עקב כך שאגד בסכסוך עם משרד התחבורה.

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182296039/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]
 

srulak

Member
מה יש לכם נגד אגד?

מקווה שיהיה גם מכרז אבל הבעייה שאגד לא תסכים על האשכול הזה.
מכרז זה הדבר שצריך בשביל לשפר את התחבורה הציבורית באילת ולהקים מערך חדש לחלוטין של תחבורה ציבורית עירונית וקישור לנמל תעופה תמנע.

הצעתי מספר פעמים הצעה למערכת קווים חדשה באילת אך יש צורך במכרז עקב כך שאגד בסכסוך עם משרד התחבורה.

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182296039/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]
מה יש לכם נגד אגד?
האם עדיף לכם חברות אחרות? כבר ראינו מה הם שוות. אגד חברה טובה סך הכל עם נהגים מקצועיים. תראו לי עוד חברה חוץ מאגד ודן שנותנת שרות ברמה הזאת. אז תפסיקו לחפש להחליף את אגד אתם עוד תתגעגעו.
 

DanBus43Maalit72

Active member
אגד חברה טובה בסך הכל אבל יש לא מעט בעיות.

מה יש לכם נגד אגד?
האם עדיף לכם חברות אחרות? כבר ראינו מה הם שוות. אגד חברה טובה סך הכל עם נהגים מקצועיים. תראו לי עוד חברה חוץ מאגד ודן שנותנת שרות ברמה הזאת. אז תפסיקו לחפש להחליף את אגד אתם עוד תתגעגעו.
אגד חברה טובה בסך הכל אבל יש לא מעט בעיות.
אגד מפגרים מבחינה טכנולוגית בהשוואה למפעילות אחרות, תדירות נמוכה יותר מקווי דן באיזור המרכז ואגד אינה מתאימה את עצמב לעידן המכרזים.

משרד התחבורה כבר נתן בתחילת שנות ה 2000 סכום רב לאגד כדי שתתאים עצמה לעידן המכרזים אך אגד לא עתה זאת והשתמשה בכסף לצרכים אחרים. על הנושא הזה פרץ הסכסוך בשנים האחרונות בין אגד למשרד התחבורה. שביתות מרובות, חסמים על הוספת קווים.

עקב הסכסוך לא ניתן לשפר את השירות באשכולות השייכים לאגד. עקב כך מכרז הינו חובה לשיפור השירות.
 

srulak

Member
אז אפשר לתת לדן חלק מקווי אגד

אגד חברה טובה בסך הכל אבל יש לא מעט בעיות.
אגד מפגרים מבחינה טכנולוגית בהשוואה למפעילות אחרות, תדירות נמוכה יותר מקווי דן באיזור המרכז ואגד אינה מתאימה את עצמב לעידן המכרזים.

משרד התחבורה כבר נתן בתחילת שנות ה 2000 סכום רב לאגד כדי שתתאים עצמה לעידן המכרזים אך אגד לא עתה זאת והשתמשה בכסף לצרכים אחרים. על הנושא הזה פרץ הסכסוך בשנים האחרונות בין אגד למשרד התחבורה. שביתות מרובות, חסמים על הוספת קווים.

עקב הסכסוך לא ניתן לשפר את השירות באשכולות השייכים לאגד. עקב כך מכרז הינו חובה לשיפור השירות.
אז אפשר לתת לדן חלק מקווי אגד
החברות הפרטיות כפי שנאמר בפורום הם קבלני ביצוע וכפי שאנו רואים רובם גם לא משהו וזה בלשון המעטה. למה לא לתת לדן שכן התאימה את עצמה לטכנולוגיה ולתחרות קווים של אגד? אני מדבר על לתת לדן עצמה לא לחברות בנות.
 
אגד ודן הן גם חברות פרטיות

אז אפשר לתת לדן חלק מקווי אגד
החברות הפרטיות כפי שנאמר בפורום הם קבלני ביצוע וכפי שאנו רואים רובם גם לא משהו וזה בלשון המעטה. למה לא לתת לדן שכן התאימה את עצמה לטכנולוגיה ולתחרות קווים של אגד? אני מדבר על לתת לדן עצמה לא לחברות בנות.
אגד ודן הן גם חברות פרטיות
דן כבר מזמן חברה בע"מ, אבל גם לפני זה היתה קואופרטיב בבעלות החברים ומעולם לא היתה ממשלתית.

אגד עדיין קואופרטיב בבעלות החברים.

למעט החברה העירונית באר שבע, ועוד כמה יוצאי דופן קטנים, מעולם לא היתה בישראל תחבורה ציבורית באוטובוסים שאינה פרטית.
 

אורי404

New member
אילו יוצאי-דופן נוספים היו בתח"צ?

אגד ודן הן גם חברות פרטיות
דן כבר מזמן חברה בע"מ, אבל גם לפני זה היתה קואופרטיב בבעלות החברים ומעולם לא היתה ממשלתית.

אגד עדיין קואופרטיב בבעלות החברים.

למעט החברה העירונית באר שבע, ועוד כמה יוצאי דופן קטנים, מעולם לא היתה בישראל תחבורה ציבורית באוטובוסים שאינה פרטית.
אילו יוצאי-דופן נוספים היו בתח"צ?
אילו חברות אוטובוסים, מלבד החברה העירונית בבאר שבע היו לא פרטיות? באיזו תקופה מדובר?
 
גם היום יש תחבורה ציבורית שמופעלת על ידי גורמים לא פרטיים

אילו יוצאי-דופן נוספים היו בתח"צ?
אילו חברות אוטובוסים, מלבד החברה העירונית בבאר שבע היו לא פרטיות? באיזו תקופה מדובר?
גם היום יש תחבורה ציבורית שמופעלת על ידי גורמים לא פרטיים
לא חברות, אבל מועצות אזוריות. מועצה אזורית גולן מפעילה ישירות חלק מהתחבורה הציבורית בגולן (וחלק מופעל על ידי חברות פרטיות ברשות המועצה האזורית) ומועצה אזורית חבל אילות מפעילה את קו 20.
 

אורי404

New member
אכן לא חשבתי על מועצות אזוריות.


גם היום יש תחבורה ציבורית שמופעלת על ידי גורמים לא פרטיים
לא חברות, אבל מועצות אזוריות. מועצה אזורית גולן מפעילה ישירות חלק מהתחבורה הציבורית בגולן (וחלק מופעל על ידי חברות פרטיות ברשות המועצה האזורית) ומועצה אזורית חבל אילות מפעילה את קו 20.
אכן לא חשבתי על מועצות אזוריות.

אלא אם היו מקרים נוספים, שאמיר התכוון.
על מועצה אזורית חבל אילות, אני יודע על המקרה. לא ידעתי על רמת הגולן. כיום חשבתי, שההסעות הן רק על-ידי החברות, שמפעילות את האוטובוסים עם הכיתוב "רמה".
 
לא רציתי להיות חד משמעי

אילו יוצאי-דופן נוספים היו בתח"צ?
אילו חברות אוטובוסים, מלבד החברה העירונית בבאר שבע היו לא פרטיות? באיזו תקופה מדובר?
לא רציתי להיות חד משמעי
אבל אני באמת לא מצליח למצוא עוד גומאות חןץ מהחברה העירונית באר שבע.

אולי קו 20 שמופעל על ידי מועצה אזורית אילות (השירות בגולן הוא לא ממשלתי אלא פרטי ומופעל על ידי החברה הכלכלית של המועצה האזורית גולן, אבל באילות זה כולה אישור שחציו העלמת עין להשתמש באוטובוסים הצהובים גם לקו 20.
 

אורי404

New member
OK. תודה, אמיר

לא רציתי להיות חד משמעי
אבל אני באמת לא מצליח למצוא עוד גומאות חןץ מהחברה העירונית באר שבע.

אולי קו 20 שמופעל על ידי מועצה אזורית אילות (השירות בגולן הוא לא ממשלתי אלא פרטי ומופעל על ידי החברה הכלכלית של המועצה האזורית גולן, אבל באילות זה כולה אישור שחציו העלמת עין להשתמש באוטובוסים הצהובים גם לקו 20.
OK. תודה, אמיר
 
גם אגד ודן הן קבלניות ביצוע של מפעיל העל - משרד התחבורה

אז אפשר לתת לדן חלק מקווי אגד
החברות הפרטיות כפי שנאמר בפורום הם קבלני ביצוע וכפי שאנו רואים רובם גם לא משהו וזה בלשון המעטה. למה לא לתת לדן שכן התאימה את עצמה לטכנולוגיה ולתחרות קווים של אגד? אני מדבר על לתת לדן עצמה לא לחברות בנות.
גם אגד ודן הן קבלניות ביצוע של מפעיל העל - משרד התחבורה
 

DanBus43Maalit72

Active member
חבל שמשרד התחבורה לא עושה את זה.

אז אפשר לתת לדן חלק מקווי אגד
החברות הפרטיות כפי שנאמר בפורום הם קבלני ביצוע וכפי שאנו רואים רובם גם לא משהו וזה בלשון המעטה. למה לא לתת לדן שכן התאימה את עצמה לטכנולוגיה ולתחרות קווים של אגד? אני מדבר על לתת לדן עצמה לא לחברות בנות.
חבל שמשרד התחבורה לא עושה את זה.
משרד התחבורה רוצה מכרזים. צריך לתת לה איזה מספר קווים בחולון שמטרופולין לא תוכל להפעיל אותם עקב דרישה של מפרקיות ועומס רב.

דן התאימה את עצמה עם הכספים שמשרד התחבורה נתן לה לעידן המכרזים ומצליחה גם עם 3 חברות בנות בתחום וגם בתחומים אחרים כגון נדל"ן.
 

אורי404

New member
מדוע שהיא "לא תוכל להפעיל אותם"?

חבל שמשרד התחבורה לא עושה את זה.
משרד התחבורה רוצה מכרזים. צריך לתת לה איזה מספר קווים בחולון שמטרופולין לא תוכל להפעיל אותם עקב דרישה של מפרקיות ועומס רב.

דן התאימה את עצמה עם הכספים שמשרד התחבורה נתן לה לעידן המכרזים ומצליחה גם עם 3 חברות בנות בתחום וגם בתחומים אחרים כגון נדל"ן.
מדוע שהיא "לא תוכל להפעיל אותם"?
יש מכרזים, כמו ביתר שבו התנאי היה אוטובוסים מפרקיים. ניתן ליישם את זה במכרזים אחרים. למעשה חבל, שבאשכול השרון ובאשכול שרון-חולון או באשכולות אחרים אין אוטובוסים רבי-קיבולת, כמו אוטובוסים מפרקיים או קומתיים.
 

DanBus43Maalit72

Active member
במקרה ומשהת"ח יתן הוראה להעביר קו מאגד למטרופולין.

מדוע שהיא "לא תוכל להפעיל אותם"?
יש מכרזים, כמו ביתר שבו התנאי היה אוטובוסים מפרקיים. ניתן ליישם את זה במכרזים אחרים. למעשה חבל, שבאשכול השרון ובאשכול שרון-חולון או באשכולות אחרים אין אוטובוסים רבי-קיבולת, כמו אוטובוסים מפרקיים או קומתיים.
במקרה ומשהת"ח יתן הוראה להעביר קו מאגד למטרופולין.
יש קווים שמטרופולין תוכל להפעיל ללא בעיות בחולון עם הצי הרשום במכרז אבל במקרה ומשהת"ח יחליט להעביר את אחד הקווים הבאים: 71, 75, 76, 143, 171, 271. אז למטרופולין תהיה בעייה גדולה עקב כך שאין לה מפרקיות וזה קווים שדורשים מפרקיות, יש צורך בתשומות לקווים אלו, עומס רב שבקושי מטרופולין מצליחה להתמודד איתו בקו 29 בשרון, מטרופולין רוכשת אוטובוסים נמוכי כניסה לרב וזו בעייה עם עומס רב גם מבחינה בטיחותית(ראה את העומס בקו 29 בשרון) ושים לב העומס בחולון הרבה יותר רב.
 
משרד התחבורה לא יעביר למטרופולין קווים שמצריכים מפרקיות ללא

במקרה ומשהת"ח יתן הוראה להעביר קו מאגד למטרופולין.
יש קווים שמטרופולין תוכל להפעיל ללא בעיות בחולון עם הצי הרשום במכרז אבל במקרה ומשהת"ח יחליט להעביר את אחד הקווים הבאים: 71, 75, 76, 143, 171, 271. אז למטרופולין תהיה בעייה גדולה עקב כך שאין לה מפרקיות וזה קווים שדורשים מפרקיות, יש צורך בתשומות לקווים אלו, עומס רב שבקושי מטרופולין מצליחה להתמודד איתו בקו 29 בשרון, מטרופולין רוכשת אוטובוסים נמוכי כניסה לרב וזו בעייה עם עומס רב גם מבחינה בטיחותית(ראה את העומס בקו 29 בשרון) ושים לב העומס בחולון הרבה יותר רב.
משרד התחבורה לא יעביר למטרופולין קווים שמצריכים מפרקיות ללא
רכישת מפרקיות על ידי מטרופולין.
 

אורי404

New member
זה לא ממש כך

במקרה ומשהת"ח יתן הוראה להעביר קו מאגד למטרופולין.
יש קווים שמטרופולין תוכל להפעיל ללא בעיות בחולון עם הצי הרשום במכרז אבל במקרה ומשהת"ח יחליט להעביר את אחד הקווים הבאים: 71, 75, 76, 143, 171, 271. אז למטרופולין תהיה בעייה גדולה עקב כך שאין לה מפרקיות וזה קווים שדורשים מפרקיות, יש צורך בתשומות לקווים אלו, עומס רב שבקושי מטרופולין מצליחה להתמודד איתו בקו 29 בשרון, מטרופולין רוכשת אוטובוסים נמוכי כניסה לרב וזו בעייה עם עומס רב גם מבחינה בטיחותית(ראה את העומס בקו 29 בשרון) ושים לב העומס בחולון הרבה יותר רב.
זה לא ממש כך
קודם כל, השימוש כיום בקו 143 הוא באוטובוסים רגילים. אולי יש שימוש מסויים במפרקיות, אבל זה עדיין לא קו של רק מפרקיות.
כמו גם שכתבתי, אם המכרז יהיה מותנה בשימוש במפרקיות (כמו למשל "מטרונית" בחיפה או באשכול ביתר), המפעיל מי שזה לא יהיה ירכוש מפרקיות ויתפעל אותן.
אמנם השימוש הרווח ב"מטרופולין" הוא אכן באוטובוסים נמוכי כניסה. אבל בקווים 29/39 יש יותר ויותר שימוש בנמוכי כניסה. אלה איסוזו, שיש בהם שלוש דלתות.
אני משתמש הרבה מאוד ב"מטרופולין". הרי אני גר בעיר שהם המפעיל הבולט. אמנם יש מקרים, שיש אי-יציאה של נסיעות. אבל עדיין בשבע השנים, שהם פועלים בשרון אני מרוצה מאוד. השיפור הוא רב מאוד, לעומת מה שהיה קודם לכן. אם הם יפעילו את אשכול שרון-חולון, באותה רמה, כפי שעד כה הם פעלו, הרי שהמצב הולך להשתפר מאוד.
בחולון אמנם אני לא נוסע. אבל בעיר גדולה לידה אני נוסע לעתים קרובות - ראשון לציון. בתקופה האחרונה אני נוסע שם כל יום. המצב שם לא טוב. את המצב הגרוע בקו 164, תיארתי בעבר. כבר בנסיעה הראשונה של 05:20 מפתח תקווה לכיוון ראשל"צ הנסיעה היא מלאה. צפופה בנוסעים, כמו סרדינים. למרות פנייתי ל"אגד" בעניין הזה לפני למעלה מחצי שנה, טרם נעשה שיפור כלשהו, כמו למשל הוספת נסיעות. גם השירות העירוני או האזורי לא טוב. בין היתר תדירות נמוכה או מסלולים ארוכים. בנוסף אין כמעט שירות אוטובוסים לתחנות הרכבת בעיר. יתר על כן תחנת ראשון לציון מערב היא תחנה, שבה יש מספר גבוה של נוסעים. למרות זאת השירות המשלים מושתת בעיקר בפרבייטים או במוניות ספיישל. גם חלקם הגדול של האוטובוסים ישן ומצב התחזוקה אינו מספק.
 

אוהד1110

New member
ב- 143 פועלים אוטובוסים עירוניים ולעיתים יש סידורים של

זה לא ממש כך
קודם כל, השימוש כיום בקו 143 הוא באוטובוסים רגילים. אולי יש שימוש מסויים במפרקיות, אבל זה עדיין לא קו של רק מפרקיות.
כמו גם שכתבתי, אם המכרז יהיה מותנה בשימוש במפרקיות (כמו למשל "מטרונית" בחיפה או באשכול ביתר), המפעיל מי שזה לא יהיה ירכוש מפרקיות ויתפעל אותן.
אמנם השימוש הרווח ב"מטרופולין" הוא אכן באוטובוסים נמוכי כניסה. אבל בקווים 29/39 יש יותר ויותר שימוש בנמוכי כניסה. אלה איסוזו, שיש בהם שלוש דלתות.
אני משתמש הרבה מאוד ב"מטרופולין". הרי אני גר בעיר שהם המפעיל הבולט. אמנם יש מקרים, שיש אי-יציאה של נסיעות. אבל עדיין בשבע השנים, שהם פועלים בשרון אני מרוצה מאוד. השיפור הוא רב מאוד, לעומת מה שהיה קודם לכן. אם הם יפעילו את אשכול שרון-חולון, באותה רמה, כפי שעד כה הם פעלו, הרי שהמצב הולך להשתפר מאוד.
בחולון אמנם אני לא נוסע. אבל בעיר גדולה לידה אני נוסע לעתים קרובות - ראשון לציון. בתקופה האחרונה אני נוסע שם כל יום. המצב שם לא טוב. את המצב הגרוע בקו 164, תיארתי בעבר. כבר בנסיעה הראשונה של 05:20 מפתח תקווה לכיוון ראשל"צ הנסיעה היא מלאה. צפופה בנוסעים, כמו סרדינים. למרות פנייתי ל"אגד" בעניין הזה לפני למעלה מחצי שנה, טרם נעשה שיפור כלשהו, כמו למשל הוספת נסיעות. גם השירות העירוני או האזורי לא טוב. בין היתר תדירות נמוכה או מסלולים ארוכים. בנוסף אין כמעט שירות אוטובוסים לתחנות הרכבת בעיר. יתר על כן תחנת ראשון לציון מערב היא תחנה, שבה יש מספר גבוה של נוסעים. למרות זאת השירות המשלים מושתת בעיקר בפרבייטים או במוניות ספיישל. גם חלקם הגדול של האוטובוסים ישן ומצב התחזוקה אינו מספק.
ב- 143 פועלים אוטובוסים עירוניים ולעיתים יש סידורים של
מכונות בינעירוניות, בדומה לקווים נוספים בתוך חולון
 

אוהד1110

New member
לגבי תדירות נמוכה - הכל באדיבות משרד התחבורה

אגד חברה טובה בסך הכל אבל יש לא מעט בעיות.
אגד מפגרים מבחינה טכנולוגית בהשוואה למפעילות אחרות, תדירות נמוכה יותר מקווי דן באיזור המרכז ואגד אינה מתאימה את עצמב לעידן המכרזים.

משרד התחבורה כבר נתן בתחילת שנות ה 2000 סכום רב לאגד כדי שתתאים עצמה לעידן המכרזים אך אגד לא עתה זאת והשתמשה בכסף לצרכים אחרים. על הנושא הזה פרץ הסכסוך בשנים האחרונות בין אגד למשרד התחבורה. שביתות מרובות, חסמים על הוספת קווים.

עקב הסכסוך לא ניתן לשפר את השירות באשכולות השייכים לאגד. עקב כך מכרז הינו חובה לשיפור השירות.
לגבי תדירות נמוכה - הכל באדיבות משרד התחבורה
 

846

Active member
במה אגד מפגר טכנולוגית ?

אגד חברה טובה בסך הכל אבל יש לא מעט בעיות.
אגד מפגרים מבחינה טכנולוגית בהשוואה למפעילות אחרות, תדירות נמוכה יותר מקווי דן באיזור המרכז ואגד אינה מתאימה את עצמב לעידן המכרזים.

משרד התחבורה כבר נתן בתחילת שנות ה 2000 סכום רב לאגד כדי שתתאים עצמה לעידן המכרזים אך אגד לא עתה זאת והשתמשה בכסף לצרכים אחרים. על הנושא הזה פרץ הסכסוך בשנים האחרונות בין אגד למשרד התחבורה. שביתות מרובות, חסמים על הוספת קווים.

עקב הסכסוך לא ניתן לשפר את השירות באשכולות השייכים לאגד. עקב כך מכרז הינו חובה לשיפור השירות.
במה אגד מפגר טכנולוגית ?
"תדירות נמוכה" - האם אגד או איזו חברה אחרת קובעת את התדירות?
"שביתות מרובות" - שביתת אזהרה אחת ליום אחד בי"ם במשך יותר מ20 שנה...

אין קשר בין חתימה על הסכם לבין שיפור השירות.
אתה בור בכל מה שקורה בתח"צ, וכותב סתם העיקר להשמיץ את אגד בלי שום הבנה בנושא תח"צ
אם היית מבין משהו, לא היית כותב את השטויות המצוטטות לעיל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה