הידעתם שביוטונג של אגד (לא יודע על אחרים) מותר 14 בעמידה?

מצב
הנושא נעול.

XrayCharlie

New member
הידעתם שביוטונג של אגד (לא יודע על אחרים) מותר 14 בעמידה?

הידעתם שביוטונג של אגד (לא יודע על אחרים) מותר 14 בעמידה?
חשבתי שזה רק 10.
 
גם אני שמת לב למדבקה הזו...


הידעתם שביוטונג של אגד (לא יודע על אחרים) מותר 14 בעמידה?
חשבתי שזה רק 10.
גם אני שמת לב למדבקה הזו...


 
זה כנראה היערכות לשינוי שמייחלים לו הרבה זמן

גם ברשיון מצוין 14 נוסעים
זה כנראה היערכות לשינוי שמייחלים לו הרבה זמן
לשנות את המגבלה הגורפת ברישיון רכב בינעירוני ל-10 ולחזור למגבלת היצרן (במקרה של יוטונג 14, אבל זה משתנה מרכב לרכב).

מגבלת ה-10 נוסעים בעמידה תישאר ותפוקח על ידי צוות הבקרה של המשרד, אך כבר לא תהיה פלילית. (קנס רמת שירות בלבד).
בנסיעות אחרונות של כל קו יהיה מותר מראש להסיע עד מגבלת היצרן (כי הדבר הכי גרוע זה להשאיר נוסע בתחנה מאוחר בלילה ללא אלטרנטיבות כאשר טכנית אתה כן יכול לקחת אותו).

כדי שיהיה ניתן לבצע את השינוי, צריך להיות מצוין במקום בולט בסביבת הנהג מה מספר הנוסעים המקסימלי שהרשיון הרכב מאפשר.
 

846

Active member
אני מזמין אותך להתמודד עם נוסעים

זה כנראה היערכות לשינוי שמייחלים לו הרבה זמן
לשנות את המגבלה הגורפת ברישיון רכב בינעירוני ל-10 ולחזור למגבלת היצרן (במקרה של יוטונג 14, אבל זה משתנה מרכב לרכב).

מגבלת ה-10 נוסעים בעמידה תישאר ותפוקח על ידי צוות הבקרה של המשרד, אך כבר לא תהיה פלילית. (קנס רמת שירות בלבד).
בנסיעות אחרונות של כל קו יהיה מותר מראש להסיע עד מגבלת היצרן (כי הדבר הכי גרוע זה להשאיר נוסע בתחנה מאוחר בלילה ללא אלטרנטיבות כאשר טכנית אתה כן יכול לקחת אותו).

כדי שיהיה ניתן לבצע את השינוי, צריך להיות מצוין במקום בולט בסביבת הנהג מה מספר הנוסעים המקסימלי שהרשיון הרכב מאפשר.
אני מזמין אותך להתמודד עם נוסעים
מס' 11 ו 15....
 
זו בדיוק הבעיה שמנסים לפתור

אני מזמין אותך להתמודד עם נוסעים
מס' 11 ו 15....
זו בדיוק הבעיה שמנסים לפתור
בעיית הנוסע ה-11 היא בהחלט בעיה כואבת. והרצון הוא להפסיק להתמודד איתה.

הנהג אמור לקבל הנחיות להעלות את כל הנוסעים בתחנה עד מגבלת היצרן (בדרך כלל היא לא 14 אלא גבוהה יותר 18-22). וזה יהיה חוקי ולא פלילי כמו היום.

את הקנס יקבל המפעיל אבל הקנס יבוטל אם המפעיל יוכיח שהוא פועל לקידום פתרון הבעיה (בין אם זה שליחת תגבור במקרה של עומס נקודתי ובין אם זה קידום של ציפוף הלו"ז ברישיון הקו מול משרד התחבורה במקרה של עומס קבוע).

וכן אני יודע שבחיים האמיתיים זה לא עובד כל כך חלק, אבל הרעיון הוא לא להפוך נהגים לעבריינים עם תיק פלילי בגלל סוגיית הנוסע ה-11.

היום נסעתי באוטובוס בינעירוני (502 אגד, לא זוכר איזה דגם אוטובוס), היו כ-20 נוסעים בעמידה והיו תחנות בהם הנהג לא עצר כלל.

זהו עומס קבוע שחוזר כל בוקר. וזה המקום שבו המשרד רוצה שהמפעיל יבוא אליו ויציף את הבעיה ויקדם את הפתרון. לכן הקנס על רמת שירות חשוב. מנגד, כל עוד מספר הנוסעים תואם להוראות היצרן אין טעם לערב את המשטרה.
 

david80

Member
נצל"ש: האם אגד הפסיקה להתקין WiFi באוטובוסים?

הידעתם שביוטונג של אגד (לא יודע על אחרים) מותר 14 בעמידה?
חשבתי שזה רק 10.
נצל"ש: האם אגד הפסיקה להתקין WiFi באוטובוסים?
כך זה לפחות בגולדן דרגון הבינעירוני.
נוסף על כך, אוטובוסים אלו ממש לא נוחים לישיבה בעיקר מבחינת מקום לרגליים. אני רק נסעתי איתם מרעננה לת"א, אבל אם מפעילים כאלה בקווים ארוכים כמו ת"א -ק.שמונה זה גרוע מאוד!
 

סילון91

New member
יוטאנג של אגד הרבה יותר מפנקים לדעתי מבחינת נוחות, מושבים ,

נצל"ש: האם אגד הפסיקה להתקין WiFi באוטובוסים?
כך זה לפחות בגולדן דרגון הבינעירוני.
נוסף על כך, אוטובוסים אלו ממש לא נוחים לישיבה בעיקר מבחינת מקום לרגליים. אני רק נסעתי איתם מרעננה לת"א, אבל אם מפעילים כאלה בקווים ארוכים כמו ת"א -ק.שמונה זה גרוע מאוד!
יוטאנג של אגד הרבה יותר מפנקים לדעתי מבחינת נוחות, מושבים ,
מרווח לרגליים, שקעי הטענה..
 

סילון91

New member
הכי מפנק זה יוטאנג לבן של אגד היסעים שלפעמים עושה קו רגיל

יוטאנג של אגד הרבה יותר מפנקים לדעתי מבחינת נוחות, מושבים ,
מרווח לרגליים, שקעי הטענה..
הכי מפנק זה יוטאנג לבן של אגד היסעים שלפעמים עושה קו רגיל
 

טנק2

New member
שמים אותם ולא פעם יוצא לי לראות אחד על 921 947 או 8XX

נצל"ש: האם אגד הפסיקה להתקין WiFi באוטובוסים?
כך זה לפחות בגולדן דרגון הבינעירוני.
נוסף על כך, אוטובוסים אלו ממש לא נוחים לישיבה בעיקר מבחינת מקום לרגליים. אני רק נסעתי איתם מרעננה לת"א, אבל אם מפעילים כאלה בקווים ארוכים כמו ת"א -ק.שמונה זה גרוע מאוד!
שמים אותם ולא פעם יוצא לי לראות אחד על 921 947 או 8XX
 

olli3

New member
מנהל
יצא לי לראות על 870 באר שבע - עפולה ו470 באר שבע - ירושלים.

נצל"ש: האם אגד הפסיקה להתקין WiFi באוטובוסים?
כך זה לפחות בגולדן דרגון הבינעירוני.
נוסף על כך, אוטובוסים אלו ממש לא נוחים לישיבה בעיקר מבחינת מקום לרגליים. אני רק נסעתי איתם מרעננה לת"א, אבל אם מפעילים כאלה בקווים ארוכים כמו ת"א -ק.שמונה זה גרוע מאוד!
יצא לי לראות על 870 באר שבע - עפולה ו470 באר שבע - ירושלים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה