תוספת נסיעות בקווי אוטובוסים בין מודיעין לת"א - מבורך!

מצב
הנושא נעול.

Paper Gahan

New member
תוספת נסיעות בקווי אוטובוסים בין מודיעין לת"א - מבורך!

תוספת נסיעות בקווי אוטובוסים בין מודיעין לת"א - מבורך!

קו 111 ממודיעין, בין 13:00 ל 14:00 התדירות עולה לכל 15 דקות במקום כל 20 דקות. קו 111 מתל אביב, בין 09:00 ל 10:00 התדירות עולה לכל 15 דקות במקום כל 20 דקות.

וגם קו 108 החדש לרמת החייל כבר מקבל תיגבור:
קו 108 ממודיעין:
הנסיעה של השעה 07:45 הוקדמה לשעה 07:40.
בנוסף, תתווסף נסיעה בשעה 08:20.
קו 108 מתל אביב:
הנסיעה של השעה 17:30 תשתנה לשעה 17:35.
הנסיעה של השעה 18:30 תשתנה לשעה 18:35.
תתווסף נסיעה בשעה 15:10.
 
היכן מצאו את הנהגים לתגבור הזה?

תוספת נסיעות בקווי אוטובוסים בין מודיעין לת"א - מבורך!

קו 111 ממודיעין, בין 13:00 ל 14:00 התדירות עולה לכל 15 דקות במקום כל 20 דקות. קו 111 מתל אביב, בין 09:00 ל 10:00 התדירות עולה לכל 15 דקות במקום כל 20 דקות.

וגם קו 108 החדש לרמת החייל כבר מקבל תיגבור:
קו 108 ממודיעין:
הנסיעה של השעה 07:45 הוקדמה לשעה 07:40.
בנוסף, תתווסף נסיעה בשעה 08:20.
קו 108 מתל אביב:
הנסיעה של השעה 17:30 תשתנה לשעה 17:35.
הנסיעה של השעה 18:30 תשתנה לשעה 18:35.
תתווסף נסיעה בשעה 15:10.
היכן מצאו את הנהגים לתגבור הזה?
אני כבר לא יודע למה להאמין יותר - לתיאורי המחסור בנהגים, להודעות התגבור מסוג ההודעה הזו או להתרעות האימה שהיו בקשר לבאג 2000.
 

25306yosef

New member
איך אתה יודע שיש מחסור בנהגים?

היכן מצאו את הנהגים לתגבור הזה?
אני כבר לא יודע למה להאמין יותר - לתיאורי המחסור בנהגים, להודעות התגבור מסוג ההודעה הזו או להתרעות האימה שהיו בקשר לבאג 2000.
איך אתה יודע שיש מחסור בנהגים?
ה"עיתונות" זה כאמור ישראבלוף אחד גדול ואין ליחס כל חשיבות למה שפורסם ב"עיתונות".

גם למידע שפורסם ע"י לשכות הדוברים אין ליחס כל חשיבות. גם כל מידע אחר שעבר צנזורה של לשכת הדובר בטרם פורסם לציבור, הוא ברובו מידע חסר כל ערך ואין ליחס לו כל חשיבות.
 
הפורום הזה מלא בתיאורי המחסור בנהגים

איך אתה יודע שיש מחסור בנהגים?
ה"עיתונות" זה כאמור ישראבלוף אחד גדול ואין ליחס כל חשיבות למה שפורסם ב"עיתונות".

גם למידע שפורסם ע"י לשכות הדוברים אין ליחס כל חשיבות. גם כל מידע אחר שעבר צנזורה של לשכת הדובר בטרם פורסם לציבור, הוא ברובו מידע חסר כל ערך ואין ליחס לו כל חשיבות.
הפורום הזה מלא בתיאורי המחסור בנהגים
אז תשאל, לא איך אני יודע, אלא איך הרבה כותבים בפורום הזה יודעים.

למה למשל אתה שואל דווקא אותי ולא את olli3 שטוען שיש מחסור של 3500 נהגים?
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182312314/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]
 

25306yosef

New member
הכותבים בפורום הזה מסתמכים על "עיתונות"

הפורום הזה מלא בתיאורי המחסור בנהגים
אז תשאל, לא איך אני יודע, אלא איך הרבה כותבים בפורום הזה יודעים.

למה למשל אתה שואל דווקא אותי ולא את olli3 שטוען שיש מחסור של 3500 נהגים?
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182312314/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]
הכותבים בפורום הזה מסתמכים על "עיתונות"
התנהלות בלתי תקינה של משרד התחבורה ומפעילי התח"צ (כפי שמתאר olli3) אינם עדות לכך שיש במדינה מחסור בנהגים (ואני מדבר על המדינה באופן כללי ולא על מפעילי התח"צ). אולם ההתנהלות הבלתי תקינה של משרד התחבורה ומפעילי התח"צ הם כן עדות לכך שנהגים רבים שיש להם רשיון נהיגה לאוטובוס לא רוצים בכלל לעבוד אצל מפעילי התח"צ ובצדק.

אז לעניות דעתי לא קיים במדינה מחסור בנהגים, אלא קיים מחסור בנהגים שרוצים לעבוד אצל מפעילי התח"צ. למה בכלל נהג שיש לו רשיון לאוטובוס צריך לעבוד בתנאי העבדות המחפירים של מפעילי התח"צ?

אם התנאים היו טובים אז הרבה נהגים היו רוצים לעבוד אצל מפעילי התח"צ. אבל למה לעבוד בתנאי עבדות ולהתווכח כל היום עם נוסעים וגם לקבל קנסות?

****************************************

האם ה"עיתונות" יורדת לרזולוציה כזו של הפרדה בין כלל הנהגים במדינה שיש להם רשיון לאוטובוס, לבין עובדי חברות התח"צ? נראה לי ש"העיתונות" מעתיקה קומוניקטים פרסומיים של משרד התחבורה ומפעילי התח"צ ואין לה כל אפשרות של ירידה לרזולוציות ולמעשה אין לה אפשרות לכלום כאשר אנשיה עוסקים יומם וליל בהעתקה של תכנים שאין להם כל שמץ של מושג בהם.
 

olli3

New member
מנהל
עזוב את העיתונות בצד, יש מחסור גם בהסעות הפרטיות.

הכותבים בפורום הזה מסתמכים על "עיתונות"
התנהלות בלתי תקינה של משרד התחבורה ומפעילי התח"צ (כפי שמתאר olli3) אינם עדות לכך שיש במדינה מחסור בנהגים (ואני מדבר על המדינה באופן כללי ולא על מפעילי התח"צ). אולם ההתנהלות הבלתי תקינה של משרד התחבורה ומפעילי התח"צ הם כן עדות לכך שנהגים רבים שיש להם רשיון נהיגה לאוטובוס לא רוצים בכלל לעבוד אצל מפעילי התח"צ ובצדק.

אז לעניות דעתי לא קיים במדינה מחסור בנהגים, אלא קיים מחסור בנהגים שרוצים לעבוד אצל מפעילי התח"צ. למה בכלל נהג שיש לו רשיון לאוטובוס צריך לעבוד בתנאי העבדות המחפירים של מפעילי התח"צ?

אם התנאים היו טובים אז הרבה נהגים היו רוצים לעבוד אצל מפעילי התח"צ. אבל למה לעבוד בתנאי עבדות ולהתווכח כל היום עם נוסעים וגם לקבל קנסות?

****************************************

האם ה"עיתונות" יורדת לרזולוציה כזו של הפרדה בין כלל הנהגים במדינה שיש להם רשיון לאוטובוס, לבין עובדי חברות התח"צ? נראה לי ש"העיתונות" מעתיקה קומוניקטים פרסומיים של משרד התחבורה ומפעילי התח"צ ואין לה כל אפשרות של ירידה לרזולוציות ולמעשה אין לה אפשרות לכלום כאשר אנשיה עוסקים יומם וליל בהעתקה של תכנים שאין להם כל שמץ של מושג בהם.
עזוב את העיתונות בצד, יש מחסור גם בהסעות הפרטיות.
בהסעות הפרטיות הנהג הוא גם המנקה של האוטובוס והעם הישראלי שמקיא לאחר חתונה, מלכלך את האוטובוס כהוגן (טיולים שנתיים בעיקר) וכו' - זה נופל על הנהג ובשכר הרבה יותר נמוך מתחבורה ציבורית.
&nbsp
יש מחסור כללי בענף אבל הוא מורגש הרבה יותר בתחבורה ציבורית כי בה פחות רוצים לעבוד מסיבות שונות, לרבות הסיבות שציינת.
 

25306yosef

New member
הכדור נמצא בידיים של משרד התחבורה

עזוב את העיתונות בצד, יש מחסור גם בהסעות הפרטיות.
בהסעות הפרטיות הנהג הוא גם המנקה של האוטובוס והעם הישראלי שמקיא לאחר חתונה, מלכלך את האוטובוס כהוגן (טיולים שנתיים בעיקר) וכו' - זה נופל על הנהג ובשכר הרבה יותר נמוך מתחבורה ציבורית.
&nbsp
יש מחסור כללי בענף אבל הוא מורגש הרבה יותר בתחבורה ציבורית כי בה פחות רוצים לעבוד מסיבות שונות, לרבות הסיבות שציינת.
הכדור נמצא בידיים של משרד התחבורה
תודה על המידע בעניין ההסעות הפרטיות.

בכל מקרה, משרד התחבורה יכול לפתור את הבעיה אם רק ירצה בכך ע"י שיפור התנאים של נהגי האוטובוסים. שיפור התנאים זה להוציא מהנהגים את העיסוק בכספים, להפסיק לתת לנהגים קנסות בגלל שלא גבו כספים מנוסעים, וכו.... כאשר יוציאו מהנהגים את העיסוק בכספים, הנהגים לא יצטרכו להתווכח עם הנוסעים ולא יקבלו קנסות על אי גביית תשלום מהנוסעים והם יוכלו לעסוק בנהיגה בלבד
 

olli3

New member
מנהל
אם זה היה הפתרון, לדן באר שבע לא היו חסרים נהגים.

הכדור נמצא בידיים של משרד התחבורה
תודה על המידע בעניין ההסעות הפרטיות.

בכל מקרה, משרד התחבורה יכול לפתור את הבעיה אם רק ירצה בכך ע"י שיפור התנאים של נהגי האוטובוסים. שיפור התנאים זה להוציא מהנהגים את העיסוק בכספים, להפסיק לתת לנהגים קנסות בגלל שלא גבו כספים מנוסעים, וכו.... כאשר יוציאו מהנהגים את העיסוק בכספים, הנהגים לא יצטרכו להתווכח עם הנוסעים ולא יקבלו קנסות על אי גביית תשלום מהנוסעים והם יוכלו לעסוק בנהיגה בלבד
אם זה היה הפתרון, לדן באר שבע לא היו חסרים נהגים.
זה אכן הביא יותר נהגים לעבודה בדן באר שבע, אבל לא מספיק ועדיין חסרים לדן באר שבע נהגים.
&nbsp
בדן באר שבע הנהג לא מתעסק כלל בכספים, שום כלום - רק נוהג, פותח וסוגר דלתות.
 

olli3

New member
מנהל
החל מהיום אין קווי תלמידים ויש מצב שמדובר רק בהזזת תשומות

היכן מצאו את הנהגים לתגבור הזה?
אני כבר לא יודע למה להאמין יותר - לתיאורי המחסור בנהגים, להודעות התגבור מסוג ההודעה הזו או להתרעות האימה שהיו בקשר לבאג 2000.
החל מהיום אין קווי תלמידים ויש מצב שמדובר רק בהזזת תשומות
על חשבון קווים אחרים בכל אשכול חשמונאים.
&nbsp
במודיעין יש טריק, מדלגים על הוצאת נסיעות עירוניות ודואגים להוציא נסיעות בין עירוניות. מודיעין היא עיר דיי מתה במשך שעות היום והאוטובוסים העירוניים לא מלאים בכלל בשעות שאינן שעות יוממות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה