מה הקריטריון לקביעת עיר שבה יהיו כרטיסי-מעבר

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
מה הקריטריון לקביעת עיר שבה יהיו כרטיסי-מעבר


מה הקריטריון לקביעת עיר שבה יהיו כרטיסי-מעבר

האם גודל העיר?
אולי תדירות התחבורה הציבורית בה?

השאלה עלתה לי עוד בשבוע שעבר,כשהייתי למשך יממה באילת,לנתי לילה אחד במלון ישרוטל / ים-סוף,שממוקם בחוף אלמוג המרוחק מהעיר,ומאחר והייתי ללא המשפחה,העדפתי שלא לנסוע עם רכבי והסתמכתי על התחבורה הציבורית הלא תדירה שם. בפעם הקודמת בה הייתי באילת,זה היה בנובמבר 2014,אז גם כרטיס הרב-קו עוד לא הוכנס לשימוש בעיר הזו,הפעם כבר כן יכולתי להשתמש בו עם הערך הצבור,אבל כששאלתי את אחד מנהגי אגד שם,הוא השיב שבאילת לא הונהג כרטיס-מעבר.

מצורפות תמונות של כרטיסים מחמשת הנסיעות שבצעתי במשך שהותי הקצרה באילת לפני מעט יותר משבוע,למי שיעיין היטב בכרטיסים,ניתן למצוא מצב שאם היה כרטיס-מעבר,היה נחסך ממני חיוב על נסיעה בשני קווים בהפרש-זמן קצר זו מזו.









 

אלון 58

New member
לאילת נסעתי בדרך לא כל-כך מקובלת...,

מה הקריטריון לקביעת עיר שבה יהיו כרטיסי-מעבר

האם גודל העיר?
אולי תדירות התחבורה הציבורית בה?

השאלה עלתה לי עוד בשבוע שעבר,כשהייתי למשך יממה באילת,לנתי לילה אחד במלון ישרוטל / ים-סוף,שממוקם בחוף אלמוג המרוחק מהעיר,ומאחר והייתי ללא המשפחה,העדפתי שלא לנסוע עם רכבי והסתמכתי על התחבורה הציבורית הלא תדירה שם. בפעם הקודמת בה הייתי באילת,זה היה בנובמבר 2014,אז גם כרטיס הרב-קו עוד לא הוכנס לשימוש בעיר הזו,הפעם כבר כן יכולתי להשתמש בו עם הערך הצבור,אבל כששאלתי את אחד מנהגי אגד שם,הוא השיב שבאילת לא הונהג כרטיס-מעבר.

מצורפות תמונות של כרטיסים מחמשת הנסיעות שבצעתי במשך שהותי הקצרה באילת לפני מעט יותר משבוע,למי שיעיין היטב בכרטיסים,ניתן למצוא מצב שאם היה כרטיס-מעבר,היה נחסך ממני חיוב על נסיעה בשני קווים בהפרש-זמן קצר זו מזו.
לאילת נסעתי בדרך לא כל-כך מקובלת...,
ירדתי מערד לאזור מלונות עין-בוקק,עם קו 384 שמגיע מבאר-שבע ואוסף גם בערד,שמכאן הוא יצא בערך ב-07:10,לעין-בוקק הגעתי סביב 07:45 או 07:50,ובשעה 08:35 לערך אסף אותי קו 444 שמגיע מירושלים,שבו הזמנתי מקום מראש באתר אגד,כל זה כדי "לחסוך" את הסיבוב דרך באר-שבע (למרות שיכול להיות קישור נוסף מערד לאילת דרך דימונה,שכיום יש נסיעות בקו 047 של מטרופולין דימונה<>ערד כל שעתיים,אבל גם רצוי להזמין מקום בקו 397).

 

אלון 58

New member
שובר נהג לקו אילת...,

לאילת נסעתי בדרך לא כל-כך מקובלת...,
ירדתי מערד לאזור מלונות עין-בוקק,עם קו 384 שמגיע מבאר-שבע ואוסף גם בערד,שמכאן הוא יצא בערך ב-07:10,לעין-בוקק הגעתי סביב 07:45 או 07:50,ובשעה 08:35 לערך אסף אותי קו 444 שמגיע מירושלים,שבו הזמנתי מקום מראש באתר אגד,כל זה כדי "לחסוך" את הסיבוב דרך באר-שבע (למרות שיכול להיות קישור נוסף מערד לאילת דרך דימונה,שכיום יש נסיעות בקו 047 של מטרופולין דימונה<>ערד כל שעתיים,אבל גם רצוי להזמין מקום בקו 397).
שובר נהג לקו אילת...,
שמירת מקום בהזמנה אינטרנטית.

 

arseny92

Well-known member
מנהל

arseny92

Well-known member
מנהל
נוסעים עם מטרופולין לאילת? ניתן להשתמש ברב-קו אונלין

ניתן להזמין מקום גם באפליקצית אגד, לקבל שובר מנהג
או אילתומט, ולשלם על הנסיעה בפועל בערך צבור ברב-קו
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eggedsavedseats.app
נוסעים עם מטרופולין לאילת? ניתן להשתמש ברב-קו אונלין
https://ravkavonline.co.il/he/booking/tickets-to-eilat
https://ravkavonline.co.il/he/store/booking/search
&nbsp
לשימוש במקומות שמורים בקווי אגד וערך צבור, עדיין צריך להשתמש באפליקציה מהתגובה הקודמת
 

אלון 58

New member
מטרופולין???

נוסעים עם מטרופולין לאילת? ניתן להשתמש ברב-קו אונלין
https://ravkavonline.co.il/he/booking/tickets-to-eilat
https://ravkavonline.co.il/he/store/booking/search
&nbsp
לשימוש במקומות שמורים בקווי אגד וערך צבור, עדיין צריך להשתמש באפליקציה מהתגובה הקודמת
מטרופולין???
מטרופולין,המקום הכי דרומי שהיא מגיע אליו זו מצפּה-רמון.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ראה את הקישור השני בהודעה הקודמת, החל מיולי מטרופולין תגיע

מטרופולין???
מטרופולין,המקום הכי דרומי שהיא מגיע אליו זו מצפּה-רמון.
ראה את הקישור השני בהודעה הקודמת, החל מיולי מטרופולין תגיע
עד אילת עם קו 350
&nbsp
http://bus.gov.il/PDF/2017_6_28_55513_3114_2529_02_07_2017.pdf
&nbsp
&nbsp
 

אלון 58

New member

אלון 58

New member
הזמנתי מקום באתר אגד...,

ניתן להזמין מקום גם באפליקצית אגד, לקבל שובר מנהג
או אילתומט, ולשלם על הנסיעה בפועל בערך צבור ברב-קו
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eggedsavedseats.app
הזמנתי מקום באתר אגד...,
והחיוב היה בכרטיס אשראי שלי,מה זה כבר משנה?
אבל תודה על המידע.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
קניית כרטיס בכרטיס אשראי אינה מזכה להנחה ברוב המקרים

הזמנתי מקום באתר אגד...,
והחיוב היה בכרטיס אשראי שלי,מה זה כבר משנה?
אבל תודה על המידע.
קניית כרטיס בכרטיס אשראי אינה מזכה להנחה ברוב המקרים
לדוגמה במקרה של קניית כרטיס לזכאי/נכה (ניקח דוגמה של ת"א/י-ם/חיפה) המחיר עדיין 70 ו-140 בהלוך ושוב
לעומת זאת כשמשתמשים באפליקציה לשמירת מקום, ולוקחים רק שובר לשמירת מקום בלבד מהאילתומט או נהג, ומשלמים על הנסיעה קוד 35 ב-70 יחידות ערך צבור אשר גם ככה הוטען עם +50% יתר על הנחת ה-33%
כמובן שאפשר פשוט לנסוע ללא שמירת מקום בערך צבור, אך במקרה זה הנסיעה על בסיס מקום פנוי
כמו כן, קנייה בכרטיס אשראי אינה מזכה להנחת רב-קו גם לפרופיל רגיל לכוון אחד, של ה-20% הנחה (טעינות ערך צבור ב-25% יותר)
 

אלון 58

New member
תודה,אבל לא משנה לי...,

קניית כרטיס בכרטיס אשראי אינה מזכה להנחה ברוב המקרים
לדוגמה במקרה של קניית כרטיס לזכאי/נכה (ניקח דוגמה של ת"א/י-ם/חיפה) המחיר עדיין 70 ו-140 בהלוך ושוב
לעומת זאת כשמשתמשים באפליקציה לשמירת מקום, ולוקחים רק שובר לשמירת מקום בלבד מהאילתומט או נהג, ומשלמים על הנסיעה קוד 35 ב-70 יחידות ערך צבור אשר גם ככה הוטען עם +50% יתר על הנחת ה-33%
כמובן שאפשר פשוט לנסוע ללא שמירת מקום בערך צבור, אך במקרה זה הנסיעה על בסיס מקום פנוי
כמו כן, קנייה בכרטיס אשראי אינה מזכה להנחת רב-קו גם לפרופיל רגיל לכוון אחד, של ה-20% הנחה (טעינות ערך צבור ב-25% יותר)
תודה,אבל לא משנה לי...,
הכל ענין של נוחות אישית.
 
כרטיסי מעבר הונהגו בגושים עירוניים גדולים (או גדולים יחסית)

מה הקריטריון לקביעת עיר שבה יהיו כרטיסי-מעבר

האם גודל העיר?
אולי תדירות התחבורה הציבורית בה?

השאלה עלתה לי עוד בשבוע שעבר,כשהייתי למשך יממה באילת,לנתי לילה אחד במלון ישרוטל / ים-סוף,שממוקם בחוף אלמוג המרוחק מהעיר,ומאחר והייתי ללא המשפחה,העדפתי שלא לנסוע עם רכבי והסתמכתי על התחבורה הציבורית הלא תדירה שם. בפעם הקודמת בה הייתי באילת,זה היה בנובמבר 2014,אז גם כרטיס הרב-קו עוד לא הוכנס לשימוש בעיר הזו,הפעם כבר כן יכולתי להשתמש בו עם הערך הצבור,אבל כששאלתי את אחד מנהגי אגד שם,הוא השיב שבאילת לא הונהג כרטיס-מעבר.

מצורפות תמונות של כרטיסים מחמשת הנסיעות שבצעתי במשך שהותי הקצרה באילת לפני מעט יותר משבוע,למי שיעיין היטב בכרטיסים,ניתן למצוא מצב שאם היה כרטיס-מעבר,היה נחסך ממני חיוב על נסיעה בשני קווים בהפרש-זמן קצר זו מזו.
כרטיסי מעבר הונהגו בגושים עירוניים גדולים (או גדולים יחסית)
נכון להיום רק בירושלים, בחלק מגוש דן, בחלק ממטרופולין חיפה ובעיר באר שבע.
כיום אין כרטיסי מעבר אפילו בערים כמו אשדוד, נתניה, רחובות, אשקלון ובית שמש, כך שאילת נמצאת הרחק קרוב לתחתית התור.
 

oshri1987sg

Active member
צריך לעשות כרטיסי מעבר גם בחיוב נסיעה בודדת

כרטיסי מעבר הונהגו בגושים עירוניים גדולים (או גדולים יחסית)
נכון להיום רק בירושלים, בחלק מגוש דן, בחלק ממטרופולין חיפה ובעיר באר שבע.
כיום אין כרטיסי מעבר אפילו בערים כמו אשדוד, נתניה, רחובות, אשקלון ובית שמש, כך שאילת נמצאת הרחק קרוב לתחתית התור.
צריך לעשות כרטיסי מעבר גם בחיוב נסיעה בודדת
מכרטיסיית הערך הצבור,אך לדגעתי צריך להפריד בין הקודים של כרטיסי החופשי יומי,שבועי וחודשי לבין הנסיעות הבודדות
 

arseny92

Well-known member
מנהל
הם גם ככה מופרדים

צריך לעשות כרטיסי מעבר גם בחיוב נסיעה בודדת
מכרטיסיית הערך הצבור,אך לדגעתי צריך להפריד בין הקודים של כרטיסי החופשי יומי,שבועי וחודשי לבין הנסיעות הבודדות
הם גם ככה מופרדים
קודי שיתוף חוזה, תיאור חוזה, וקודי מחיר תחת חוזה ערך צבור
&nbsp
ראה http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182068041/אקטואליה/תחבורה_ציבורית , אם משרד התחבורה רוצה הוא יכול להוסיף אזורי אזמ"ש, אבל צריך תקציב
&nbsp
 

אלון 58

New member
אז הגודל לא ממש קובע...,

כרטיסי מעבר הונהגו בגושים עירוניים גדולים (או גדולים יחסית)
נכון להיום רק בירושלים, בחלק מגוש דן, בחלק ממטרופולין חיפה ובעיר באר שבע.
כיום אין כרטיסי מעבר אפילו בערים כמו אשדוד, נתניה, רחובות, אשקלון ובית שמש, כך שאילת נמצאת הרחק קרוב לתחתית התור.
אז הגודל לא ממש קובע...,
כי אשדוד גדולה מבאר-שבע,וגם נתניה בגודל דומה.
ועם כל זה,שבבאר-שבע הוכנסו כרטיסי-מעבר די מאוחר בהשוואה לגושים העירוניים האחרים,יאמר לזכותה שהנושא שלאי-שימוש בכסף אצל הנהגים בכל התחבורה העירונית שלה,היא הראשונה בארץ.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
קיים חופשי יומי אילת, מחיר 6.70 ₪ , קוד שיתוף 1085

מה הקריטריון לקביעת עיר שבה יהיו כרטיסי-מעבר

האם גודל העיר?
אולי תדירות התחבורה הציבורית בה?

השאלה עלתה לי עוד בשבוע שעבר,כשהייתי למשך יממה באילת,לנתי לילה אחד במלון ישרוטל / ים-סוף,שממוקם בחוף אלמוג המרוחק מהעיר,ומאחר והייתי ללא המשפחה,העדפתי שלא לנסוע עם רכבי והסתמכתי על התחבורה הציבורית הלא תדירה שם. בפעם הקודמת בה הייתי באילת,זה היה בנובמבר 2014,אז גם כרטיס הרב-קו עוד לא הוכנס לשימוש בעיר הזו,הפעם כבר כן יכולתי להשתמש בו עם הערך הצבור,אבל כששאלתי את אחד מנהגי אגד שם,הוא השיב שבאילת לא הונהג כרטיס-מעבר.

מצורפות תמונות של כרטיסים מחמשת הנסיעות שבצעתי במשך שהותי הקצרה באילת לפני מעט יותר משבוע,למי שיעיין היטב בכרטיסים,ניתן למצוא מצב שאם היה כרטיס-מעבר,היה נחסך ממני חיוב על נסיעה בשני קווים בהפרש-זמן קצר זו מזו.
קיים חופשי יומי אילת, מחיר 6.70 ₪ , קוד שיתוף 1085
היית חוסך בזה את נסיעותיך
 

oshlick1

New member
נצל''ש האם פעם הרכבות הדו-קמתיות היו נוסעות עם הקטר

מה הקריטריון לקביעת עיר שבה יהיו כרטיסי-מעבר

האם גודל העיר?
אולי תדירות התחבורה הציבורית בה?

השאלה עלתה לי עוד בשבוע שעבר,כשהייתי למשך יממה באילת,לנתי לילה אחד במלון ישרוטל / ים-סוף,שממוקם בחוף אלמוג המרוחק מהעיר,ומאחר והייתי ללא המשפחה,העדפתי שלא לנסוע עם רכבי והסתמכתי על התחבורה הציבורית הלא תדירה שם. בפעם הקודמת בה הייתי באילת,זה היה בנובמבר 2014,אז גם כרטיס הרב-קו עוד לא הוכנס לשימוש בעיר הזו,הפעם כבר כן יכולתי להשתמש בו עם הערך הצבור,אבל כששאלתי את אחד מנהגי אגד שם,הוא השיב שבאילת לא הונהג כרטיס-מעבר.

מצורפות תמונות של כרטיסים מחמשת הנסיעות שבצעתי במשך שהותי הקצרה באילת לפני מעט יותר משבוע,למי שיעיין היטב בכרטיסים,ניתן למצוא מצב שאם היה כרטיס-מעבר,היה נחסך ממני חיוב על נסיעה בשני קווים בהפרש-זמן קצר זו מזו.
נצל''ש האם פעם הרכבות הדו-קמתיות היו נוסעות עם הקטר
בצד הצפוני כמו בתמונה?
כי היום הן תמיד נוסעות עם הקטר בצד הדרומי
ובכלל למה רק הן עם הקטר בצד הדרומי כשכל שאר הרכבות עם הקטר בצד הצפוני (הכחולות)

 

scooby5

Member
זה קורה מדי פעם

נצל''ש האם פעם הרכבות הדו-קמתיות היו נוסעות עם הקטר
בצד הצפוני כמו בתמונה?
כי היום הן תמיד נוסעות עם הקטר בצד הדרומי
ובכלל למה רק הן עם הקטר בצד הדרומי כשכל שאר הרכבות עם הקטר בצד הצפוני (הכחולות)
זה קורה מדי פעם
לדכתי, הסיבה היא המקומות השמורים.
מכיוון שהמקומות השמורים בצד הצפוני, עדיף שקרוו הניהוג בקומותיים יהיה בצד הצפוני, כדי לא להפסיד קרון "כפול".
מצד שני, ברכבות החד קומתיו , קרון הניהוג לא תמיד מספיק, ולכן זה הפוך
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה