מה הקריטריון לקביעת עיר שבה יהיו כרטיסי-מעבר
מה הקריטריון לקביעת עיר שבה יהיו כרטיסי-מעבר
האם גודל העיר?
אולי תדירות התחבורה הציבורית בה?
השאלה עלתה לי עוד בשבוע שעבר,כשהייתי למשך יממה באילת,לנתי לילה אחד במלון ישרוטל / ים-סוף,שממוקם בחוף אלמוג המרוחק מהעיר,ומאחר והייתי ללא המשפחה,העדפתי שלא לנסוע עם רכבי והסתמכתי על התחבורה הציבורית הלא תדירה שם. בפעם הקודמת בה הייתי באילת,זה היה בנובמבר 2014,אז גם כרטיס הרב-קו עוד לא הוכנס לשימוש בעיר הזו,הפעם כבר כן יכולתי להשתמש בו עם הערך הצבור,אבל כששאלתי את אחד מנהגי אגד שם,הוא השיב שבאילת לא הונהג כרטיס-מעבר.
מצורפות תמונות של כרטיסים מחמשת הנסיעות שבצעתי במשך שהותי הקצרה באילת לפני מעט יותר משבוע,למי שיעיין היטב בכרטיסים,ניתן למצוא מצב שאם היה כרטיס-מעבר,היה נחסך ממני חיוב על נסיעה בשני קווים בהפרש-זמן קצר זו מזו.
מה הקריטריון לקביעת עיר שבה יהיו כרטיסי-מעבר
האם גודל העיר?
אולי תדירות התחבורה הציבורית בה?
השאלה עלתה לי עוד בשבוע שעבר,כשהייתי למשך יממה באילת,לנתי לילה אחד במלון ישרוטל / ים-סוף,שממוקם בחוף אלמוג המרוחק מהעיר,ומאחר והייתי ללא המשפחה,העדפתי שלא לנסוע עם רכבי והסתמכתי על התחבורה הציבורית הלא תדירה שם. בפעם הקודמת בה הייתי באילת,זה היה בנובמבר 2014,אז גם כרטיס הרב-קו עוד לא הוכנס לשימוש בעיר הזו,הפעם כבר כן יכולתי להשתמש בו עם הערך הצבור,אבל כששאלתי את אחד מנהגי אגד שם,הוא השיב שבאילת לא הונהג כרטיס-מעבר.
מצורפות תמונות של כרטיסים מחמשת הנסיעות שבצעתי במשך שהותי הקצרה באילת לפני מעט יותר משבוע,למי שיעיין היטב בכרטיסים,ניתן למצוא מצב שאם היה כרטיס-מעבר,היה נחסך ממני חיוב על נסיעה בשני קווים בהפרש-זמן קצר זו מזו.