מתווספות לקו 469 של מטרופולין תחנות חדשות בתל אביב:

מצב
הנושא נעול.
מתווספות לקו 469 של מטרופולין תחנות חדשות בתל אביב:

מתווספות לקו 469 של מטרופולין תחנות חדשות בתל אביב:
"
החל מיום ראשון ה- 25.06.17, תתווספנה תחנות חדשות בקו 469 בתל אביב בשני כיווני הנסיעה. להלן רשימת התחנות החדשות:
תחנות חדשות מכיוון תל אביב:
21472 קניון עזריאלי/דרך בגין
22946 המסגר/יצחק שדה
25141 דרך בגין/נחמני
25454 הרכבת/דרך בגין
21342 הרכבת/בני ברק

תחנות חדשות מכיוון באר שבע/נתב"ג:
21274 מחלף לה גוורדיה
22986 הרכבת/סלומון
20026 המסגר/בן אביגדור
23014 קניון עזריאלי/דרך בגין
"

זה משפר את הקישוריות בין תל אביב וחלקים אחרים של גוש דן לבין נתב"ג, כי נוצרת קישוריות טובה יותר בין קווי הלילה של גוש דן לבין הקו.
 

olli3

New member
מנהל
זה רק כי אין שמאלה מהמסגר ללה גווארדיה.

מתווספות לקו 469 של מטרופולין תחנות חדשות בתל אביב:
"
החל מיום ראשון ה- 25.06.17, תתווספנה תחנות חדשות בקו 469 בתל אביב בשני כיווני הנסיעה. להלן רשימת התחנות החדשות:
תחנות חדשות מכיוון תל אביב:
21472 קניון עזריאלי/דרך בגין
22946 המסגר/יצחק שדה
25141 דרך בגין/נחמני
25454 הרכבת/דרך בגין
21342 הרכבת/בני ברק

תחנות חדשות מכיוון באר שבע/נתב"ג:
21274 מחלף לה גוורדיה
22986 הרכבת/סלומון
20026 המסגר/בן אביגדור
23014 קניון עזריאלי/דרך בגין
"

זה משפר את הקישוריות בין תל אביב וחלקים אחרים של גוש דן לבין נתב"ג, כי נוצרת קישוריות טובה יותר בין קווי הלילה של גוש דן לבין הקו.
זה רק כי אין שמאלה מהמסגר ללה גווארדיה.
הנתיב השמאלי לפני צומת המסגר/לה גווארדיה הוא נת"צ שמשמש כהמשך למרכזית.

כל הסיבוב דרך בית הדר הוא רק עקב הסיבה הזאת ומכיוון שנסיעת 5:30 בבוקר של 469 לכיוון תל אביב שונה משאר הנסיעות של 469 כך שהיא נכנסת לנתיב המהיר, היא יכולה לצאת רק בלה גווארדיה.

אחרת, אני מניח ש469 היה ממשיך על המסגר>החרש>חיל השריון ומשם מתחבר לכביש 1 לעבר נתב"ג, כנ"ל בכיוון ההפוך.
 

mister K

New member
אני לא חושב שזו הסיבה

זה רק כי אין שמאלה מהמסגר ללה גווארדיה.
הנתיב השמאלי לפני צומת המסגר/לה גווארדיה הוא נת"צ שמשמש כהמשך למרכזית.

כל הסיבוב דרך בית הדר הוא רק עקב הסיבה הזאת ומכיוון שנסיעת 5:30 בבוקר של 469 לכיוון תל אביב שונה משאר הנסיעות של 469 כך שהיא נכנסת לנתיב המהיר, היא יכולה לצאת רק בלה גווארדיה.

אחרת, אני מניח ש469 היה ממשיך על המסגר>החרש>חיל השריון ומשם מתחבר לכביש 1 לעבר נתב"ג, כנ"ל בכיוון ההפוך.
אני לא חושב שזו הסיבה
הסיבה לדעתי היא פשוט לספק קישוריות טובה יותר, בדמות התחנות בבגין ובבית הדר.
שתי תחנות פופולאריות מאוד לקווים הבין עירוניים שעוצרים בהן.
למשל אם אני אצטרך להגיע לנתב"ג בלילה, בשעות שבהן הרכבת לא עוצרת בתחנת ההגנה, התחנה בבית הדר מעולה בשבילי.
 

olli3

New member
מנהל
זה גם ככה מעניין אותי, אז אבדוק מה הסיבה לכך.

אני לא חושב שזו הסיבה
הסיבה לדעתי היא פשוט לספק קישוריות טובה יותר, בדמות התחנות בבגין ובבית הדר.
שתי תחנות פופולאריות מאוד לקווים הבין עירוניים שעוצרים בהן.
למשל אם אני אצטרך להגיע לנתב"ג בלילה, בשעות שבהן הרכבת לא עוצרת בתחנת ההגנה, התחנה בבית הדר מעולה בשבילי.
זה גם ככה מעניין אותי, אז אבדוק מה הסיבה לכך.
מההיכרות שלי עם מי שמחליט על השינויים האלו, הארכת מסלול כך שהוא ייצור בעיה תפעולית על ידי הארכת זמן הנסיעה + ק"מ עודפים - מתבצעים רק במקרים חריגים כשיש בקשה ספציפית, צורך ספציפי או אין ברירה מבחינת דרכי תנועה.

בהחלט יכול להיות שהייתה בקשה ספציפית, מעניין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה