מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?

מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?

מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
 

GLSRA

Active member
שתי תמונות חפוזות ....

מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
שתי תמונות חפוזות ....
האמת, הופתעתי. כטילו יצאו מלוע של תותח....
נתנו עבודה במקביל על מאות מטרים לאורך שתי המסילות, חפרו, יצקו, העמידו עמודים והכל קרה תוך עשרה ימים.
בסופ"ש קרוב אלך לבדוק עד לאן הגיעו.... ממה שאפשר לראות דרך חלונות הרכבת למודיעין עדיין לא הגיעו לגשר 1



 

GLSRA

Active member
התמונות הקודמות מצולמות לכיוון מזרח מגשר 4

מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
התמונות הקודמות מצולמות לכיוון מזרח מגשר 4
ניסיתי לצלם נגד השמש גם כמה תמונות לכיוון מערב, אך השקיעה לא התחשבה ברצון שלי לשתף אתכם בהתקדמות העבודות מערבה מגשר 4 על מקטע א'

 

GLSRA

Active member
רק מי שעובר בתחנת פאתי מודיעין יבין ויתרגש מהתמונה הבאה

מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
רק מי שעובר בתחנת פאתי מודיעין יבין ויתרגש מהתמונה הבאה
חניון תחנת פאתי מודיעין הפך לסיוט.
כל החניון מלא עד אפס מקום כבר בשעה מוקדמת בבוקר. כל המדרכות וכל איי התנועה חנוקים ממכוניות חונות. בחודשים האחרונים, הגדילו לעשות לשני צידי דרך הגישה לתחנה (מימין ומשמאל) כך שדרך השיגה הדו מסלולי הפך למסלול מכשולים בעל מסלול צר אחד.
בתקופת הקיץ המצב מחמיר מאוד בגלל בטסים לחול המחנים את מכוניותיהם לתקופה של שבועיים שלושה במקום לחנות בתשלום בחניון לטווח ארוך בשדה התעופה.
השעות הקשות ביותר הן שעות הגעת הרכבות מתל אביב, מצד אחד היוצאים מהתחנה ובמקביל רכבים הבאים לאסוף נוסעים מהתחנה.
סיוט ממש בלתי נסבל שהרי דרך הגישה כאמור חסומה לתנועה דו כיוונית
 

GLSRA

Active member
על כן, כל התקדמות בפרויקט החניון החדש ההולך ונבנה בצד הדרומי

מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
על כן, כל התקדמות בפרויקט החניון החדש ההולך ונבנה בצד הדרומי
של כביש 431 מבורכת. גשר להולכי רגל שהולך ונבנה במקביל יאפשר לחונים מהצד הדרומי לכביש להגיע לתחנה תוך צעידה מעל לשני מסלולי הכביש וארבעת מסילות הרכבת (שתיים קיימות ושתיים עתידיות - נסללות במסגרת פרויקט קשת מודיעין לירושלים).
גשר זה (כמה חבל שוויתרו על המנהרה המקשרת בין החניון לתחנה) יהיה הפתרון ועל כן כל סממן של התקדמות בשטח זורע ניצני אופטימיות לנוסעים המתוסכלים.
בתמונה מהערב רואים את יסודות הגשר בצמוד למבנה התחנה

 

Paper Gahan

New member
מישהו יודע למה וויתרו על המנהרה?

על כן, כל התקדמות בפרויקט החניון החדש ההולך ונבנה בצד הדרומי
של כביש 431 מבורכת. גשר להולכי רגל שהולך ונבנה במקביל יאפשר לחונים מהצד הדרומי לכביש להגיע לתחנה תוך צעידה מעל לשני מסלולי הכביש וארבעת מסילות הרכבת (שתיים קיימות ושתיים עתידיות - נסללות במסגרת פרויקט קשת מודיעין לירושלים).
גשר זה (כמה חבל שוויתרו על המנהרה המקשרת בין החניון לתחנה) יהיה הפתרון ועל כן כל סממן של התקדמות בשטח זורע ניצני אופטימיות לנוסעים המתוסכלים.
בתמונה מהערב רואים את יסודות הגשר בצמוד למבנה התחנה
מישהו יודע למה וויתרו על המנהרה?
מנהרה אמנם יקרה יותר מגשר אבל במקרה הזה היה צריך לבנות מנהרה קצרה יחסית, קצרה לפחות פי 2 מהגשר, כי הרי היא הייתה מתחילה מתחת למסילות ועוברת רק מתחת ל 431 הדרומי, בעוד שהגשר עובר מעל 431 הדרומי, המסילות ו 431 הצפוני.
הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא שמנהרה הייתה מצריכה כניסה נוספת לתחנה (מבנה, מאבטח, וולידטורים וכו') בעוד שעם גשר ישתמשו באותה הכניסה הקיימת.
 

GLSRA

Active member
לא יודע מה יותר זול מבחינת ההשקעה הראשונית

מישהו יודע למה וויתרו על המנהרה?
מנהרה אמנם יקרה יותר מגשר אבל במקרה הזה היה צריך לבנות מנהרה קצרה יחסית, קצרה לפחות פי 2 מהגשר, כי הרי היא הייתה מתחילה מתחת למסילות ועוברת רק מתחת ל 431 הדרומי, בעוד שהגשר עובר מעל 431 הדרומי, המסילות ו 431 הצפוני.
הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא שמנהרה הייתה מצריכה כניסה נוספת לתחנה (מבנה, מאבטח, וולידטורים וכו') בעוד שעם גשר ישתמשו באותה הכניסה הקיימת.
לא יודע מה יותר זול מבחינת ההשקעה הראשונית
אבל כמו שכתבת לגבי כניסה נוספת בוודאי היה שיקול תפעולי .......

מבחינת הנוסעים זו הפתרון הפחות טוב. גם הופך את הכניסה לתחנה יותר מסורבלת וארוכה, וגם המעבר על גבי הגשר במזג אוויר סוער הוא לא חוויה נעימה.

לא פעם עברתי על הגשר בתחנת הרצליה, שהוא ארוך פחות או יותר כמו הגשר בפאתי מודיעין ואני יכול להעיד שהצעידה על הגשר ביום רוח או ביום גשום בהחלט לא נעימה.
 
אולי מטעמי בטחון אין מנהרה

מישהו יודע למה וויתרו על המנהרה?
מנהרה אמנם יקרה יותר מגשר אבל במקרה הזה היה צריך לבנות מנהרה קצרה יחסית, קצרה לפחות פי 2 מהגשר, כי הרי היא הייתה מתחילה מתחת למסילות ועוברת רק מתחת ל 431 הדרומי, בעוד שהגשר עובר מעל 431 הדרומי, המסילות ו 431 הצפוני.
הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא שמנהרה הייתה מצריכה כניסה נוספת לתחנה (מבנה, מאבטח, וולידטורים וכו') בעוד שעם גשר ישתמשו באותה הכניסה הקיימת.
אולי מטעמי בטחון אין מנהרה
אולי בגלל שהתנועה במקום אינה רבה , פחדו לשים במקום שהוא בקצה העיר מנהרה שבה יוכלו לעשות בקלות בחסות החשכה והמנהרה מעשים פליליים, על גשר חשוף זה קצת בעיה לעשות מעשים שכאלה.
 

GLSRA

Active member
בהחלט אופטימיות זהירה

מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
בהחלט אופטימיות זהירה
 

Yarenn

New member
לאן אמוּרים להמשיך אחרי זה?

מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
לאן אמוּרים להמשיך אחרי זה?
 

GLSRA

Active member
לאורך מקטע א' החל ממחלף ענבה ועד לטרון יש

לאן אמוּרים להמשיך אחרי זה?
לאורך מקטע א' החל ממחלף ענבה ועד לטרון יש
עוד מספיק עבודה לבצע.
יסיימו להערכתי די בקרוב להתקין את על עמודי החשמולת ולאבזר את העמודים כפי שכבר עשו בקטע הניסיוני בקטע המזרחי יותר (בין התחנה התפעולית לגשר 6).
בטח יתחילו לפחות בקטע הזה להתקין את החשמולת עצמה.
במקביל כפי שדיווח "שבתשתיות" התחילו במקביל לחבר את התשתית במנהרות הראשונות הצמודות לגשר 6 (מנהרה 3 - נדמה לי / לא בטוח בשם).

המשך העבודות מערבה ייערכו לאחר מכן אך כאן כבר מדובר באופרה אחרת. כי מדובר במסילה פעילה ומעניין יהיה לראות אם הרכבות יעברו על מסילה אחת בין נתב"ג לפאתי מודיעין ובמקביל יעבדו על המסילה השניה או שיתחילו לעבוד במקטע הזה רק בלילה ובסופי שבוע (רחמנא ליצלן)
 

matrix200200

Active member
אני מקווה שלא רק בלילה וסופי שבוע.

לאורך מקטע א' החל ממחלף ענבה ועד לטרון יש
עוד מספיק עבודה לבצע.
יסיימו להערכתי די בקרוב להתקין את על עמודי החשמולת ולאבזר את העמודים כפי שכבר עשו בקטע הניסיוני בקטע המזרחי יותר (בין התחנה התפעולית לגשר 6).
בטח יתחילו לפחות בקטע הזה להתקין את החשמולת עצמה.
במקביל כפי שדיווח "שבתשתיות" התחילו במקביל לחבר את התשתית במנהרות הראשונות הצמודות לגשר 6 (מנהרה 3 - נדמה לי / לא בטוח בשם).

המשך העבודות מערבה ייערכו לאחר מכן אך כאן כבר מדובר באופרה אחרת. כי מדובר במסילה פעילה ומעניין יהיה לראות אם הרכבות יעברו על מסילה אחת בין נתב"ג לפאתי מודיעין ובמקביל יעבדו על המסילה השניה או שיתחילו לעבוד במקטע הזה רק בלילה ובסופי שבוע (רחמנא ליצלן)
אני מקווה שלא רק בלילה וסופי שבוע.
מה שעוד מעניין זה מה קורה עם תחנות השנאה לעורך הקו?
אם הם רוצים להתחיל בהרצות נסיון בקרוב, הם צריכים לפחות תחנה אחת כזאת שתספק חשמל לקטע שעליו יעשו את ההרצות.

אגב, עוד דבר שחשבתי עליו.
מסתבר שדווקא במנהרות, עבודות החשמול יותר פשוטות, כי אין צורך בהתקנת עמודים, מתקינים את התופסנים האלה (שראינו את התמונות שלהם אצל שבתשתיות, ומותחים כבלים.
אז אולי בכל זאת נזכה לראות רכבת עם נוסעים בשנה הבאה?
 

GLSRA

Active member
אין ספק שהתקנת החישמולת במנהרות קלה בהרבה מאשר בשטח "פתוח"

אני מקווה שלא רק בלילה וסופי שבוע.
מה שעוד מעניין זה מה קורה עם תחנות השנאה לעורך הקו?
אם הם רוצים להתחיל בהרצות נסיון בקרוב, הם צריכים לפחות תחנה אחת כזאת שתספק חשמל לקטע שעליו יעשו את ההרצות.

אגב, עוד דבר שחשבתי עליו.
מסתבר שדווקא במנהרות, עבודות החשמול יותר פשוטות, כי אין צורך בהתקנת עמודים, מתקינים את התופסנים האלה (שראינו את התמונות שלהם אצל שבתשתיות, ומותחים כבלים.
אז אולי בכל זאת נזכה לראות רכבת עם נוסעים בשנה הבאה?
אין ספק שהתקנת החישמולת במנהרות קלה בהרבה מאשר בשטח "פתוח"
באופן פרדוקסלי, לדעתי אפילו התקנת העמודים לאורך הגשרים יותר פשוטה מאשר לאורך המסילות.
המאמץ וההתקדמות בשבועיים האחרונים מעוררת תקווה אך אין לי ספק שברגע שיגיעו למסילה הפעילה העיניינים יתחילו להסתבך......
וגם אז, יהיה הבדל ניכר בקטע שבין ענבה למחלף הרכבות באיזור גנות והקטע המרכזי מגנות עד הרצליה. אלו יהיו הקטעים המורכבים יותר להתקנה.
 

matrix200200

Active member
באותו נושא של התקדמות של A1

אין ספק שהתקנת החישמולת במנהרות קלה בהרבה מאשר בשטח "פתוח"
באופן פרדוקסלי, לדעתי אפילו התקנת העמודים לאורך הגשרים יותר פשוטה מאשר לאורך המסילות.
המאמץ וההתקדמות בשבועיים האחרונים מעוררת תקווה אך אין לי ספק שברגע שיגיעו למסילה הפעילה העיניינים יתחילו להסתבך......
וגם אז, יהיה הבדל ניכר בקטע שבין ענבה למחלף הרכבות באיזור גנות והקטע המרכזי מגנות עד הרצליה. אלו יהיו הקטעים המורכבים יותר להתקנה.
באותו נושא של התקדמות של A1
יצא לי לאחרונה לחלוף בגשר מודעי.
יש בהחלט התקדמות יפה בהארכת הרציפים שם.
לא יודע איך המצב בתחנות האחרות לעורך המסלול, אבל כן נראה שלאחרונה הגבירו את הקצב שם בעיניין הזה.
 

Yarenn

New member
בדיוּק עברתי שם שלשוֹם בערב עם תל אוֹפן

באותו נושא של התקדמות של A1
יצא לי לאחרונה לחלוף בגשר מודעי.
יש בהחלט התקדמות יפה בהארכת הרציפים שם.
לא יודע איך המצב בתחנות האחרות לעורך המסלול, אבל כן נראה שלאחרונה הגבירו את הקצב שם בעיניין הזה.
בדיוּק עברתי שם שלשוֹם בערב עם תל אוֹפן

 

sweetums

New member
העבודות בדרום (ב"ש?) שתוכננו לשבת בוטלו

לאורך מקטע א' החל ממחלף ענבה ועד לטרון יש
עוד מספיק עבודה לבצע.
יסיימו להערכתי די בקרוב להתקין את על עמודי החשמולת ולאבזר את העמודים כפי שכבר עשו בקטע הניסיוני בקטע המזרחי יותר (בין התחנה התפעולית לגשר 6).
בטח יתחילו לפחות בקטע הזה להתקין את החשמולת עצמה.
במקביל כפי שדיווח "שבתשתיות" התחילו במקביל לחבר את התשתית במנהרות הראשונות הצמודות לגשר 6 (מנהרה 3 - נדמה לי / לא בטוח בשם).

המשך העבודות מערבה ייערכו לאחר מכן אך כאן כבר מדובר באופרה אחרת. כי מדובר במסילה פעילה ומעניין יהיה לראות אם הרכבות יעברו על מסילה אחת בין נתב"ג לפאתי מודיעין ובמקביל יעבדו על המסילה השניה או שיתחילו לעבוד במקטע הזה רק בלילה ובסופי שבוע (רחמנא ליצלן)
העבודות בדרום (ב"ש?) שתוכננו לשבת בוטלו
http://www.haaretz.co.il/news/education/1.4194088
צהלות השמחה מnews1 צפויות להגיע בקרוב
 

Yarenn

New member
התכוונתי אחרי הכיווּן הזה

לאורך מקטע א' החל ממחלף ענבה ועד לטרון יש
עוד מספיק עבודה לבצע.
יסיימו להערכתי די בקרוב להתקין את על עמודי החשמולת ולאבזר את העמודים כפי שכבר עשו בקטע הניסיוני בקטע המזרחי יותר (בין התחנה התפעולית לגשר 6).
בטח יתחילו לפחות בקטע הזה להתקין את החשמולת עצמה.
במקביל כפי שדיווח "שבתשתיות" התחילו במקביל לחבר את התשתית במנהרות הראשונות הצמודות לגשר 6 (מנהרה 3 - נדמה לי / לא בטוח בשם).

המשך העבודות מערבה ייערכו לאחר מכן אך כאן כבר מדובר באופרה אחרת. כי מדובר במסילה פעילה ומעניין יהיה לראות אם הרכבות יעברו על מסילה אחת בין נתב"ג לפאתי מודיעין ובמקביל יעבדו על המסילה השניה או שיתחילו לעבוד במקטע הזה רק בלילה ובסופי שבוע (רחמנא ליצלן)
התכוונתי אחרי הכיווּן הזה
אחרי כל העסק של ירוּשלים וזה, מה החלק הבא?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מנהרה 1

לאורך מקטע א' החל ממחלף ענבה ועד לטרון יש
עוד מספיק עבודה לבצע.
יסיימו להערכתי די בקרוב להתקין את על עמודי החשמולת ולאבזר את העמודים כפי שכבר עשו בקטע הניסיוני בקטע המזרחי יותר (בין התחנה התפעולית לגשר 6).
בטח יתחילו לפחות בקטע הזה להתקין את החשמולת עצמה.
במקביל כפי שדיווח "שבתשתיות" התחילו במקביל לחבר את התשתית במנהרות הראשונות הצמודות לגשר 6 (מנהרה 3 - נדמה לי / לא בטוח בשם).

המשך העבודות מערבה ייערכו לאחר מכן אך כאן כבר מדובר באופרה אחרת. כי מדובר במסילה פעילה ומעניין יהיה לראות אם הרכבות יעברו על מסילה אחת בין נתב"ג לפאתי מודיעין ובמקביל יעבדו על המסילה השניה או שיתחילו לעבוד במקטע הזה רק בלילה ובסופי שבוע (רחמנא ליצלן)
מנהרה 1
 
וידאו מהימים האחרונים

מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
וידאו מהימים האחרונים
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=PYYSKn9Z_yA[/URL]
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה