שתי תמונות חפוזות ....מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
התמונות הקודמות מצולמות לכיוון מזרח מגשר 4מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
רק מי שעובר בתחנת פאתי מודיעין יבין ויתרגש מהתמונה הבאהמבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
על כן, כל התקדמות בפרויקט החניון החדש ההולך ונבנה בצד הדרומימבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
מישהו יודע למה וויתרו על המנהרה?על כן, כל התקדמות בפרויקט החניון החדש ההולך ונבנה בצד הדרומי
של כביש 431 מבורכת. גשר להולכי רגל שהולך ונבנה במקביל יאפשר לחונים מהצד הדרומי לכביש להגיע לתחנה תוך צעידה מעל לשני מסלולי הכביש וארבעת מסילות הרכבת (שתיים קיימות ושתיים עתידיות - נסללות במסגרת פרויקט קשת מודיעין לירושלים).
גשר זה (כמה חבל שוויתרו על המנהרה המקשרת בין החניון לתחנה) יהיה הפתרון ועל כן כל סממן של התקדמות בשטח זורע ניצני אופטימיות לנוסעים המתוסכלים.
בתמונה מהערב רואים את יסודות הגשר בצמוד למבנה התחנה
לא יודע מה יותר זול מבחינת ההשקעה הראשוניתמישהו יודע למה וויתרו על המנהרה?
מנהרה אמנם יקרה יותר מגשר אבל במקרה הזה היה צריך לבנות מנהרה קצרה יחסית, קצרה לפחות פי 2 מהגשר, כי הרי היא הייתה מתחילה מתחת למסילות ועוברת רק מתחת ל 431 הדרומי, בעוד שהגשר עובר מעל 431 הדרומי, המסילות ו 431 הצפוני.
הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא שמנהרה הייתה מצריכה כניסה נוספת לתחנה (מבנה, מאבטח, וולידטורים וכו') בעוד שעם גשר ישתמשו באותה הכניסה הקיימת.
אולי מטעמי בטחון אין מנהרהמישהו יודע למה וויתרו על המנהרה?
מנהרה אמנם יקרה יותר מגשר אבל במקרה הזה היה צריך לבנות מנהרה קצרה יחסית, קצרה לפחות פי 2 מהגשר, כי הרי היא הייתה מתחילה מתחת למסילות ועוברת רק מתחת ל 431 הדרומי, בעוד שהגשר עובר מעל 431 הדרומי, המסילות ו 431 הצפוני.
הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא שמנהרה הייתה מצריכה כניסה נוספת לתחנה (מבנה, מאבטח, וולידטורים וכו') בעוד שעם גשר ישתמשו באותה הכניסה הקיימת.
בהחלט אופטימיות זהירהמבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
בהחלט אופטימיות זהירה
לאן אמוּרים להמשיך אחרי זה?מבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
לאורך מקטע א' החל ממחלף ענבה ועד לטרון ישלאן אמוּרים להמשיך אחרי זה?
אני מקווה שלא רק בלילה וסופי שבוע.לאורך מקטע א' החל ממחלף ענבה ועד לטרון יש
עוד מספיק עבודה לבצע.
יסיימו להערכתי די בקרוב להתקין את על עמודי החשמולת ולאבזר את העמודים כפי שכבר עשו בקטע הניסיוני בקטע המזרחי יותר (בין התחנה התפעולית לגשר 6).
בטח יתחילו לפחות בקטע הזה להתקין את החשמולת עצמה.
במקביל כפי שדיווח "שבתשתיות" התחילו במקביל לחבר את התשתית במנהרות הראשונות הצמודות לגשר 6 (מנהרה 3 - נדמה לי / לא בטוח בשם).
המשך העבודות מערבה ייערכו לאחר מכן אך כאן כבר מדובר באופרה אחרת. כי מדובר במסילה פעילה ומעניין יהיה לראות אם הרכבות יעברו על מסילה אחת בין נתב"ג לפאתי מודיעין ובמקביל יעבדו על המסילה השניה או שיתחילו לעבוד במקטע הזה רק בלילה ובסופי שבוע (רחמנא ליצלן)
אין ספק שהתקנת החישמולת במנהרות קלה בהרבה מאשר בשטח "פתוח"אני מקווה שלא רק בלילה וסופי שבוע.
מה שעוד מעניין זה מה קורה עם תחנות השנאה לעורך הקו?
אם הם רוצים להתחיל בהרצות נסיון בקרוב, הם צריכים לפחות תחנה אחת כזאת שתספק חשמל לקטע שעליו יעשו את ההרצות.
אגב, עוד דבר שחשבתי עליו.
מסתבר שדווקא במנהרות, עבודות החשמול יותר פשוטות, כי אין צורך בהתקנת עמודים, מתקינים את התופסנים האלה (שראינו את התמונות שלהם אצל שבתשתיות, ומותחים כבלים.
אז אולי בכל זאת נזכה לראות רכבת עם נוסעים בשנה הבאה?
באותו נושא של התקדמות של A1אין ספק שהתקנת החישמולת במנהרות קלה בהרבה מאשר בשטח "פתוח"
באופן פרדוקסלי, לדעתי אפילו התקנת העמודים לאורך הגשרים יותר פשוטה מאשר לאורך המסילות.
המאמץ וההתקדמות בשבועיים האחרונים מעוררת תקווה אך אין לי ספק שברגע שיגיעו למסילה הפעילה העיניינים יתחילו להסתבך......
וגם אז, יהיה הבדל ניכר בקטע שבין ענבה למחלף הרכבות באיזור גנות והקטע המרכזי מגנות עד הרצליה. אלו יהיו הקטעים המורכבים יותר להתקנה.
בדיוּק עברתי שם שלשוֹם בערב עם תל אוֹפןבאותו נושא של התקדמות של A1
יצא לי לאחרונה לחלוף בגשר מודעי.
יש בהחלט התקדמות יפה בהארכת הרציפים שם.
לא יודע איך המצב בתחנות האחרות לעורך המסלול, אבל כן נראה שלאחרונה הגבירו את הקצב שם בעיניין הזה.
העבודות בדרום (ב"ש?) שתוכננו לשבת בוטלולאורך מקטע א' החל ממחלף ענבה ועד לטרון יש
עוד מספיק עבודה לבצע.
יסיימו להערכתי די בקרוב להתקין את על עמודי החשמולת ולאבזר את העמודים כפי שכבר עשו בקטע הניסיוני בקטע המזרחי יותר (בין התחנה התפעולית לגשר 6).
בטח יתחילו לפחות בקטע הזה להתקין את החשמולת עצמה.
במקביל כפי שדיווח "שבתשתיות" התחילו במקביל לחבר את התשתית במנהרות הראשונות הצמודות לגשר 6 (מנהרה 3 - נדמה לי / לא בטוח בשם).
המשך העבודות מערבה ייערכו לאחר מכן אך כאן כבר מדובר באופרה אחרת. כי מדובר במסילה פעילה ומעניין יהיה לראות אם הרכבות יעברו על מסילה אחת בין נתב"ג לפאתי מודיעין ובמקביל יעבדו על המסילה השניה או שיתחילו לעבוד במקטע הזה רק בלילה ובסופי שבוע (רחמנא ליצלן)
התכוונתי אחרי הכיווּן הזהלאורך מקטע א' החל ממחלף ענבה ועד לטרון יש
עוד מספיק עבודה לבצע.
יסיימו להערכתי די בקרוב להתקין את על עמודי החשמולת ולאבזר את העמודים כפי שכבר עשו בקטע הניסיוני בקטע המזרחי יותר (בין התחנה התפעולית לגשר 6).
בטח יתחילו לפחות בקטע הזה להתקין את החשמולת עצמה.
במקביל כפי שדיווח "שבתשתיות" התחילו במקביל לחבר את התשתית במנהרות הראשונות הצמודות לגשר 6 (מנהרה 3 - נדמה לי / לא בטוח בשם).
המשך העבודות מערבה ייערכו לאחר מכן אך כאן כבר מדובר באופרה אחרת. כי מדובר במסילה פעילה ומעניין יהיה לראות אם הרכבות יעברו על מסילה אחת בין נתב"ג לפאתי מודיעין ובמקביל יעבדו על המסילה השניה או שיתחילו לעבוד במקטע הזה רק בלילה ובסופי שבוע (רחמנא ליצלן)
מנהרה 1לאורך מקטע א' החל ממחלף ענבה ועד לטרון יש
עוד מספיק עבודה לבצע.
יסיימו להערכתי די בקרוב להתקין את על עמודי החשמולת ולאבזר את העמודים כפי שכבר עשו בקטע הניסיוני בקטע המזרחי יותר (בין התחנה התפעולית לגשר 6).
בטח יתחילו לפחות בקטע הזה להתקין את החשמולת עצמה.
במקביל כפי שדיווח "שבתשתיות" התחילו במקביל לחבר את התשתית במנהרות הראשונות הצמודות לגשר 6 (מנהרה 3 - נדמה לי / לא בטוח בשם).
המשך העבודות מערבה ייערכו לאחר מכן אך כאן כבר מדובר באופרה אחרת. כי מדובר במסילה פעילה ומעניין יהיה לראות אם הרכבות יעברו על מסילה אחת בין נתב"ג לפאתי מודיעין ובמקביל יעבדו על המסילה השניה או שיתחילו לעבוד במקטע הזה רק בלילה ובסופי שבוע (רחמנא ליצלן)
וידאו מהימים האחרוניםמבזק - חשמול A1 - מה קורה פתאום בשטח ?
ישנו בעמידה .......
ותוך ימים ספורים פרסו את עמודי החשמולת החל מהתחנה התפעולית מערבה עד לגשר 4 ואף מערבה ממנו.
דווח מפורט ועדכני ביום שבת הקרוב - בלי נדר
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.