מסר לחב׳ Bombardier ולרכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.
מסר לחב׳ Bombardier ולרכבת ישראל

מסר לחב׳ Bombardier ולרכבת ישראל
במספור הקטר החשמלי שהצגתם בימים אלה יש 2 טעויות:
1. מספר הקטר צריך להיות
1 -001 0003 95 91
IL-ISR
הואיל ומספר הביקורת הוא ״1״ ולא ״5״ כפי שרשמתם.
2. המפעיל הוא ISR (לפי רשומו באגוד הבינלאומי למסילות ברזל UIC) ולא ״IR״(באותו ארגון=Iranian Railways).
 

Bus Nerd

Active member
לא נורא, הקטרים לא ייצאו משטח ישראל אחרי שיגיעו לכאן במילא

מסר לחב׳ Bombardier ולרכבת ישראל
במספור הקטר החשמלי שהצגתם בימים אלה יש 2 טעויות:
1. מספר הקטר צריך להיות
1 -001 0003 95 91
IL-ISR
הואיל ומספר הביקורת הוא ״1״ ולא ״5״ כפי שרשמתם.
2. המפעיל הוא ISR (לפי רשומו באגוד הבינלאומי למסילות ברזל UIC) ולא ״IR״(באותו ארגון=Iranian Railways).
לא נורא, הקטרים לא ייצאו משטח ישראל אחרי שיגיעו לכאן במילא
עד שיהיה שלום + רשת מסילות מפותחת במדינות השכנות (אם יהיה) הקטרים האלו כבר ייצאו לגמלאות
 

GLSRA

Active member
לך תדע, מדברים על קשרים מסחריים פורמליים עם סעודיה

לא נורא, הקטרים לא ייצאו משטח ישראל אחרי שיגיעו לכאן במילא
עד שיהיה שלום + רשת מסילות מפותחת במדינות השכנות (אם יהיה) הקטרים האלו כבר ייצאו לגמלאות
לך תדע, מדברים על קשרים מסחריים פורמליים עם סעודיה
 

Bus Nerd

Active member
בין ישראל לערב הסעודית מפרידה ירדן שלה אין רשת מסילות מפותחת

לך תדע, מדברים על קשרים מסחריים פורמליים עם סעודיה
בין ישראל לערב הסעודית מפרידה ירדן שלה אין רשת מסילות מפותחת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה