חדש במטרופולין-קו 350- מאזור השרון לאילת

מצב
הנושא נעול.

konforty2

New member
חדש במטרופולין-קו 350- מאזור השרון לאילת

חדש במטרופולין-קו 350- מאזור השרון לאילת
חדש! קו 350 לאילת

קו 350 ישיר לאילת מהרצליה וכפר-סבא.

כולל פיזור באזורי המלונות ועד מסוף טאבה

נקודות איסוף בשרון:
קניון שבעת הכוכבים בהרצליה (ליד תחנת "דלק")
ומתחם אושילנד בכפר-סבא.
יציאה מידי ערב, למעט שישי, בחצות!

לראשונה! פיזור מקיף באזורי המלונות ובחופים המרכזיים באילת,
וסיום הנסיעה במסוף טאבה.
לחוזרים מאילת, איסוף ממספר תחנות ברחבי העיר.

תחנות ההורדה באילת:
מלון רימונים/מלון קיסר/ מלון דן פנורמה/ מג'יק פלאס/ רויאל טוליפ/ מלכת שבא/רויאל ביץ'/ מלון הרודס/ מגרש הכדורגל/ מלון אגמים/ לאונרדו קלאב/ אסטרל סי סייד/ קניון מול הים/ חוף אלמוג/ בית ספר שדה/ מלון אורכידאה/ המצפה התת ימי/ חוף המגדלור/ מרכז צלילה סנובה/ מלון הנסיכה/ מעבר גבול טאבה.

*הקו יופעל החל ממוצ"ש ה- 1.7.17*
 
קישור:

חדש במטרופולין-קו 350- מאזור השרון לאילת
חדש! קו 350 לאילת

קו 350 ישיר לאילת מהרצליה וכפר-סבא.

כולל פיזור באזורי המלונות ועד מסוף טאבה

נקודות איסוף בשרון:
קניון שבעת הכוכבים בהרצליה (ליד תחנת "דלק")
ומתחם אושילנד בכפר-סבא.
יציאה מידי ערב, למעט שישי, בחצות!

לראשונה! פיזור מקיף באזורי המלונות ובחופים המרכזיים באילת,
וסיום הנסיעה במסוף טאבה.
לחוזרים מאילת, איסוף ממספר תחנות ברחבי העיר.

תחנות ההורדה באילת:
מלון רימונים/מלון קיסר/ מלון דן פנורמה/ מג'יק פלאס/ רויאל טוליפ/ מלכת שבא/רויאל ביץ'/ מלון הרודס/ מגרש הכדורגל/ מלון אגמים/ לאונרדו קלאב/ אסטרל סי סייד/ קניון מול הים/ חוף אלמוג/ בית ספר שדה/ מלון אורכידאה/ המצפה התת ימי/ חוף המגדלור/ מרכז צלילה סנובה/ מלון הנסיכה/ מעבר גבול טאבה.

*הקו יופעל החל ממוצ"ש ה- 1.7.17*
קישור:
[URL]http://www.metropoline.com/Pages/contentA.aspx?p=bus_to_eilat[/URL]
ומופעלת בקו מערכת הזמנת מקומות:
[URL]https://ravkavonline.co.il/he/store/booking/search?utm_source=metropoline&utm_medium=web&utm_campaign=booking[/URL]
 

aryeri

Member
זה האוטובוס הראשון הבינעירוני באילת שאינו יוצא מתחנה מרכזית

זה האוטובוס הראשון הבינעירוני באילת שאינו יוצא מתחנה מרכזית
ואפילו לא עובר במרכזית. (אם לא סופרים את קו 20 של המועצה האיזורית אילות, שאינו מופיע משום מה במערכות המידע הממשלתיות).

הייתי ממעביר אותו במרכזית, אבל שיהיה.

באילת בכלל צפוי בקרוב מן הסתם רה-אירגון או שדרוג של הקווים בעקבות מעבר נמל התעופה של העיר מהשדה הישן במרכזה שייסגר לתמנע, כ-20 ק"מ צפונה.

נקווה שבהזדמנות זו קוויה הפנימיים והפתלתלים של אילת גם יעברו רה-אירגון.

לא ייתכן שעיר קטנה מאילת, כמו אופקים, מקבלת שירות חדש בחמישה קווים עירוניים דו כיווניים, ובעיר הנמל והתיירות הדרומית של ישראל - אילת היחסית גדולה לאופקים, יש שירות מיושן של שלושה קווי יום (1/2, 5/6, 15/16) + קו לילה (10/11) מתפתלים ולא יעילים, ללא כיסוי של אזורים בעיר, ושירות לקוי עד כמעט לא קיים של אזורי התעשייה הצפוני ושחרות, ששניהם בשטחה המוניציפלי של אילת. מישהו במשרד התחבורה צריך לתת את הדעת לעניין הזה. אי אפשר להאשים רק את אגד. מי שמתכנן את קווי האוטובוס ואת לוחות הזמנים שלהם הם משרד התחבורה.

ולא שאני נגד השירות באופקים, אלא בעד. אבל שתי ה-ערים הפריפריאליות של מדינת ישראל - אילת וקריית שמונה - מקבלות שירות תחבורה ציבורית עירוני המתאים לשנות השמונים אולי, ללא קישור כמעט לאזורי התעשייה של העיר.

לפני הקמת רכבות לקריית שמונה ואילת (ואני לגמרי בעד), הגיע הזמן שמשרד התחבורה ואגד יתנהלו כמו ילדים גדולים, ישבו לשולחן, ויגיעו להסכמה. ואם אגד ממשיכים להתנהג כמו ילדים קטנים, אז שמשרד התחבורה יידע להתנהל מולם כמו ילד גדול. אגד חייבים להתייעל! אגד זה רשות השידור של משרד התחבורה. או להתייעל, או להחליף.

באווירה אופטימית יותר, אני חייב לומר ששמתי לב שבטבריה קרה רה-אירגון בקווים בעיר, כנראה בשנה האחרונה. אני חושב שראיתי לפני שנה שישנם קווים מעגליים בטבריה עם מעט תחנות קצה שפרושות בעיר. אני ראיתי השבוע שבטבריה קרה רה-אירגון לקווים בעיר, וכעת יש קווים דו מסלוליים עם תדירות די טובה ואפשרות להחלפות. שאפו לאחראים!

עכשיו תורן של אילת וקריית שמונה.
 
כשיש מכרז יש רה-ארגון. בטבריה יושם מכרז חדש

זה האוטובוס הראשון הבינעירוני באילת שאינו יוצא מתחנה מרכזית
ואפילו לא עובר במרכזית. (אם לא סופרים את קו 20 של המועצה האיזורית אילות, שאינו מופיע משום מה במערכות המידע הממשלתיות).

הייתי ממעביר אותו במרכזית, אבל שיהיה.

באילת בכלל צפוי בקרוב מן הסתם רה-אירגון או שדרוג של הקווים בעקבות מעבר נמל התעופה של העיר מהשדה הישן במרכזה שייסגר לתמנע, כ-20 ק"מ צפונה.

נקווה שבהזדמנות זו קוויה הפנימיים והפתלתלים של אילת גם יעברו רה-אירגון.

לא ייתכן שעיר קטנה מאילת, כמו אופקים, מקבלת שירות חדש בחמישה קווים עירוניים דו כיווניים, ובעיר הנמל והתיירות הדרומית של ישראל - אילת היחסית גדולה לאופקים, יש שירות מיושן של שלושה קווי יום (1/2, 5/6, 15/16) + קו לילה (10/11) מתפתלים ולא יעילים, ללא כיסוי של אזורים בעיר, ושירות לקוי עד כמעט לא קיים של אזורי התעשייה הצפוני ושחרות, ששניהם בשטחה המוניציפלי של אילת. מישהו במשרד התחבורה צריך לתת את הדעת לעניין הזה. אי אפשר להאשים רק את אגד. מי שמתכנן את קווי האוטובוס ואת לוחות הזמנים שלהם הם משרד התחבורה.

ולא שאני נגד השירות באופקים, אלא בעד. אבל שתי ה-ערים הפריפריאליות של מדינת ישראל - אילת וקריית שמונה - מקבלות שירות תחבורה ציבורית עירוני המתאים לשנות השמונים אולי, ללא קישור כמעט לאזורי התעשייה של העיר.

לפני הקמת רכבות לקריית שמונה ואילת (ואני לגמרי בעד), הגיע הזמן שמשרד התחבורה ואגד יתנהלו כמו ילדים גדולים, ישבו לשולחן, ויגיעו להסכמה. ואם אגד ממשיכים להתנהג כמו ילדים קטנים, אז שמשרד התחבורה יידע להתנהל מולם כמו ילד גדול. אגד חייבים להתייעל! אגד זה רשות השידור של משרד התחבורה. או להתייעל, או להחליף.

באווירה אופטימית יותר, אני חייב לומר ששמתי לב שבטבריה קרה רה-אירגון בקווים בעיר, כנראה בשנה האחרונה. אני חושב שראיתי לפני שנה שישנם קווים מעגליים בטבריה עם מעט תחנות קצה שפרושות בעיר. אני ראיתי השבוע שבטבריה קרה רה-אירגון לקווים בעיר, וכעת יש קווים דו מסלוליים עם תדירות די טובה ואפשרות להחלפות. שאפו לאחראים!

עכשיו תורן של אילת וקריית שמונה.
כשיש מכרז יש רה-ארגון. בטבריה יושם מכרז חדש
באילת ובקרית שמונה אין מכרזים.
כשאין מכרזים כדי לעשות רה-ארגון צריך הסכמה בין משרד התחבורה למפעיל הקיים.
 

aryeri

Member
שאלות שאני חושב שענית על חלקן בעבר ושכחתי את תשובתך:

כשיש מכרז יש רה-ארגון. בטבריה יושם מכרז חדש
באילת ובקרית שמונה אין מכרזים.
כשאין מכרזים כדי לעשות רה-ארגון צריך הסכמה בין משרד התחבורה למפעיל הקיים.
שאלות שאני חושב שענית על חלקן בעבר ושכחתי את תשובתך:
1) למה באילת, קריית שמונה, ירושלים, חיפה, וערי אגד האחרות אין מכרזים; וכנ"ל בגרעין של גוש דן - תל אביב-יפו, רמת גן, בני ברק, בת ים וגבעתיים הנשלטות בידי דן? אני זוכר שלפני איזה שמונה שנים בערך שמעתי על כך שירושלים יצאה למכרז חדש שתוקפו יהיה מספר דו ספרתי של שנים (אני זוכר משהו כמו 12 או 18 שנים אבל לא בטוח). אגד כמובן זכתה במכרז. האם יש או אין מכרזים על הערים שכיום משורתות על ידי אגד או דן, ואם יש אז מה ההבדלים בין המכרזים של ערי אגד ודן לאשכולות אחרים בארץ?
2) מה אומרים החוק או התקנות לגבי מכרזים, ולמה משרד התחבורה מתקשה להוציא מכרז מסודר כמו יתר ערי ישראל?
3) מה התדירות של המכרזים בערים האחרות?
4) למה בערים שכמו שאתה אומר "אין מכרזים" משרד התחבורה צריך להגיע להסכמות עם אגד או דן?
5) האם יש לאגד עוד כלים להיאבק בהוצאת ערים ממנה למכרזים, מלבד שביתות רגילות? האם לאגד יש טענה משפטית לומר אם הדבר יגיע לבית המשפט?
 
זה לפי הסכמים בין המדינה לבין אגד ודן

שאלות שאני חושב שענית על חלקן בעבר ושכחתי את תשובתך:
1) למה באילת, קריית שמונה, ירושלים, חיפה, וערי אגד האחרות אין מכרזים; וכנ"ל בגרעין של גוש דן - תל אביב-יפו, רמת גן, בני ברק, בת ים וגבעתיים הנשלטות בידי דן? אני זוכר שלפני איזה שמונה שנים בערך שמעתי על כך שירושלים יצאה למכרז חדש שתוקפו יהיה מספר דו ספרתי של שנים (אני זוכר משהו כמו 12 או 18 שנים אבל לא בטוח). אגד כמובן זכתה במכרז. האם יש או אין מכרזים על הערים שכיום משורתות על ידי אגד או דן, ואם יש אז מה ההבדלים בין המכרזים של ערי אגד ודן לאשכולות אחרים בארץ?
2) מה אומרים החוק או התקנות לגבי מכרזים, ולמה משרד התחבורה מתקשה להוציא מכרז מסודר כמו יתר ערי ישראל?
3) מה התדירות של המכרזים בערים האחרות?
4) למה בערים שכמו שאתה אומר "אין מכרזים" משרד התחבורה צריך להגיע להסכמות עם אגד או דן?
5) האם יש לאגד עוד כלים להיאבק בהוצאת ערים ממנה למכרזים, מלבד שביתות רגילות? האם לאגד יש טענה משפטית לומר אם הדבר יגיע לבית המשפט?
זה לפי הסכמים בין המדינה לבין אגד ודן
בירושלים לא היה מכרז ואגד עצמה לא מורשית עד עתה להשתתף במכרזים.
בתחילת העשור הבא אמורים כל האשכולות של אגד ודן לצאת למכרזים שבהם גם אגד ודן יורשו להשתתף.

המכרזים החדשים הם בדרך כלל ל-6 שנים עם שתי אופציות הארכה של שלוש שנים.

בתוכנית התחרות של משרד התחבורה היו גם הסכמים עם אגד ודן לגבי שלבי התחרות, מה יוצא לתחרות ומה יישאר באגד ובדן בכל שלב. שלב התחרות המלאה לפי אותם הסכמים מגיע רק בתחילת העשור הבא.

אז משרד התחבורה לא מתקשה להוציא מכרז מסודר, אלא מוציא את המכרדים לפי תוכנית התחרות ובהתאם, בין השאר, להסכמים שלו עם אגד ודן.
ולהסכמים כידוע יש תוקף משפטי.
 

DanBus43Maalit72

Active member
אני בעד מערכת קווים חדשה לאילת.

זה האוטובוס הראשון הבינעירוני באילת שאינו יוצא מתחנה מרכזית
ואפילו לא עובר במרכזית. (אם לא סופרים את קו 20 של המועצה האיזורית אילות, שאינו מופיע משום מה במערכות המידע הממשלתיות).

הייתי ממעביר אותו במרכזית, אבל שיהיה.

באילת בכלל צפוי בקרוב מן הסתם רה-אירגון או שדרוג של הקווים בעקבות מעבר נמל התעופה של העיר מהשדה הישן במרכזה שייסגר לתמנע, כ-20 ק"מ צפונה.

נקווה שבהזדמנות זו קוויה הפנימיים והפתלתלים של אילת גם יעברו רה-אירגון.

לא ייתכן שעיר קטנה מאילת, כמו אופקים, מקבלת שירות חדש בחמישה קווים עירוניים דו כיווניים, ובעיר הנמל והתיירות הדרומית של ישראל - אילת היחסית גדולה לאופקים, יש שירות מיושן של שלושה קווי יום (1/2, 5/6, 15/16) + קו לילה (10/11) מתפתלים ולא יעילים, ללא כיסוי של אזורים בעיר, ושירות לקוי עד כמעט לא קיים של אזורי התעשייה הצפוני ושחרות, ששניהם בשטחה המוניציפלי של אילת. מישהו במשרד התחבורה צריך לתת את הדעת לעניין הזה. אי אפשר להאשים רק את אגד. מי שמתכנן את קווי האוטובוס ואת לוחות הזמנים שלהם הם משרד התחבורה.

ולא שאני נגד השירות באופקים, אלא בעד. אבל שתי ה-ערים הפריפריאליות של מדינת ישראל - אילת וקריית שמונה - מקבלות שירות תחבורה ציבורית עירוני המתאים לשנות השמונים אולי, ללא קישור כמעט לאזורי התעשייה של העיר.

לפני הקמת רכבות לקריית שמונה ואילת (ואני לגמרי בעד), הגיע הזמן שמשרד התחבורה ואגד יתנהלו כמו ילדים גדולים, ישבו לשולחן, ויגיעו להסכמה. ואם אגד ממשיכים להתנהג כמו ילדים קטנים, אז שמשרד התחבורה יידע להתנהל מולם כמו ילד גדול. אגד חייבים להתייעל! אגד זה רשות השידור של משרד התחבורה. או להתייעל, או להחליף.

באווירה אופטימית יותר, אני חייב לומר ששמתי לב שבטבריה קרה רה-אירגון בקווים בעיר, כנראה בשנה האחרונה. אני חושב שראיתי לפני שנה שישנם קווים מעגליים בטבריה עם מעט תחנות קצה שפרושות בעיר. אני ראיתי השבוע שבטבריה קרה רה-אירגון לקווים בעיר, וכעת יש קווים דו מסלוליים עם תדירות די טובה ואפשרות להחלפות. שאפו לאחראים!

עכשיו תורן של אילת וקריית שמונה.
אני בעד מערכת קווים חדשה לאילת.
מספר קווים עירוניים ומספר קווים אזוריים על בסיס קווים עירוניים קיימים, קווים חדשים וקווים אזוריים חדשים במקום קו 20.

הצעתי כאן בפורום בפברואר הצעה למערכת קווים חדשה באילת.

מקרא: שחור = קו רגיל, ירוק = קו יוממים, כחול = קו ערב/לילה, אדום = קו עונתי.

קווים עירוניים:
קו 1/2: קו 1/2 אך עם שינוי מינורי במסלולם.
קו 3: קו שירות לבית עלמין. מספר נסיעות בודדות ביום.
קו 4/4א: מהמלונות לאיזור תעשייה חדש דרך השכונות הצפוניות של אילת. קו 4א הינו כיוונו ההפוך של קו 4 עקב המעבר ברחוב אנטיב.
קו 5: קו 5/6 הקיים אך עם שינוי מסלול והקו אינו יעבור יותר באיזור המלונות. כיוונו השני יהיה עם אותו מספר.
קו 6: משחמון למלונות דרך שכונת דרך התבלינים. הקו עובר שכונות דרום אילת וחלקו הצפוני של איזור המלונות.
קו 8: משחמון לאיזור תעשייה חדש. קו הפועל בשעות העומס. הקו עובר גם בחלקו הצפוני של איזור המלונות.
קו 10/11: קווי לילה ללא שינוי במסלול.
קו 14: ממלון בל למעבר גבול ירדן דרך תחנה מרכזית וקיבוץ אילות.
קו 15/15א: קו 15/16 הקיים. קו 15א הינו כיוונו ההפוך של קו 15.
קו 16: קו משכונות המגורים למעבר גבול טאבה.
קו 18/18א: קו לילה ממעבר גבול טאבה לשכונות המגורים דרך איזור המלונות. קו 18א הינו כיוונו ההפוך של קו 18.
קו 22: מתחנה מרכזית לא.ת. שחורת.
קו 23: קו הפועל השעות העומס משחמון לא.ת. שחורת.
קו 24: קו מאיזור המלונות לא.ת. שחורת עבור האטרקציה "טופ 94" הנמצאת במקום ומשרתת נופשים. שתי נסיעות ביום לכל כיוון בחודשי הקיץ.
קו 27: קו ערב מא.ת. שחורת לשכונות המגורים בעיר. הקו מופעל כאשר מסתיימים שעות פעילותו של קו 22.

קווים אזוריים:
קו 30: קו למטיילים לתמנע.
קו 31: מיטבתה לתחנה מרכזית אילת דרך ישובים בדרך.
קו 32: חלופה של קו 31. מיטבתה לתחנה מרכזית אילת דרך ישובים בדרך ונכנס לא.ת. שחורת.
קו 35: מיהל לתחנה מרכזית אילת דרך לוטן, קטורה, גרופית ויטבתה. מיטבתה עד לאילת מהיר לא נכנס לישובים.
קו 37: מהישוב שחרות דרך נאות סמדר ונווה חריף לתחנה מרכזית אילת. קו עם מספר נסיעות זעום ביום.
קו 39: יהל דרך כל הישובים על לתחנה מרכזית אילת. מספר הקו הינו על בסיס קווי 39X. פעילות בעיקר בערב.

קווי נמל תעופה תמנע
קו 50: תחנה מרכזית אילת - נמל תעופה תמנע.
קו 51: מסוף טאבה - נמל תעופה תמנע דרך מלונות.
קו 55: נמל תעופה תמנע - תחנה מרכזית אילת. מאסף לילה.

קווים בינעירוניים:
קו 291: ממצפה רמון דרך שכונות מצפה רמון, נאות סמדר ונווה חריף לת"מ אילת.
קו 292: ממצפה רמון לת"מ אילת. קו מהיר.
קו 293: ממדרשת בן גוריון לת"מ אילת. נסיעה ביום לכל כיוון.
קו 339: עידן - תחנה מרכזית אילת. דרך חצבה, עין יהב, ספיר, צופר, צוקים ופארן ומיהל לא נכנס לישובים עד לאילת.
קו 344: עין בוקק - תחנה מרכזית אילת. דרך נווה זוהר, נאות הכיכר, חצבה, עין יהב, ספיר, צופר, צוקים ופארן ומיהל לא נכנס לישובים עד לאילת. קו ערב ולילה.

מערכת זו תוכל לשפר באופן רציני את התחבורה הציבורית באילת ולחסל את המוניות.
כדי לבצע את כל המערכת יש לבצע מכרז על קווי אילת הפנימיים ולהכליל בהם גם את קווי נמל תעופה תמנע. את קווים 291, 292 ו 293 ניתן לתת למטרופולין להפעיל. המועצה יכולה להפעיל את הקווים האזוריים וקווים 339/344 במקום קו 20. אם אגד לא יהיה ממש ניתן לבצע את השיפורים והמערכת החדשה עקב הסכסוכים עם משרד התחבורה.
 

אורי404

New member
תודה על הבשורה! נשמע טוב! לקיץ בלבד או כל השנה?

חדש במטרופולין-קו 350- מאזור השרון לאילת
חדש! קו 350 לאילת

קו 350 ישיר לאילת מהרצליה וכפר-סבא.

כולל פיזור באזורי המלונות ועד מסוף טאבה

נקודות איסוף בשרון:
קניון שבעת הכוכבים בהרצליה (ליד תחנת "דלק")
ומתחם אושילנד בכפר-סבא.
יציאה מידי ערב, למעט שישי, בחצות!

לראשונה! פיזור מקיף באזורי המלונות ובחופים המרכזיים באילת,
וסיום הנסיעה במסוף טאבה.
לחוזרים מאילת, איסוף ממספר תחנות ברחבי העיר.

תחנות ההורדה באילת:
מלון רימונים/מלון קיסר/ מלון דן פנורמה/ מג'יק פלאס/ רויאל טוליפ/ מלכת שבא/רויאל ביץ'/ מלון הרודס/ מגרש הכדורגל/ מלון אגמים/ לאונרדו קלאב/ אסטרל סי סייד/ קניון מול הים/ חוף אלמוג/ בית ספר שדה/ מלון אורכידאה/ המצפה התת ימי/ חוף המגדלור/ מרכז צלילה סנובה/ מלון הנסיכה/ מעבר גבול טאבה.

*הקו יופעל החל ממוצ"ש ה- 1.7.17*
תודה על הבשורה! נשמע טוב! לקיץ בלבד או כל השנה?
לא מזמן כתבתי בפורום, שאולי יש מקום, שמפעילים נוספים יבצעו שירות לאילת, כמו למשל באזור השרון.

הקו יפעל בקיץ בלבד או, במשך כל השנה? בין אם זה כל יום או פחות פעמים בשבוע.
 

olli3

New member
מנהל
יש תחנה במלון הנסיכה אבל מלון הנסיכה נסגר.

חדש במטרופולין-קו 350- מאזור השרון לאילת
חדש! קו 350 לאילת

קו 350 ישיר לאילת מהרצליה וכפר-סבא.

כולל פיזור באזורי המלונות ועד מסוף טאבה

נקודות איסוף בשרון:
קניון שבעת הכוכבים בהרצליה (ליד תחנת "דלק")
ומתחם אושילנד בכפר-סבא.
יציאה מידי ערב, למעט שישי, בחצות!

לראשונה! פיזור מקיף באזורי המלונות ובחופים המרכזיים באילת,
וסיום הנסיעה במסוף טאבה.
לחוזרים מאילת, איסוף ממספר תחנות ברחבי העיר.

תחנות ההורדה באילת:
מלון רימונים/מלון קיסר/ מלון דן פנורמה/ מג'יק פלאס/ רויאל טוליפ/ מלכת שבא/רויאל ביץ'/ מלון הרודס/ מגרש הכדורגל/ מלון אגמים/ לאונרדו קלאב/ אסטרל סי סייד/ קניון מול הים/ חוף אלמוג/ בית ספר שדה/ מלון אורכידאה/ המצפה התת ימי/ חוף המגדלור/ מרכז צלילה סנובה/ מלון הנסיכה/ מעבר גבול טאבה.

*הקו יופעל החל ממוצ"ש ה- 1.7.17*
יש תחנה במלון הנסיכה אבל מלון הנסיכה נסגר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה