האם זה נכון שאפיקים הולכת להפעיל קו מאשדוד לאילת?

מצב
הנושא נעול.

חעחעחע11

Active member
האם זה נכון שאפיקים הולכת להפעיל קו מאשדוד לאילת?

האם זה נכון שאפיקים הולכת להפעיל קו מאשדוד לאילת?
 
באתר המפות הממשלתי מופיע קו של מטרופולין בין הרצליה לאילת

האם זה נכון שאפיקים הולכת להפעיל קו מאשדוד לאילת?
באתר המפות הממשלתי מופיע קו של מטרופולין בין הרצליה לאילת
מספר 350.
אז אם מטרופולין תפעיל קו בין הרצליה לאילת, בהחלט ייתכן שאפיקים תפעיל קו בין אשדוד לאילת.
 

gsi13579

New member
אוי לא.. אם כך אז סופרבוס תפעיל את קו 992 ? (עפולה-אילת)?

באתר המפות הממשלתי מופיע קו של מטרופולין בין הרצליה לאילת
מספר 350.
אז אם מטרופולין תפעיל קו בין הרצליה לאילת, בהחלט ייתכן שאפיקים תפעיל קו בין אשדוד לאילת.
אוי לא.. אם כך אז סופרבוס תפעיל את קו 992 ? (עפולה-אילת)?
הוא הופעל ע"י אגד תמיד.. ממש מקווה שלא יועבר לסופרבוס הכושלים
 

DanBus43Maalit72

Active member
יש סיכוי עקב כך שיש סכסוך בין אגד לממשלה.

אוי לא.. אם כך אז סופרבוס תפעיל את קו 992 ? (עפולה-אילת)?
הוא הופעל ע"י אגד תמיד.. ממש מקווה שלא יועבר לסופרבוס הכושלים
יש סיכוי עקב כך שיש סכסוך בין אגד לממשלה.
אז כעת הממשלה נותנת גם לחברות אחרות להפעיל קווים לאילת.
 

gsi13579

New member
חבל.. אגד אחלה חברה, מאוד מתגעגעת לתקופה שבה רק אגד ודן פעלו

יש סיכוי עקב כך שיש סכסוך בין אגד לממשלה.
אז כעת הממשלה נותנת גם לחברות אחרות להפעיל קווים לאילת.
חבל.. אגד אחלה חברה, מאוד מתגעגעת לתקופה שבה רק אגד ודן פעלו
 

חעחעחע11

Active member
יש בזה משהו... גם אני מעדיף את אגד ודן

חבל.. אגד אחלה חברה, מאוד מתגעגעת לתקופה שבה רק אגד ודן פעלו
יש בזה משהו... גם אני מעדיף את אגד ודן
אפיקים פועלת אצלנו, ובאמת שלא הייתי נותן לחברה הזאת להפעיל אפילו סקייטבורד.
 

gsi13579

New member
אצלנו סופרבוס פועלים וזה עוד יותר קטסטרופה

יש בזה משהו... גם אני מעדיף את אגד ודן
אפיקים פועלת אצלנו, ובאמת שלא הייתי נותן לחברה הזאת להפעיל אפילו סקייטבורד.
אצלנו סופרבוס פועלים וזה עוד יותר קטסטרופה
אני התלוננתי כל כך הרבה על סופרבוס..
פעם איחור, פעם אי ביצוע נסיעה, פעם נהג שלא עצר, פעם נהג שדיבר בחוצפה, פעם אוטובוס גרוטאה..
רק לפני כשבוע הוכרז סכסוך עבודה בגלל תת התנאים שעובדים הנהגים בחברה.. חברה רקובה שהלוואי בכלל לא הייתה קמה
 
יש היום כתבה של עידן יוסף, ממש עבורך:

אצלנו סופרבוס פועלים וזה עוד יותר קטסטרופה
אני התלוננתי כל כך הרבה על סופרבוס..
פעם איחור, פעם אי ביצוע נסיעה, פעם נהג שלא עצר, פעם נהג שדיבר בחוצפה, פעם אוטובוס גרוטאה..
רק לפני כשבוע הוכרז סכסוך עבודה בגלל תת התנאים שעובדים הנהגים בחברה.. חברה רקובה שהלוואי בכלל לא הייתה קמה
יש היום כתבה של עידן יוסף, ממש עבורך:
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-392428-00.html[/URL]
 
נכון, איזה כיף היה כשלא היה מידע זמן אמת, לא היה רב קו,

חבל.. אגד אחלה חברה, מאוד מתגעגעת לתקופה שבה רק אגד ודן פעלו
נכון, איזה כיף היה כשלא היה מידע זמן אמת, לא היה רב קו,
היית צריך להשתמש באתרים המעפנים של אגד ודן כדי לתכנן מסלולים, ולא היה כרטוס משותף ביניהם למעט חופשי חודשי אחד מסכן.
 

sweetums

New member
האתר של מטרופולין לא היה טוב יותר באותה תקופה

נכון, איזה כיף היה כשלא היה מידע זמן אמת, לא היה רב קו,
היית צריך להשתמש באתרים המעפנים של אגד ודן כדי לתכנן מסלולים, ולא היה כרטוס משותף ביניהם למעט חופשי חודשי אחד מסכן.
האתר של מטרופולין לא היה טוב יותר באותה תקופה
וגם היום האתר שלהם נוראי
 
אתר מטרופולין לא רלוונטי. מה שרלוונטי זה שמשרד התחבורה מנהל

האתר של מטרופולין לא היה טוב יותר באותה תקופה
וגם היום האתר שלהם נוראי
אתר מטרופולין לא רלוונטי. מה שרלוונטי זה שמשרד התחבורה מנהל
את כל המידע בצורה מרוכזת וחושף אותו בממשקים שפתוחים לאתרים ואפליקציות כמו גוגל, מוביט ועוד רבים.
 
ואפשר גם בחינם באפליקצית כל קו או בהתקשרות טלפונית.

אתר מטרופולין לא רלוונטי. מה שרלוונטי זה שמשרד התחבורה מנהל
את כל המידע בצורה מרוכזת וחושף אותו בממשקים שפתוחים לאתרים ואפליקציות כמו גוגל, מוביט ועוד רבים.
ואפשר גם בחינם באפליקצית כל קו או בהתקשרות טלפונית.
 

sweetums

New member
אתה מדבר על תקופה שבה משרד התחבורה לא ניהל

אתר מטרופולין לא רלוונטי. מה שרלוונטי זה שמשרד התחבורה מנהל
את כל המידע בצורה מרוכזת וחושף אותו בממשקים שפתוחים לאתרים ואפליקציות כמו גוגל, מוביט ועוד רבים.
אתה מדבר על תקופה שבה משרד התחבורה לא ניהל
את המידע בצורה מסודרת ולא הפעיל אתר מרכזי, זה אשמת אגד ודן?
"אתרים המעפנים של אגד ודן"? האתר "המעפן" של אגד היה המתקדם ביותר- חיפוש בשפה חופשית, החלפות וכו', הוא גם הבסיס לאתר של משרד התחבורה.
&nbsp
 

אורי404

New member
בגוש דן היה חופשי-חודשי משותף ביניהם

נכון, איזה כיף היה כשלא היה מידע זמן אמת, לא היה רב קו,
היית צריך להשתמש באתרים המעפנים של אגד ודן כדי לתכנן מסלולים, ולא היה כרטוס משותף ביניהם למעט חופשי חודשי אחד מסכן.
בגוש דן היה חופשי-חודשי משותף ביניהם
אולי רק שם. ביתר האזורים לא היה כרטוס משותף של "אגד"-"דן" ו"רכבת ישראל" וכך המצב היה לא טוב.
 

aryeri

Member
אולי זה תחילתו של השינוי המיוחל בקווי אילת הפנימיים

יש סיכוי עקב כך שיש סכסוך בין אגד לממשלה.
אז כעת הממשלה נותנת גם לחברות אחרות להפעיל קווים לאילת.
אולי זה תחילתו של השינוי המיוחל בקווי אילת הפנימיים
והסדרה של קו 20 של מועצה אזורית אילות.

אני מקווה שיכניסו לשם חברה כמו דן. עצוב לי על אגד אבל כנראה שאין מה לעשות.
למרות זאת - בבינעירוני - אין כמו אגד.
 

DanBus43Maalit72

Active member
ההסדרה של קו 20 אמור להיות שזה צריך להתבצע השנה.

אולי זה תחילתו של השינוי המיוחל בקווי אילת הפנימיים
והסדרה של קו 20 של מועצה אזורית אילות.

אני מקווה שיכניסו לשם חברה כמו דן. עצוב לי על אגד אבל כנראה שאין מה לעשות.
למרות זאת - בבינעירוני - אין כמו אגד.
ההסדרה של קו 20 אמור להיות שזה צריך להתבצע השנה.
יש צורך במערכת קווים חדשה בתוך אילת והצעתי רעיון למערכת כזאת בפורום.

מערכת תחבורה ציבורית המבוססת על מספר רב יותר של קווים. מספר קווים סדירים, מספר קווי יוממים ומספר קווי לילה.

רשימת הקווים
שחור = קו רגיל, ירוק = קו יוממים, כחול = קווי ערב/לילה, אדום = קו רגיל עם נסיעות ספורות ביום.

קו 1/2: קו 1/2 הקיים אך עם שינוי מינורי במסלול. תדירות כל אחד מהקווים אחת ל 20 דקות.
קו 3: קו שירות לבית העלמין. כ 6 נסיעות יומיות לכל כיוון.
קו 4/4א: קו מהמלונות לאיזור תעשייה חדש. הקו משרת תיירים, נופשים ותושבי השכונות הצפוניות. תדירות הקו כל 20 דקות או חצי שעה.
קו 5: קו 5/6 הקיים אך עם שינוי במסלול. הקו אינו משרת יותר את איזור המלונות. תדירות הקו כל 20 דקות או חצי שעה.
קו 6: קו משחמון למלונות. קו המשרת את השכונות הדרומיות ודרך התבלינים. תדירות הקו כל חצי שעה.
קו 8: קו הפועל בשעות העומס משחמון לאיזור תעשייה חדש. בבוקר לכיוון איזור תעשייה ובערב לכיוון שחמון. כ 5 נסיעות לכל כיוון בתדירות קבועה.
קו 10/11: קו לילה. ללא שינוי.
קו 14: קו למעבר גבול ירדן. הקו משרת גם את קיבוץ אילות. תדירות הקו אחת לשעה.
קו 15/15א: קו 15/15 הקיים ללא שינוי במסלול. תדירות הקו אחת ל 45 דקות.
קו 16: קו משכונות המגורים למעבר גבול טאבה. כ 6 נסיעות ביום בתדירות קבועה.
קו 18/18א: קו לילה מאיזור תעשייה חדש למעבר גבול טאבה דרך איזור המלונות. תדירות הקו אחת לשעה. שעות פעילות הקו בדומה לקו 10/11.
קו 22: קו מתחנה מרכזית לאיזור תעשייה שחורת. תדירות הקו אחת לשעה.
קו 23: קו יוממים משחמון לאיזור תעשייה שחורת. 4 נסיעות לכל כיוון.
קו 27: קו ערב מאיזור תעשייה שחורת לתחנה מרכזית דרך שכונות המגורים. תדירות הקו אחת לשעה לכל כיוון לאחר סיום פעילותו של קו 22.

מקווה שיהיה ניתן לבצע מערכת זאת ויהיה ניתן לחסל את ענף המוניות באילת. אך יש צורך במכרז כדי לבצע את המערכת עקב הסכסוך בין אגד לממשלה ומשבר הכלכלי בו נמצאת אגד.
 

sweetums

New member
אל תדאג, יהיה לך עצוב יותר אם אגד תוחלף ותתחיל לנסוע בסינים

אולי זה תחילתו של השינוי המיוחל בקווי אילת הפנימיים
והסדרה של קו 20 של מועצה אזורית אילות.

אני מקווה שיכניסו לשם חברה כמו דן. עצוב לי על אגד אבל כנראה שאין מה לעשות.
למרות זאת - בבינעירוני - אין כמו אגד.
אל תדאג, יהיה לך עצוב יותר אם אגד תוחלף ותתחיל לנסוע בסינים
עם האמינות שהם מציגים בשאר הארץ, לא רוצה לדעת מה יהיה באילת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה