מישהו זוכר את קווי גוש קטיף שהיו לפני ההתנתקות מרצועת עזה?

מצב
הנושא נעול.

aryeri

Member
מישהו זוכר את קווי גוש קטיף שהיו לפני ההתנתקות מרצועת עזה?

מישהו זוכר את קווי גוש קטיף שהיו לפני ההתנתקות מרצועת עזה?
הוזכר פה לפני כמה ימים על קווי אוטובוס שהיו מנתניה לשא-נור וכדים לפני ההתנתקות מרצועת עזה וצפון השומרון, אז אפרופו קווי נוסטלגיה - אני שואל את השאלה על קווי מועצה אזורית חבל עזה (גוש קטיף) שהיו פעם. אני הייתי בן 13 בזמן ההתנתקות ואני ממש לא זוכר כלום.
איזה קווים היו לגוש קטיף - לאילו יישובים ומאיפה, מה היה מספרם, ומי הייתה המפעילה (מניח שאגד)?
 

XrayCharlie

New member
היה אוטובוס מאשקלון שנכנס לרצועה במחסום נחל עוז,

מישהו זוכר את קווי גוש קטיף שהיו לפני ההתנתקות מרצועת עזה?
הוזכר פה לפני כמה ימים על קווי אוטובוס שהיו מנתניה לשא-נור וכדים לפני ההתנתקות מרצועת עזה וצפון השומרון, אז אפרופו קווי נוסטלגיה - אני שואל את השאלה על קווי מועצה אזורית חבל עזה (גוש קטיף) שהיו פעם. אני הייתי בן 13 בזמן ההתנתקות ואני ממש לא זוכר כלום.
איזה קווים היו לגוש קטיף - לאילו יישובים ומאיפה, מה היה מספרם, ומי הייתה המפעילה (מניח שאגד)?
היה אוטובוס מאשקלון שנכנס לרצועה במחסום נחל עוז,
הוא היה נוסע לנצרים, כפר דרום וכל ישובי הגוש. אני לא זוכר את המספר שלו.
כנראה היה אוטובוס נוסף לשלושת הישובים בצפון הרצועה.
 

olli3

New member
מנהל
כן, היו כאלו מבאר שבע ומספרם היה בסדרת 3X

מישהו זוכר את קווי גוש קטיף שהיו לפני ההתנתקות מרצועת עזה?
הוזכר פה לפני כמה ימים על קווי אוטובוס שהיו מנתניה לשא-נור וכדים לפני ההתנתקות מרצועת עזה וצפון השומרון, אז אפרופו קווי נוסטלגיה - אני שואל את השאלה על קווי מועצה אזורית חבל עזה (גוש קטיף) שהיו פעם. אני הייתי בן 13 בזמן ההתנתקות ואני ממש לא זוכר כלום.
איזה קווים היו לגוש קטיף - לאילו יישובים ומאיפה, מה היה מספרם, ומי הייתה המפעילה (מניח שאגד)?
כן, היו כאלו מבאר שבע ומספרם היה בסדרת 3X
אני לא זוכר את המספר של כל אחד אבל אני כן זוכר שהיו אלו מספרים כמו 36,38. יש מצב ש34 או 39 גם.

היה גם קו מתל אביב שאם אני לא טועה, עדיין באחת מהתחנות שלו על כביש 44 (חולון) יש שילוט שלו. קו 362 או 361, כבר לא זוכר...
 

אוהד1110

New member
מת"א היה 362 עד מעבר רפיח

כן, היו כאלו מבאר שבע ומספרם היה בסדרת 3X
אני לא זוכר את המספר של כל אחד אבל אני כן זוכר שהיו אלו מספרים כמו 36,38. יש מצב ש34 או 39 גם.

היה גם קו מתל אביב שאם אני לא טועה, עדיין באחת מהתחנות שלו על כביש 44 (חולון) יש שילוט שלו. קו 362 או 361, כבר לא זוכר...
מת"א היה 362 עד מעבר רפיח
 
362 לא נכנס פנימה

מת"א היה 362 עד מעבר רפיח
362 לא נכנס פנימה
וטייל בכל יישובי חבל אשכול. הוא הוחלף על ידי 379 שמסתיים במגן וממנו ממשיכים חמישה קווי מיניבוסים יעילים יותר.

אני גם זוכר 36 ו-38. אם אני לא טועה הם היו מגוש קטיף, אחד לאשקלון ואחד לבאר שבע. והיה גם קו שאני לא זוכר את מספרו מאשקלון ליישובי התוחמת הצפונית (ניסנית, אלי סיני ודוגית).
 

mister K

New member
38 פעל מבאר שבע לגוש קטיף עד תחילת שנות ה-2000

כן, היו כאלו מבאר שבע ומספרם היה בסדרת 3X
אני לא זוכר את המספר של כל אחד אבל אני כן זוכר שהיו אלו מספרים כמו 36,38. יש מצב ש34 או 39 גם.

היה גם קו מתל אביב שאם אני לא טועה, עדיין באחת מהתחנות שלו על כביש 44 (חולון) יש שילוט שלו. קו 362 או 361, כבר לא זוכר...
38 פעל מבאר שבע לגוש קטיף עד תחילת שנות ה-2000
36 פעל עד שנת 2005 מבאר שבע לקיבוץ כיסופים דרך נירים, ניר עוז ועין השלושה (מסלול קו 15 של היום).
לא להתבלבל עם קו 36 מאשקלון לגוש קטיף שפעל במקביל אליו ובוטל אף הוא בשנת 2005 עם ההנתקות.
 
אני לא זוכר לגבי קווים, אבל הזכרת לי

מישהו זוכר את קווי גוש קטיף שהיו לפני ההתנתקות מרצועת עזה?
הוזכר פה לפני כמה ימים על קווי אוטובוס שהיו מנתניה לשא-נור וכדים לפני ההתנתקות מרצועת עזה וצפון השומרון, אז אפרופו קווי נוסטלגיה - אני שואל את השאלה על קווי מועצה אזורית חבל עזה (גוש קטיף) שהיו פעם. אני הייתי בן 13 בזמן ההתנתקות ואני ממש לא זוכר כלום.
איזה קווים היו לגוש קטיף - לאילו יישובים ומאיפה, מה היה מספרם, ומי הייתה המפעילה (מניח שאגד)?
אני לא זוכר לגבי קווים, אבל הזכרת לי
בכביש 40,מכיוון באר לצומת טללים בואכה מצפה רמון, יש שלט גדול לפני צומת משאבים (לפני הפניה ימינה לכיוון טללים ומשאבי שדה) עליו כתוב רק צאלים וחץ ימינה והמון שטח ירוק וריק.
כהרגלי להתעניין בדברים שאחרים לא תמיד שמים לב אליהם, יצא לי להיות בצומת משאבים והלכתי קצת כדי לראות את השלט מקרוב, ואז נפתרה לי התעלומה - היה כתוב שם (בשלש שפות) גם גוש קטיף וכיסו את זה במדבקה ממש טובה כך שרק מקרוב אפשר לשים לב.
כל זה קרה לפני כארבע שנים, אינני יודע מה המצב שם עכשיו ואין בגוגל סטריט ויו ציום של קטע הכביש הרלוונטי.
בלי קשר לדעות פוליטיות, זאת היתה מעין "דרישת שלום" ממקום שצרוב לי בזיכרון הילדות עליו נאבקתי, תולה שלטים, עובר מדלת לדלת לפני המשאל ובכיתי (הייתי בן 14 וחצי בהתנתקות).
 

aryeri

Member
לגבי השילוב הזה שמחקו

אני לא זוכר לגבי קווים, אבל הזכרת לי
בכביש 40,מכיוון באר לצומת טללים בואכה מצפה רמון, יש שלט גדול לפני צומת משאבים (לפני הפניה ימינה לכיוון טללים ומשאבי שדה) עליו כתוב רק צאלים וחץ ימינה והמון שטח ירוק וריק.
כהרגלי להתעניין בדברים שאחרים לא תמיד שמים לב אליהם, יצא לי להיות בצומת משאבים והלכתי קצת כדי לראות את השלט מקרוב, ואז נפתרה לי התעלומה - היה כתוב שם (בשלש שפות) גם גוש קטיף וכיסו את זה במדבקה ממש טובה כך שרק מקרוב אפשר לשים לב.
כל זה קרה לפני כארבע שנים, אינני יודע מה המצב שם עכשיו ואין בגוגל סטריט ויו ציום של קטע הכביש הרלוונטי.
בלי קשר לדעות פוליטיות, זאת היתה מעין "דרישת שלום" ממקום שצרוב לי בזיכרון הילדות עליו נאבקתי, תולה שלטים, עובר מדלת לדלת לפני המשאל ובכיתי (הייתי בן 14 וחצי בהתנתקות).
לגבי השילוב הזה שמחקו
אני ראיתי ב"על גלגלים" ביוטיוב שהחליפו את השלט שראית לכביש 222 צפונה לכיוון רביבים ורתמים, ובלבד. לדעתי היו צריכים להשאיר את צאלים ולהוסיף יישוב או שם מייצג לחבל אשכול. כרגע זה כאילו נגמר אחרי רתמים. זאת בעיה שקורית בהרבה משלטי הדרכים בישראל עקב חוסר עקביות ושינוי תכוף של שיטת השילוט, האיות בשפות השונות, ובחירת היעדים - על ידי משרד התחבורה.

יש עוד שלט כמו זה שראית בצמתים גבעתי ונהורה מכבישים 232 ו-352 לכיוון כביש 35 למזרח. אני זוכר שהיה כתוב "קריית גת" ו"חברון", ומחקו את "חברון" באופן שראית בצומת משאבים.
במחלף גולדה מאיר בכביש בגין - כביש 50 בירושלים היה כתוב בשילוב היציאה "הר החוצבים" בטעות, ולפני איזה עשור תיקנו את זה ל"הר חוצבים". הכל בגלל חוסר עקביות. נראה לי שהמחיקה מתבצעת על ידי נייר דבק חזק, עמיד וגמיש, בצבע השלט ומחזיר אור. הם עושים את המחיקה טוב. חבל שהם לא עקביים ומחליפים יעדים כל כך הרבה פעמים עד שאין רצף של שילוב השלט הראשון שמופיע ביעד מסויים ועד ההגעה ליעד.
 

aryeri

Member
תיקון בכותרת - שילוט ולא שילוב

לגבי השילוב הזה שמחקו
אני ראיתי ב"על גלגלים" ביוטיוב שהחליפו את השלט שראית לכביש 222 צפונה לכיוון רביבים ורתמים, ובלבד. לדעתי היו צריכים להשאיר את צאלים ולהוסיף יישוב או שם מייצג לחבל אשכול. כרגע זה כאילו נגמר אחרי רתמים. זאת בעיה שקורית בהרבה משלטי הדרכים בישראל עקב חוסר עקביות ושינוי תכוף של שיטת השילוט, האיות בשפות השונות, ובחירת היעדים - על ידי משרד התחבורה.

יש עוד שלט כמו זה שראית בצמתים גבעתי ונהורה מכבישים 232 ו-352 לכיוון כביש 35 למזרח. אני זוכר שהיה כתוב "קריית גת" ו"חברון", ומחקו את "חברון" באופן שראית בצומת משאבים.
במחלף גולדה מאיר בכביש בגין - כביש 50 בירושלים היה כתוב בשילוב היציאה "הר החוצבים" בטעות, ולפני איזה עשור תיקנו את זה ל"הר חוצבים". הכל בגלל חוסר עקביות. נראה לי שהמחיקה מתבצעת על ידי נייר דבק חזק, עמיד וגמיש, בצבע השלט ומחזיר אור. הם עושים את המחיקה טוב. חבל שהם לא עקביים ומחליפים יעדים כל כך הרבה פעמים עד שאין רצף של שילוב השלט הראשון שמופיע ביעד מסויים ועד ההגעה ליעד.
תיקון בכותרת - שילוט ולא שילוב
 
אני צילמתי ב-2008 שלט דומה

אני לא זוכר לגבי קווים, אבל הזכרת לי
בכביש 40,מכיוון באר לצומת טללים בואכה מצפה רמון, יש שלט גדול לפני צומת משאבים (לפני הפניה ימינה לכיוון טללים ומשאבי שדה) עליו כתוב רק צאלים וחץ ימינה והמון שטח ירוק וריק.
כהרגלי להתעניין בדברים שאחרים לא תמיד שמים לב אליהם, יצא לי להיות בצומת משאבים והלכתי קצת כדי לראות את השלט מקרוב, ואז נפתרה לי התעלומה - היה כתוב שם (בשלש שפות) גם גוש קטיף וכיסו את זה במדבקה ממש טובה כך שרק מקרוב אפשר לשים לב.
כל זה קרה לפני כארבע שנים, אינני יודע מה המצב שם עכשיו ואין בגוגל סטריט ויו ציום של קטע הכביש הרלוונטי.
בלי קשר לדעות פוליטיות, זאת היתה מעין "דרישת שלום" ממקום שצרוב לי בזיכרון הילדות עליו נאבקתי, תולה שלטים, עובר מדלת לדלת לפני המשאל ובכיתי (הייתי בן 14 וחצי בהתנתקות).
אני צילמתי ב-2008 שלט דומה
השלט הזה היה מוצב בצומת אשכולות (ניצנים), והיה מיועד לנוסעים על כביש 4 לדרום. מי שיסתכל טוב יראה שמתחת לכיסוי הירוק כתוב "עזה / غزة / Gaza"

 

sweetums

New member
רשימה מ87

מישהו זוכר את קווי גוש קטיף שהיו לפני ההתנתקות מרצועת עזה?
הוזכר פה לפני כמה ימים על קווי אוטובוס שהיו מנתניה לשא-נור וכדים לפני ההתנתקות מרצועת עזה וצפון השומרון, אז אפרופו קווי נוסטלגיה - אני שואל את השאלה על קווי מועצה אזורית חבל עזה (גוש קטיף) שהיו פעם. אני הייתי בן 13 בזמן ההתנתקות ואני ממש לא זוכר כלום.
איזה קווים היו לגוש קטיף - לאילו יישובים ומאיפה, מה היה מספרם, ומי הייתה המפעילה (מניח שאגד)?
רשימה מ87
https://www.nevo.co.il/law_word/Law10/YALKUT-3489.pdf
בוצע OCR למסמך, אפשר לחפש בו.
&nbsp
 

mister K

New member
בשנים האחרונות לפני הפינוי נותרו רק שני קווים שנכנסו לרצועה

מישהו זוכר את קווי גוש קטיף שהיו לפני ההתנתקות מרצועת עזה?
הוזכר פה לפני כמה ימים על קווי אוטובוס שהיו מנתניה לשא-נור וכדים לפני ההתנתקות מרצועת עזה וצפון השומרון, אז אפרופו קווי נוסטלגיה - אני שואל את השאלה על קווי מועצה אזורית חבל עזה (גוש קטיף) שהיו פעם. אני הייתי בן 13 בזמן ההתנתקות ואני ממש לא זוכר כלום.
איזה קווים היו לגוש קטיף - לאילו יישובים ומאיפה, מה היה מספרם, ומי הייתה המפעילה (מניח שאגד)?
בשנים האחרונות לפני הפינוי נותרו רק שני קווים שנכנסו לרצועה
קו 36 מאשקלון לגוש קטיף דרך מעבר כיסופים (גלגולו העכשווי הוא קו 36 מאשקלון למ.א אשכול)
וקו 37 מאשקלון לניסנית, דוגית ואלי סיני דרך מעבר ארז.
אם אני לא טועה, עד שנת 1994 קו 36 היה נוסע דרך כביש 4 וצומת נצרים. בשנים האחרונות לא היה אף קו שירות שהגיע לנצרים.

בעבר הרחוק יותר היו קווים נוספים כמו 38 מגוש קטיף לבאר שבע ו-499 מגוש קטיף לירושלים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
משום מה הוא היה 036 ולא סתם 36 למיטב זכרוני.

בשנים האחרונות לפני הפינוי נותרו רק שני קווים שנכנסו לרצועה
קו 36 מאשקלון לגוש קטיף דרך מעבר כיסופים (גלגולו העכשווי הוא קו 36 מאשקלון למ.א אשכול)
וקו 37 מאשקלון לניסנית, דוגית ואלי סיני דרך מעבר ארז.
אם אני לא טועה, עד שנת 1994 קו 36 היה נוסע דרך כביש 4 וצומת נצרים. בשנים האחרונות לא היה אף קו שירות שהגיע לנצרים.

בעבר הרחוק יותר היו קווים נוספים כמו 38 מגוש קטיף לבאר שבע ו-499 מגוש קטיף לירושלים.
משום מה הוא היה 036 ולא סתם 36 למיטב זכרוני.
 

aryeri

Member
קידומת האפס עברה כיום מן העולם במדינת ישראל לא?

משום מה הוא היה 036 ולא סתם 36 למיטב זכרוני.
קידומת האפס עברה כיום מן העולם במדינת ישראל לא?
אף פעם לא ידעתי איך לבטא את המספר המוזר הזה: אפס שלושים ושש? אפס שלוש שש? אולי אפס מאות שלושים ושש? מספר בעייתי.

בירושלים היה 04 פנימי ברמות, ו-031,032 כחלופות בוקר מגילה לקריית הממשלה.
זכור לי שבכל הגליל היו המון מספרים עם קידומת 0.
 

scooby5

Member
נדמה לי שזה קשור לנסיעות חינם לחיילים

קידומת האפס עברה כיום מן העולם במדינת ישראל לא?
אף פעם לא ידעתי איך לבטא את המספר המוזר הזה: אפס שלושים ושש? אפס שלוש שש? אולי אפס מאות שלושים ושש? מספר בעייתי.

בירושלים היה 04 פנימי ברמות, ו-031,032 כחלופות בוקר מגילה לקריית הממשלה.
זכור לי שבכל הגליל היו המון מספרים עם קידומת 0.
נדמה לי שזה קשור לנסיעות חינם לחיילים
היתה איזו קומבינה להפוך קווים פרבריים לשלוש ספרות במקום 2, ע"י הוספת 0 בהתחלה ובכך לאפשר בהם נסיעה חינם לחיילים.
אגב, באוטובוסים שנמכרו ממטרודן לדן בש, עדיין מופיע פעמים רבות קו 005 או 009.
 

אוהד1110

New member
בקווים שהתחילו בספרה 0 יכלו חיילים לנסוע ללא תשלום תוך הצגת

נדמה לי שזה קשור לנסיעות חינם לחיילים
היתה איזו קומבינה להפוך קווים פרבריים לשלוש ספרות במקום 2, ע"י הוספת 0 בהתחלה ובכך לאפשר בהם נסיעה חינם לחיילים.
אגב, באוטובוסים שנמכרו ממטרודן לדן בש, עדיין מופיע פעמים רבות קו 005 או 009.
בקווים שהתחילו בספרה 0 יכלו חיילים לנסוע ללא תשלום תוך הצגת
תעודת חוגר/קצין. מדובר על שנות השמונים שבהן התחילו להתחשבן עם חברות התח"צ והחליטו לצמצם את עלויות נסיעות החיילים
 

orchilit

New member
אה זה הסיפור עם ה"0"?

בקווים שהתחילו בספרה 0 יכלו חיילים לנסוע ללא תשלום תוך הצגת
תעודת חוגר/קצין. מדובר על שנות השמונים שבהן התחילו להתחשבן עם חברות התח"צ והחליטו לצמצם את עלויות נסיעות החיילים
אה זה הסיפור עם ה"0"?
גם הקו לשבטה היה 044.
ואפילו במרכז היה 095/082 לתל השומר בזמנו.
 

olli3

New member
מנהל
כן ולדימונה היה את 48 ו056, חיילים יכלו לנסוע בחינם רק ב056.

אה זה הסיפור עם ה"0"?
גם הקו לשבטה היה 044.
ואפילו במרכז היה 095/082 לתל השומר בזמנו.
כן ולדימונה היה את 48 ו056, חיילים יכלו לנסוע בחינם רק ב056.
 

אוהד1110

New member
החיילים יכלו לנסוע חינם רק בקווים בעלי שלוש ספרות ולכן

כן ולדימונה היה את 48 ו056, חיילים יכלו לנסוע בחינם רק ב056.
החיילים יכלו לנסוע חינם רק בקווים בעלי שלוש ספרות ולכן
הוסיפו את הספרה 0 לפני מספרי הקווים בני שתי ספרות שנכנסו להסדר נסיעות חינם של חיילים תמורת הצגת תעודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה