הכרוז בתחנת הרכבת באוניברסיטת תל אביב חושב שהוא מציל בים

מצב
הנושא נעול.
דיוויד קמרון נכנע ללחצי מפלגה שולית והלך למשאל שאסור להפסיד

לונדון הצביעה להשאר באיחוד.
דיוויד קמרון נכנע ללחצי מפלגה שולית והלך למשאל שאסור להפסיד
בו. תחשבו -
האם המנצח באמת צריך לקחת הכל?
האם לביצוע שינוי כה עמוק וכה מסובך לא דרוש יותר מאשר רוב של אחוז אחד?
האם למישהו מהבריטים בזמן משאל העם היה מושג במה הברקזיט כרוך?
למה חושבים שזו בושה לחשוב מחדש?
ממני אזרח רומני
 

Ccyclist

Well-known member
האסטרטגיה של קמרון הצליחה בסקוטלנד.

דיוויד קמרון נכנע ללחצי מפלגה שולית והלך למשאל שאסור להפסיד
בו. תחשבו -
האם המנצח באמת צריך לקחת הכל?
האם לביצוע שינוי כה עמוק וכה מסובך לא דרוש יותר מאשר רוב של אחוז אחד?
האם למישהו מהבריטים בזמן משאל העם היה מושג במה הברקזיט כרוך?
למה חושבים שזו בושה לחשוב מחדש?
ממני אזרח רומני
האסטרטגיה של קמרון הצליחה בסקוטלנד.
ע"ע משאל העצמאות שכשל שם.
&nbsp
מי שאיכזבו במשאל על החברות באיחוד היו הלייבור שלא הרימו קמפיין משלהם ויצרו זיהוי בין הישארות באיחוד לממשלת קמרון ותוכנית הקיצוצים שלה. היו אזורים שמרניים שהצביעו בעד חברות באיחוד בעוד אזורי לייבור מובהקים בצפון הצביעו נגד כי זו נראתה כמו הצבעת מחאה נגד הממשלה השמרנית.
&nbsp
בכל מקרה אין כיום מנדט לברקסיט הקשיח שתרזה מיי ניסתה לקבל עבורו רוב מוגדל בבחירות לפני כשבועיים, המפלגה השמרנית הפסידה את הרוב בפרלמנט ומספיק שיהיו חופן מורדים שמרניים (במפלגה שחצי ממנה היתה בעד האיחוד וחצי נגד, המשאל נועד לאחד את המפלגה השמרנית) כדי לכפות מודל ביניים נוסח שוויץ או נורווגיה. אם יהיו בחירות תוך שנה (רבים חוזים זאת כולל השמרן הבכיר מייקל הזלטיין) מתנגדי השמרנים יוכלו להצביע טקטית בצורה מודעת יותר כי קל יותר להצביע למועמד שיכול להפיל את המועמד השמרני כשיש תוצאות טריות ויודעים מה הלך הרוח באזור הבחירה, בניגוד לבחירות רגילות בהן ההחלטה להצביע בעד מועמד במקום השני או השלישי מבוססת על תוצאות בנות מספר שנים. כך באזור הבחירה שלי ברור עכשיו שכדי להפיל את השמרן עדיף לבחור במועמד הלייבור ולא בליברל, אך תוצאות בחירות 15 היו די מצב של שיוויון בין השניים.
&nbsp
אפילו הדיילי מייל פירסם סקר לפיו יש רוב למשאל עם שני על תוצאות המו"מ על עזיבת האיחוד.
 
הבעיה היתה שאלת משאל העם

האסטרטגיה של קמרון הצליחה בסקוטלנד.
ע"ע משאל העצמאות שכשל שם.
&nbsp
מי שאיכזבו במשאל על החברות באיחוד היו הלייבור שלא הרימו קמפיין משלהם ויצרו זיהוי בין הישארות באיחוד לממשלת קמרון ותוכנית הקיצוצים שלה. היו אזורים שמרניים שהצביעו בעד חברות באיחוד בעוד אזורי לייבור מובהקים בצפון הצביעו נגד כי זו נראתה כמו הצבעת מחאה נגד הממשלה השמרנית.
&nbsp
בכל מקרה אין כיום מנדט לברקסיט הקשיח שתרזה מיי ניסתה לקבל עבורו רוב מוגדל בבחירות לפני כשבועיים, המפלגה השמרנית הפסידה את הרוב בפרלמנט ומספיק שיהיו חופן מורדים שמרניים (במפלגה שחצי ממנה היתה בעד האיחוד וחצי נגד, המשאל נועד לאחד את המפלגה השמרנית) כדי לכפות מודל ביניים נוסח שוויץ או נורווגיה. אם יהיו בחירות תוך שנה (רבים חוזים זאת כולל השמרן הבכיר מייקל הזלטיין) מתנגדי השמרנים יוכלו להצביע טקטית בצורה מודעת יותר כי קל יותר להצביע למועמד שיכול להפיל את המועמד השמרני כשיש תוצאות טריות ויודעים מה הלך הרוח באזור הבחירה, בניגוד לבחירות רגילות בהן ההחלטה להצביע בעד מועמד במקום השני או השלישי מבוססת על תוצאות בנות מספר שנים. כך באזור הבחירה שלי ברור עכשיו שכדי להפיל את השמרן עדיף לבחור במועמד הלייבור ולא בליברל, אך תוצאות בחירות 15 היו די מצב של שיוויון בין השניים.
&nbsp
אפילו הדיילי מייל פירסם סקר לפיו יש רוב למשאל עם שני על תוצאות המו"מ על עזיבת האיחוד.
הבעיה היתה שאלת משאל העם
לבוחרים ניתנה הזכות להצביע אם לעזוב או להשאר. אבל יש כמה תסריטים של עזיבה, אף אחד לא מוצלח במיוחד. אם הבוחרים היו מסמנים איזה תסריט עזיבה הם מעדיפים, קרוב לודאי שהיה מתקבל רוב גדול עבור "להשאר".
בריטניה מתדרדרת למצב קאוטי. קמרון עשה מהלך טפשי וחסר אחריות.
 

Ccyclist

Well-known member
הנה מה שיש למלכה לומר בנושא

הבעיה היתה שאלת משאל העם
לבוחרים ניתנה הזכות להצביע אם לעזוב או להשאר. אבל יש כמה תסריטים של עזיבה, אף אחד לא מוצלח במיוחד. אם הבוחרים היו מסמנים איזה תסריט עזיבה הם מעדיפים, קרוב לודאי שהיה מתקבל רוב גדול עבור "להשאר".
בריטניה מתדרדרת למצב קאוטי. קמרון עשה מהלך טפשי וחסר אחריות.
הנה מה שיש למלכה לומר בנושא
כראש המדינה אסור למלכה להתבטא בנושאים פוליטיים ועליה להקריא בפתיחת הפרלמנט את "נאום המלכה" שמגולל למעשה את מדיניות הממשלה בפתיחת המושב, אך כיום היא הגיעה למושב הפתיחה של הפרלמנט של ממשלת המיעוט של תרזה מיי כדי להקריא את הנאום לבושה כדגל האיחוד האירופאי.

 
מדהים!

הנה מה שיש למלכה לומר בנושא
כראש המדינה אסור למלכה להתבטא בנושאים פוליטיים ועליה להקריא בפתיחת הפרלמנט את "נאום המלכה" שמגולל למעשה את מדיניות הממשלה בפתיחת המושב, אך כיום היא הגיעה למושב הפתיחה של הפרלמנט של ממשלת המיעוט של תרזה מיי כדי להקריא את הנאום לבושה כדגל האיחוד האירופאי.
מדהים!
 

levikon

New member
זה לא רלוונטי

דיוויד קמרון נכנע ללחצי מפלגה שולית והלך למשאל שאסור להפסיד
בו. תחשבו -
האם המנצח באמת צריך לקחת הכל?
האם לביצוע שינוי כה עמוק וכה מסובך לא דרוש יותר מאשר רוב של אחוז אחד?
האם למישהו מהבריטים בזמן משאל העם היה מושג במה הברקזיט כרוך?
למה חושבים שזו בושה לחשוב מחדש?
ממני אזרח רומני
זה לא רלוונטי
ככה עובדת הדמוקרטיה במקרה הזה. אתה יכול להגיד את זה על כל החלטה שהיא - מההתנתקות והסכמי אוסלו, ועד כל מערכת בחירות נשיאותית בעולם..
 

tenen

New member
אנשים לא מסננים אוטומטית קול אנושי.

הכרוז בתחנת הרכבת באוניברסיטת תל אביב חושב שהוא מציל בים
יוצא לי לעבור הרבה בתחנת האוניברסיטה בתל אביב, לפעמים עם סטודנטים זרים מאירופה ואני לא יודע איך לקבור את עצמי מהבושה. מסתובב שם על הרציף סדרן עם מיקרופון וצועק בלי סוף על הנוסעים שיכנסו ויצאו מהר בצורה שלי מזכירה מציל בחוף ים, צעקות בסגנון של "הלו אתה עם האופניים תכנס מהר לרכבת" וצעקות בעצבים על הסדרנים האחרים שיסגרו עכשיו את הדלתות.
מדוע כל ההתנהלות הזאת צריכה להתבצע בטון עצבני בכריזה הראשית של התחנה? לא ניתן לדבר עם שאר העובדים במכשיר קשר?
שלא לדבר על זה שבמקום הכריזה המוקלטת הנעימה הרגילה שבתחנות, בתחנת האוניברסיטה הסדרנים מכריזים בצעקות על כל רכבת שמגיעה לתחנה.

זה לא קורה בתחנות אחרות, לפחות לא ברמה כזאת.

עוד מישהו שם לב לזה וזה מעצבן אותו?
אנשים לא מסננים אוטומטית קול אנושי.
נוסעים למדו לסנן ולהתעלם מהוראות מוקלטות שחוזרות על עצמן, מנהל אחראי בתחנה קטנה שבה חייבים להקפיד על הכללים אין לו הרבה ברירות.
אישית הייתי מעדיף שיקחו 3 מאבטחים ויזרקו אנשים שמפרים את הכללים מהתחנה.
כל מני אנשים שמעשנים באמצע הרציף, שעוברים את הפס הצהוב, שעולים עם האופניים לא בקרון האופניים וכאלו שנצמדים לרכבת ולא מאפשרים לנוסעים לרדת.
&nbsp
אני חושב שאם היו זורקים נוסע או שניים מכל רכבת תוך חודש כמות הנוסעים שהיו ממשיכים לעשות שטויות הייתה יורדת באופן דרסטי.
 

david80

Member
גם הכריזות האוטומטיות מוגזמות, הן ברכבות והן בתחנות

הכרוז בתחנת הרכבת באוניברסיטת תל אביב חושב שהוא מציל בים
יוצא לי לעבור הרבה בתחנת האוניברסיטה בתל אביב, לפעמים עם סטודנטים זרים מאירופה ואני לא יודע איך לקבור את עצמי מהבושה. מסתובב שם על הרציף סדרן עם מיקרופון וצועק בלי סוף על הנוסעים שיכנסו ויצאו מהר בצורה שלי מזכירה מציל בחוף ים, צעקות בסגנון של "הלו אתה עם האופניים תכנס מהר לרכבת" וצעקות בעצבים על הסדרנים האחרים שיסגרו עכשיו את הדלתות.
מדוע כל ההתנהלות הזאת צריכה להתבצע בטון עצבני בכריזה הראשית של התחנה? לא ניתן לדבר עם שאר העובדים במכשיר קשר?
שלא לדבר על זה שבמקום הכריזה המוקלטת הנעימה הרגילה שבתחנות, בתחנת האוניברסיטה הסדרנים מכריזים בצעקות על כל רכבת שמגיעה לתחנה.

זה לא קורה בתחנות אחרות, לפחות לא ברמה כזאת.

עוד מישהו שם לב לזה וזה מעצבן אותו?
גם הכריזות האוטומטיות מוגזמות, הן ברכבות והן בתחנות
לא צריך יותר מאשר הכרזת התחנה הבאה (כמו באוטובוסים) למעט מקרים שבהם הרכבת הולכת לדלג על מספר תחנות.
 

scooby5

Member
שלא לדבר על התוספת המגוחכת

גם הכריזות האוטומטיות מוגזמות, הן ברכבות והן בתחנות
לא צריך יותר מאשר הכרזת התחנה הבאה (כמו באוטובוסים) למעט מקרים שבהם הרכבת הולכת לדלג על מספר תחנות.
שלא לדבר על התוספת המגוחכת
"דרך כל תחנות תל אביב".
כשרכבת יוצאת מבאר שבע לחיפה/הוד השרון, ברור שהיא תעצור בכל תחנות תל אביב, אבל בחרו להדגיש את זה במקום תחנה שבאמת תיתן אינדיקציה למסלולים השונים (ק.גת/לוד ואשקלון/יבנה מערב, למשל)
 

YuMi2017

Member
לא מסכים איתך

שלא לדבר על התוספת המגוחכת
"דרך כל תחנות תל אביב".
כשרכבת יוצאת מבאר שבע לחיפה/הוד השרון, ברור שהיא תעצור בכל תחנות תל אביב, אבל בחרו להדגיש את זה במקום תחנה שבאמת תיתן אינדיקציה למסלולים השונים (ק.גת/לוד ואשקלון/יבנה מערב, למשל)
לא מסכים איתך
חשוב לציין שהרכבת עוברת בכל תחנות תל אביב, זה חוסך אי ודאות רבה לאנשים שלא מורגלים לנסיעה ברכבת ומאוד מבולבלים כשהרכבת מגיעה (ואין הרבה מאוד זמן להתמהמה או שהיא תברח :) )
פעם היו כורזים את כל שמות התחנות במסלול, לא מזמן שינו את זה כך שבמקום לכרוז בשם של 4 תחנות שונות בתל אביב מכריזים "כל תחנות תל אביב", לטעמי זה דווקא הרבה יותר יעיל.
בלי קשר למה שנאמר, אני חושב ששיטת ההכוונה ברכבת פשוט גרועה! אי אפשר להבין שום דבר וזה מאוד מאוד מבלבל.
היו צריכים להשתמש שם בשיטת הצבעים (כמו ברכבות תחתית בחו"ל) ואפילו לצבוע את הרכבות בצבע של הקו, יכל לעזור מאוד...יש כמובן עוד שיטות.
 

scooby5

Member
הכריזה צריכה להתאים לנסיבות

לא מסכים איתך
חשוב לציין שהרכבת עוברת בכל תחנות תל אביב, זה חוסך אי ודאות רבה לאנשים שלא מורגלים לנסיעה ברכבת ומאוד מבולבלים כשהרכבת מגיעה (ואין הרבה מאוד זמן להתמהמה או שהיא תברח :) )
פעם היו כורזים את כל שמות התחנות במסלול, לא מזמן שינו את זה כך שבמקום לכרוז בשם של 4 תחנות שונות בתל אביב מכריזים "כל תחנות תל אביב", לטעמי זה דווקא הרבה יותר יעיל.
בלי קשר למה שנאמר, אני חושב ששיטת ההכוונה ברכבת פשוט גרועה! אי אפשר להבין שום דבר וזה מאוד מאוד מבלבל.
היו צריכים להשתמש שם בשיטת הצבעים (כמו ברכבות תחתית בחו"ל) ואפילו לצבוע את הרכבות בצבע של הקו, יכל לעזור מאוד...יש כמובן עוד שיטות.
הכריזה צריכה להתאים לנסיבות
אם כל הרכבות מבש עוברות בתל אביב, אבל לאחת לוקח שעה ולשניה כמעט שעתיים, לדעתי, יותר חשוב לציין את זה מאשר באיזה תחנות בתל אביב היא עוצרת.
העניין ב"כל תחנות תל אביב" הוא שזה הדבר היחיד שמודיעים, ומתעלמים מכל שאר התחנות האחרות בדרך.
 

Bus Nerd

Active member
אי אפשר לצבוע רכבות בצבעי הקווים.

לא מסכים איתך
חשוב לציין שהרכבת עוברת בכל תחנות תל אביב, זה חוסך אי ודאות רבה לאנשים שלא מורגלים לנסיעה ברכבת ומאוד מבולבלים כשהרכבת מגיעה (ואין הרבה מאוד זמן להתמהמה או שהיא תברח :) )
פעם היו כורזים את כל שמות התחנות במסלול, לא מזמן שינו את זה כך שבמקום לכרוז בשם של 4 תחנות שונות בתל אביב מכריזים "כל תחנות תל אביב", לטעמי זה דווקא הרבה יותר יעיל.
בלי קשר למה שנאמר, אני חושב ששיטת ההכוונה ברכבת פשוט גרועה! אי אפשר להבין שום דבר וזה מאוד מאוד מבלבל.
היו צריכים להשתמש שם בשיטת הצבעים (כמו ברכבות תחתית בחו"ל) ואפילו לצבוע את הרכבות בצבע של הקו, יכל לעזור מאוד...יש כמובן עוד שיטות.
אי אפשר לצבוע רכבות בצבעי הקווים.
 
לצבוע לא, אבל אפשר פשוט להשתמש בתאורה צבעונית

אי אפשר לצבוע רכבות בצבעי הקווים.
לצבוע לא, אבל אפשר פשוט להשתמש בתאורה צבעונית
לדוגמא, להתקין פס תאורה צבעוני בצדי הקרונות, ולטובת עוורי הצבעים גם לתאר את הצבע. משהו כזה: ===== הקו השחור. (אי אפשר לכתוב פה בצבעים, אבל אני מניח שהרעיון ברור)
 

YuMi2017

Member
יש הרבה אופציות

אי אפשר לצבוע רכבות בצבעי הקווים.
יש הרבה אופציות
אפשר לסמן את הרכבות בצבע כלשהו (כמו שהגיבו לך בשרשור)
אפשר לסמן את הרציפים בצבעים ככה שבכל רציף ידעו בדיוק איזה צבעים עוברים (נניח באשדוד עוברים אדום וצהוב)
אפשר לשים שילוט עם הצבעים

כל הפתרונות האלו לא הומצאו על ידי, יש אותם בהרבה מאוד מקומות בעולם וזה מאוד מקובל..
בכל מקרה המצב הקיים היום ברכבת מבחינת הכוונה הוא פשוט שערוריה, לא פחות.
 

Bus Nerd

Active member
הפתרונות האלו לא ישימים במערכת ארצית

יש הרבה אופציות
אפשר לסמן את הרכבות בצבע כלשהו (כמו שהגיבו לך בשרשור)
אפשר לסמן את הרציפים בצבעים ככה שבכל רציף ידעו בדיוק איזה צבעים עוברים (נניח באשדוד עוברים אדום וצהוב)
אפשר לשים שילוט עם הצבעים

כל הפתרונות האלו לא הומצאו על ידי, יש אותם בהרבה מאוד מקומות בעולם וזה מאוד מקובל..
בכל מקרה המצב הקיים היום ברכבת מבחינת הכוונה הוא פשוט שערוריה, לא פחות.
הפתרונות האלו לא ישימים במערכת ארצית
 

oshlick1

New member
וואי גם אני שמתי לב לזה!!!!

הכרוז בתחנת הרכבת באוניברסיטת תל אביב חושב שהוא מציל בים
יוצא לי לעבור הרבה בתחנת האוניברסיטה בתל אביב, לפעמים עם סטודנטים זרים מאירופה ואני לא יודע איך לקבור את עצמי מהבושה. מסתובב שם על הרציף סדרן עם מיקרופון וצועק בלי סוף על הנוסעים שיכנסו ויצאו מהר בצורה שלי מזכירה מציל בחוף ים, צעקות בסגנון של "הלו אתה עם האופניים תכנס מהר לרכבת" וצעקות בעצבים על הסדרנים האחרים שיסגרו עכשיו את הדלתות.
מדוע כל ההתנהלות הזאת צריכה להתבצע בטון עצבני בכריזה הראשית של התחנה? לא ניתן לדבר עם שאר העובדים במכשיר קשר?
שלא לדבר על זה שבמקום הכריזה המוקלטת הנעימה הרגילה שבתחנות, בתחנת האוניברסיטה הסדרנים מכריזים בצעקות על כל רכבת שמגיעה לתחנה.

זה לא קורה בתחנות אחרות, לפחות לא ברמה כזאת.

עוד מישהו שם לב לזה וזה מעצבן אותו?
וואי גם אני שמתי לב לזה!!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה