רכבת מהירה לפריפריית הדרום - 50 דקות מיותרות!

מצב
הנושא נעול.

tsaela

New member
רכבת מהירה לפריפריית הדרום - 50 דקות מיותרות!

רכבת מהירה לפריפריית הדרום - 50 דקות מיותרות!

https://www.facebook.com/pg/50minutesfaster
הנסיעה כיום מאשדוד - העיר החמישית בגדלה בישראל לת"א מרכז היא 50 דקות ויותר,
הסיבה לכך - התחנות שבדרך:
1. יבנה
2. ראשל"צ משה דיין
.3 בת ים - קוממיות
.4 בת ים - יוספטל
5. חולון וולפסון
66. צומת חולון
מה שעולה לנו 25 דקות מבוזבזות לכיוון. 50 דקות ליום. בכל יום. 3 מיליון נסיעות בשנה.
רק תחשבו איך ניתן לנצל את 500 הדקות ביום האלו אחרת. אני ,באופן אישי, שמגיעה בקושי לספר סיפור לילה טוב לילדים הקטנים שלי אשמח להגיע לארוחת הערב ולמקלחות.
אתם אולי הייתם יכולים לעשות אותו הדבר, או סתם לשבת עם בירה בים ולראות את השקיעה. במקום זה אנחנו רואים את השקיעה מהרכבת.
אנחנו פועלים לקידום רכבת מהירה לתל אביב, שתאסוף מיישובי הדרום – נתיבות, אופקים, שדרות, אשקלון, אשדוד ותיסע ישירות דרך החוף לתל אביב, כפי שכבר נעשה בערים כמו חיפה ובאר שבע, ומתוכנן להתבצע בירושלים.
אנחנו צריכים אותה פעם בשעה ובשעות הבוקר והערב העמוסות פעמיים בשעה, רכבות ללא עצירות ביניים כלל.
אנחנו צריכים אותך!
אם גם לכם חשובות 50 הדקות האלו, הצטרפו לדף, שתפו או צרו קשר ב - [email protected]
צאלה

 
אשדוד היא העיר השישית בגודלה

רכבת מהירה לפריפריית הדרום - 50 דקות מיותרות!

https://www.facebook.com/pg/50minutesfaster
הנסיעה כיום מאשדוד - העיר החמישית בגדלה בישראל לת"א מרכז היא 50 דקות ויותר,
הסיבה לכך - התחנות שבדרך:
1. יבנה
2. ראשל"צ משה דיין
.3 בת ים - קוממיות
.4 בת ים - יוספטל
5. חולון וולפסון
66. צומת חולון
מה שעולה לנו 25 דקות מבוזבזות לכיוון. 50 דקות ליום. בכל יום. 3 מיליון נסיעות בשנה.
רק תחשבו איך ניתן לנצל את 500 הדקות ביום האלו אחרת. אני ,באופן אישי, שמגיעה בקושי לספר סיפור לילה טוב לילדים הקטנים שלי אשמח להגיע לארוחת הערב ולמקלחות.
אתם אולי הייתם יכולים לעשות אותו הדבר, או סתם לשבת עם בירה בים ולראות את השקיעה. במקום זה אנחנו רואים את השקיעה מהרכבת.
אנחנו פועלים לקידום רכבת מהירה לתל אביב, שתאסוף מיישובי הדרום – נתיבות, אופקים, שדרות, אשקלון, אשדוד ותיסע ישירות דרך החוף לתל אביב, כפי שכבר נעשה בערים כמו חיפה ובאר שבע, ומתוכנן להתבצע בירושלים.
אנחנו צריכים אותה פעם בשעה ובשעות הבוקר והערב העמוסות פעמיים בשעה, רכבות ללא עצירות ביניים כלל.
אנחנו צריכים אותך!
אם גם לכם חשובות 50 הדקות האלו, הצטרפו לדף, שתפו או צרו קשר ב - [email protected]
צאלה
אשדוד היא העיר השישית בגודלה
ואי אפשר לדלג על תחנת יבנה מערב (שאין לה קו אחר שמשרת אותה ולא יכול להיות, מכיוון שהיא לא תחנת קצה) ועל תחנת משה דיין (שמתוכננת להוות תחנת החלפה בין רכבות מהירות לרכבות פרבריות, כפי שבנימינה מתפקדת ככזו).
הסיבה שהרכבות הללו עוצרות גם בתחנות בת-ים וחולון היא שאומת הסטארט-אפ, החץ וכיפת הברזל, לא מצליחה כבר שנים רבות להכפיל מסילה בודדת בקטע קצרצר בין תחנות ההגנה וסבידור-מרכז בתל אביב.
אז את העצומה צריך להפנות לנושא העלאת הכפלת אותה מסילה בודדת לראש סדר העדיפויות ברשת של רכבת ישראל.
 

YuMi2017

Member
לפי מפקד משרד הפנים האחרון אשדוד היא החמישית בגודלה

אשדוד היא העיר השישית בגודלה
ואי אפשר לדלג על תחנת יבנה מערב (שאין לה קו אחר שמשרת אותה ולא יכול להיות, מכיוון שהיא לא תחנת קצה) ועל תחנת משה דיין (שמתוכננת להוות תחנת החלפה בין רכבות מהירות לרכבות פרבריות, כפי שבנימינה מתפקדת ככזו).
הסיבה שהרכבות הללו עוצרות גם בתחנות בת-ים וחולון היא שאומת הסטארט-אפ, החץ וכיפת הברזל, לא מצליחה כבר שנים רבות להכפיל מסילה בודדת בקטע קצרצר בין תחנות ההגנה וסבידור-מרכז בתל אביב.
אז את העצומה צריך להפנות לנושא העלאת הכפלת אותה מסילה בודדת לראש סדר העדיפויות ברשת של רכבת ישראל.
לפי מפקד משרד הפנים האחרון אשדוד היא החמישית בגודלה
ומונה יותר מ - 250,000 איש.
ובלי קשר לסימנטיקה, לא הגיוני שלעיר בסדר גודל הזה אין רכבת מהירה לתל אביב.
פעם היה והפסיקו עם זה....הסיבות (הגיוניות ככל שיהיו) אינן מנחמות.
 
אשדוד השישית, פתח תקוה החמישית

לפי מפקד משרד הפנים האחרון אשדוד היא החמישית בגודלה
ומונה יותר מ - 250,000 איש.
ובלי קשר לסימנטיקה, לא הגיוני שלעיר בסדר גודל הזה אין רכבת מהירה לתל אביב.
פעם היה והפסיקו עם זה....הסיבות (הגיוניות ככל שיהיו) אינן מנחמות.
אשדוד השישית, פתח תקוה החמישית
 

YuMi2017

Member
לא ברור

אשדוד השישית, פתח תקוה החמישית
לא ברור
בשנים האחרונות פתח תקוה ואשדוד מנהלות מאבק על המקום החמישי
(אשדוד הייתה שנים רבות חמישית)
במפקד האחרון שערכה עיריית אשדוד עלה כי באשדוד מתגוררים כ - 250,000 איש. (מקור: http://www.ashdodnet.com/article/65557)
אין לי מידע לגבי כמות התושבים העדכני בפתח תקוה (או בנתניה ובבאר שבע לצורך העניין).
כנראה שהדבר יתברר טוב יותר במפקד הבא שייערך ב - 2020.
לעצם העניין, זה לא מאוד חשוב...מומלץ מאוד שיסדרו את התחבורה (רכבת) מאשדוד לתל אביב כי כרגע היא ממש לא סבירה.
 

zahipan10

New member
בקרוב אשדוד תהיה העיר השביעית ובאר שבע החמישית

אשדוד היא העיר השישית בגודלה
ואי אפשר לדלג על תחנת יבנה מערב (שאין לה קו אחר שמשרת אותה ולא יכול להיות, מכיוון שהיא לא תחנת קצה) ועל תחנת משה דיין (שמתוכננת להוות תחנת החלפה בין רכבות מהירות לרכבות פרבריות, כפי שבנימינה מתפקדת ככזו).
הסיבה שהרכבות הללו עוצרות גם בתחנות בת-ים וחולון היא שאומת הסטארט-אפ, החץ וכיפת הברזל, לא מצליחה כבר שנים רבות להכפיל מסילה בודדת בקטע קצרצר בין תחנות ההגנה וסבידור-מרכז בתל אביב.
אז את העצומה צריך להפנות לנושא העלאת הכפלת אותה מסילה בודדת לראש סדר העדיפויות ברשת של רכבת ישראל.
בקרוב אשדוד תהיה העיר השביעית ובאר שבע החמישית
כיום מתגוררים בבאר שבע 240,000 תושבים (כולל 20,000 סטודנטים שאינם רשומים כתושבי העיר). בגלל היקף הבנייה הגדול בעיר (20,000 יחידות דיור), בעוד 5-6 שנים יתגוררו בבאר שבע יותר מ-300,000 תושבים והיא תשאיר מאחור את אשדוד ופתח תקווה. ומי יודע? אולי באר שבע תעקוף בעוד 10-15 שנה גם את ראשל"צ וחיפה ותהפוך לעיר השלישית בגודלה בישראל. יש כאן המון שטחים ריקים ורוב המגדלים הנבנים בעיר הם בגובה 24-33 קומות, כבר נדיר לראות כאן התחלות בנייה חדשות של מגדלים נמוכים מ-24 קומות.
 

YuMi2017

Member
אכן באר שבע גדלה בקצב מסחרר

בקרוב אשדוד תהיה העיר השביעית ובאר שבע החמישית
כיום מתגוררים בבאר שבע 240,000 תושבים (כולל 20,000 סטודנטים שאינם רשומים כתושבי העיר). בגלל היקף הבנייה הגדול בעיר (20,000 יחידות דיור), בעוד 5-6 שנים יתגוררו בבאר שבע יותר מ-300,000 תושבים והיא תשאיר מאחור את אשדוד ופתח תקווה. ומי יודע? אולי באר שבע תעקוף בעוד 10-15 שנה גם את ראשל"צ וחיפה ותהפוך לעיר השלישית בגודלה בישראל. יש כאן המון שטחים ריקים ורוב המגדלים הנבנים בעיר הם בגובה 24-33 קומות, כבר נדיר לראות כאן התחלות בנייה חדשות של מגדלים נמוכים מ-24 קומות.
אכן באר שבע גדלה בקצב מסחרר
על פי נתניהו בבאר שבע יתגוררו בעוד 20 שנה כ - 500,000 איש.
אין סיבה שלא, מדובר במיקום מרכזי, מטרופולין לכל דבר ועניין שטוב מאוד אם יגדל עוד ועוד.
בשביל שבאר שבע תגדל למימדים כאלה לא מספיק רק לבנות, צריך להביא מקומות תעסוקה רבים ומגוונים ולהיות אבן שואבת לכל האזור.
כמו שהיום תושבים מאשדוד נוסעים לעבוד בתל אביב, מחר צריכים תושבים מאשקלון לעבוד בבאר שבע (היום גם הם נוסעים לתל אביב)
הלוואי!
 

orchilit

New member
500 אלף ב-20 שנה ? יותר מהכפלת האוכלוסיה (פי 2.5 למעשה)?

אכן באר שבע גדלה בקצב מסחרר
על פי נתניהו בבאר שבע יתגוררו בעוד 20 שנה כ - 500,000 איש.
אין סיבה שלא, מדובר במיקום מרכזי, מטרופולין לכל דבר ועניין שטוב מאוד אם יגדל עוד ועוד.
בשביל שבאר שבע תגדל למימדים כאלה לא מספיק רק לבנות, צריך להביא מקומות תעסוקה רבים ומגוונים ולהיות אבן שואבת לכל האזור.
כמו שהיום תושבים מאשדוד נוסעים לעבוד בתל אביב, מחר צריכים תושבים מאשקלון לעבוד בבאר שבע (היום גם הם נוסעים לתל אביב)
הלוואי!
500 אלף ב-20 שנה ? יותר מהכפלת האוכלוסיה (פי 2.5 למעשה)?
זה נשמע לי מופרז ברמות. אתה צריך גידול טבעי שנתי של 4% באוכלוסיה כדי שזה יקרה. הגידול בעיר הוא בסביבות 1.3% ב2013 לפי ויקיפדיה, ואם אפילו נעגל את זה ל-1.5%, זה אומר שבעוד 20 שנה יהיו 270 אלף שנה. חצי מיליון , נו באמת.
 

YuMi2017

Member
מה הקשר לריבוי טבעי?

500 אלף ב-20 שנה ? יותר מהכפלת האוכלוסיה (פי 2.5 למעשה)?
זה נשמע לי מופרז ברמות. אתה צריך גידול טבעי שנתי של 4% באוכלוסיה כדי שזה יקרה. הגידול בעיר הוא בסביבות 1.3% ב2013 לפי ויקיפדיה, ואם אפילו נעגל את זה ל-1.5%, זה אומר שבעוד 20 שנה יהיו 270 אלף שנה. חצי מיליון , נו באמת.
מה הקשר לריבוי טבעי?
התכנון לבאר שבע בגודל של 500,000 מבוססת על הפיכתה לבירת סייבר עולמית.
בנימין נתניהו אמר לא מזמן שבאר שבע תגיע ל - 500,000 איש תוך 25 שנים בערך.
שהוא אמר את זה הוא לא התכוון שהבאר שבעים יתחילו לעשות 20 ילדים כל אחד....
הוא מתכנן להביא לשם חברות ענקיות ולעודד הגירה של ישראלים לעיר כדי להפוך אותה למטרופולין מרכזי.
 

orchilit

New member
גידול אוכלוסיה לא מדבר רק על ריבוי טבעי.

מה הקשר לריבוי טבעי?
התכנון לבאר שבע בגודל של 500,000 מבוססת על הפיכתה לבירת סייבר עולמית.
בנימין נתניהו אמר לא מזמן שבאר שבע תגיע ל - 500,000 איש תוך 25 שנים בערך.
שהוא אמר את זה הוא לא התכוון שהבאר שבעים יתחילו לעשות 20 ילדים כל אחד....
הוא מתכנן להביא לשם חברות ענקיות ולעודד הגירה של ישראלים לעיר כדי להפוך אותה למטרופולין מרכזי.
גידול אוכלוסיה לא מדבר רק על ריבוי טבעי.
לא רואה מצב שבב"ש חיים חצי מיליון אנשים בעוד 2 עשורים. (עובדים, אולי. וגם זה אני בספק).
 
אולי ב"ש אחרת

גידול אוכלוסיה לא מדבר רק על ריבוי טבעי.
לא רואה מצב שבב"ש חיים חצי מיליון אנשים בעוד 2 עשורים. (עובדים, אולי. וגם זה אני בספק).
אולי ב"ש אחרת
בית שמש על כ-110,000 תושביה נכון להיום מתוכננת ל-250,000 תושבין עד 2030, ועד 350,000 ב-2040 ואפשר להיות בטוח שהם יעמדו ביעד הזה.
 

Yarenn

New member
אז אוּלי בכל זאת בית שמש זה המקבילה של ואדי עארה

אולי ב"ש אחרת
בית שמש על כ-110,000 תושביה נכון להיום מתוכננת ל-250,000 תושבין עד 2030, ועד 350,000 ב-2040 ואפשר להיות בטוח שהם יעמדו ביעד הזה.
אז אוּלי בכל זאת בית שמש זה המקבילה של ואדי עארה
 

Yarenn

New member
עיר החוֹף של באר שבע חסוּמה

אכן באר שבע גדלה בקצב מסחרר
על פי נתניהו בבאר שבע יתגוררו בעוד 20 שנה כ - 500,000 איש.
אין סיבה שלא, מדובר במיקום מרכזי, מטרופולין לכל דבר ועניין שטוב מאוד אם יגדל עוד ועוד.
בשביל שבאר שבע תגדל למימדים כאלה לא מספיק רק לבנות, צריך להביא מקומות תעסוקה רבים ומגוונים ולהיות אבן שואבת לכל האזור.
כמו שהיום תושבים מאשדוד נוסעים לעבוד בתל אביב, מחר צריכים תושבים מאשקלון לעבוד בבאר שבע (היום גם הם נוסעים לתל אביב)
הלוואי!
עיר החוֹף של באר שבע חסוּמה
כמוֹ שלכרמיאל ונצרת יש את חיפה (איפה אני שׂם ואדי עארה בעצם?), כמוֹ שלשכם וירוּשלים יש את תל אביב, לחברוֹן ובאר שבע יש את עזה. אבל עזה נצוּרה, וחברוֹן ושכם גם כן.
 

orchilit

New member
עיר החוף של ב"ש היא אשקלון.

עיר החוֹף של באר שבע חסוּמה
כמוֹ שלכרמיאל ונצרת יש את חיפה (איפה אני שׂם ואדי עארה בעצם?), כמוֹ שלשכם וירוּשלים יש את תל אביב, לחברוֹן ובאר שבע יש את עזה. אבל עזה נצוּרה, וחברוֹן ושכם גם כן.
עיר החוף של ב"ש היא אשקלון.
 

Yarenn

New member
מה שהתכוונתי להגיע בזה

עיר החוֹף של באר שבע חסוּמה
כמוֹ שלכרמיאל ונצרת יש את חיפה (איפה אני שׂם ואדי עארה בעצם?), כמוֹ שלשכם וירוּשלים יש את תל אביב, לחברוֹן ובאר שבע יש את עזה. אבל עזה נצוּרה, וחברוֹן ושכם גם כן.
מה שהתכוונתי להגיע בזה
זה שבעיקרוֹן מתבקש שעזה תהיה העיר הגדוֹלה בדרוֹם, לא באר שבע
 

orchilit

New member
בגדול, ב"ארץ ישראל", העזה היא השנייה בגודלה, כחצי מיליון

מה שהתכוונתי להגיע בזה
זה שבעיקרוֹן מתבקש שעזה תהיה העיר הגדוֹלה בדרוֹם, לא באר שבע
בגדול, ב"ארץ ישראל", העזה היא השנייה בגודלה, כחצי מיליון
שזה יותר מת"א (ואף עיר באיו"ש לא מגיעה לסדר הגודל הזה, לדעתי).
 

Yarenn

New member
אם מדברים על רשוּת מוּניציפלית

בגדול, ב"ארץ ישראל", העזה היא השנייה בגודלה, כחצי מיליון
שזה יותר מת"א (ואף עיר באיו"ש לא מגיעה לסדר הגודל הזה, לדעתי).
אם מדברים על רשוּת מוּניציפלית
 

אורי404

New member
זה לא לגמרי מחייב

בקרוב אשדוד תהיה העיר השביעית ובאר שבע החמישית
כיום מתגוררים בבאר שבע 240,000 תושבים (כולל 20,000 סטודנטים שאינם רשומים כתושבי העיר). בגלל היקף הבנייה הגדול בעיר (20,000 יחידות דיור), בעוד 5-6 שנים יתגוררו בבאר שבע יותר מ-300,000 תושבים והיא תשאיר מאחור את אשדוד ופתח תקווה. ומי יודע? אולי באר שבע תעקוף בעוד 10-15 שנה גם את ראשל"צ וחיפה ותהפוך לעיר השלישית בגודלה בישראל. יש כאן המון שטחים ריקים ורוב המגדלים הנבנים בעיר הם בגובה 24-33 קומות, כבר נדיר לראות כאן התחלות בנייה חדשות של מגדלים נמוכים מ-24 קומות.
זה לא לגמרי מחייב
גם בערים אחרות בונים. בראשון לציון, למשל בונים הרבה. כנ"ל באשדוד או באשקלון או בנתניה או בפתח תקווה.
 

YuMi2017

Member
אכן בושה וחרפה

רכבת מהירה לפריפריית הדרום - 50 דקות מיותרות!

https://www.facebook.com/pg/50minutesfaster
הנסיעה כיום מאשדוד - העיר החמישית בגדלה בישראל לת"א מרכז היא 50 דקות ויותר,
הסיבה לכך - התחנות שבדרך:
1. יבנה
2. ראשל"צ משה דיין
.3 בת ים - קוממיות
.4 בת ים - יוספטל
5. חולון וולפסון
66. צומת חולון
מה שעולה לנו 25 דקות מבוזבזות לכיוון. 50 דקות ליום. בכל יום. 3 מיליון נסיעות בשנה.
רק תחשבו איך ניתן לנצל את 500 הדקות ביום האלו אחרת. אני ,באופן אישי, שמגיעה בקושי לספר סיפור לילה טוב לילדים הקטנים שלי אשמח להגיע לארוחת הערב ולמקלחות.
אתם אולי הייתם יכולים לעשות אותו הדבר, או סתם לשבת עם בירה בים ולראות את השקיעה. במקום זה אנחנו רואים את השקיעה מהרכבת.
אנחנו פועלים לקידום רכבת מהירה לתל אביב, שתאסוף מיישובי הדרום – נתיבות, אופקים, שדרות, אשקלון, אשדוד ותיסע ישירות דרך החוף לתל אביב, כפי שכבר נעשה בערים כמו חיפה ובאר שבע, ומתוכנן להתבצע בירושלים.
אנחנו צריכים אותה פעם בשעה ובשעות הבוקר והערב העמוסות פעמיים בשעה, רכבות ללא עצירות ביניים כלל.
אנחנו צריכים אותך!
אם גם לכם חשובות 50 הדקות האלו, הצטרפו לדף, שתפו או צרו קשר ב - [email protected]
צאלה
אכן בושה וחרפה
אני יום יום נוסע מאשדוד לעבודה בתל אביב.
פשוט בושה וחרפה שרכבת לכיוון לוקחת 50 דקות !!! (לא כולל איחורים כן?)
כאשר באוטו כשאין פקקים (גם ברכבת אין פקקים) לוקח 30 דקות בודדות.
לא הכנסתי כאן אפילו את זמן ההגעה מהבית לרכבת שנמצאת בקצה העיר (כי לא נהיה חצופים נכון?)
ביזיון.
לאחרונה התחלתי לקחת את האוטובוס 280 לתל אביב והוא מגיע מהר יותר מהרכבת (פשוט בדיחה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה